Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Koorunud lakk (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5835)
Audi80
huviline



Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F103 Audi 60L

postitati 15.07.11 16:03 Tsiteeri
Koorunud lakk



Tervist.

Sai täna survekaga a6 c5 pestud, ning esi pamperilt viskas täpselt Audi märgi alt kuskil 5x5 cm lakki maha. Sain laki ääre ilusti selliseks kraabitud ,et ei ole enam äärtes õhku all.

Nüüd tekkis küsimus, et kas on võimalik niimoodi asja paremaks teha, kui katta originaal laki äär ilusti kinni ning peale kanda mitmekordselt uus lakk?

Või on kindel mats ,et nüüd pamper maha. Täielikult lakk maha ja siis uus värv ja lakk peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.07.11 18:22 Tsiteeri


Seda auku täis valama vast siiski ei hakata. Ei saaks niikuinii muu pinnaga ühtlaseks. Eks lihvitakse servad ümbritseva osaga tasa siledaks ja lakitakse pisut kaugemale hajutades üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 15.07.11 18:45 Tsiteeri


Võta maha ja lihvi terves tükkis ära ja värvi üle.Enne seda lase kõvasti suruõhuga ilusti puhtaks...Niipalju kui lahtist tuleb...Seda tuleb päris kõvasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.07.11 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Võta maha ja lihvi terves tükkis ära ja värvi üle.Enne seda lase kõvasti suruõhuga ilusti puhtaks...Niipalju kui lahtist tuleb...Seda tuleb päris kõvasti.

Od mida nagu? Ei saa üheselt mõttest aru.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.07.11 09:23 Tsiteeri


Et võtaks stange maha, eemaldaks suruõhuga lahtise laki. Matistaks stange pinnad ära ning tuiskaks värvi ja laki peale.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 16.07.11 10:00 Tsiteeri


Jah, ja peale suruõhuga puhustamist liivapaberiga üle käia kuni on näha, et lakk ei narmenda enam. Ja noh üldjuhul tähendab see ka seda, et peab stange uuesti kruntima, kuna mõne kohapealt lihvid kindlasti läbi värvikihi plastini välja ning lisaks on arvatavasti stangel ka kivitäkkeid mis oleks krundiga vaja täita.

Sellist juppi üldiselt keegi hajutama ei hakka, pole nagu sügavat mõtet, üsna väike detail. Toonivahe võib nii ehk naa jääda ning arvestades seda, et nii vana auto puhul on kindlasti esistange ka kivitäkkeid ja muid vigasutusi täis, siis on seda hajutust üsna raske läbi viia. Igasugune kiviauk või muu vigastus võimendub mitmekordselt peale lakkimist(ja/või värvimist) ja tuleb väga hästi esile.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 16.07.11 15:19 Tsiteeri


Täpselt nii...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi80
huviline



Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F103 Audi 60L

postitati 17.07.11 12:14 Tsiteeri


Mm. Ma proovin selle laki täite meetodi ka ikka ära- lakk muidu juba ammu olemas.
Katsetan- vb annab kuidagi stabiilselt ja hooliaklt enamvähem hea tulemus saavutada.Laki äär peenikseseks lihvida ja siis hajutades lakki kord kordade haaval peale kanda.
Usun ,et see on tegelikult päris võimalik, sest koorunud pind on väike ja samas alt ilus puhas- Muideks pean tõdema ,et stange on üllatavalt sile igasugustest täketest.
Aga ma proovin/teostan- ja annan teada, kas õnnestub niimoodi. Või siis peab maha kruttima ja tervenisti kogu töö otsast lõpuni teostama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 17.07.11 19:17 Tsiteeri


Kindlasti pärast poleerimine ka, siis peaks heaks aga saama.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.15 14:14 Tsiteeri


Kuidas tulemus jäi siis? :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Audi80
Mm. Ma proovin selle laki täite meetodi ka ikka ära- lakk muidu juba ammu olemas.
Katsetan- vb annab kuidagi stabiilselt ja hooliaklt enamvähem hea tulemus saavutada.Laki äär peenikseseks lihvida ja siis hajutades lakki kord kordade haaval peale kanda.
Usun ,et see on tegelikult päris võimalik, sest koorunud pind on väike ja samas alt ilus puhas- Muideks pean tõdema ,et stange on üllatavalt sile igasugustest täketest.
Aga ma proovin/teostan- ja annan teada, kas õnnestub niimoodi. Või siis peab maha kruttima ja tervenisti kogu töö otsast lõpuni teostama



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno2525
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 V8

postitati 11.03.15 07:02 Tsiteeri


Kui täiesti kuivale aluspinnale lasta uuesti lakk peale, siis usun, et saad seda tööd korrata ja varsti värvid niikuinii detaili tervenisti üle.
Kui autot värvitakse, siis ei kuiva värv enne lakkimist täielikult ära. Nii tekib vajalik nake kahe kihi vahel, mis hoiab seda kooslust koos.

Laki koorumise põhjused võivadki peituda halvas eeltöös või siis liiga kuivanud pinnale lakkimises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jake7115
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2,7bi

postitati 11.03.15 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Janno2525
Kui täiesti kuivale aluspinnale lasta uuesti lakk peale, siis usun, et saad seda tööd korrata ja varsti värvid niikuinii detaili tervenisti üle.
Kui autot värvitakse, siis ei kuiva värv enne lakkimist täielikult ära. Nii tekib vajalik nake kahe kihi vahel, mis hoiab seda kooslust koos.

Laki koorumise põhjused võivadki peituda halvas eeltöös või siis liiga kuivanud pinnale lakkimises.
Värv on ikka kuiv enne kui lakid. Kui sa tahad oma kapotile või mis iganes detailile mitme erineva värvitooniga teha mingeid kujundeid siis selleks, et sinna vabalt teibiga oma asjad peale teha selleks peab värv olema kuiv. Kogu krempel jääb laki alla ja ei juhtu midagi. Nakkeks tolmutad lakki peale 1 kihi ja edasi minimaalselt 2 täiskihti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Janno2525
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 V8

postitati 11.03.15 19:05 Tsiteeri


Suur vahe on sees, kas tolmukuiv või täiesti kuiv.
Kambris värvides lasin laki värvile peale umbes tunnike hiljem, peale mida jätsin siis ööseks kambrisse (umbes 50 kraadi). Selle tunniga ei kuiva värv täielikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jake7115
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2,7bi

postitati 11.03.15 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Janno2525
Suur vahe on sees, kas tolmukuiv või täiesti kuiv.
Kambris värvides lasin laki värvile peale umbes tunnike hiljem, peale mida jätsin siis ööseks kambrisse (umbes 50 kraadi). Selle tunniga ei kuiva värv täielikult.
Ma võin öelda niipalju, et pole kunagi kambrit kasutanud. Värvisin 2007 aastal ühe kliendi auto esistange helehalli pärlaga see seisis 2 päeva ilma lakita puukuuris puuriida otsas siis tõin garaa˛i tõmbasin silikonipesuga tolmuvabaks ja lasin sinna 1 nakkkekihi ja 3 täiskihti. Ta tegi sellega eelmine aasta avarii, nägin seda pilli ja see lakk oli kinni seal nagu kännu taga. Eeltöödel kasutasin plastiku sideainet, plaatikupahtlit, krunti ning sinna peale pärlmutter värvi ja lakki. Laki sisse segasin veel elastikut. Kastuage kvaliteetseid tooteid mitte mingit Economi't. Siis teemaalgataja võiks hiljem tulemust meiega jagada. Kui ei proovi ega katseta omal käel siis ei saagi teada;) Soovin edu igatahes ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 08.12.15 20:03 Tsiteeri


Tõmban vana teema käima. Kas on keegi proovinud selle ajajooksul laki kahjustust täita?
Täna siis selline lugu. Pesin autot (iseteeninduses). Läigestamise käigus koorus esitiiva koopa äärelt 2cm lai ja ca 5 cm pikk laki kiht maha. Natuke noppisin veel sõrmega ka, aga tundub et teda tuleks sealt veel. Mis lahendused oleks? Uuesti värvimine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 08.12.15 22:57 Tsiteeri


Olen proovinud. lahtine lakk tuleb eemaldada niipalju, kui võimalik. Lakivaba kohta palju lihvida ei või, sest värvi enda kiht on palju õhem kui lakil ja on oht läbi lihvida. Samamoodi ei tasu nitrolahustit kasutada, vaid ainult silikoni eemaldit. Laki serva võiks veidi peene paberiga tasasemaks lihvida ja uus lakk kanda peale õhukeste kihtidena aga nii paksult lõpuks, et vana lakiga tasa oleks. Augu servad muidugi kasvavad paksuks, sest seal ju topelt kihid lakki.
Kui lakk on korralikult ära kuivanud, siis tuleb võtta vesilihv paberit ja väikese klotsikesega see topelt laki osa tasaseks lihvida pidevalt niisutades. Kui kõik on ühtlane ja sile, siis lasta poleerija ja pastaga läikima.
Aerosooli ei soovita, musta auto puhul kuumal suvel hakkab pragunema ja ei kannata igasugu keemiat.
Ühesõnaga tehtav ja saab rahuldava tulemuse aga üleni värvimist ja lakkimist ei asenda. Uuel ja vanal lakil on enamasti erinev läbipaistvus ilmselt ilmastikuolude mõjust tulenevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 09.12.15 08:05 Tsiteeri


Äkki on tõesti mõtekas suveni ära kannatada, sest stanged nagunii vaja värvida ja lakkida, siis saab tiiva/d ka korraga teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]