M.Sepa
huviline
Registreerunud 21.07.10
Asukoht: Pärnu/Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V, A6 c5 2.7Biturbo
|
postitati 17.07.11 12:58
|
|
|
Audi V8 le sportistmed vms
Sooviks osta Audi V8 Le istmeid mille küljeääred on kõrgemad ja esiosa veits pikem...siuksed sportlikumad näevad välja ei oska paremini kirjutada
kahjuks ,värvus peaks olema hall!!! kui keegi oskab aidata siis oleks väga tänulik
Lisan siia pildi ka siuksed näevad siis välja !!!
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.audiv8.com/cardb/images/538-5.jpg&imgrefurl=http://www.pagenstecher.de/Auto-T
uning/Tuning-Car-Pics--Videos/t139699p1/Vorstellung-meines-Audi-V8-.html&usg=__zBz3rTDoohXZcjBxUFNkj5Yq-Rg=&h=480&w=640&sz=172&hl=
et&start=108&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=HYNOMd0vwRZOiM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/search%3Fq%3Daudi%2Bv8%2Bd11%26start%3D9
0%26um%3D1%26hl%3Det%26sa%3DN%26biw%3D1441%26bih%3D542%26ndsp%3D18%26tbm%3Disch&ei=n9siTtT-CInLrQfK8pGpAg
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.07.11 13:55
|
|
|
Ma eeldan et sa mõtlesid neid istmeid. Igastähes välimuse järgi tunduvad C4 Recarod olevat, D11 omad olid ilma liigutatava esimese padjata
(samasugused kui C3 spordid). Sõltuvalt sellest kas on EL või manuaalsed istmed autos on vaja hankida sama valemiga doonoristmed ja peale panna,
minumeelest oli suhteliselt lihtne tegevus. Kui väga mööda ei pane, siis C3, C4 ja D11 istmed on kõik samasuguse raami peal, ning nende omavaheline
vahetamine pole väga keeruline tegevus, piisava motivatsiooni olemasolul saab ka manuaalsele istmele EL põhja külge pookida ning vastupidi.

Et oleks raskem!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.07.11 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Ma eeldan et sa mõtlesid neid istmeid. Igastähes välimuse järgi tunduvad C4 Recarod olevat, D11 omad olid ilma liigutatava esimese padjata
(samasugused kui C3 spordid). |
Oli siiski ka D11 sees neid liigutatava põlvetoega istmeid. Siin on
veel üks pilt, peaks olema kunagi klubis olnud auto. Samad olid vist ka 20V 200-des? C4 omadel on põhi triibuline.
|
|
|
|
M.Sepa
huviline
Registreerunud 21.07.10
Asukoht: Pärnu/Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V, A6 c5 2.7Biturbo
|
postitati 19.07.11 17:42
|
|
|
Jap siukseid samasi mõtlen aga kustkohast ma leiaks siukseid ?:S
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 19.07.11 20:53
|
|
|
Tundub, et V8'sse igasugu istmeid pandud (stockist).
Tuttaval olid sellised:

enda exil olid sellised:

siinkohal kiidaks ka neid, ülimugavad istmed lihtsalt. Ei näe mõtet, miks peaks V8 sugusesse autosse mingeid sportistmeid üldse lisama. Tahad
sportistmeid nautida, osta ESS või mingi muu sportauto
|
|
|
M.Sepa
huviline
Registreerunud 21.07.10
Asukoht: Pärnu/Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V, A6 c5 2.7Biturbo
|
postitati 20.07.11 12:10
|
|
|
Mugavad on nad küll ,seda muidugi ,nendesse teistesse pole oma perset veel istutanud aga nende välimus meeldib jällegi rohkem,tuli siuke mõttevälgatus
,et võiks panna autosse siuksed
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 20.07.11 12:46
|
|
|
Mina küll ei saa öelda, et need Comfort istmed, millest Endel rääkis ja pildi linkis, oleksid mugavad. Minu puhul muidugi teeb ebamugavaks asjaolu, et
olen ca 2m pikkune. Reitele lõpeb tugi kusagil poole reie peal ära ja jalad väsivad pikemal sõidul mõnusalt ära. Lisaks ei saa neid mina mitte kuidagi
paika. Reguleerimisvõimalusi on vähe. Kui miskit uut sisse paneks, siis prooviks need liigutatava reietoega istmed või siis kohe d2 A8 omad "sisse
lõikuda"
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 20.07.11 14:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Mina küll ei saa öelda, et need Comfort istmed, millest Endel rääkis ja pildi linkis, oleksid mugavad. Minu puhul muidugi teeb ebamugavaks asjaolu, et
olen ca 2m pikkune. Reitele lõpeb tugi kusagil poole reie peal ära ja jalad väsivad pikemal sõidul mõnusalt ära. Lisaks ei saa neid mina mitte kuidagi
paika. Reguleerimisvõimalusi on vähe. Kui miskit uut sisse paneks, siis prooviks need liigutatava reietoega istmed või siis kohe d2 A8 omad "sisse
lõikuda" |
C4 tavalised istmed on sarnased ja ka minu arvates ei kannata neid C4 sportistmetega võrrelda. Viimased on igast asendist mitmekordselt üle.
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 20.07.11 16:04
|
|
|
Minu meelest see sõltub sellest, et kas istmed on elektrilised või manuaalsed. Elektrilistel saab muuta ka kallet, minu teada manuaalsetel ei saa.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 20.07.11 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zandr
Minu meelest see sõltub sellest, et kas istmed on elektrilised või manuaalsed. Elektrilistel saab muuta ka kallet, minu teada manuaalsetel ei saa.
|
Tõsijutt. El.istet annab liigutada (mul olid samad lülitid, nagu minu lingitud esimesel pildil) eest üles-alla ja tagantpoolt üles-alla. Neil istmeil
sõitmine oli ülim relaxation minu jaoks.
Sportistmetest ja V8'st veel niipalju, et tegu siiski luksautoga ning mõeldud rohkem "kruiisimiseks", mil sa ei tahagi, et iste hoiaks sind igat
pidi korralikult istmes kinni. V8 puhul vajutamiseks sirgel piisavad need "kruiisi-istmed" hästi, kurvides pole V8 väga pädev auto anyway.
(räägib 182cm/80-90kg mees)
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 20.07.11 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tõsijutt. El.istet annab liigutada (mul olid samad lülitid, nagu minu lingitud esimesel pildil) eest üles-alla ja tagantpoolt üles-alla. Neil istmeil
sõitmine oli ülim relaxation minu jaoks.
Sportistmetest ja V8'st veel niipalju, et tegu siiski luksautoga ning mõeldud rohkem "kruiisimiseks", mil sa ei tahagi, et iste hoiaks sind igat
pidi korralikult istmes kinni. V8 puhul vajutamiseks sirgel piisavad need "kruiisi-istmed" hästi, kurvides pole V8 väga pädev auto anyway.
(räägib 182cm/80-90kg mees) |
200-l on just vastupidi. Tahaks külgtuge hirmsasti. Aga mis teha kui nii
väikeseid autosid vanasti tehti. 
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 20.07.11 21:32
|
|
|
Tegelikult tasuks siis kaaluda üldse A8 Comfort istmete paigaldust, nendel juba istmepõhi selline mis hoiab mugavamalt tagumikku oma rüpes, kuid
puuduvad igasugused külgtoed mis puhkamist võivad segada. Samuti on olemas istme esimese ja tagumise osa eraldi tõstmiseks mootorid, ning kahe
õhkpadjaga reguleeritav alaselja padi. Peatugi ja seljatugi liiguvad muidugi ka elektriga.
Häda ja viletsus muidugi sellega et istmepõhjade raam tuleb kas autol või istmel ülejäänuga sobvaks teha. Elektri osa on õnneks lihtne, üks pistik
tuleb veidi ümber teha ja toimib, ka originaalis olnud mälud jäävad kenasti toimima.
Et oleks raskem!
|
|
|
|