Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Abi A4 2003 2,5TDI veakoodidega (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1676)
raino84
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09

postitati 26.08.11 14:18 Tsiteeri
Abi A4 2003 2,5TDI veakoodidega



Tere

Tegemist siis 2,5TDI 120kw (BCZ), multitronic, millel on allpool olevad veakoodid:
Toon siin välja põhiasjad, kogu veakoodid piltidel: http://imageshack.us/g/64/imag0523d.jpg/

Mootor:
18058 - Powertrain Data Bus. Missing message from instrument cluster.
P1650-35-10---Intermittent
18107 - Powertrain Data Bus. Missing message from steering wheel electronics
P1699-35-00 - -
18043 - Powertrain Data Bus. Missing message from A/C controller
P1635 - 35 -10 - - - Intermittent
Readiness 0 0 X X X

Käigukast:
18265 - Load signal:error message from ECU
P1857 - 000 - - - Intermittent
Freeze frame
RPM 96/min
RPM 0/min
RPM 0/min
(no units): 1.0
Torque: -40 Nm
Temperature: 55.0C
T.B Angle: 0,0
Bin. Bits: 0101 0 0

18270 - Powertrain Data Bus. Missing message from instrument cluster.
P1862 - 000 --- Intermittent
Freeze frame
18258 - Powertrain Data Bus. Missing message from ECU
P1850 - 000 - - - Intermittent
Freeze frame

Mida siin üldiselt arvata? Väideti seda,et pärast kustutamist tagasi ei tulnud ja et tühised vead, aga kas ka tegelikult? Enamus asju taandub näidikuteplokile? Või on tingitud aku maas olemisest vms?

Igasuguse info eest tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raino84
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09

postitati 27.08.11 21:37 Tsiteeri


Et siis keegi ei oska aimata ka, millele need vead viitavad?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 28.08.11 06:10 Tsiteeri


Viitavad sellele, et näidikute plokk, roolielektriplokk ja kliimaelektriplokk ei taha mootoriga suhelda. Piltidelt leidsin ühe koodi, mis konkreetselt taandub aku maas olekusse - ABS Brakes moodulis olev roolinurga sensori G85 toitepinge kaotamise veale. Ideepoolest peaks kellades põlema kollane roolimärk, mis nuiab G85 anduri rekalibreerimist (rooli lappamist seinast seina, otse keeramist ja siis ~5kmh mõni meeter edasi liikumist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raino84
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09

postitati 28.08.11 11:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Viitavad sellele, et näidikute plokk, roolielektriplokk ja kliimaelektriplokk ei taha mootoriga suhelda. Piltidelt leidsin ühe koodi, mis konkreetselt taandub aku maas olekusse - ABS Brakes moodulis olev roolinurga sensori G85 toitepinge kaotamise veale. Ideepoolest peaks kellades põlema kollane roolimärk, mis nuiab G85 anduri rekalibreerimist (rooli lappamist seinast seina, otse keeramist ja siis ~5kmh mõni meeter edasi liikumist).


Tänud. Muidu mingeid tulesid ei põle ja kõik tundub toimivat. Ilmselt võiks seda väidet uskuda, et pärast eemaldamist enam vead tagasi ei tulnud ning enamus asjad taanduvad akule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.1% - SQL: 73.9%]