Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: karteris väike auk (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2697)
raints
huviline



Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 2,6

postitati 18.10.04 15:19 Tsiteeri
karteris väike auk



täna siis sõitsin karterisse väikse augu. Küsimus selline, et kas lähen kohe uut romulasse otsima või saab kuidagi parandada? Olen kuulnud keevitamisest kui ka liimimisest. Keevitamine ei pidand aitama(mingid mikro mõrad ja õli pidi immitsema hakkama). Aga liimimisest ei tea midagi. Auk siis ruutsendine
ETTE TÄNADES


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.10.04 15:52 Tsiteeri


Nagu ma aru saan siis tegemist ABC mootoriga ja seega alumiinium karteripõhjaga ... keevitamine on kindlasti ... kindlam. Keevitamise jaoks pead õlivanni mootori küljest eemaldama, seejärel pesema ja ... ega seda al. keevitust igalpool tehta kah.
Liimimine aga kindlasti lihtsam ja odavam.
Kui edukalt see liim sinna pidama jääb ei oska kahjuks õelda.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 18.10.04 15:58 Tsiteeri


Ise olen liiminud BMW-l al kartri põhja ja pidamisega polnud hiljem mingit probleemi.
Kui põhi alt ära võtta ja korralikult puhastada, ning liimiga kahel pool pinnad katta pole probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raints
huviline



Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 2,6

postitati 18.10.04 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Ise olen liiminud BMW-l al kartri põhja ja pidamisega polnud hiljem mingit probleemi.
Kui põhi alt ära võtta ja korralikult puhastada, ning liimiga kahel pool pinnad katta pole probleemi.


Ausalt öeldes ei viitsi kaant ära võtta , kui niisama alt ära puhastada ja liimida , huvitav kas jääb pidama?Ja mis liimi kasutasid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 18.10.04 16:11 Tsiteeri


Võibolla jääb ka nii pidama.
Pinnad puhastasin ja karestasin liivapaberiga, et oleks liimil pinda kuhu kinnituda.
Ise kasutasin Loctate kahekomponendilist metalli liimi ( kaks kõrvuti asetsevat tuupi ).
Müügi kohast vaata, mis sobiks materjali, õli ja temperatuuriga..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 18.10.04 16:19 Tsiteeri


Keemiline metall on siinkohal abiks asi.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 18.10.04 16:25 Tsiteeri


Seda küll ka keemiline metall on väga hea ja tasub proovimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 18.10.04 16:38 Tsiteeri


Ise kasutanud keemilist metalli isegi alumiiniumist plokikaane remondiks, kus temperatuuri kõikumised tegelikult ületavad juba lubatu mõnesaja kraadiga. Sinul seda temperatuurihäda pole, nii et keemiline metall peaks olema jah ideaalne lahendus


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raints
huviline



Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 2,6

postitati 18.10.04 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Keemiline metall on siinkohal abiks asi.


kas see mingi liimi taoline ollus? ja kuidas on karteri mahavõtmisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 18.10.04 21:04 Tsiteeri


meenutab algselt plastiliini mis hiljem muutub kõvaks, kui aluspind on puhas siis ei pea kaant maha võtma. lekkiva täis benapaagi sain sellega igatahes pidama:D


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 19.10.04 03:55 Tsiteeri


Kui hakkama ei saa, siis uus 1300EEK:P


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 19.10.04 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
kas see mingi liimi taoline ollus? ja kuidas on karteri mahavõtmisega?


Karterit pole vaja maha võtta, kui liiga palju tilgub, lase õli välja, puhasta pind, otsi väike tükk alumiiniumplekki paiga jaoks kata augukoht ja paiga üks pool vedela metalliga siis kokku ja korras.Tee ainult kiiresti sest see liim kuivab päris kähku.10.minutiga ok kõva kui krt.Tegin endal bemaril päris suure prau korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raints
huviline



Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 2,6

postitati 19.10.04 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
kas see mingi liimi taoline ollus? ja kuidas on karteri mahavõtmisega?


Karterit pole vaja maha võtta, kui liiga palju tilgub, lase õli välja, puhasta pind, otsi väike tükk alumiiniumplekki paiga jaoks kata augukoht ja paiga üks pool vedela metalliga siis kokku ja korras.Tee ainult kiiresti sest see liim kuivab päris kähku.10.minutiga ok kõva kui krt.Tegin endal bemaril päris suure prau korda.


Auk ruutsendine!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 19.10.04 19:13 Tsiteeri


krt ei tea kahtlane on see liimimise asi sel kujul kui karter all

endal ka kunagi proovisin liimida nii et küljes oli , lasin ka kõik õli välja ja puha aga ta siga ikkagi mingil määral vajub sinna peale see õli ja mina teda niimoodi täielikult pidama ei saanud:(

mõttekam IMO oleks ikkagi alt ära võtta ja puhastada ja ilusti uuesti liimidapuhtale pinnale

ja kui aluminiumist karteri põhi siis peaks seda liimi/vedel metalli ostma siiski konkreetselt aluminiumi tarbeks

see millega ise liimisin see oli küll ikka sigahea asi :D

tootja oli technicoll 2 komponentne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 20.10.04 05:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Auk ruutsendine!!!


Olgu või kahe ruutsendine, kui on suurem paik peal, võtab keemiline metall selle kinni nagu keevituski.Peaasi et liimitav koht oleks õlivaba.Järgi proovitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raints
huviline



Registreerunud 28.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 2,6

postitati 22.10.04 18:31 Tsiteeri


Täna siis võtsin asja käsile! Abiks oli Loctate kahekomponendilist metalli liimi ( kaks kõrvuti asetsevat tuupi ) ja pleki tükk.Pinnad puhastasin terasharjaga ja lahustiga. pleki lõikasin parajaks, määrisin liimiga kokku ja plätsti karteri alla, Tund ootamist, õli sisse ja mootor käima. Valmis ta oligi.Soovitan soojalt kõigile.
SUURED TÄNUD KÕIGILE KES VIITSISID VASTATA:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 22.10.04 18:47 Tsiteeri


Igaks 10 juhuks võiksid ka pleki välimisele poolele liimikihi panna ja laiemalt, et kartei külge ka kinnituks, vähemalt ise paneks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 23.10.04 09:34 Tsiteeri


aastaid tagasi sai mersu karterisse kiviga pisike auk lõhutud, umbes 2..3 mm. Parandasin asja nii, et puurisin augu 5 mm-seks ja tõmbasin 5 mm-se tõmbneediga (niiskuskindlaga) augu kinni ja igaksjuhuks plökerdasin keemilise metalliga pealt kokku. toimis ideaalselt ja ilmselt toimib siiani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]