raints
huviline
Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 2,6
|
postitati 18.10.04 15:19
|
|
|
karteris väike auk
täna siis sõitsin karterisse väikse augu. Küsimus selline, et kas lähen kohe uut romulasse otsima või saab kuidagi parandada? Olen kuulnud
keevitamisest kui ka liimimisest. Keevitamine ei pidand aitama(mingid mikro mõrad ja õli pidi immitsema hakkama). Aga liimimisest ei tea midagi. Auk
siis ruutsendine
ETTE TÄNADES
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 18.10.04 15:52
|
|
|
Nagu ma aru saan siis tegemist ABC mootoriga ja seega alumiinium karteripõhjaga ... keevitamine on kindlasti ... kindlam. Keevitamise jaoks pead
õlivanni mootori küljest eemaldama, seejärel pesema ja ... ega seda al. keevitust igalpool tehta kah.
Liimimine aga kindlasti lihtsam ja odavam.
Kui edukalt see liim sinna pidama jääb ei oska kahjuks õelda.
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 18.10.04 15:58
|
|
|
Ise olen liiminud BMW-l al kartri põhja ja pidamisega polnud hiljem mingit probleemi.
Kui põhi alt ära võtta ja korralikult puhastada, ning liimiga kahel pool pinnad katta pole probleemi.
|
|
|
raints
huviline
Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 2,6
|
postitati 18.10.04 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Ise olen liiminud BMW-l al kartri põhja ja pidamisega polnud hiljem mingit probleemi.
Kui põhi alt ära võtta ja korralikult puhastada, ning liimiga kahel pool pinnad katta pole probleemi. |
Ausalt öeldes ei viitsi kaant ära võtta , kui niisama alt ära puhastada ja liimida , huvitav kas jääb pidama?Ja mis liimi kasutasid
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 18.10.04 16:11
|
|
|
Võibolla jääb ka nii pidama.
Pinnad puhastasin ja karestasin liivapaberiga, et oleks liimil pinda kuhu kinnituda.
Ise kasutasin Loctate kahekomponendilist metalli liimi ( kaks kõrvuti asetsevat tuupi ).
Müügi kohast vaata, mis sobiks materjali, õli ja temperatuuriga..
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 18.10.04 16:19
|
|
|
Keemiline metall on siinkohal abiks asi.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 18.10.04 16:25
|
|
|
Seda küll ka keemiline metall on väga hea ja tasub proovimist.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 18.10.04 16:38
|
|
|
Ise kasutanud keemilist metalli isegi alumiiniumist plokikaane remondiks, kus temperatuuri kõikumised tegelikult ületavad juba lubatu mõnesaja
kraadiga. Sinul seda temperatuurihäda pole, nii et keemiline metall peaks olema jah ideaalne lahendus
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
raints
huviline
Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 2,6
|
postitati 18.10.04 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kiireaudi
Keemiline metall on siinkohal abiks asi. |
kas see mingi liimi taoline ollus? ja kuidas on karteri mahavõtmisega?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 18.10.04 21:04
|
|
|
meenutab algselt plastiliini mis hiljem muutub kõvaks, kui aluspind on puhas siis ei pea kaant maha võtma. lekkiva täis benapaagi sain sellega
igatahes pidama
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 19.10.04 03:55
|
|
|
Kui hakkama ei saa, siis uus 1300EEK
Toomas
|
|
|
|
rr10
huviline
Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)
|
postitati 19.10.04 07:27
|
|
|
Tsitaat: | kas see mingi liimi taoline ollus? ja kuidas on karteri mahavõtmisega? |
Karterit pole vaja maha võtta, kui liiga palju tilgub, lase õli välja, puhasta pind, otsi väike tükk alumiiniumplekki paiga jaoks kata augukoht ja
paiga üks pool vedela metalliga siis kokku ja korras.Tee ainult kiiresti sest see liim kuivab päris kähku.10.minutiga ok kõva kui krt.Tegin endal
bemaril päris suure prau korda.
|
|
|
|
raints
huviline
Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 2,6
|
postitati 19.10.04 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja rr10
kas see mingi liimi taoline ollus? ja kuidas on karteri mahavõtmisega? |
Karterit pole vaja maha võtta, kui liiga palju tilgub, lase õli välja, puhasta pind, otsi väike tükk alumiiniumplekki paiga jaoks kata augukoht ja
paiga üks pool vedela metalliga siis kokku ja korras.Tee ainult kiiresti sest see liim kuivab päris kähku.10.minutiga ok kõva kui krt.Tegin endal
bemaril päris suure prau korda. |
Auk ruutsendine!!!
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 19.10.04 19:13
|
|
|
krt ei tea kahtlane on see liimimise asi sel kujul kui karter all
endal ka kunagi proovisin liimida nii et küljes oli , lasin ka kõik õli välja ja puha aga ta siga ikkagi mingil määral vajub sinna peale see õli ja
mina teda niimoodi täielikult pidama ei saanud
mõttekam IMO oleks ikkagi alt ära võtta ja puhastada ja ilusti uuesti liimidapuhtale pinnale
ja kui aluminiumist karteri põhi siis peaks seda liimi/vedel metalli ostma siiski konkreetselt aluminiumi tarbeks
see millega ise liimisin see oli küll ikka sigahea asi 
tootja oli technicoll 2 komponentne
|
|
|
rr10
huviline
Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)
|
postitati 20.10.04 05:46
|
|
|
Tsitaat: | Auk ruutsendine!!! |
Olgu või kahe ruutsendine, kui on suurem paik peal, võtab keemiline metall selle kinni nagu keevituski.Peaasi et liimitav koht oleks õlivaba.Järgi
proovitud.
|
|
|
|
raints
huviline
Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 2,6
|
postitati 22.10.04 18:31
|
|
|
Täna siis võtsin asja käsile! Abiks oli Loctate kahekomponendilist metalli liimi ( kaks kõrvuti asetsevat tuupi ) ja pleki tükk.Pinnad puhastasin
terasharjaga ja lahustiga. pleki lõikasin parajaks, määrisin liimiga kokku ja plätsti karteri alla, Tund ootamist, õli sisse ja mootor käima. Valmis
ta oligi.Soovitan soojalt kõigile.
SUURED TÄNUD KÕIGILE KES VIITSISID VASTATA
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 22.10.04 18:47
|
|
|
Igaks 10 juhuks võiksid ka pleki välimisele poolele liimikihi panna ja laiemalt, et kartei külge ka kinnituks, vähemalt ise paneks.
|
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 23.10.04 09:34
|
|
|
aastaid tagasi sai mersu karterisse kiviga pisike auk lõhutud, umbes 2..3 mm. Parandasin asja nii, et puurisin augu 5 mm-seks ja tõmbasin 5 mm-se
tõmbneediga (niiskuskindlaga) augu kinni ja igaksjuhuks plökerdasin keemilise metalliga pealt kokku. toimis ideaalselt ja ilmselt toimib siiani.
|
|
|
|