Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi 2.4d suur õlikulu ja rõhk karteris (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2573)
ats909
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI

postitati 27.07.11 05:14 Tsiteeri
audi 2.4d suur õlikulu ja rõhk karteris



tere!asi nimelt selles,et hiljuti märkasin,et mootor(2.4d 60kw 92a)hakkas kõvasti õli võtma,umbes liiter 3-4000km peale ja karterituulutuse filtri eemaldamisel avast tuleb suitsu ja on tunda suurt rõhku kui paned näppuga korraks augu kinni.loodan et saate minu jutust midagi aru.edasi lappasin teemasid siin ja seal,aga eriti targemaks eisaanud.siis otsustasin käia diagnostikas,et mis siis ikkagi täpsemalt viga on.läksin siis Jõhvi diislikeskusesse(L.M.Service OÜ) ja kurtsin muret,võtsid mu auto vastu ja mingi 4 tundi läks neil uurimisega ja ütles meister,et arvatavasti tarvis teha plokikaane remont(klapi puksid,klapisääre tihendid ja fresida klapi pesasid) ja kõik pihustid eihoidnud survet,s.t pihustiotsad vahetada(180eurot).veel et silindri surved on erinevad:1ne-22,5 ,2ne-23 ,3as-22 ,4jas-25,5 ja 5es-25. siis ma küsisin,mis summast käib jutt,lubasivad saata hinnapakkumise.
siin ta on



Vabandan,et pole varem vastanud. Plokikaane remondi varuosad (plokikaane tihend, poldid , sisse-ja väljalaskekoll.tihendid, klapisääretihend, klapikambrikaanetihend, klapi juhtpuks, simmerling nukvõll, kolvirõngad, kepsusaaled) lähevad maksama umbes 220.- eurot ja töö 375.-
Ettenägematu hinnamuutus kuni 10%, suuremad hinnamuutused kooskõlastatakse täiendavalt.

L.M.Servis OÜ
lmservis@hot.ee
33 71 298


oleksin äärmiselt tänulik kõikide arvamuste eest(sellest remondist,hinnast ja ka sellest töökojast)
terv artur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.11 21:34 Tsiteeri


Naljakas lugu küll. Ise ma töötasin aastaid tagasi selles samas firmas L.M.Servis, nüüd tegutsen omapäi. Mis selles loos imestama pani on see, et oli selline reegel mis oli/on reaalsete kogemustega kinnitatud, et kui mootoris on probleem, eriti kui tegemist on vana mootoriga, siis on alati selline lugu, kui pool mootorit saab korda tehtud, kolivad jamad teise poole peale. Selles suhtes et õlikulust võib-olla saab lahti kaane remondiga aga kui ülemine ots saab korda, siis jääb alumine ots lahjaks, tekkib ikka surve mootorisse rõngaste kaudu. Mina soovitan teha täis mootori remont, seda enam et nagunii peab kaaned asjad maha võtma. Hinnapakkumiste suhtes soovitan mitmest kohast läbi käia ja asja uurida. Soovitan käia Jõhvis sellises kohas nagu Talli Motors OÜ. Sealt peaks abi sama väga mõistliku hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ats909
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI

postitati 16.08.11 16:11 Tsiteeri


tänud vastamast. aga mida sa täis remondi all mõtled? plokikaas korda,kolvid,rõngad,saaled uued,jäävad siis veel hülsid,see peaks olema vist täis remont? mis veel?
lugupidamisega Artur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.11 19:27 Tsiteeri


Eiei, siukestel nö enam-vähem selle sajandi autodel hülse pole. Kui mootor saab lahti võetud, siis on kohe näha kui hull kulumine on. Minu soovitus oleks selline - ülemine ots korda (kaas lihvimisse, uued juhtpuksid, klapisäärikud jne, värsked faasid sisse, klapide lihv.) alla uued rõngad ja kepsusaaled, raamsaaled võib üle vaadata, ma eeldan et need on korralikud. Siis peaks saama veel aastaid muretult sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 22.08.11 19:44 Tsiteeri


Saalede ja kolvirõngaste vahetus oli hinnapakkumise sees. Ilselgelt vahetatakse ka muud kuluosad mis vahetust vajavad mootori alumises osas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ats909
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI

postitati 25.08.11 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Eiei, siukestel nö enam-vähem selle sajandi autodel hülse pole. Kui mootor saab lahti võetud, siis on kohe näha kui hull kulumine on. Minu soovitus oleks selline - ülemine ots korda (kaas lihvimisse, uued juhtpuksid, klapisäärikud jne, värsked faasid sisse, klapide lihv.) alla uued rõngad ja kepsusaaled, raamsaaled võib üle vaadata, ma eeldan et need on korralikud. Siis peaks saama veel aastaid muretult sõita.



noniiii.....Aitäh et seletasid lahti ja selgemalt pole enam võimalik 5+ :)
aga küsimus siis järgmine,et kas sa võtaksid selle töö ette? sest mu sõbrad kes sind tunnevad,räägivad,et oled oma ala meister. ja ma arvan et ma pigem toon sulle raha kui mingisse tundmatusse kohta...
nii et kui oled nõus siis võtan ühendust ja vaatab mis saab.
terv artur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ats909
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI

postitati 01.10.11 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Naljakas lugu küll. Ise ma töötasin aastaid tagasi selles samas firmas L.M.Servis, nüüd tegutsen omapäi. Mis selles loos imestama pani on see, et oli selline reegel mis oli/on reaalsete kogemustega kinnitatud, et kui mootoris on probleem, eriti kui tegemist on vana mootoriga, siis on alati selline lugu, kui pool mootorit saab korda tehtud, kolivad jamad teise poole peale. Selles suhtes et õlikulust võib-olla saab lahti kaane remondiga aga kui ülemine ots saab korda, siis jääb alumine ots lahjaks, tekkib ikka surve mootorisse rõngaste kaudu. Mina soovitan teha täis mootori remont, seda enam et nagunii peab kaaned asjad maha võtma. Hinnapakkumiste suhtes soovitan mitmest kohast läbi käia ja asja uurida. Soovitan käia Jõhvis sellises kohas nagu Talli Motors OÜ. Sealt peaks abi sama väga mõistliku hinnaga.



tegin nii nagu sa soovitasid ja tulemus HÄMMASTAV. mootor töötab palju vaiksemalt,hommikul poolest pöördest käima,eks õlikulu kohta näeb hiljem.aga Urmase ees müts maha,tubli töö :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.7% - SQL: 72.3%]