Simens22
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Tallinn, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A3
|
|
Sim89
huviline
Registreerunud 07.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi s6 Avant
|
postitati 22.07.11 19:50
|
|
|
Oleneb kui palju kavatsed aastas kulutada. Kas käed, jalad otsas ise remontimiseks, nokkimiseks? Sellise hinnaga saad tavaliselt nukras seisus S
masina ning selle kohta siin foorumis jahutud pikalt, mis on selle masina head ja vead. Turbo masin tahab järjepidevat nokkimist, samas 2,8
pommikindlam. Kui oled nõus selle riski võtma et 2,2 turbo valida siis soovitaksin man kastiga.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.07.11 22:28
|
|
|
A6 automaat vötab linnas 12l sajale, Tallinnas vb rohkem. Käike on tal 4.
Hea on see, et suur ja mugav. Halb on minu arust see, et kuut nagiseb liiga hullult (vb see isend ei nagise) 
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 22.07.11 23:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
A6 automaat vötab linnas 12l sajale, Tallinnas vb rohkem. Käike on tal 4. |
Naljanina Kompu näidu järgi otsustad seda ja varba otsaga vajutad gaasi?
Kompu võib vabalt paari liitriga valetada.
Lootusi võib ju hellitada, et linnas 12 võtab, aga autot ostes võiks arvestada ikkagi reaalsusega ja faktiga, et 14L/100km on 2.8q automaadi puhul
küllalt tavaline. Eeldan, et V6-ga esineb vajutamist ka.
Talvel liida liiter-paar.
Maanteel on ~8,5L/100km.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.07.11 23:12
|
|
|
Ei söidan normaalselt, ise sai kah arvutatud ja no sajale läks 12l.
Tehaseandmed lubavad vabsee 17.9 sajale, täiesti vöimatu vöi töesti iga foori alt pöhjagaasiga, äkkpidurdus ja uuest pöhjagaas, nii vb saab. 
Seda tahaks öelda, et kui kyttekulu peamine prioriteet, siis vale auto mida osta.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.07.11 07:00
|
|
|
Kui automaati soovid, vali parem 2.8 V6.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.11 14:44
|
|
|
Alusta sellest, mida sa tahad. Kas sa tahad sõita ja mõistliku raha eest autot remontida või tahad suuremaid summasid kulutada ja kiruda, et S on
paras saast (kahjuks osade S-idega, mis meie maal müügis on nii kipub minema)?
A6 2,8 12v on suhteliselt talutav mootor. Kütusekulu võib tõesti varieeruda nagu siin kodanikud räägivad 12-14-18L/100 km, kõik oleneb kus ja millal
sõidad ja kui korras sul auto on. Pidada on seda autot suhteliselt odav. Ükski jupp väga meeletult ei maksa vs S4 (S-ide olukord on nagu on
tavaliselt ja vajavad omajagu remonti ja päris korralike investeeringuid). Veermik on suhteliselt pommikindel ja pulgad odavad. Mootorid kipuvad
tibakene õlimaiad olema aga ka see on lahendatav probleem. Mootor ise oma olemuselt automaatkasti otsas on tiba tuim. Põnev või ütleme nii, et minekut
tunned tegelikult alles ca 140 pealt korralikult laba põhja vajutades, sinnamaani on selline tunne, et liigub küll aga ei miskit erilist.
S4 seevastu nõuab tavaliselt päris palju raha igakuiselt, kui just ei satu väga hästi hoitud isendi otsa. Mootori jupid väga odavad pole (ei midagi
müstilist küll aga vs 2,8 V6 on hinnavahe tuntav), lisaks on rõvedalt kallid ka esimesed pidurikettad kui juhtuvad olema UFO-d (saadavus täna päris
0-i lähedane ja tuleb asendada üldjuhul tavaliste piduritega). Automaatkasti otsas S4 pole just mingi väga eriline lennuk. Liigub aga väga suurt
fiilingut seal pole. Selle eest on seda fiilingut õliste kätega autoremontimisel . Antud S4 tundub olema 2006ndast juba Eestis (puhtalt numbri järgi arvamus, endal sama seeriaga number olnud autol, mis oli 2006
toodud).
S4 küttekulu on umbkaudu sama kui A6-e oma. Suurem kulu on lihtsam tulema selle autoga (üle 20L/100km).
Ühesõnaga otsusta ära, kas tahad igapäevaautot või hobiautot. Igapäevaautoks sobiks A6 väga hästi ja pühapäevaautoks S4.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 23.07.11 15:27
|
|
|
Sellel lingil oleval S4jal ongi UFO kettad.
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 25.07.11 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
A6 automaat vötab linnas 12l sajale, Tallinnas vb rohkem. Käike on tal 4. |
Naljanina Kompu näidu järgi otsustad seda ja varba otsaga vajutad gaasi?
Kompu võib vabalt paari liitriga valetada.
Lootusi võib ju hellitada, et linnas 12 võtab, aga autot ostes võiks arvestada ikkagi reaalsusega ja faktiga, et 14L/100km on 2.8q automaadi puhul
küllalt tavaline. Eeldan, et V6-ga esineb vajutamist ka.
Talvel liida liiter-paar.
Maanteel on ~8,5L/100km. |
A4 2,8Q AT
Keskmine kulu on suvel 11,7-12 ja talvel 11,3-11,5. Just - just ja nii juba mitu talve. Kohapeal kerimine jääb ju ära, samas sõidustiil on rahulikum
ja ettevaatlikum. Seega minu mitme nelikveolise kogemuse põhjal väidan, et talvel kütusekulu langeb.
Aa, ja see kütusekulu 50:50 linn (Tallinn ja tipptund) ja trass.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|