Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black Rabbit

 postitati 27.10.04 14:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Pilduriõli pole jah see lahendus mis kõne alla tuleks :)

Kas tuleklaaside seestpoolt mingi kodentsivastase ainega kokku tegemine ei oleks abiks? On olemas ju keemiat, millega tehakse salongiklaasid seestpoolt kokku, mis taksitavad klaaside uduseks minemist.
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?

Pane need niiskust imavad terakesed nagu kingakarpides on :)
Al

Depicts mood of post postitati 22.10.04 19:01
Mu autol oli esitulega sama jama ,võtsin tule lahti tegin puhtaks ja panin tule korpuse ja klaasi vahelisele tihendile mõlemale poole kummiliimi peale.Siiamaani pole enam uuesti uduseks läinud .
A4TQ

 postitati 22.10.04 16:55
Vastused lähevad aina põnevamateks.Kui auto pole avariiline ehk tuleklaasi pole vahetatud või korpus pole katki siis pääreb niiskus tule sisse tagantpoolt.Tuleb järgi vaadata see luuk mille kaudu lampi vahetatakse või pistiku ühendused.
rr10

 postitati 22.10.04 12:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.
Vähendab küll, piduriõli on vägagi hügroskoopne (vettimav) ja ta imeb veeauru endasse. Seepärast tulebki piduriõli aegajalt pidurisüsteemis vahetada, et ta seal ka end mingi aja jooksul vett täis imeb. Muide, sama lugu on soolaga, Jürarrak, pane tule sisse peotäis jämesoola. :P

ja VATTI KA vahele, siis seisab soolatops paremini püsti.:P:P

Black

 postitati 22.10.04 12:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.
Vähendab küll, piduriõli on vägagi hügroskoopne (vettimav) ja ta imeb veeauru endasse. Seepärast tulebki piduriõli aegajalt pidurisüsteemis vahetada, et ta seal ka end mingi aja jooksul vett täis imeb. Muide, sama lugu on soolaga, Jürarrak, pane tule sisse peotäis jämesoola. :P

Niiskus ilmselt tuleb sinna sisse siiski klaasi ja reflektori (korpuse) vahelt. Ürita sealse tihendiga midagi ette võtta. Kasvõi silikooniga hermeetilisemaks muuta. Ajutiselt ehk aitaks ka pirniavast fööniga kuuma kuiva õhuga tule sisemuse kuivatamine.

Mul seisab kuskil Holts'i uduvastane spray, aga minu arvates sellest aknaklaaside siseküljel küll erilist tolku polnud.
Jürarrak

 postitati 22.10.04 09:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?


see võib täitsa aidata, a mis spray, pane tavalist neutraalset läbipaistvat, ring peale ja näpuga siledaks.


ee, mismoodi siis prini vahetamine peale seda välja nägema hakkab? :P
rass

 postitati 22.10.04 08:10
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?


see võib täitsa aidata, a mis spray, pane tavalist neutraalset läbipaistvat, ring peale ja näpuga siledaks.
Jürarrak

 postitati 22.10.04 08:08
Pilduriõli pole jah see lahendus mis kõne alla tuleks :)

Kas tuleklaaside seestpoolt mingi kodentsivastase ainega kokku tegemine ei oleks abiks? On olemas ju keemiat, millega tehakse salongiklaasid seestpoolt kokku, mis taksitavad klaaside uduseks minemist.
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?
mulk

 postitati 22.10.04 07:57
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.
Horde

 postitati 22.10.04 07:56
Sama probleem minugi masinal aegajalt. Kuna mul masina suht vanakene arvan, et need tihendid mis klaasi ja korpuse vahel on suht jäigad ja kuskilt immitseb ehk läbi(Või on vastupidi - et tule sees niipalju umb ja kondents sees ):-)).
Kui tuld lahti võtta (A80 - b3) klambritest mis klaasi vastu korpust hoiab siis seal vahel on tihend.
Kas keegi on neid tulede tihendeid vahetanud oma masinal? Soovitab eesti kliimas vastupidavat tihendit?

PS! .. ei ole autode koha pealt eriti pädev :-(
tervitades,
horde
Silver

 postitati 22.10.04 07:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
Vene ajal valati natuke piduriõli pirniaugust laternasse ja sinna alla ta jäigi loksuma.

Miks ma küll ei usu, et Jürarrak seda teha sooviks...
rr10

 postitati 22.10.04 07:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Esitulede klaasid lähevad seestpoolt uduseks alati peale pesulas käimist. Sama seis ka vihmase ilma korral. Tule klaasid on terved ja samuti peaks terve olema ka tulede tagumine korpus. Kuidas sellest lahti saada?

On keegi üldse antud asjaga võidelnud?

Vene ajal valati natuke piduriõli pirniaugust laternasse ja sinna alla ta jäigi loksuma.Tegi asja väga säravakssäravaks.

tarmo

 postitati 22.10.04 07:29
järelikult ei ole ikka korpus terve...või tuleb niiskus tuleklaasi ja korpuse vahelt sisse...
Jürarrak

 postitati 22.10.04 06:57
Esitulede klaasid lähevad seestpoolt uduseks alati peale pesulas käimist. Sama seis ka vihmase ilma korral. Tule klaasid on terved ja samuti peaks terve olema ka tulede tagumine korpus. Kuidas sellest lahti saada?

On keegi üldse antud asjaga võidelnud?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.1% - SQL: 46.9%]