Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 16.08.11 18:28
|
|
|
Audi Coupe typ85 2.2 ehitamine 20VT quattroks - 1981 - inx
Tere Audimehed.
Pikal sai otsitud omale vana kuubikut. Kuna sortida midagi kahjuks polnud, pidin leppima suht nutuses seisus isendiga.
Tegemist tahab nii kere, mootor kui ka salong. Ainsad korralikud asjad on rool ja käigukangi nahk
Autost endast:
Aasta:1981
Mootor:passis 1.9L tegelikult 2.0 R5 85kw JS
Lisasid:-------
Värv: punane
Plaanidest
Hetkel plaan selline, et kuna igapäevane liikur Voyager tahab mootori remonti saada, liiklen seni Audiga.
Peale seda läheb auto garaazi ja algosadeks, kõik mis mäda või väsinud läheb vahetusse. Mootorit elustama ei hakka, uueks südameks saab 2.2L KV.
Värviks ei jää kindlasti punane aga mis olema saab, pole veel kindel.
Nüüd väike list mida vaja hankida.
Kapot
Esimesed tiivad olemas
Tagumised tiivakaared
Küljekarbid
Esiklaas
Kõik tuled (olemas)
Lai esistande olemas
Radiaator ja tuulekoda (olemas)
Kõik istmed või vanad parandada
Armatuuri detaile(uuema) olemas
Kõik amordid-vedrud (vahetatud)
Sillad taastada (tehtud)
Puuduolevad liistud leida pole vaja
Mootor vahetada (vahetatud KU vastu)
Hetkel rohkem ei meenu kuid täiendan jooksvalt.




|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
fanaudi
huviline
Registreerunud 29.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2.2T ;Audi Coupe Quattro typ85 2.2 mootor KV
|
|
raksike
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ
|
postitati 16.08.11 20:40
|
|
|
Täitsa viisakas näeb välja muidu ju!
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 04:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: K1KaZ
Kus see auto küll pärineb 
Kõik nii segamini nagu kõrtpärtli särk 
Piltide järgi vaadates see nüüd küll kindlasti 1981a masin pole :S
Vähemalt alates 1985 
Quattro velg & tiib on väärtuslikud ilusad asjad seal küljes 
Aga kui selle ülejääva vana esistange mulle ärid siis aitaks heameelega oma nõu & jõuga juppe hankida |
Tänan heade sõnade eest.
Võid arvestada et see esistange on sinu. Seda ma ei teadnutki, et need on quattro veljed, arvatavasti vahetavad väikese raha eest omaniku. Sooviks
natuke suuremat, näiteks randiga kärge. Aga see kõik kauge tulevik.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 04:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raksike
Täitsa viisakas näeb välja muidu ju! |
Oioi kui palju sai nähtud vaeva comandandi pasta ja vahaga, et mingisugunegi välimus saavutada. kahjuks ei teinud pilti enne poleerimist, punane oli
juba ära pleekinud valgeks
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 04:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Nende "valgete" kelladega näeb armatuur välja nagu Samaral Aga jah, kui
Kikaz-ga end kokku viia, pole piltidel olev masin tõesti 81 aasta, vaid 85. Siin on ilmselt typ85 tuled ette pandud. Huvitav on ka see, et armatuur
kohe sugugi pole ka typ 81 vastav ja kõik sellised pisiasjad veel. Ilmselt selle passiga midagi mööda on, kui kirjas oli juba 1.9L |
Ma usun, et tegu ikka 81 aasta isendiga. Lihtsalt rattsi on tehtud palju, näiteks ei istu tuled ja poritiivad kokku, seal peaks olema suunaga tuli.
armatuur on ka kindlasti ise sisse aretatud, nagu ka lisakellad.
Selline asi veel, võimalik et see ei tähenda midagi aga tagaluugil on kleeps OETTINGER
arvatavasti on see sinna lihtsalt kleebitud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.08.11 05:00
|
|
|
Punane on sellisele autole üks parimaid värve ja kui see on luitunud, teeb poleerimine tõesti täielikku imet. Mina ei plaaniks sellele mingit halli
hiirekese värvi.
Need Ronali veljed on kenad, kui nad on laiad ja randiga, nagu Ur'il. Tavalise kitsa 6"-sena ja väljapoole kaarduvate kodaratega suht mannetud.
Vahetaks välja. Kui kere jääks punaseks, oleks valged veljed efektsed.
Huvitav, kes selle millimeeterpaberi-istmekatteriide fritsudele omal ajal disainis? Hugo Boss? 
Rool on Momo või? Kena.
Kas teh passis on ka "80 Coupe" või lihtsalt "Coupe"? Tähistuses ei tohiks tegelikult seda "80" olla. Omaette mudel on.
KV mootoriks on hea valik.
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 17.08.11 05:11
|
|
|
Punane on jah selline värv mille võiks jätta ning plaane lugedes ei jää üle muud kui öelda, et jõudu ehitamisel!
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Punane on sellisele autole üks parimaid värve ja kui see on luitunud, teeb poleerimine tõesti täielikku imet. Mina ei plaaniks sellele mingit halli
hiirekese värvi.
Need Ronali veljed on kenad, kui nad on laiad ja randiga, nagu Ur'il. Tavalise kitsa 6"-sena ja väljapoole kaarduvate kodaratega suht mannetud.
Vahetaks välja. Kui kere jääks punaseks, oleks valged veljed efektsed.
Huvitav, kes selle millimeeterpaberi-istmekatteriide fritsudele omal ajal disainis? Hugo Boss? 
Rool on Momo või? Kena.
Kas teh passis on ka "80 Coupe" või lihtsalt "Coupe"? Tähistuses ei tohiks tegelikult seda "80" olla. Omaette mudel on.
KV mootoriks on hea valik. |
Teh.passis on Audi 80 ja kõik. Pane VIN-koodi wauzzz85zba068177 ehk teadjamad mehed loevad midagi uut välja.
Rooliks on miskine Poli Racing.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.08.11 07:06
|
|
|
Huvitav jah, et LKF ütleb ka margiks "Audi 80". Kuskil '90-te algul-keskel Eestis regatud ilmselt, kui veel suht suvaliselt kaugelt peale vaadates
neid nimesid passi pandi. S4 asemel 100-d jne. Kui viitsimist on, võid selle ARK'is õigeks vaielda. Kuna nendepoolne viga, pole neil õigust paranduse
eest mingit tasu nõuda.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Huvitav jah, et LKF ütleb ka margiks "Audi 80". Kuskil '90-te algul-keskel Eestis regatud ilmselt, kui veel suht suvaliselt kaugelt peale vaadates
neid nimesid passi pandi. S4 asemel 100-d jne. Kui viitsimist on, võid selle ARK'is õigeks vaielda. Kuna nendepoolne viga, pole neil õigust paranduse
eest mingit tasu nõuda. |
Eestis alates 1995 aastast.
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: K1KaZ
Päris palju põhjaliku rattsi on tehtud sellega autoga siis :S
Üldse ei ütleks et nii vana masin on 
Veljed on jh 14" tavalise Quattro orginaalid aga Ur'i omad on jh veits kobedama välimusega nagu klubikaaslane Black kirjutas 
Aga teeme ühe katse veel, ehk ss saab rohkem selgust 
Kas taga on ketas või trummel pidurid ?!?
Mis on velje poldiaukude vahe ?!?
Plaan on siis nagu ma aru saan teha temast laiade standegega uuem Typ85 mitte taastada vanaks Typ81'heks ?!?
Koht kus veel eesti sisest infot & varuosi jagatakse on http://www.vanaaudi.com kuhu
loomulikul ootame ka sind liikmeks |
Tuleb temast tõesti type85, kuna sisu juba on uuem ja nina meeldib laia stangega rohke, eks ta maitse asi ole.
Taga on trummel pidur ja augu valem 4*108
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: K1KaZ
Siis on küll ikka väga imelik 
Mitte üks asi ei viita 81a ´masinale :S
1980-1984a tehti ainult 4X100 auguvahega autosi.
Kas ss tõesti on ka veermik ümber tõstetud 
Aga mis sest ikka taga ajada 
Lihtsam on ss muidugi Typ85'eks eha kui juba niipalju ära tehtud on 
4x108 puhul saab ka trummlid lihtsama vaevaga ketaste vastu ära vahetada.
Kui huvi pakub ss võin sellest PS'i teel pikemalt kirjutada
|
Ootan huviga nõu kõiges, omal käis peast juba mõte läbi b3 silla asendamisega.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 17.08.11 17:17
|
|
|
Natuke pilte mädadest kohtadest ja see on vaid väga väike osa neist kõigist.




Üks mure seoses mootoriga ka, tühikäigu pöörded on 1200rmp/min ja jube bensiini hais tuleb summutist.
Kui töötava mootoriga tõmmata juhe tühikäigu mootorilt tagant ei juhtu midagi. Kas nii peabki olema?
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 19.08.11 04:01
|
|
|
Tühikäigu mootor asub aku juures sisselaske kolde küljes 2poldiga.
Sai uuritud esiklaasi hinda uuritud, Autospetsialist pakub 80euri eest ja 3 päevaga saaks kätte.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 22.08.11 04:30
|
|
|
Esimesed 680km läbitud omal jõul, kahjuks viimased 40 slepis
Põlvast tulles, enne Põltsamaad kukkus laadimine 10voldi peale. Kõik tarbijad tagant ära lootuses, et ehk veab ikka Tallinna ära.
Annas tegin peatuse ja ostsin puksiirköie ära, sest aku hakkas juba väsima.
Ardus kadus laadimine täiesti, sest isegi tahokas kadus ära, ning Kosele jõudes lõppes akust vool ja seisma ma jäingi.
Seni kuni ootasin sõpra kes oli 40km tagapool, keerasin genekal harjad maha ja pilt selge, üks hari teisest poole lühem.
Hea et niigi läks
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 22.08.11 09:58
|
|
|
Võimalik ,et seisid eile suht Kosel parklas ,mis seal teeääres on ? Kellaaeg umbes peale 18-st ?
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 23.08.11 04:03
|
|
|
Asukoht ja kellaaeg klapivad
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 23.08.11 04:07
|
|
|
Auto taas liikvel, õnneks oli kodus olemas täiesti uued harjad. Natuke nokitsemist ja korras ta oligi
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 13.09.11 16:42
|
|
|
Sai nädalavahetusel hoolega kuubikut remonditud.
Peab mainima, et hinnad on väga sõbralikud. Osad mis vahetatud said:4# amordid, tagumised vedrud, kõik puksid, sarniirid, rooliotsad, tagumised
rattalaagrid,piduriklotsid, amordi tugilaagrid, käigukastipadi, radiaator ja saigi kõik.
Plaan oli veel plokikaan maha võtta, et klapid lihvida ja tihendid vahetada, kuid kahjuks ei jõudnud. Plaan see asi ikkagi sellel nädalal ära teha.
All olid Koni kollased amordid mis kõik õlised, ja vedrud olid/on madaldus, ehk siis taha sai pandus audi b3 coupe tavalised vedrud, ette aga jäi
madaldus.
Pilt varuosadest

Vasak vedru mis nüüd all

|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |