Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe typ85 2.2 ehitamine 20VT quattroks - 1981 - inx (Vastuseid: 181 | Vaatamisi: 41666)
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 16.08.11 18:28 Tsiteeri
Audi Coupe typ85 2.2 ehitamine 20VT quattroks - 1981 - inx



Tere Audimehed.
Pikal sai otsitud omale vana kuubikut. Kuna sortida midagi kahjuks polnud, pidin leppima suht nutuses seisus isendiga.
Tegemist tahab nii kere, mootor kui ka salong. Ainsad korralikud asjad on rool ja käigukangi nahk:D
Autost endast:
Aasta:1981
Mootor:passis 1.9L tegelikult 2.0 R5 85kw JS
Lisasid:-------:D
Värv: punane

Plaanidest
Hetkel plaan selline, et kuna igapäevane liikur Voyager tahab mootori remonti saada, liiklen seni Audiga.
Peale seda läheb auto garaazi ja algosadeks, kõik mis mäda või väsinud läheb vahetusse. Mootorit elustama ei hakka, uueks südameks saab 2.2L KV.
Värviks ei jää kindlasti punane aga mis olema saab, pole veel kindel.

Nüüd väike list mida vaja hankida.
Kapot
Esimesed tiivad olemas
Tagumised tiivakaared
Küljekarbid
Esiklaas
Kõik tuled (olemas)
Lai esistande olemas
Radiaator ja tuulekoda (olemas)
Kõik istmed või vanad parandada
Armatuuri detaile(uuema) olemas
Kõik amordid-vedrud (vahetatud)
Sillad taastada (tehtud)
Puuduolevad liistud leida pole vaja
Mootor vahetada (vahetatud KU vastu)

Hetkel rohkem ei meenu kuid täiendan jooksvalt.

http://static2.album.ee/files/1024/84/large_25621053_MHHJ.jpg

http://static2.album.ee/files/1024/84/large_25621071_8dAe.jpg

http://static2.album.ee/files/1024/84/large_25621093_6Dct.jpg

http://static2.album.ee/files/1024/84/large_25621133_qazq.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 16.08.11 20:13 Tsiteeri
Teretulemast klubise & minu respekt Typ85 puhul :)



Kus see auto küll pärineb :P
Kõik nii segamini nagu kõrtpärtli särk :D
Piltide järgi vaadates see nüüd küll kindlasti 1981a masin pole :S
Vähemalt alates 1985 ;)
Quattro velg & tiib on väärtuslikud ilusad asjad seal küljes :cool:
Aga kui selle ülejääva vana esistange mulle ärid siis aitaks heameelega oma nõu & jõuga juppe hankida :)


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fanaudi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2.2T ;Audi Coupe Quattro typ85 2.2 mootor KV

postitati 16.08.11 20:35 Tsiteeri


Jõudu kuubiku omamisel!
Abiks alati kuubiku foorum http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=39364


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raksike
huviline



Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8TQ

postitati 16.08.11 20:40 Tsiteeri


Täitsa viisakas näeb välja muidu ju!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI

postitati 16.08.11 20:43 Tsiteeri


Nende "valgete" kelladega näeb armatuur välja nagu Samaral:D Aga jah, kui Kikaz-ga end kokku viia, pole piltidel olev masin tõesti 81 aasta, vaid 85. Siin on ilmselt typ85 tuled ette pandud. Huvitav on ka see, et armatuur kohe sugugi pole ka typ 81 vastav ja kõik sellised pisiasjad veel. Ilmselt selle passiga midagi mööda on, kui kirjas oli juba 1.9L:D


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 04:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Kus see auto küll pärineb :P
Kõik nii segamini nagu kõrtpärtli särk :D
Piltide järgi vaadates see nüüd küll kindlasti 1981a masin pole :S
Vähemalt alates 1985 ;)
Quattro velg & tiib on väärtuslikud ilusad asjad seal küljes :cool:
Aga kui selle ülejääva vana esistange mulle ärid siis aitaks heameelega oma nõu & jõuga juppe hankida :)


Tänan heade sõnade eest.
Võid arvestada et see esistange on sinu. Seda ma ei teadnutki, et need on quattro veljed, arvatavasti vahetavad väikese raha eest omaniku. Sooviks natuke suuremat, näiteks randiga kärge. Aga see kõik kauge tulevik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 04:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raksike
Täitsa viisakas näeb välja muidu ju!


Oioi kui palju sai nähtud vaeva comandandi pasta ja vahaga, et mingisugunegi välimus saavutada. kahjuks ei teinud pilti enne poleerimist, punane oli juba ära pleekinud valgeks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 04:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Nende "valgete" kelladega näeb armatuur välja nagu Samaral:D Aga jah, kui Kikaz-ga end kokku viia, pole piltidel olev masin tõesti 81 aasta, vaid 85. Siin on ilmselt typ85 tuled ette pandud. Huvitav on ka see, et armatuur kohe sugugi pole ka typ 81 vastav ja kõik sellised pisiasjad veel. Ilmselt selle passiga midagi mööda on, kui kirjas oli juba 1.9L:D


Ma usun, et tegu ikka 81 aasta isendiga. Lihtsalt rattsi on tehtud palju, näiteks ei istu tuled ja poritiivad kokku, seal peaks olema suunaga tuli. armatuur on ka kindlasti ise sisse aretatud, nagu ka lisakellad.
Selline asi veel, võimalik et see ei tähenda midagi aga tagaluugil on kleeps OETTINGER
arvatavasti on see sinna lihtsalt kleebitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.08.11 05:00 Tsiteeri


Punane on sellisele autole üks parimaid värve ja kui see on luitunud, teeb poleerimine tõesti täielikku imet. Mina ei plaaniks sellele mingit halli hiirekese värvi.

Need Ronali veljed on kenad, kui nad on laiad ja randiga, nagu Ur'il. Tavalise kitsa 6"-sena ja väljapoole kaarduvate kodaratega suht mannetud. Vahetaks välja. Kui kere jääks punaseks, oleks valged veljed efektsed.

Huvitav, kes selle millimeeterpaberi-istmekatteriide fritsudele omal ajal disainis? Hugo Boss? :)

Rool on Momo või? Kena.

Kas teh passis on ka "80 Coupe" või lihtsalt "Coupe"? Tähistuses ei tohiks tegelikult seda "80" olla. Omaette mudel on.

KV mootoriks on hea valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 17.08.11 05:11 Tsiteeri


Punane on jah selline värv mille võiks jätta ning plaane lugedes ei jää üle muud kui öelda, et jõudu ehitamisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Punane on sellisele autole üks parimaid värve ja kui see on luitunud, teeb poleerimine tõesti täielikku imet. Mina ei plaaniks sellele mingit halli hiirekese värvi.

Need Ronali veljed on kenad, kui nad on laiad ja randiga, nagu Ur'il. Tavalise kitsa 6"-sena ja väljapoole kaarduvate kodaratega suht mannetud. Vahetaks välja. Kui kere jääks punaseks, oleks valged veljed efektsed.

Huvitav, kes selle millimeeterpaberi-istmekatteriide fritsudele omal ajal disainis? Hugo Boss? :)

Rool on Momo või? Kena.

Kas teh passis on ka "80 Coupe" või lihtsalt "Coupe"? Tähistuses ei tohiks tegelikult seda "80" olla. Omaette mudel on.

KV mootoriks on hea valik.


Teh.passis on Audi 80 ja kõik. Pane VIN-koodi wauzzz85zba068177 ehk teadjamad mehed loevad midagi uut välja.
Rooliks on miskine Poli Racing.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.08.11 07:06 Tsiteeri


Huvitav jah, et LKF ütleb ka margiks "Audi 80". Kuskil '90-te algul-keskel Eestis regatud ilmselt, kui veel suht suvaliselt kaugelt peale vaadates neid nimesid passi pandi. S4 asemel 100-d jne. Kui viitsimist on, võid selle ARK'is õigeks vaielda. Kuna nendepoolne viga, pole neil õigust paranduse eest mingit tasu nõuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Huvitav jah, et LKF ütleb ka margiks "Audi 80". Kuskil '90-te algul-keskel Eestis regatud ilmselt, kui veel suht suvaliselt kaugelt peale vaadates neid nimesid passi pandi. S4 asemel 100-d jne. Kui viitsimist on, võid selle ARK'is õigeks vaielda. Kuna nendepoolne viga, pole neil õigust paranduse eest mingit tasu nõuda.


Eestis alates 1995 aastast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 17.08.11 11:08 Tsiteeri


Päris palju põhjaliku rattsi on tehtud sellega autoga siis :S
Üldse ei ütleks et nii vana masin on :P
Veljed on jh 14" tavalise Quattro orginaalid aga Ur'i omad on jh veits kobedama välimusega nagu klubikaaslane Black kirjutas :)

Aga teeme ühe katse veel, ehk ss saab rohkem selgust :D
Kas taga on ketas või trummel pidurid ?!?
Mis on velje poldiaukude vahe ?!?


Plaan on siis nagu ma aru saan teha temast laiade standegega uuem Typ85 mitte taastada vanaks Typ81'heks ?!?

Koht kus veel eesti sisest infot & varuosi jagatakse on http://www.vanaaudi.com kuhu loomulikult ootame liituma kõiki tõsiseid huvilisi :)


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Päris palju põhjaliku rattsi on tehtud sellega autoga siis :S
Üldse ei ütleks et nii vana masin on :P
Veljed on jh 14" tavalise Quattro orginaalid aga Ur'i omad on jh veits kobedama välimusega nagu klubikaaslane Black kirjutas :)

Aga teeme ühe katse veel, ehk ss saab rohkem selgust :D
Kas taga on ketas või trummel pidurid ?!?
Mis on velje poldiaukude vahe ?!?


Plaan on siis nagu ma aru saan teha temast laiade standegega uuem Typ85 mitte taastada vanaks Typ81'heks ?!?

Koht kus veel eesti sisest infot & varuosi jagatakse on http://www.vanaaudi.com kuhu loomulikul ootame ka sind liikmeks :)


Tuleb temast tõesti type85, kuna sisu juba on uuem ja nina meeldib laia stangega rohke, eks ta maitse asi ole.
Taga on trummel pidur ja augu valem 4*108


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 17.08.11 12:06 Tsiteeri


Siis on küll ikka väga imelik :o
Mitte üks asi ei viita 81a ´masinale :S
1980-1984a tehti ainult 4X100 auguvahega autosi.
Kas ss tõesti on ka veermik ümber tõstetud :P
Aga mis sest ikka taga ajada :D
Lihtsam on ss muidugi Typ85'eks eha kui juba niipalju ära tehtud on :)
4x108 puhul saab ka trummlid lihtsama vaevaga ketaste vastu ära vahetada.
Kui huvi pakub ss võin sellest PS'i teel pikemalt kirjutada ;)


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Siis on küll ikka väga imelik :o
Mitte üks asi ei viita 81a ´masinale :S
1980-1984a tehti ainult 4X100 auguvahega autosi.
Kas ss tõesti on ka veermik ümber tõstetud :P
Aga mis sest ikka taga ajada :D
Lihtsam on ss muidugi Typ85'eks eha kui juba niipalju ära tehtud on :)
4x108 puhul saab ka trummlid lihtsama vaevaga ketaste vastu ära vahetada.
Kui huvi pakub ss võin sellest PS'i teel pikemalt kirjutada ;)

Ootan huviga nõu kõiges, omal käis peast juba mõte läbi b3 silla asendamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 17.08.11 17:17 Tsiteeri


Natuke pilte mädadest kohtadest ja see on vaid väga väike osa neist kõigist.

http://static2.album.ee/files/1025/4/large_25626053_7UBB.jpg

http://static2.album.ee/files/1025/4/large_25626049_rbOY.jpg

http://static2.album.ee/files/1025/4/large_25626079_qn6J.jpg

http://static2.album.ee/files/1025/4/large_25626065_rhNb.jpg
Üks mure seoses mootoriga ka, tühikäigu pöörded on 1200rmp/min ja jube bensiini hais tuleb summutist.
Kui töötava mootoriga tõmmata juhe tühikäigu mootorilt tagant ei juhtu midagi. Kas nii peabki olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 18.08.11 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inx
Üks mure seoses mootoriga ka, tühikäigu pöörded on 1200rmp/min ja jube bensiini hais tuleb summutist.
Kui töötava mootoriga tõmmata juhe tühikäigu mootorilt tagant ei juhtu midagi. Kas nii peabki olema?

EI tohiks olla.
Pildi pealt ma ei saanud üldse aru kus kohas sul see tühikäigumootor üldse asub ss ?!?

Rooste on jh tüüpilistes kohtades kuigi esimese ukseposti pealne on küll minujaoks ennenägematu veel :P


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 19.08.11 04:01 Tsiteeri


Tühikäigu mootor asub aku juures sisselaske kolde küljes 2poldiga.
Sai uuritud esiklaasi hinda uuritud, Autospetsialist pakub 80euri eest ja 3 päevaga saaks kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 22.08.11 04:30 Tsiteeri


Esimesed 680km läbitud omal jõul, kahjuks viimased 40 slepis:(
Põlvast tulles, enne Põltsamaad kukkus laadimine 10voldi peale. Kõik tarbijad tagant ära lootuses, et ehk veab ikka Tallinna ära.
Annas tegin peatuse ja ostsin puksiirköie ära, sest aku hakkas juba väsima.
Ardus kadus laadimine täiesti, sest isegi tahokas kadus ära, ning Kosele jõudes lõppes akust vool ja seisma ma jäingi.
Seni kuni ootasin sõpra kes oli 40km tagapool, keerasin genekal harjad maha ja pilt selge, üks hari teisest poole lühem.
Hea et niigi läks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 22.08.11 09:58 Tsiteeri


Võimalik ,et seisid eile suht Kosel parklas ,mis seal teeääres on ? Kellaaeg umbes peale 18-st ?


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 23.08.11 04:03 Tsiteeri


Asukoht ja kellaaeg klapivad:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 23.08.11 04:07 Tsiteeri


Auto taas liikvel, õnneks oli kodus olemas täiesti uued harjad. Natuke nokitsemist ja korras ta oligi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 13.09.11 16:42 Tsiteeri


Sai nädalavahetusel hoolega kuubikut remonditud.
Peab mainima, et hinnad on väga sõbralikud. Osad mis vahetatud said:4# amordid, tagumised vedrud, kõik puksid, sarniirid, rooliotsad, tagumised rattalaagrid,piduriklotsid, amordi tugilaagrid, käigukastipadi, radiaator ja saigi kõik.
Plaan oli veel plokikaan maha võtta, et klapid lihvida ja tihendid vahetada, kuid kahjuks ei jõudnud. Plaan see asi ikkagi sellel nädalal ära teha.
All olid Koni kollased amordid mis kõik õlised, ja vedrud olid/on madaldus, ehk siis taha sai pandus audi b3 coupe tavalised vedrud, ette aga jäi madaldus.


Pilt varuosadest
http://static2.album.ee/files/1031/8/large_25777159_7ICg.jpg
Vasak vedru mis nüüd all
http://static2.album.ee/files/1031/8/large_25777167_1y6O.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]