Teema ülevaade |
Fugitive
|
postitati 13.04.09 08:52 |
Endal ehitasin ka ise ümber ja polnud midagi keerulist, kui just käed õigest kohast kasvavad. Kinnituse tegemiseks mina kasutasin kandilist toru. 2
istme tegemiseks kulus mul umbes pool päeva sh siis kinnituste tegemine, keevitus ja juhtmete vedamine.
|
Tiit
|
postitati 12.04.09 19:56 |
Minu teema selle kohta: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48386 .
Originaalkinnitused pildil 4. ja 5. detail: http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=175&unit=221003C7
|
oleeev
|
postitati 12.04.09 17:23 |
Keerulist pole seal mitte kui midagi.
Köigepealt kakud mati äärest lahti ja lükkad üheltpoolt ta konsoolipeale ära,konsooli lammutada pole vaja.
Siis käiad väikese relakaga vana koha maha.
Siis uuesti matt tagasi ja istet proovima ja kinnitama.Üks kinnitus peaks ju juba olemas olema.Ukse poolne.Sammuti on mattides kohad olemas kuhu
lihtsalt auk teha.
Siis polegi muud kui ära märkida uue kronsa körgus ja kinni punktida .
Kui ise hakkama ei saa siis tule lepime kokku ja ma vöin töö ära teha.
Siin siis juba näha miskit mis ma omal tegin,kahjuks juba krundi all pole aru saada eriti.
Ja et iste ka kinnitada nagu peab siis tuli mehaanilise istme kronsa ära käiata ja uued kinnitused el istme jaoks teha.
|
Juvi
|
postitati 12.04.09 11:11 |
Sai siis kõrvaliste eemaldatud..panin uue ta asemele tagumised kinnitused liistude peal ilusti läksid peale aga eespool olevad kinnitused vaja kere
kinni panna. Tuli mõtte kohe kuidas saab selle kinnitada natuke relakakaga ja keevitamisega tegutseda aga arvan et, peaks kellegilt S-i isted enne
uurima kuidas seal kinnitatud on..pilte sai ka tehtud aint ei oska siia üles panna..
Kas on keegi S-i omanik kesse võiks pilti teha või seletada kuidas iste kinnitatakse..??
|
cilaper
|
postitati 12.04.09 09:57 |
Ega ma ise ei viitsikski sellise tulemuse nimel vaeva enam näha(mul on 6mm pigimatti põrandal).
Kuid kui asju korralikult teha, siis ei ole midagi "nii ja naa".
|
kps
|
postitati 12.04.09 09:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Kui ümberehitusega pihta hakkad, siis ära pildistamisega koonerda.
Siis on hea vaadata, et mis ja kuidas. |
Kui viitsimist on ja istmeid pole plaanis enam autost välja tõsta, siis polegi muud kui leida põhjakronsad esiistmete esimestele siinidele, põhjakate
maha ja auto puhtaks, keskmine kronsa minema ja kronsad põhja külge. Põhjakattesse augud õigesse kohta ja ühe lapiga saab keskmise kronsa augu "kinni
mätsida" . Põhjakronsa ei pea olema originaal, sest seal pole muud kui
mutter korraliku pleki külge ja põhja külge kinni, mille sisse saaks siis siini kinni keerata. Selle halvem pool on see, et originaalkronsa kinnitub
korralikult, keevitades sellist tugevust kindlasti ei saavuta ja läbi põhja polti panna on kah selline "nii ja naa" tegevus .
Edit: mina näiteks sellist tööd "teenusena" teha ei julgeks . Teema
pealkirja veidi korrastatud.
|
kps
|
postitati 12.04.09 09:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Ma ei hakanud uut teemat tegema, endal on ka istme vahtus peast läbi käinud. Kas minul (C5) on ka vaja keevitama hakata jne? Praegu on see üles alla
elektrooniliselt liikuv iste, kunagi mõtlesin täiselektroonilise panna. |
Selle kohta ei oska paraku miskit kosta, pole c5 kere erinevustesse süvenenud .
|
cilaper
|
postitati 12.04.09 09:33 |
Kui ümberehitusega pihta hakkad, siis ära pildistamisega koonerda.
Siis on hea vaadata, et mis ja kuidas.
|
Juvi
|
postitati 12.04.09 09:18 |
Suured tänud. Lähen siis kruttima
|
kps
|
postitati 12.04.09 09:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Juvi
Selge oligi arvata et, see nii lihtne pole...aga selline küsimus kuidas iste ära tuleb..?? eile sai pooll päeva raisatud taga istega pärast tuli välja
et, aint 4 kruvi oli vaja kruvida |
Esimese kinnituse eest keerad poldi/mutri lahti, tagumiste siinide otstest eemaldad plastkatted ja tõmbad tahapoole siinidest välja.
|
Juvi
|
postitati 12.04.09 09:10 |
Selge oligi arvata et, see nii lihtne pole...aga selline küsimus kuidas iste ära tuleb..?? eile sai pooll päeva raisatud taga istega pärast tuli välja
et, aint 4 kruvi oli vaja kruvida
|
laur
|
postitati 12.04.09 09:09 |
Ma ei hakanud uut teemat tegema, endal on ka istme vahtus peast läbi käinud. Kas minul (C5) on ka vaja keevitama hakata jne? Praegu on see üles alla
elektrooniliselt liikuv iste, kunagi mõtlesin täiselektroonilise panna.
|
kps
|
postitati 12.04.09 09:02 |
Ok, siis puuduvad sul esimesed kinnitused põrandas. Keskmine kinnitus jääb ette isegi siis kui keevitust ja relakat kasutad. Lisaks pärast neid vanu
istmeid rohkem sisse ei tõsta, kui oled keskmise kinnituse ära lõiganud .
Paras peavalu. Võta esimesena ette kõrvalistuja poolne iste, tõsta vana välja ja uus sisse, siis saad mingi ülevaate kui palju peab ära lõikama ja
kuidas saaks kinnituse keevitada . Istme siine väga lõhkuda ei saa, kuna
muidu ei hakka nad sul edasi tagasi liikuma. Keskkonsooli, põhjamati ja pehmendusi eemaldamata ei tee sa paraku midagi, ehk siis põhi peab olema
praktiliselt puhtaks kakutud, et üldse midagi teha saaksid .
|
Juvi
|
postitati 12.04.09 08:55 |
Ei ei. 96avanti omad olid need.
|
kps
|
postitati 12.04.09 08:53 |
Ega sa uuema kere, ehk C5 S'i istmeid ei ostnud?
|
Juvi
|
postitati 12.04.09 08:50 |
A6 95 avant praegu istmed manuaalsed. Sai siis ostetud S-i elektrilised, soojendusega, kuid esiistmel kinnitused natuke teistsugused. Kas on keegi
ümber ehitada proovinud?
|