ollu1
huviline
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: mazda 626
|
postitati 21.03.03 11:20
|
|
|
linnas benakulu 20l 100le
auto on siis 100 84 aasta 2.2i. Võtab teine juba pikemat aega linnas 20l 100le vahet ei ole kas sooja või külma mootoriga. Peale posti panemis sai
pritse ära vahetatud ja ikka täpselt sama palju võtab. Käisin siis seal hipodroomil selle Hannese juures ja tema näitas mulle mingit juppi ja ütles et
viga võib selles olla (ma ei ole päris kindel mis asi see ongi aga ma sain aru et mingi regulaator on. asub ta igatahes radika pool mootori küljes.)
Sai siis see ka ära vahetatud küll mitte uue vastu aga ikka täpsel sama palju võtab kütet. enam ei oska kuskilt viga otsida kui keegi oskab midagi
soovitada siis olen tänulik.
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 23.03.03 14:09
|
|
|
Ise olen käinud oma audide kütuse kulu muredega Kostiveres Aava juures ja mõlemad korrad peale nokitsemist on kütusekulu ka vähenenud.
Kuna kulu on normist palju üle, peaks vea ka lhtsamalt ülese leidma, kui läheksid jutuga, et võtab 0.5l rohkem oleks asi raskem.
Helista
Arupo OÜ
Urke 1 Kostivere Jõelähtme vald 74202 Harju maakond
Tel. (0) 608 1547
Äriregistri kood: 10100725
|
|
|
GYN
huviline
Registreerunud 01.05.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant 2,8.
|
postitati 21.05.03 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ollu1
auto on siis 100 84 aasta 2.2i. Võtab teine juba pikemat aega linnas 20l 100le vahet ei ole kas sooja või külma mootoriga. Peale posti panemis sai
pritse ära vahetatud ja ikka täpselt sama palju võtab. Käisin siis seal hipodroomil selle Hannese juures ja tema näitas mulle mingit juppi ja ütles et
viga võib selles olla (ma ei ole päris kindel mis asi see ongi aga ma sain aru et mingi regulaator on. asub ta igatahes radika pool mootori küljes.)
Sai siis see ka ära vahetatud küll mitte uue vastu aga ikka täpsel sama palju võtab kütet. enam ei oska kuskilt viga otsida kui keegi oskab midagi
soovitada siis olen tänulik. |
Mul oli ka kütuse kulu 20l 100-le.Lõpuks avastasin,et kütuse toru oli katki ja alles siis,kui auto enam ei käivitunud,kuna auk oli juba nii suur,et
survet pihustiteni ei jõudnud.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.05.03 06:19
|
|
|
Endal sai vahetatud just Juhtregulaator,kui sul see läbi oleks ,siis külmast peast ei jääks mootor tööle
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.05.03 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ollu1
auto on siis 100 84 aasta 2.2i. Võtab teine juba pikemat aega linnas 20l 100le vahet ei ole kas sooja või külma mootoriga. Peale posti panemis sai
pritse ära vahetatud ja ikka täpselt sama palju võtab. Käisin siis seal hipodroomil selle Hannese juures ja tema näitas mulle mingit juppi ja ütles et
viga võib selles olla (ma ei ole päris kindel mis asi see ongi aga ma sain aru et mingi regulaator on. asub ta igatahes radika pool mootori küljes.)
Sai siis see ka ära vahetatud küll mitte uue vastu aga ikka täpsel sama palju võtab kütet. enam ei oska kuskilt viga otsida kui keegi oskab midagi
soovitada siis olen tänulik. |
Teemasse küll mittepuutuv, kuid kas see vana juhtregulaator jäi Sul alles? Oled Sa nõus seda mulle ütleme päevaks laenama? Mul käivitusprobleemid ja
lahendust ei leia.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 23.05.03 09:08
|
|
|
tre
tere sama lugu ka minul ja viga ei ole leidunud siiani kui siis lõpuks teada saad milles asi siis räägi mulle ka!minule soovitati diagnostikasse
minna.
kuid minul on 2,0 ja automaat
|
|
|