Teema ülevaade |
Black Rabbit
|
postitati 27.10.04 14:55 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jürarrak
Pilduriõli pole jah see lahendus mis kõne alla tuleks
Kas tuleklaaside seestpoolt mingi kodentsivastase ainega kokku tegemine ei oleks abiks? On olemas ju keemiat, millega tehakse salongiklaasid
seestpoolt kokku, mis taksitavad klaaside uduseks minemist.
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku? |
Pane need niiskust imavad terakesed nagu kingakarpides on
|
Al
|
postitati 22.10.04 19:01 |
Mu autol oli esitulega sama jama ,võtsin tule lahti tegin puhtaks ja panin tule korpuse ja klaasi vahelisele tihendile mõlemale poole kummiliimi
peale.Siiamaani pole enam uuesti uduseks läinud .
|
A4TQ
|
postitati 22.10.04 16:55 |
Vastused lähevad aina põnevamateks.Kui auto pole avariiline ehk tuleklaasi pole vahetatud või korpus pole katki siis pääreb niiskus tule sisse
tagantpoolt.Tuleb järgi vaadata see luuk mille kaudu lampi vahetatakse või pistiku ühendused.
|
rr10
|
postitati 22.10.04 12:41 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses. | Vähendab küll, piduriõli on vägagi
hügroskoopne (vettimav) ja ta imeb veeauru endasse. Seepärast tulebki piduriõli aegajalt pidurisüsteemis vahetada, et ta seal ka end mingi aja jooksul
vett täis imeb. Muide, sama lugu on soolaga, Jürarrak, pane tule sisse peotäis jämesoola.
ja VATTI KA vahele, siis seisab soolatops paremini püsti. |
|
Black
|
postitati 22.10.04 12:07 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses. | Vähendab küll, piduriõli on vägagi
hügroskoopne (vettimav) ja ta imeb veeauru endasse. Seepärast tulebki piduriõli aegajalt pidurisüsteemis vahetada, et ta seal ka end mingi aja jooksul
vett täis imeb. Muide, sama lugu on soolaga, Jürarrak, pane tule sisse peotäis jämesoola.
Niiskus ilmselt tuleb sinna sisse siiski klaasi ja reflektori (korpuse) vahelt. Ürita sealse tihendiga midagi ette võtta. Kasvõi silikooniga
hermeetilisemaks muuta. Ajutiselt ehk aitaks ka pirniavast fööniga kuuma kuiva õhuga tule sisemuse kuivatamine.
Mul seisab kuskil Holts'i uduvastane spray, aga minu arvates sellest aknaklaaside siseküljel küll erilist tolku polnud.
|
Jürarrak
|
postitati 22.10.04 09:16 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jürarrak
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku? |
see võib täitsa aidata, a mis spray, pane tavalist neutraalset läbipaistvat, ring peale ja näpuga siledaks. |
ee, mismoodi siis prini vahetamine peale seda välja nägema hakkab?
|
rass
|
postitati 22.10.04 08:10 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jürarrak
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku? |
see võib täitsa aidata, a mis spray, pane tavalist neutraalset läbipaistvat, ring peale ja näpuga siledaks.
|
Jürarrak
|
postitati 22.10.04 08:08 |
Pilduriõli pole jah see lahendus mis kõne alla tuleks
Kas tuleklaaside seestpoolt mingi kodentsivastase ainega kokku tegemine ei oleks abiks? On olemas ju keemiat, millega tehakse salongiklaasid
seestpoolt kokku, mis taksitavad klaaside uduseks minemist.
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?
|
mulk
|
postitati 22.10.04 07:57 |
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.
|
Horde
|
postitati 22.10.04 07:56 |
Sama probleem minugi masinal aegajalt. Kuna mul masina suht vanakene arvan, et need tihendid mis klaasi ja korpuse vahel on suht jäigad ja kuskilt
immitseb ehk läbi(Või on vastupidi - et tule sees niipalju umb ja kondents sees ):-)).
Kui tuld lahti võtta (A80 - b3) klambritest mis klaasi vastu korpust hoiab siis seal vahel on tihend.
Kas keegi on neid tulede tihendeid vahetanud oma masinal? Soovitab eesti kliimas vastupidavat tihendit?
PS! .. ei ole autode koha pealt eriti pädev :-(
tervitades,
horde
|
Silver
|
postitati 22.10.04 07:39 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja rr10
Vene ajal valati natuke piduriõli pirniaugust laternasse ja sinna alla ta jäigi loksuma. |
Miks ma küll ei usu, et Jürarrak seda teha sooviks...
|
rr10
|
postitati 22.10.04 07:37 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jürarrak
Esitulede klaasid lähevad seestpoolt uduseks alati peale pesulas käimist. Sama seis ka vihmase ilma korral. Tule klaasid on terved ja samuti peaks
terve olema ka tulede tagumine korpus. Kuidas sellest lahti saada?
On keegi üldse antud asjaga võidelnud?
Vene ajal valati natuke piduriõli pirniaugust laternasse ja sinna alla ta jäigi loksuma.Tegi asja väga säravakssäravaks. |
|
tarmo
|
postitati 22.10.04 07:29 |
järelikult ei ole ikka korpus terve...või tuleb niiskus tuleklaasi ja korpuse vahelt sisse...
|
Jürarrak
|
postitati 22.10.04 06:57 |
Esitulede klaasid lähevad seestpoolt uduseks alati peale pesulas käimist. Sama seis ka vihmase ilma korral. Tule klaasid on terved ja samuti peaks
terve olema ka tulede tagumine korpus. Kuidas sellest lahti saada?
On keegi üldse antud asjaga võidelnud?
|