KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 03.08.11 12:09
|
|
|
D2 xenonid
Paar küsimust seoses A8 11/1996 masinaga..natuke harin ennast nende a8te koha pealt.
Klaasidel on olemas ~~ tähised (see tähendab, et xenon lubatud? Tuled BOSCH omad))
Pirnid peaksid olema H1 (kindel pole) aga! mingi suurem must pistik oli igastahes lähitule pirni taga) mis see on, meenutas D2S
Tuledepesurid on olemas ja töökorras
Regulli kohta ei tea (kas ta peab juba kävitamisel tulesid reguleerima või aint siis kui raskus taga? Samas sõites on küll samamoodi nagu mingi uuema
aasta mersuga, auto kuskilt künkast läbi läheb siis tuled käivad kahtlaselt kiirelt alla, eniveis selles pole kindel)
Põhiküsimus on lihtsalt see, et kui ma ostan nüüd komplekti neid xenone ja paigaldan ära, kas siis mul on legaalselt xenonid ees olemas ja need blokid
võivad suvaliselt ka vedelema jääda(kohe näha, et pole tehase paigaldus) ja kas see ~~ on ikka xenon ka A8 puhul (a6 c4jal igastahes oli).
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 03.08.11 12:14
|
|
|
Kas selline võimalus ei pruugi olla, et tegelt ongi xenonid kunagi olnud aga keegi on need sealt vahelt minema visanud. Mäletan seda, et need xenon
pirnid olid kunagi suht kirve hinnaga ja mindi lihtsamat teed ning topiti tavalised pirnid.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.08.11 18:38
|
|
|
H1 pirnide asendamine aftermarket xenon komplektiga ei ole legaalne. Isegi kui laternaklaas on universaalne ja vastavate tähistega, peab latern ikkagi
olema koostatud selle valmistaja poolt ettenähtud elementidest. H1 ja D2S pesad on silmnähtavalt erinevad. Samuti ei ole aftermarket komplektidel
E-sertifikaati. Samas ei pea '96a autol ühelgi juhul olema ei laternapesureid ega ka automaatregulli.
See on asja seaduslik külg. Mina moraali lugema ei hakka. Panin oma
A8-le ise ja panin ka praegusele A4-le, mille tuleklaasidel on ka tegelikult lausa D2S tähis, kuigi nad on H7 jaoks ette nähtud. Mõlemal juhul
selliselt, et kapoti alt pole midagi näha.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.08.11 20:15
|
|
|
Jah, kaugtuli on H11.
"Nad" on liiga üldistav. Nende seas on erinevaid indiviide. Kui rahulikult seletada, et on tehaseseade, siis on tõenäoline, et võib edasi sõita. Kui
ülbelt, siis vist mitte, isegi kui igasugu märgid ja asjad ok on.
A4-le panin seekord 5000K. Selle luubid jätavad muide täpselt õige keskelt pisut paremale poole tõstva murdekohaga sirge joone, mitte ei lase valgust
paremale vabalt üles, nagu tüüpiline halogeenlähituli.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 03.08.11 20:55
|
|
|
Tänud info ja asjaliku lingi eest Eks paigaldan ka A8le xenonid ära ja
eks annan tulemusest teada! Lähevad siis jälle Maroli toodang peale.
|
|
|
|