Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Veakood 00519 peale egr-i pimedaks tegemist (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2490)
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.11 07:31 Tsiteeri
Veakood 00519 peale egr-i pimedaks tegemist



Ühesõnaga, peale EGR-i pimedaks tegemist viskas sellise veakoodi.
Kas kokkusattumus, või tuleb arvutiga mingit moodi juhtplokile öelda, et sorry, aga egri enam pole?
Autoks a4, 1.9, 81kw.
Tänan.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 CE
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 50SG 0803
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06335
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.11 10:47 Tsiteeri


Edasi:
Ühesõnaga, ennem oli nii, et muidu oli kõik ilus ja kena, kuid teatud pöörete ajal (1 käik ca 3500, 2 ca 3000, 3 käik ca 2500) nö poos mootori kinni.
Võttes ära egr klapi küljest vaakumvooliku ja jättes ta niisama (ei pannud "pimedat" ette), kõik nagu toimis ja veakoodi enam ei tekkinud...

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.11 19:18 Tsiteeri


Mina arvan, et sul N75 (turborõhu reg. solenoid) otsas. Süsteemis on ülerõhk, ja kui rõhk ületab teatud piiri liiga kiiresti, osad vanad käsnad ei jõua seda veaks lugeda (Intake manifold pressure positive deviation), vaid arvavad, et turbo rõhu andur on rikkis, kuna näit läheb täiesti metsa. Kui sul EGRi voolik jääb lihtsalt lahti, siis süsteemis tekib vaakumikadu ja N75 ei suuda geomeetriat põhja tõmmata, siis ongi rõhk enam-vähem okey ja masin sõidab. Selline käitumine ei ole normaalne. Kui turbol geomeetria korras ja membraan terve, siis ma kahtlustaks N75te. Arvutist oleks abi, sõidu ajal saaks jälgida milles point on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.11 17:06 Tsiteeri


Teretus!
Mis näite oleks vaja sõidu ajal jälgida?
Ja mis oleks normid nendel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.11 16:24 Tsiteeri


11 grupp 2 keskmist peavad yhtima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.11 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
11 grupp 2 keskmist peavad yhtima.
'


Tere!
Kas peavad ühtima täpselt 1:1-le?
Tühikäigul enam-vähem ühtib.
Erinevus ca 30 mbar.
Pööretel erinevus muutub, kui vaakumvoolik on küljest, siis on erinevus väiksem, kui küljes siis suurem...
Seega ilmselt N75?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.11 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peeter_S
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
11 grupp 2 keskmist peavad yhtima.
'


Tere!
Kas peavad ühtima täpselt 1:1-le?
Tühikäigul enam-vähem ühtib.
Erinevus ca 30 mbar.
Pööretel erinevus muutub, kui vaakumvoolik on küljest, siis on erinevus väiksem, kui küljes siis suurem...
Seega ilmselt N75?


Ilmselt jah. Membraan liigub ilusti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Peeter_S
huviline



Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.11 09:46 Tsiteeri


Jahh, membraan liigub kenasti,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.11 06:56 Tsiteeri


Tundub et N75 ei toimi sellisel juhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]