Lehekülgi: 1 2 |
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.10.04 06:18
|
|
|
Kui Quattrol kardaan alt ära keerata kas sõita saab?
Kui Quattrol kardaan alt ära keerata kas sõita saab? ega mingeid vigu ei tee?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
tacco
huviline
Registreerunud 24.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 07:45
|
|
|
Auto ei liigu paigastki.
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 18.10.04 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tacco
Auto ei liigu paigastki. |
Opeli 4wd tagakardaan ära teisaldada, liigub kiireminigi
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.10.04 08:06
|
|
|
põhimõtte järgi peaks siiski liikuma kuid kui seda proovida ega miskit ära ei saa lõhkuda...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 18.10.04 08:10
|
|
|
Vanad, ilma torsendiffrita aparaadid peaksid peale difri lukustamist ikka liikuma.
Lihtsalt:
1) kui on kahe asendiga difrilukkude nupp (tavaliselt armatuuri keskkonsoolis), siis saab keskimse diferentsiaali lukku keerata ja liigub ka ilma
kardaanita,
2) kui on ainult ühe asendiga nupp e. ainult tagumine lukk (tavaliselt istemete vahel), siis ei saa ja ei liigu
Tagajärgi ja vastupidavust ei oska mina ennustada.
Ulvar
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.10.04 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Vanad, ilma torsendiffrita aparaadid peaksid peale difri lukustamist ikka liikuma.
Lihtsalt:
1) kui on kahe asendiga difrilukkude nupp (tavaliselt armatuuri keskkonsoolis), siis saab keskimse diferentsiaali lukku keerata ja liigub ka ilma
kardaanita,
2) kui on ainult ühe asendiga nupp e. ainult tagumine lukk (tavaliselt istemete vahel), siis ei saa ja ei liigu
Tagajärgi ja vastupidavust ei oska mina ennustada.
Ulvar |
See on loomulik et kui nüüd esi differ lukku panna siis pööramise peal kruusapel lohistab ja asvaldi peal lammutab difrit....
kuid kas ilma lukuta saab põhimõtteliselt peaks ta ju vedama hakkama kui miski muu näiteks taha minev võlli ots vaba ja annab kastis efekti
et kets käib all ringi siis peaks ju tegelt esisild vedama hakkama...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Vanad, ilma torsendiffrita aparaadid peaksid peale difri lukustamist ikka liikuma.
Lihtsalt:
1) kui on kahe asendiga difrilukkude nupp (tavaliselt armatuuri keskkonsoolis), siis saab keskimse diferentsiaali lukku keerata ja liigub ka ilma
kardaanita,
2) kui on ainult ühe asendiga nupp e. ainult tagumine lukk (tavaliselt istemete vahel), siis ei saa ja ei liigu
Tagajärgi ja vastupidavust ei oska mina ennustada.
Ulvar |
See on loomulik et kui nüüd esi differ lukku panna siis pööramise peal kruusapel lohistab ja asvaldi peal lammutab difrit....
|
Valesti saad aru... mitte ees ei ole lukk vaid keskel, audidel ette ei ole lukku minuteada pandudki.
Tsitaat: | kuid kas ilma lukuta saab põhimõtteliselt peaks ta ju vedama hakkama kui miski muu näiteks taha minev võlli ots vaba ja
annab kastis efekti et kets käib all ringi siis peaks ju tegelt esisild vedama hakkama... |
Just vastupidi, kui tagaots vaba siis jaotatakse jõud sinna ja põhimõtteliselt käib lahtilastud kardaan ots niisama ringi. Kui sinna nüüd piisavalt
tugev miski kinnitus talle aretada, et seda kinni sealt hoitaks, siis saaks sõita jah. Siin tekib jällegi see probleem, et kuidas see võiks mõjutada
torsenit?
Ja tegelt... milleks ostad sa quattro ja hakkad sellest esiveolist tegema? osta juba kohe siis esiveoline.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 18.10.04 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
See on loomulik et kui nüüd esi differ lukku panna siis pööramise peal kruusapel lohistab ja asvaldi peal lammutab difrit....
kuid kas ilma lukuta saab põhimõtteliselt peaks ta ju vedama hakkama kui miski muu näiteks taha minev võlli ots vaba ja annab kastis efekti
et kets käib all ringi siis peaks ju tegelt esisild vedama hakkama... |
Tegemist ikka keskdifriga, mitte esidifriga (esimese lukustamisvõimalust audidel üldjuhul polegi).
Kui tagasilda küljes pole, siis jaguneb kogu jõud esisillale ja lukule, pidasin silmas seda, et ma ei tea, mis nood sellest arvavad. Ilma lukuta ei
saa ja Torseniga ka ei saa, see tuleneb differentsiaali tööpõhimõttest.
Ulvar
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Kui tagasilda küljes pole, siis jaguneb kogu jõud esisillale ja lukule, pidasin silmas seda, et ma ei tea, mis nood sellest arvavad.
Ulvar |
Kusjuures, sellekohta olen kuulnud kõlakaid, et olla Tartus üks A200 millel olla poolteljed välja keeratud ja keskdiffer lukus liikles asi vaid
tagasilla veoga samas on see vaid kõlakas, ise näinud asja pole ja kui
oligi nii... siis ei tea kuda asi ka vastu pidas.
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 18.10.04 08:35
|
|
|
Kui sa poolteljed välja keerad st eemaldad kuidas siis ratta laagrid kinni püsivad !?
tark ei torma
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 08:38
|
|
|
Ma pakun, et miskid kõvarad poolteljed läksid kasutusse... sealt saad sa vaid otsad siis ju ära kasutada.
Ja lisan ikka juurde, et see on vaid jutt mida kuulnud olen, kindlalt ei väida miskit.
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 18.10.04 08:42
|
|
|
nojah põhimõtteliselt ainult pooltelje otsaga on võimalik laager kinni tõmmata aga kui tagumised lukus siis kuda sa asfaldil pöörad!?
Eriti kurve mis mingi 90 kraadi on.
tark ei torma
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.10.04 08:43
|
|
|
teema mitte selleks et teha esisilla veoga masinat vaid kui teepeal kardaani pukk peaks minema.... peaks selle alt ära keerama...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 18.10.04 08:46
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
teema mitte selleks et teha esisilla veoga masinat vaid kui teepeal kardaani pukk peaks minema.... peaks selle alt ära keerama...
|
Siis telli treila või kui ära kruvid kella sõber järgi, arvan, et kellegi ikka leiad !
tark ei torma
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ull
nojah põhimõtteliselt ainult pooltelje otsaga on võimalik laager kinni tõmmata aga kui tagumised lukus siis kuda sa asfaldil pöörad!?
Eriti kurve mis mingi 90 kraadi on. |
Milleks sa tagasilla lukku üldse paned? hetkel sa ka ju quattrona ei sõida tagasild lukus. See variant on võimalik vaid siis vanema versiooniga millel
käib lukku keskdiffer ja tagadifrit kasutad siis kui seda tõesti juba vaja ka on, niisama sõidul vaid keskdiffer lukus.
Tsitaat: | teema mitte selleks et teha esisilla veoga masinat vaid kui teepeal kardaani pukk peaks minema.... peaks selle alt ära
keerama... |
Mismoodi sa kujutad ette kardaani eemaldamist kuskil teeääres? Ja kardaan tavaliselt ikka nii otsa ei saa plaksust et vaja seda kohe alt ära keerama
on vaja hakata.
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 18.10.04 08:52
|
|
|
to ranz:
No kui sa esimesed poolteljed eemaldad, siis muudmoodi liikuma saamine kohalt omaljõul võimatu va kui ise lükkad masinat !
tark ei torma
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 18.10.04 08:53
|
|
|
Pikalt laialt räägitud juba SIIN
Toomas
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ull
to ranz:
No kui sa esimesed poolteljed eemaldad, siis muudmoodi liikuma saamine kohalt omaljõul võimatu va kui ise lükkad masinat ! |
Kuid liikumasaamiseks ei ole ju vaja tagalukku... millest tekkis probleem keeramisel.
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.10.04 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ull
to ranz:
No kui sa esimesed poolteljed eemaldad, siis muudmoodi liikuma saamine kohalt omaljõul võimatu va kui ise lükkad masinat ! |
Kuid liikumasaamiseks ei ole ju vaja tagalukku... millest tekkis probleem keeramisel. |
Mul saab esisilla ära lukustada kui seda teeksin ja pööramisel lukustaksin siis ju hakkaks ta ühte ratast lohistama... või mis?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 09:16
|
|
|
Mis auto sul see on millel esisilla lukk on?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 18.10.04 09:25
|
|
|
Tsitaat: |
Mul saab esisilla ära lukustada kui seda teeksin ja pööramisel lukustaksin siis ju hakkaks ta ühte ratast lohistama... või mis?
|
No seda audit tahaks lausa oma silmaga näha. Kas tehase poolt üldse esisilla lukustamisega varianti on? Miski isearetatud lukustus siis või?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 18.10.04 09:30
|
|
|
no kas see on siis mingi keskdifri lukustus nupul on kaks asendit esimene nõks näitab esisillale ja teine tagasillale, auto on A 200 TQ 2,2 147
kw,
Võimalik et see ei lukusta esisilda kuid mis efekti annab kui esimesse nõksu keerata?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.04 09:37
|
|
|
See on jah keskdifri lukk mitte esilukk ja effekt on see, et kui sul ta 0 asendi peal on kesdiffer vaba, veetakse just seda ratast mis kergemini ringi
käib. Kui nüüd panna 1 asendi peale lukustakse keskdiffer ära ja veetakse üht esimest üht tagumist ratast, vastavalt siis diferentsiaalile. Ja kui
panna 2 asendi peale lukustatakse täielikult tagasild, et veetakse mõlemat tagumist sama kiirusega ja üht esimest vastavalt esidifrile.
Suht harva olen kohanud selleest 147KW mootorit, eriti veel 200 peal
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 18.10.04 09:47
|
|
|
jah, paistab, et kõigil pole veel selge keskluku tööpõhimõte...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |