ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 27.07.11 05:14
|
|
|
audi 2.4d suur õlikulu ja rõhk karteris
tere!asi nimelt selles,et hiljuti märkasin,et mootor(2.4d 60kw 92a)hakkas kõvasti õli võtma,umbes liiter 3-4000km peale ja karterituulutuse filtri
eemaldamisel avast tuleb suitsu ja on tunda suurt rõhku kui paned näppuga korraks augu kinni.loodan et saate minu jutust midagi aru.edasi lappasin
teemasid siin ja seal,aga eriti targemaks eisaanud.siis otsustasin käia diagnostikas,et mis siis ikkagi täpsemalt viga on.läksin siis Jõhvi
diislikeskusesse(L.M.Service OÜ) ja kurtsin muret,võtsid mu auto vastu ja mingi 4 tundi läks neil uurimisega ja ütles meister,et arvatavasti tarvis
teha plokikaane remont(klapi puksid,klapisääre tihendid ja fresida klapi pesasid) ja kõik pihustid eihoidnud survet,s.t pihustiotsad
vahetada(180eurot).veel et silindri surved on erinevad:1ne-22,5 ,2ne-23 ,3as-22 ,4jas-25,5 ja 5es-25. siis ma küsisin,mis summast käib
jutt,lubasivad saata hinnapakkumise.
siin ta on
Vabandan,et pole varem vastanud. Plokikaane remondi varuosad (plokikaane tihend, poldid , sisse-ja väljalaskekoll.tihendid, klapisääretihend,
klapikambrikaanetihend, klapi juhtpuks, simmerling nukvõll, kolvirõngad, kepsusaaled) lähevad maksama umbes 220.- eurot ja töö 375.-
Ettenägematu hinnamuutus kuni 10%, suuremad hinnamuutused kooskõlastatakse täiendavalt.
L.M.Servis OÜ
lmservis@hot.ee
33 71 298
oleksin äärmiselt tänulik kõikide arvamuste eest(sellest remondist,hinnast ja ka sellest töökojast)
terv artur
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.11 21:34
|
|
|
Naljakas lugu küll. Ise ma töötasin aastaid tagasi selles samas firmas L.M.Servis, nüüd tegutsen omapäi. Mis selles loos imestama pani on see, et oli
selline reegel mis oli/on reaalsete kogemustega kinnitatud, et kui mootoris on probleem, eriti kui tegemist on vana mootoriga, siis on alati selline
lugu, kui pool mootorit saab korda tehtud, kolivad jamad teise poole peale. Selles suhtes et õlikulust võib-olla saab lahti kaane remondiga aga kui
ülemine ots saab korda, siis jääb alumine ots lahjaks, tekkib ikka surve mootorisse rõngaste kaudu. Mina soovitan teha täis mootori remont, seda enam
et nagunii peab kaaned asjad maha võtma. Hinnapakkumiste suhtes soovitan mitmest kohast läbi käia ja asja uurida. Soovitan käia Jõhvis sellises kohas
nagu Talli Motors OÜ. Sealt peaks abi sama väga mõistliku hinnaga.
|
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 16.08.11 16:11
|
|
|
tänud vastamast. aga mida sa täis remondi all mõtled? plokikaas korda,kolvid,rõngad,saaled uued,jäävad siis veel hülsid,see peaks olema vist täis
remont? mis veel?
lugupidamisega Artur
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.11 19:27
|
|
|
Eiei, siukestel nö enam-vähem selle sajandi autodel hülse pole. Kui mootor saab lahti võetud, siis on kohe näha kui hull kulumine on. Minu soovitus
oleks selline - ülemine ots korda (kaas lihvimisse, uued juhtpuksid, klapisäärikud jne, värsked faasid sisse, klapide lihv.) alla uued rõngad ja
kepsusaaled, raamsaaled võib üle vaadata, ma eeldan et need on korralikud. Siis peaks saama veel aastaid muretult sõita.
|
|
|
|
Zann0
huviline
Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant TFSI 2006
|
postitati 22.08.11 19:44
|
|
|
Saalede ja kolvirõngaste vahetus oli hinnapakkumise sees. Ilselgelt vahetatakse ka muud kuluosad mis vahetust vajavad mootori alumises osas.
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 25.08.11 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Eiei, siukestel nö enam-vähem selle sajandi autodel hülse pole. Kui mootor saab lahti võetud, siis on kohe näha kui hull kulumine on. Minu soovitus
oleks selline - ülemine ots korda (kaas lihvimisse, uued juhtpuksid, klapisäärikud jne, värsked faasid sisse, klapide lihv.) alla uued rõngad ja
kepsusaaled, raamsaaled võib üle vaadata, ma eeldan et need on korralikud. Siis peaks saama veel aastaid muretult sõita. |
noniiii.....Aitäh et seletasid lahti ja selgemalt pole enam võimalik 5+
aga küsimus siis järgmine,et kas sa võtaksid selle töö ette? sest mu sõbrad kes sind tunnevad,räägivad,et oled oma ala meister. ja ma arvan et ma
pigem toon sulle raha kui mingisse tundmatusse kohta...
nii et kui oled nõus siis võtan ühendust ja vaatab mis saab.
terv artur
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 01.10.11 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Naljakas lugu küll. Ise ma töötasin aastaid tagasi selles samas firmas L.M.Servis, nüüd tegutsen omapäi. Mis selles loos imestama pani on see, et oli
selline reegel mis oli/on reaalsete kogemustega kinnitatud, et kui mootoris on probleem, eriti kui tegemist on vana mootoriga, siis on alati selline
lugu, kui pool mootorit saab korda tehtud, kolivad jamad teise poole peale. Selles suhtes et õlikulust võib-olla saab lahti kaane remondiga aga kui
ülemine ots saab korda, siis jääb alumine ots lahjaks, tekkib ikka surve mootorisse rõngaste kaudu. Mina soovitan teha täis mootori remont, seda enam
et nagunii peab kaaned asjad maha võtma. Hinnapakkumiste suhtes soovitan mitmest kohast läbi käia ja asja uurida. Soovitan käia Jõhvis sellises kohas
nagu Talli Motors OÜ. Sealt peaks abi sama väga mõistliku hinnaga. |
tegin nii nagu sa soovitasid ja tulemus HÄMMASTAV. mootor töötab palju vaiksemalt,hommikul poolest pöördest käima,eks õlikulu kohta näeb hiljem.aga
Urmase ees müts maha,tubli töö
|
|
|
|