Lehekülgi: 1 2 |
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.11 16:46
|
|
|
Kas audi a4 või a6?
Plaanis loobuda praegusest Opel Astrast, mis on liiga kulukas perele. Soov on osta audi, kas a4 või a6 - bensiin, manuaal, elektri aknad,
konditsioneer/kliimaautomaatik. Hind on maksimaalselt 2000 eur. Vaja on ruumikat masinat, kuhu tagumisele istmereale saaks mahutada kaks turvatooli.
Kuidas on nende masinate vastupidavusega ja remondikuludega? A4 saaks sellise raha eest 1996-1997 aasta masina. A6 saaks sellise raha eest 1995-1996
aasta masina.
a4 mõni kuulutus:
http://www.auto24.ee/used/900007
http://www.auto24.ee/used/857444
a6 mõni kuulutus:
http://www.auto24.ee/used/864266
http://www.auto24.ee/used/900384
Hetkel jääb universaal astra 1998 pisikeseks ning tohutu probleem on masina remondiga, iga aasta on remondi kulud ligemale 1000 eur. Küll kulub raha
mootori putitamisele ning kõigele muule. Olen välja vahetanud kõik amordid koos vedrudega, 2x roolivõimendi pumpa (nüüd uut kasutatud vaja),
roolilati, egr klappe, drosseleid, aju, andureid jne. Ei jõua enam seda autot ülal pidada, pidevalt vaja remondis käia.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 19.08.11 17:04
|
|
|
Kui ruumikus on eesmärk, siis ei ole minu arvates mõtet A4 vaadatagi. A6 on oluliselt ruumikam.
Mis puudutab aga ülalpidamiskulusid, siis see on väga otseses seoses auto seisukorraga. Audisse võid (väga)suuri summasid sisse laduda, kui valid
kehvas seisukorras isendi. Kahjuks on minu hinnangul heas seisukorras autosid üha raskem leida ja eriti kehtib see nende vanemate mudelite puhul.
Nii palju siiski infoks, et 1000 € eest saad C4 A6-l rohkem asju remonditud kui B5 A4-l. Lisaks on C4-l neid juppe ka vähem, mida vahetada.
Sellegipoolest sõltub kõik konkreetsetest isenditest. Enne ostu soorita põhjalik kontroll.
Loe rahulikult foorumit. Siin on mõlema mudeli kohta väga palju infot.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 19.08.11 17:40
|
|
|
Mina soovitan A6.
Väga hea lollkindel sild on asjal, a4jal jälle kallim ja keerukam aga samas jällegi parem juhitavus. Aga igapäevasel sõidul see nigunii välja ei tule
kuidagi. A6l saab enamus remont tõid minuarust ise ära teha, vast ka A4jal! Kui juba V6 võtad siis 2.8, veel parem nt perele 2.5 TDI 103kw, aga diisel
oluliselt kallim!
Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid. Seisukorrad on seinast seina. S..tas korras Audi võib
sul selle 1000€ ühe nädalaga ka võtta.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.08.11 12:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Mina soovitan A6.
Väga hea lollkindel sild on asjal, a4jal jälle kallim ja keerukam aga samas jällegi parem juhitavus. Aga igapäevasel sõidul see nigunii välja ei tule
kuidagi. A6l saab enamus remont tõid minuarust ise ära teha, vast ka A4jal! Kui juba V6 võtad siis 2.8, veel parem nt perele 2.5 TDI 103kw, aga diisel
oluliselt kallim!
Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid. Seisukorrad on seinast seina. S..tas korras Audi võib
sul selle 1000€ ühe nädalaga ka võtta. |
Jälle hakkab see jutt, et esisild kallim jnejnejne...ja see 2.8 jutt ka
No jah...kuidas kellele, aga ei kurda ka 2.6 üle. Igatahes, ruumikust silmas pidades valiksin mina koheselt C4 A6 Avanti. A4 Avant on ka üsna mahukas,
ent A6 siiski mahukam. Esisilla jutt...ma ei tea, hooldage oma autosid vms...olen sõitnud erinevate Audidega (paljud neist on B5 A4-d) ja ei ole
ühelgi see esisild nii õnnetu nagu igalpool kurdetakse. Lihtsalt point on selles, et kui juppe vahetada, siis tuleb vahetada KÕIK jupid korraga mitte
ühekaupa. Sedasi ühekaupa vahetades ongi nii, et vahetad ühe jupi ära, natukese aja pärast klobiseb teine jupp ja siis kolmas jne jne jne.
...Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid... Aga vanaisa autode puhul ei pea siis?

|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 20.08.11 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Mina soovitan A6.
Väga hea lollkindel sild on asjal, a4jal jälle kallim ja keerukam aga samas jällegi parem juhitavus. Aga igapäevasel sõidul see nigunii välja ei tule
kuidagi. A6l saab enamus remont tõid minuarust ise ära teha, vast ka A4jal! Kui juba V6 võtad siis 2.8, veel parem nt perele 2.5 TDI 103kw, aga diisel
oluliselt kallim!
Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid. Seisukorrad on seinast seina. S..tas korras Audi võib
sul selle 1000€ ühe nädalaga ka võtta. |
Jälle hakkab see jutt, et esisild kallim jnejnejne...ja see 2.8 jutt ka
No jah...kuidas kellele, aga ei kurda ka 2.6 üle. Igatahes, ruumikust silmas pidades valiksin mina koheselt C4 A6 Avanti. A4 Avant on ka üsna mahukas,
ent A6 siiski mahukam. Esisilla jutt...ma ei tea, hooldage oma autosid vms...olen sõitnud erinevate Audidega (paljud neist on B5 A4-d) ja ei ole
ühelgi see esisild nii õnnetu nagu igalpool kurdetakse. Lihtsalt point on selles, et kui juppe vahetada, siis tuleb vahetada KÕIK jupid korraga mitte
ühekaupa. Sedasi ühekaupa vahetades ongi nii, et vahetad ühe jupi ära, natukese aja pärast klobiseb teine jupp ja siis kolmas jne jne jne.
...Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid... Aga vanaisa autode puhul ei pea siis?
|
Haha, ei pannudki tähele seda kirjaviga, mõtlesin igastahes vanema auto puhul. 
Mina eelistaks küll lisa 18kw sama kütusekuluga 
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.08.11 12:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Mina soovitan A6.
Väga hea lollkindel sild on asjal, a4jal jälle kallim ja keerukam aga samas jällegi parem juhitavus. Aga igapäevasel sõidul see nigunii välja ei tule
kuidagi. A6l saab enamus remont tõid minuarust ise ära teha, vast ka A4jal! Kui juba V6 võtad siis 2.8, veel parem nt perele 2.5 TDI 103kw, aga diisel
oluliselt kallim!
Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid. Seisukorrad on seinast seina. S..tas korras Audi võib
sul selle 1000€ ühe nädalaga ka võtta. |
Jälle hakkab see jutt, et esisild kallim jnejnejne...ja see 2.8 jutt ka
No jah...kuidas kellele, aga ei kurda ka 2.6 üle. Igatahes, ruumikust silmas pidades valiksin mina koheselt C4 A6 Avanti. A4 Avant on ka üsna mahukas,
ent A6 siiski mahukam. Esisilla jutt...ma ei tea, hooldage oma autosid vms...olen sõitnud erinevate Audidega (paljud neist on B5 A4-d) ja ei ole
ühelgi see esisild nii õnnetu nagu igalpool kurdetakse. Lihtsalt point on selles, et kui juppe vahetada, siis tuleb vahetada KÕIK jupid korraga mitte
ühekaupa. Sedasi ühekaupa vahetades ongi nii, et vahetad ühe jupi ära, natukese aja pärast klobiseb teine jupp ja siis kolmas jne jne jne.
...Fakt on see, et midagi peab iga vanaema auto puhul näppima, kuid tasub käia vaatamas paljusid... Aga vanaisa autode puhul ei pea siis?
|
Haha, ei pannudki tähele seda kirjaviga, mõtlesin igastahes vanema auto puhul. 
Mina eelistaks küll lisa 18kw sama kütusekuluga |
Päris sama siiski pole 
Aga 142kw 2.8 puhul ei oleks küsimustki, kumma võtaks, kas 2.6 või 2.8, igal juhul 2.8. 128kw 2.8 ei ole nagu päris see....142 on ikka nö täisvereline

|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 20.08.11 13:19
|
|
|
Nojah reaalselt peresõiduk 110kw piisab igati ja on ikka võimsam kui enamus keskmiseid perekaid Ford Focused, Astrad jne - minu arvamus. 
|
|
|
|
umm
huviline
Registreerunud 21.11.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B3 87.a 1.8 55kW
|
postitati 20.08.11 14:08
|
|
|
Oman ka ise 95 aasta A4 ning kahjuks mõtlen auto vahetamise peale. Olles ise 1.80 pikk ja kui kaks lapse tooli taga on siis on ikka väga nutune sõita.
Pagasniku ruum ok, aga seest kitsas.
|
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.11 15:40
|
|
|
Küsimus
Tsitaat: | Algselt postitas: umm
Oman ka ise 95 aasta A4 ning kahjuks mõtlen auto vahetamise peale. Olles ise 1.80 pikk ja kui kaks lapse tooli taga on siis on ikka väga nutune sõita.
Pagasniku ruum ok, aga seest kitsas. |
Tere, kas sul on avant ehk universaal või mitte? Ise olen 183 cm pikk, naine on 178 cm, kaks last on turvatoolis. Praeguses masinas pean istuma jalad
tuntavalt kõveras ning rool peaaegu vastu kõhtu - ebamugavalt, et lapsed mahuksid turvatoolidega taha.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 20.08.11 18:17
|
|
|
Võta A6, usu, odavam pidada ja tunduvalt mugavam liigelda.
Kui võimalik, võta 2.5tdi (85kw või 103kw), remont ja hooldus on kommiraha eest.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.11 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Võta A6, usu, odavam pidada ja tunduvalt mugavam liigelda.
Kui võimalik, võta 2.5tdi (85kw või 103kw), remont ja hooldus on kommiraha eest. |
Teine variant mis silmapiiril on Mitsubishi Galant, sama raha eest saaks hoopiski 1998 aasta masina. Kas Galandis on sama palju ruumi, kui a6-s ning
kas Galandil on kvaliteet parem?
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 20.08.11 19:14
|
|
|
Mina küll ei usu, et 1000 euroga aastas audiga hakkama saad. Et jah võibolla möni aasta vahel vähem läheb hooldusele ja remondile. Aga jah olen
mittekuluvat sõidukit vaid näinud inimestel, kes seda ei kasuta.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 20.08.11 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: autoaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Võta A6, usu, odavam pidada ja tunduvalt mugavam liigelda.
Kui võimalik, võta 2.5tdi (85kw või 103kw), remont ja hooldus on kommiraha eest. |
Teine variant mis silmapiiril on Mitsubishi Galant, sama raha eest saaks hoopiski 1998 aasta masina. Kas Galandis on sama palju ruumi, kui a6-s ning
kas Galandil on kvaliteet parem? |
Kui Galandi kohta midagi teada tahad siis on olemas ka Mitzu klubi
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 20.08.11 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: autoaudi
Teine variant mis silmapiiril on Mitsubishi Galant, sama raha eest saaks hoopiski 1998 aasta masina. Kas Galandis on sama palju ruumi, kui a6-s ning
kas Galandil on kvaliteet parem? |
jokerAudi oskab kindlasti Galandist pajatada.
|
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.11 05:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: autoaudi
Teine variant mis silmapiiril on Mitsubishi Galant, sama raha eest saaks hoopiski 1998 aasta masina. Kas Galandis on sama palju ruumi, kui a6-s ning
kas Galandil on kvaliteet parem? |
jokerAudi oskab kindlasti Galandist pajatada. |
Tänan jokerAudi info eest, kontakteerusin temaga.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.11 06:36
|
|
|
Tere,
ausalt diislit ei soovi, väikestel lastel tekib halb enesetunne.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 21.08.11 06:37
|
|
|
Ütleme nii, et kui leiaks roostest ja laksust puutumatu C4 kerega korraliku A6-e siis oleks see ülihea valik. parem kui C5 kerega ja sealt edasi
olevad isendid. Nagu juba varem korduvalt foorumist läbi on jooksnud sama jutt, on tegemist suht lihtsa sillaehituse ja töökindla isendiga. Endal nii
C4 kui C5 aga kohati meeldib C4 isegi rohkem ... eks igal masinal omad head ja vead aga C5-te on kindlalt kulukam üleval pidada.
XZN M16
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.08.11 07:23
|
|
|
Äkki tood mõne näite, mis on selle opel astra hooldamise kalliks teinud. Mis aasta masin ja mootor jne. samuti, kindlasti oskavad klubiliikmed kõrvale
näidised soovitud a4'st ja a6'st tuua, kui palju see audi puhul maksaks ja kui suur oleks tõenäosus, et sellist muret üldse esineks. Mingil põhjusel
arvan, et selles valguses võid äkki üldse ringi mõelda.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.11 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: autoaudi
Teine variant mis silmapiiril on Mitsubishi Galant, sama raha eest saaks hoopiski 1998 aasta masina. Kas Galandis on sama palju ruumi, kui a6-s ning
kas Galandil on kvaliteet parem? |
jokerAudi oskab kindlasti Galandist pajatada. |
Sain soovitatud kasutajaga ühendust ning kirjutas mulle konkreetselt Galandi ja A6-e kohta, selle info põhjal tuleb kindlasti valida A6!
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 21.08.11 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: autoaudi
ausalt diislit ei soovi, väikestel lastel tekib halb enesetunne. |
Mis põhjusel? Müra?
|
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.11 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Äkki tood mõne näite, mis on selle opel astra hooldamise kalliks teinud. Mis aasta masin ja mootor jne. samuti, kindlasti oskavad klubiliikmed kõrvale
näidised soovitud a4'st ja a6'st tuua, kui palju see audi puhul maksaks ja kui suur oleks tõenäosus, et sellist muret üldse esineks. Mingil põhjusel
arvan, et selles valguses võid äkki üldse ringi mõelda. |
Suur abi oleks sellest, kui teised mehed tooksid oma A4-e ja A6-e kulud välja.
Astra on 1998, 1,8l 85 kw, bensiin, manuaal, ecoteci mootor x18xe1. Elektilised on ainult välis peeglid, klaasist katuseluuk.
Autol on endiselt hulga vigu: gaasi vabastamisel/andmisel auto jõnksutab (teenindused ei leia viga, diagnostika puhas, öeldi et selle mootori
tüüpviga), teine kasutatud roolivõimendi pump ütles just üles (kasutatud miski 250 eur, õli voolab anumast elektroonikasse ning tapab selle -
tüüpviga), enam ei tehta uusi pumpasid ning teenindustes soovitatakse osta uuema astra pump koos latiga 1300 eur, kõikide uste tihendid lasevad tuult
ja vett läbi (korra vahetatud 3 aastat tagasi, summa oli 110 eur), drosselit olen vahetanud ujuvate tühikäigu pöörete pärast (kasutatud hind 150 eur),
mootor suri tihti välja kui sidur alla vajutada (diagnostika ei näidanud midagi, kuid lõpuks olles vahetanud hulgaliselt andureid selgus, et egr on
vigane, hind 150 eur), ühel hommikul masin enam ei käivitunud (kasutatud programmeeritud aju 380 eur), mootor võttis õli korralikult (uued mootori
pealmised tihendid 100 eur), talvel ei taha miskipärast teine käik sisse minna (pluss kraadidega probleemi ei ole, teenindused viga ei leia), tagumisi
ja eesmisi amorte olen korra vahetanud (kokku 355 eur), iga jumala aasta tuleb teha sillad korda (puksid, õõtsad, pidurid, käsipidur, kokku varuosad
320 eur). Neid vigu on veel hulgaliselt, mida on saadud likvideeritud ja tuleb aina juurde. Lisaks kõigele lisa siia veel töö raha, diagnostikale
kulunud raha jne.
Muidu käivitub mootor poolest pöördest ja töötab ühtlaselt ja vaikselt, talvel ei mingeid probleeme, keerad korra võtit ja käivitub (ka -37 C).
Olen arvamusel, et Opel on rikka mehe masin. Sõbral on Vectra 1999, sama mootoriga ning ei jõua seda masinat ära kiruda, minul on veel hästi läinud.
|
|
|
autoaudi
huviline
Registreerunud 19.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.11 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Tsitaat: | Algselt postitas: autoaudi
ausalt diislit ei soovi, väikestel lastel tekib halb enesetunne. |
Mis põhjusel? Müra? |
Jääb mulje nagu on see seotud müra, vibratsiooni ning kohapeal seistes tungib diisli lõhn väheke salongi (muudab uimaseks ning tagajärjeks on
tihtipeale oksendamine). Sõitnud mitme sugulase diisel masinaga (kui oma auto taas remondis) ning ikka hakkab lastel paha, tuleb auto kinni pidada ja
lapsed autost välja toimetada.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 21.08.11 08:38
|
|
|
Mitte et ma mingi Opeli fänn oleks aga kui omast lollusest raipe otsa satud, siis pole erilist vahet mis margiga on tegu.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|