Deprecated: Implicit conversion from float 128533.00000000001 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - C5 2,5Tdi automaatkasti imelik käitumine
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C5 2,5Tdi automaatkasti imelik käitumine (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1078)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.08.11 22:22 Tsiteeri
C5 2,5Tdi automaatkasti imelik käitumine



Kohapeal lülitab käike (P-R-N-D) tuntava jõnksuga, mingit raginat või kolkse ei ole.

Maanteesõidul viimasele käigule mõistlikul kiirusel (u 90km/h) lülitab vaid siis kui peale kiirendamist gaasi tagasi lasta. Kogu ülejäänud käiguvahetused toimivad ilusti sujuvalt.

Sellest tulenevalt küsimused:
1. Kas maanteesõidul viimase käigu imelik lülitumine võib olla tingitud kasti nn õppimisfunktsioonist (väidetavalt pole masinat pikema aja vältel maanteekiirustel kasutatud)?
2. Kui probleemne see kohal käikude jõnksuga lülitumine ikkagi on?

Masinaks 99 aasta 110KW Quattro

Eriti hea kui Raul või R-129 viitsiks kommenteerida.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.08.11 19:24 Tsiteeri


Helista r129'le ja räägi temaga. Minu kastil kadusid kõiksugu kahtlased isegi pisemad jõnksud peale õlivahetust. Tehtud sai dünaamiline vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.08.11 23:39 Tsiteeri


Ei hakka telefoni teel inimesi tüütama, eriti veel, et puudub ju konkreetne probleem. Vaist ütleb, et ilmselt siiski ei tasu sellist masinat osta, kui just ei taha uusi kogemusi ATM kastide remondi valdkonnas.
Eelmine audi, mis mul oli, lülitaski jõnksuga, samuti käitub ka peres kasutatav sama ajastu vw. Seetõttu esimese hooga pidasingi seda vw autode kastide eripäraks. Ilmselt siiski on tegemist elukaare lõpul olevate kastidega?

Kas C5 esiveolise ja quattro (automaat)kastid iseenesest erinevad oma ehituselt või on kastiosa sama?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 28.08.11 08:52 Tsiteeri


Q on tiptronik kastiga, pooleveone on multitronic. Seega on vahe väga suur.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.11 19:21 Tsiteeri


Kas ikka on? Multitronic äkki on ca 2001-2002 (faceliftiga koos tuli 2001 mälu järgi) aastate teema? 99 polnud minuarust küll multitronicust veel haisugi, teadjamad võivad muidugi paranda mind. Peaks olema siiski puhas tiptronic.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.5% - SQL: 74.5%]