teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.11 17:17
|
|
|
100 C4 ei käivitu
Probleem selline, et käia kaua tahad, auto tööle ei lähe, ei aita ka gaasiga mängimine. Eile pidi natuke pikemalt käiama (ca. 5-6 sek) enne kui tööle
läks, täna külma mootoriga läks nagu natuke paremini aga nüüd ei lähe enam üldse tööle. Palun abi
Mootoriks 2,8.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.08.11 17:31
|
|
|
Eks ta ilmselt tüüpiline hallianduri viga ole, kui bensupaak tühi pole. VAG-COM annab täpsemalt selgust. Tallinnas saan sellega aidata.
|
|
|
|
egert57
huviline
Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420
|
postitati 28.08.11 18:05
|
|
|
Mul vanal 2.8 oli sama jama kui bensiini paagis vähe oli - punase peal seal kuskil, siis pidi pumpa mitu korda ennem järgi laskma, kui käivitama
hakkasid. (häälest peaksid aru saama, kui bensu üles lükkab)
|
|
|
teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.11 18:11
|
|
|
Kui eile esimest korda juhtus, oli peaaegu pool paaki, täna umbes veerand sees. Oma 10+ korda püüdsin käivitada, ka pukseerimise pealt.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.11 18:24
|
|
|
Enne kui starter läbi kärsatada, aku tühjaks käijata ja vägisi vedama hakata, võiks ju elementaarses veenduda, kas küte ja säde on olemas, ei ole väga
keeruline sellises eas ja mootoriga autol, võtab kindlasti vähem aega kui teise autoga tirimise üritus.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 28.08.11 18:50
|
|
|
Siia postitusse lisan viimast korda. Kontrollige oma küünlad/juhtmed/ jagajakaas üle ning vajadusel pimedas üritage käivitada. Kui kuskilt paistab
sädelahendus, siis on asi selge. Probleemi ajutiseks eemaldamiseks kasutage vedelat isolaatorit, piserdades seda eelpool mainitud detailidele ning asi
mutt. Esimene asi mida kontrollida tasuks ennem kui sügavuti asjasse süübida.
XZN M16
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.08.11 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Siia postitusse lisan viimast korda. Kontrollige oma küünlad/juhtmed/ jagajakaas üle ning vajadusel pimedas üritage käivitada. Kui kuskilt paistab
sädelahendus, siis on asi selge. Probleemi ajutiseks eemaldamiseks kasutage vedelat isolaatorit, piserdades seda eelpool mainitud detailidele ning asi
mutt. Esimene asi mida kontrollida tasuks ennem kui sügavuti asjasse süübida. |
Sellel mootoril ei ole jagajat selle traditsioonilises mõistes.
|
|
|
|
teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.12 12:41
|
|
|
Vana teema jälle päevakorras. Viimati selgus, et asi oli immos ning kõik lahenes signalisatsiooni vaiksekskeeramisega. Nüüd on sümptomid samad ja
ilmselt oleks lihtsam kogu aftermarket immosüsteem maha võtta. Oskaks keegi sellega aidata?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.03.12 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teisip2ev
Vana teema jälle päevakorras. Viimati selgus, et asi oli immos ning kõik lahenes signalisatsiooni vaiksekskeeramisega. Nüüd on sümptomid samad ja
ilmselt oleks lihtsam kogu aftermarket immosüsteem maha võtta. Oskaks keegi sellega aidata? |
Tartus näiteks stereo alarm tegi minu b6-l Itaalias pandud COBRA immol demontaazi, pole just lihtne asi, miskit 700eek maksis krooni ajal.
|
|
|
teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.12 17:21
|
|
|
Ei aidanud ka immo avariire˛iimi panek.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.03.12 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teisip2ev
Ei aidanud ka immo avariire˛iimi panek. |
No siis tuleb maha võtta süsteem, kaua sa jamad sellega?
|
|
|
teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.12 13:43
|
|
|
Korraks nagu käivitus aga suri kohe jälle välja. Immoprobleemiga sai igatahes tegemisse viidud ja sealt öeldi, et pasuna vaigistamisel ei saanud
varasemal juhul auto käivitumisega mingit seost olla. Üllatused ei taha lõppeda
edit: viga kütusepumbas.
|
|
|
|
teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.12 14:26
|
|
|
Saaga jätkub. Teadjamad võiksid nüüd selle mootori vändaandurist rääkida. Eriti huvitab A- ja B-osade hinnavahe ja kestvus. Linnapealt kuulsin, et
B-jupid eriti ei kesta. Vastab tõele?
|
|
|
|
teisip2ev
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.12 19:18
|
|
|
Vändaandur vahetatud ja nüüd töötab kenasti. Loodetavasti jääb ka kestma
|
|
|
|