Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi 100 Avant 2.8 - 1993 - nug8 (Vastuseid: 109 | Vaatamisi: 20377)
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 13.07.11 14:14 Tsiteeri
Audi 100 Avant 2.8 - 1993 - nug8



Mark: Audi
Mudel: 100
Aasta: 1993
Kere: Universaal
Värv: Tume-tumesinine
Mootor: 2.8 v6 128kw
Käigukast: Automaat
Vedu: Esivedu

Minu teiseks Audiks ning vahelduseks Mitsubishile sai 93´ aasta 2.8 automaat Audi 100. Ostes ei olnud auto kõige paremas seisus ning vajas hulgaliselt keretöid. Sealjuures ei olnud ka mootorikäik kõige parem. Kuna automaatkast talitas viisakalt ning kindlus, et mootoriga saab hakkama, sai masin ostetud. Vaatab, kas saab masina päästetud hullemast.

Auto eel-ajaloost siit, kui auto veel üle-eelmisele omanikule, priitpoisile, kuulus.

Lisasid palju pole ning eelmiste omanike poolt ka mingil põhjusel eemaldatud nahksisu.

Lisad:
Comfort süsteem - aknad võtmest kinni
Kliimaautomaatik
Nahkkattega rool
Käetugi laekaga ees
ABS pidurid
katusereelingud
Kohtvalgustid
Puldist kesklukk ja signa
2 alarmi
Reguleeritav rool (4jas suunas :D )
Pikad kellad
A6 esituled
4x el.aknad
Toonklaas
Puitliistud
Käetugi taga
Välistemperatuuri näidik
Kärukonks teisaldatav (originaal)
2X istmesoojenduse valmidus
elektri peeglid (soojendusega)

Hetkel likvideeritud olulisemad roostekohad kerel ning maadeldud parajalt ka ukseliistudega. Tehnilise poole pealt on vahetatud nii mootori- kui ka käigukastiõli ning sai vahetatud ka uued Ngk küünlad. Viimaste vahetusega kadus ka probleem kiirusel 80km/h + sõites kiirendusel tekkiv vibratsioon. Alguses kahtlustasin juba veovõlli. Korra suutsin ka masina keema ajada, millele eelnes 3-4 käigu kadumine. Sai vahetatud ventikate andur ning asi korras.

Veermikuga olulisi probleeme ei esine ning velgede näol sai muretsetud Audi orig. veljed, kuid kahjuks puudu veel kapslid.

Järjekorras esimesena lähevad alla uued katalüsaatorid, sest ülevaatuselt läbi ei saanud.

Lisaks vaja lähiajal värskendada pidurisüsteemi, sättida käsipidur kangemaks ning ka tagaluuk tööle saada. Lisaks sellele on veel hulgaliselt pisemaid töid. Võimalusel proovin kompuutri tööle saada, sest kellaplokk vahetatud, kuid kuskilt seda juhtida ei ole võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 13.07.11 14:48 Tsiteeri


Tubli ettevõtmine, et teed korda. Kas kompuuter on, aga kangi pole? Sellisel jhul vaja kangi, ja kellade ja kangi vahelist juhtmestikku


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 13.07.11 14:55 Tsiteeri


Tänud.

Õige, kompuuter on aga kangi pole. Süsteem ise tundub töötavat, kuid jah, kuskilt pole seda juhtida. Iseenesest peaks vist ilma kompuutrita masinatel komp. valmidus olemas olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 13.07.11 15:10 Tsiteeri


Ehk saad juhi uksest parema pildi(seest)teha?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 13.07.11 15:46 Tsiteeri


http://www.upload.ee/image/1490724/audiaudio2.jpg

See kipskruvi lahendus on ajutine ja näeb muidu üsna porr välja :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 13.07.11 15:55 Tsiteeri


Aa, kui komp töötab ka, siis sul juhtmestik olemas. Valmidus sellessuhtes on, et enamasti ikka ajust signaaljuhe olemas kuskil pundis


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 13.07.11 16:02 Tsiteeri


Ühendatud on, kuid näitab ainult kõike muud peale kasuliku. Ilmselt peab puldi sebima ja proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 19.07.11 17:02 Tsiteeri


Tänase seisuga on tuledest likvideeritud led-parktuled ning xenonid, mis ülevaatusele kohe üldse ei sobinud. Lahendatud on ka probleem katalüsaatoritega - pikka aega kestnud n**s sai ca 400€ väljaminekuga lahendatud. Uued katid täitsa all, homme siis lähen ülevaatust väisama.


Edit: ja ülevaatus täiesti olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 24.07.11 07:21 Tsiteeri


Hetkel plaani võetud järgmised tegevused:


    Roolivõimu õli kaob kuhugi, ilmselt paak lekib
    Tagaluugi hing katki
    Tagumine parem pidur veidi peal



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 24.07.11 07:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Hetkel plaani võetud järgmised tegevused:


    Roolivõimu õli kaob kuhugi, ilmselt paak lekib
    Tagaluugi hing katki
    Tagumine parem pidur veidi peal


See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline :D
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 24.07.11 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:

See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline :D
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig.


Mhmhh, ei ole kontimurdev töö. Pigem valmistab muret tagaluugi parandus. Selle lingi vahetuseks tuleb ilmselt kojamehe mootor ka eemaldada kogu teemaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 24.07.11 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Tsitaat:

See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline :D
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig.


Mhmhh, ei ole kontimurdev töö. Pigem valmistab muret tagaluugi parandus. Selle lingi vahetuseks tuleb ilmselt kojamehe mootor ka eemaldada kogu teemaga?


Kas ikka tuleb ?
Minu arust küll mitte ja isegi kui tuleks mis seal hullu siis ikka :D
Tagaluugi see korpus suht jama kui neid eemaldama hakkad ole ettevaatlik ,et ära ei murra neid kõrvu jubedalt hakkab nagisema muidu :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 24.07.11 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Tsitaat:

See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline :D
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig.


Mhmhh, ei ole kontimurdev töö. Pigem valmistab muret tagaluugi parandus. Selle lingi vahetuseks tuleb ilmselt kojamehe mootor ka eemaldada kogu teemaga?

Seestpoolt kate maha ja näedki hoovastikku mis lingi kyljes on. Edu!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 04.08.11 15:51 Tsiteeri


miskit uut

http://www.greenmoto.ee/audi/audi4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 08.09.11 17:13 Tsiteeri


Täna sai siis lubatud endale tagumise pidurisüsteemi uuendamiseks uued kettad, klotsid ja paranduskomplektid. Lisaks andis saba aku, mille vahetasin 72Ah Sznajderi vastu. Lähiajal tulevad juurde ka esimesed kettad ning proovin täisringi pidurivoolikuid ka vahetada.

http://www.greenmoto.ee/audi/audipidur.jpg


Oskab keegi targem öelda palju ümaralt kulub raha kaante mahakakkumisele, lihvimisele, uutele tihenditele. Õli kipub sealtkaudu irduma väheselt, kuid määrib seetõttu mootori tagumise külje koos kõigega ning lisaks on seda ka ninaga tunda :P

Lisaks, kui mootor kipub klõbisema on ilmselt klapid oma elu ära elanud, või on see pikka elu elanud V6-le omane?



Parimat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 08.09.11 17:25 Tsiteeri


Oskab keegi targem öelda palju ümaralt kulub raha kaante mahakakkumisele, lihvimisele, uutele tihenditele. Õli kipub sealtkaudu irduma väheselt, kuid määrib seetõttu mootori tagumise külje koos kõigega ning lisaks on seda ka ninaga tunda :P

Lisaks, kui mootor kipub klõbisema on ilmselt klapid oma elu ära elanud, või on see pikka elu elanud V6-le omane?



Mootori klõbin peaks olema tingitud tõukuri kinni jäämisest minu arust.Vahepeal oli enda v6 l sama ja vahepeal toimisi ilusasti.Ei hakanud pead vaevama aga samas see võib midagi muud ka olla.
Ja need õlilekked on tüüpilised :DSai ka enda igasugused ölivanni ja klapikambrikaane tihendid vahetatud :)
Edu!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 08.09.11 17:33 Tsiteeri


No pm lihvida vast ei olegi vaja, kuid tihendid on oma elu ära elanud kindlasti. Eest vända tihend ka rsk :mad: lekib, aga kuna sealt õlikadu midagi ulmelist ei ole, siis enne rihmavahetust sinna kallale ei lähe, saab hiljem korraga kõik pudinad ära vahetatud.

Samas on ka tunne, nagu üks silinder oleks tagant ära, kipub hüppama mootor. Peale küünalde vahetust oli veidike stabiilne, kuid vaikselt hakkab jälle jonnima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 09.09.11 18:38 Tsiteeri


Küsimus - nimelt võtmest lukustades vilgub armatuuris ohutulede nupp sekundi kiirelt ning siis jääb sekundivahega vilkuma. Mis elukas see selline on?

Signa puldist lukustades seda ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 09.09.11 18:52 Tsiteeri


Originaal alarmi märgutuli on see.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 09.09.11 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Küsimus - nimelt võtmest lukustades vilgub armatuuris ohutulede nupp sekundi kiirelt ning siis jääb sekundivahega vilkuma. Mis elukas see selline on?

Signa puldist lukustades seda ei ole.

Tehase alarm.
Aktiveerimine - võtmest lukustus, deaktiveerimine - võtmest uksed lahti.


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 09.09.11 18:57 Tsiteeri


Tegelt on tagumise udutule nupp, aga see vast ei loe enam.

Mille alusel ta muidu üldse endast teada annab? Mahuandureid nagu ei ole, lihtsalt siis ukse avamisele? Endal teine signa ka olemas, ei osanud arvata, et originaal ka veel toimib :)

Tänud !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 09.09.11 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Hetkel plaani võetud järgmised tegevused:


    Roolivõimu õli kaob kuhugi, ilmselt paak lekib


On konkreetselt paagi all mingit leket näha? Tavaliselt nende autode puhul on leke roolilatis. Kui roolilati kaitsekummid katki, siis on väga paha lugu. Heal juhul võib aidata kiire kaitsekummide ja roolivõimuõli vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 09.09.11 19:18 Tsiteeri


Paagi küljes asuvad lõdvikud ei hoidnud kõikse paremini, kuid sealt nii suurt õlikadu olla ei saa. Ilmselt on viga tõepoolest latis, roolivõim ka hakanud vaikselt häält tegema. Samas kuskilt ei tilgu ega jookse ka - niipalju kui silmaga näha on. Proovin mingipäev kõigi muredega diagnostsi ära käia, saab korraga kõigile loodetavasti vastused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 09.09.11 20:00 Tsiteeri


Põhimõtteliselt võib ka nii olla, et roolilatist on küll on õli kadunud, aga väljast leket näha pole, sest õli on lekkinud kaitsekummi sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 12.09.11 00:23 Tsiteeri


Auto esimese otsa madaldus on ikke nii madal, et pidevalt jääb kõrgem äärekivi esimest stanget lõhkuma. Talveks vaja tõenäoliselt ette kõrgemad vedrud ka vaadata, sest karterikaitsega jääb esimene osa üsna kelguks tõenäoliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]