Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 21.07.11 15:46
|
|
|
Subwoofer lõpetab vahepeal mängimise
Tervist,
Sai siis autosse paigaldatud subwoofer koos võimendiga. Kõlaris tean kahjuks vähe. Ainult nii palju, et ta on Power Acoustic ja 500 või siis 550W.
Võimendiks ostsin uuena Blaupunkt GTA 2 special.
Mure on siis selline, et subwoofer vaikib pärast 15-60 minutilist kuulamist. Siis läheb mõni hetk mööda ja hakkab jälle tööle.
Kusjuures linna vahel sõites pole ma seda probleemi täheldanud kuid kui on ees pikem sõit, on varsti sobwoofer vait.
Mina nendest asjadest kahjuks väga palju ei tea kuid nii palju olen aru saand, et võimendi läheb kuumaks ja lülitab subwooferi välja.
Nii palju informatsiooni veel, et võimu külge on ühendatud on ainult subwoofer ja selle juhtmed on sillatud.
Kuid milles siis täpsemalt probleem on? Kas võimendi jääb kõlari jaoks lahjaks?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.07.11 15:54
|
|
|
Mitme oomine woofer on? Võibolla on 2-oomine või kaks paralleelset 4-oomist mähist, mis annab samuti kokku 2 oomi? Sillatuna enamik võime alla 4 oomi
ei kannata.
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 21.07.11 15:58
|
|
|
Kahjuks ma ei tea selle subwooferi kohta midagi. Sain selle tuttavalt kellel oli see paar aastat seisnud.(Kusjuures midagi ta rääkis küll kahest
mähisest) Internetist ma ei leidnud ka vastava kõlari kohta infot.
Kas ma peaksin siis proovima ilma sildamiseta?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 21.07.11 17:15
|
|
|
Antud võimendi paraku sillatuna alla 4 oomi ei peagi mängima.
Total output: 380 watts (. 1-channel mode) RMS Power 4 Ohm: 2 x 60 Watt / 1 x 160 Watt
RMS power 2 ohm: 2 x 85 Watt
Max Power (4 ohms): 2 x 120 watts / 1 x 380 Watt
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 21.07.11 18:13
|
|
|
Kahjuks ei ütle see mulle mitte midagi.
Mis ma siis tegema pean?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 21.07.11 19:58
|
|
|
Ilma sillata ei soovita seda elementi sellele võimendile sappa haakida kuna võimendi RMS võimsus on väidetavalt 2 oomiga 85w kanalile.
Kas see 500 või 550w on elemendi MAX võimsus või RMS?
Muretse elemendile vastav võimendi ...või ...võimendile vastav element.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 21.07.11 20:19
|
|
|
Arvan, et ikka max võimsus.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 21.07.11 20:46
|
|
|
Esiteks vaja teada saada, mis element sul täpsemalt (mitme oomised mähised, mitu neid on) selle võimendi järgi ühendatud on ja kuidas ühendatud. Siis
saab edasi rääkida.
Selle puuduliku info puhul võin oletada, et võimendile on ühendatud lubatust väiksema kogu takistusega element ja siis on loogiline, et termo kaitse
rakendub, ning võimendi hakkab taas tööle, kui on piisavalt jahtunud. Sellisel viisil on tulega mängimine, võimendi võib lihtsalt "ära praadida",
kuna lõppaste on ülekoormatud (väiksem elemendi takistus = suurem lõppastet läbiv vool= kõrge temperatuur ja ohutu töö pirkonnast väljumine).
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.07.11 04:34
|
|
|
Oleks teemaalgatajal asukoht ka märgitud saaks kedagi soovitada, sest kui antud oomid ja vatid midagi ei ütle, siis võiks ikka asjatundja juurest läbi
hüpata, ei maksa üldse palju, aga enamasti saad kiire ja õige lahenduse
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 26.07.11 06:01
|
|
|
Mõnda aega käin veel Tallinnas tööl, aga muidu elan Tartus.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.07.11 08:04
|
|
|
Kõlari magneti peal on kirjas selle täpne mark. Pane see siia kirja.
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 26.07.11 18:17
|
|
|
Kusjuures ei ole. Vaatasin juba.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.07.11 19:37
|
|
|
Vaata siis, kas on kaks paralleelset mähist. Monovõimud kannatavad tavaliselt ka 2 oomi ja nende kasutegur on selle juures suurem. Paremad (loe:
kallimad) kannatavad isegi 1 oomiga koormamist. Sel juhul on tavaliselt 2 dual coil wooferit paralleelselt.
Midagi sellist?
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 26.07.11 19:58
|
|
|
Ei ole päris selline. Kaks mähist on küll kui ma õigesti aru sain. (Kõlarist tuleb välja kaks paari juhtmeid ning hiljem lähevad kokku?)
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.07.11 20:25
|
|
|
Siis võid ajutiselt ühe mähise lahti ühendada. Hiljem oleks mõistlik kas võim või element teisega sobivamaks vahetada.
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 26.07.11 20:28
|
|
|
Selge pilt. Suur tänu Sulle!
Edit:
Kas mul oleks lihtsam välja vahetada võimendi, sest kõlarit on raske müüa kuna ma selle kohta midagi ei tea?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.07.11 20:37
|
|
|
Kõlari kohta peaksid ikkagi enne uue võimu ostmist ka järele uurima, mis ta täpselt on. Tee eest- ja tagantpoolt pilti, kui saad. Soovitatavalt
teravalt ja heas valguses.
500-600W RMS monovõimud ei ole just odav kaup, kui selgub, et selline su woofri paariliseks optimaalne oleks. Samas kui see on woofri
max, saad odavamalt hakkama.
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 27.07.11 15:04
|
|
|
Tegin mõned pildid telefoniga. Ehk ajab asja ära. Pole kahjuks kuskilt fotokat võtta hetkel.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 27.07.11 19:20
|
|
|
Kõlaril ühe poole(mähise) terminal ühendamata? Kui nii võib nimetada, teisel pool peaks ka ikka juhtmed käima iseasi mis takistuse see võimule veel
siis sillates juba annab kuid niigi juba hakkab selguma, et võim vähe lahja ikkagi kuumeneb üle ja lülitub välja....
Kas võimul mingit punast tulukest(led) ei löö ka põlema väljalülitamise ajal?
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 27.07.11 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Kõlaril ühe poole(mähise) terminal ühendamata? Kui nii võib nimetada, teisel pool peaks ka ikka juhtmed käima iseasi mis takistuse
see võimule veel siis sillates juba annab kuid niigi juba hakkab selguma, et võim vähe lahja ikkagi kuumeneb üle ja lülitub välja....
Kas võimul mingit punast tulukest(led) ei löö ka põlema väljalülitamise ajal? |
See on juhtunud alati sõidu ajal, nii et ei ole võimalik seda tulukest jälgida.
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Siis võid ajutiselt ühe mähise lahti ühendada.Hiljem oleks mõistlik kas võim või element teisega sobivamaks vahetada.
|
Tegin nii kuidas soovitati. Ja tulemus tundub siiani täitsa hea.
|
|
|
andu-
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
|