Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 13.07.11 14:14
|
|
|
Audi 100 Avant 2.8 - 1993 - nug8
Mark: Audi
Mudel: 100
Aasta: 1993
Kere: Universaal
Värv: Tume-tumesinine
Mootor: 2.8 v6 128kw
Käigukast: Automaat
Vedu: Esivedu
Minu teiseks Audiks ning vahelduseks Mitsubishile sai 93´ aasta 2.8 automaat Audi 100. Ostes ei olnud auto kõige paremas seisus ning vajas hulgaliselt
keretöid. Sealjuures ei olnud ka mootorikäik kõige parem. Kuna automaatkast talitas viisakalt ning kindlus, et mootoriga saab hakkama, sai masin
ostetud. Vaatab, kas saab masina päästetud hullemast.
Auto eel-ajaloost siit, kui auto veel
üle-eelmisele omanikule, priitpoisile, kuulus.
Lisasid palju pole ning eelmiste omanike poolt ka mingil põhjusel eemaldatud nahksisu.
Lisad:
Comfort süsteem - aknad võtmest kinni
Kliimaautomaatik
Nahkkattega rool
Käetugi laekaga ees
ABS pidurid
katusereelingud
Kohtvalgustid
Puldist kesklukk ja signa
2 alarmi
Reguleeritav rool (4jas suunas )
Pikad kellad
A6 esituled
4x el.aknad
Toonklaas
Puitliistud
Käetugi taga
Välistemperatuuri näidik
Kärukonks teisaldatav (originaal)
2X istmesoojenduse valmidus
elektri peeglid (soojendusega)
Hetkel likvideeritud olulisemad roostekohad kerel ning maadeldud parajalt ka ukseliistudega. Tehnilise poole pealt on vahetatud nii mootori- kui ka
käigukastiõli ning sai vahetatud ka uued Ngk küünlad. Viimaste vahetusega kadus ka probleem kiirusel 80km/h + sõites kiirendusel tekkiv vibratsioon.
Alguses kahtlustasin juba veovõlli. Korra suutsin ka masina keema ajada, millele eelnes 3-4 käigu kadumine. Sai vahetatud ventikate andur ning asi
korras.
Veermikuga olulisi probleeme ei esine ning velgede näol sai muretsetud Audi orig. veljed, kuid kahjuks puudu veel kapslid.
Järjekorras esimesena lähevad alla uued katalüsaatorid, sest ülevaatuselt läbi ei saanud.
Lisaks vaja lähiajal värskendada pidurisüsteemi, sättida käsipidur kangemaks ning ka tagaluuk tööle saada. Lisaks sellele on veel hulgaliselt pisemaid
töid. Võimalusel proovin kompuutri tööle saada, sest kellaplokk vahetatud, kuid kuskilt seda juhtida ei ole võimalik.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 13.07.11 14:48
|
|
|
Tubli ettevõtmine, et teed korda. Kas kompuuter on, aga kangi pole? Sellisel jhul vaja kangi, ja kellade ja kangi vahelist juhtmestikku
|
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 13.07.11 14:55
|
|
|
Tänud.
Õige, kompuuter on aga kangi pole. Süsteem ise tundub töötavat, kuid jah, kuskilt pole seda juhtida. Iseenesest peaks vist ilma kompuutrita masinatel
komp. valmidus olemas olema?
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.07.11 15:10
|
|
|
Ehk saad juhi uksest parema pildi(seest)teha?
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 13.07.11 15:46
|
|
|
See kipskruvi lahendus on ajutine ja näeb muidu üsna porr välja
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 13.07.11 15:55
|
|
|
Aa, kui komp töötab ka, siis sul juhtmestik olemas. Valmidus sellessuhtes on, et enamasti ikka ajust signaaljuhe olemas kuskil pundis
|
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 13.07.11 16:02
|
|
|
Ühendatud on, kuid näitab ainult kõike muud peale kasuliku. Ilmselt peab puldi sebima ja proovima.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 19.07.11 17:02
|
|
|
Tänase seisuga on tuledest likvideeritud led-parktuled ning xenonid, mis ülevaatusele kohe üldse ei sobinud. Lahendatud on ka probleem
katalüsaatoritega - pikka aega kestnud n**s sai ca 400€ väljaminekuga lahendatud. Uued katid täitsa all, homme siis lähen ülevaatust väisama.
Edit: ja ülevaatus täiesti olemas.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 24.07.11 07:21
|
|
|
Hetkel plaani võetud järgmised tegevused:
Roolivõimu õli kaob kuhugi, ilmselt paak lekib
Tagaluugi hing katki
Tagumine parem pidur veidi peal
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 24.07.11 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Hetkel plaani võetud järgmised tegevused:
Roolivõimu õli kaob kuhugi, ilmselt paak lekib
Tagaluugi hing katki
Tagumine parem pidur veidi peal
|
See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 24.07.11 18:17
|
|
|
Tsitaat: |
See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig. |
Mhmhh, ei ole kontimurdev töö. Pigem valmistab muret tagaluugi parandus. Selle lingi vahetuseks tuleb ilmselt kojamehe mootor ka eemaldada kogu
teemaga?
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 24.07.11 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Tsitaat: |
See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig. |
Mhmhh, ei ole kontimurdev töö. Pigem valmistab muret tagaluugi parandus. Selle lingi vahetuseks tuleb ilmselt kojamehe mootor ka eemaldada kogu
teemaga? |
Kas ikka tuleb ?
Minu arust küll mitte ja isegi kui tuleks mis seal hullu siis ikka
Tagaluugi see korpus suht jama kui neid eemaldama hakkad ole ettevaatlik ,et ära ei murra neid kõrvu jubedalt hakkab nagisema muidu
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.07.11 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Tsitaat: |
See tagumine parempoolne pidur peal see tüüpiline
Mul piisas piduri kolvi lahti võtmisest ja uue remont komplekti panemisest.Ja ära puhastamisest ja korda ta nii lihtsalt saigig. |
Mhmhh, ei ole kontimurdev töö. Pigem valmistab muret tagaluugi parandus. Selle lingi vahetuseks tuleb ilmselt kojamehe mootor ka eemaldada kogu
teemaga? |
Seestpoolt kate maha ja näedki hoovastikku mis lingi kyljes on. Edu!
|
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 04.08.11 15:51
|
|
|
miskit uut
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 08.09.11 17:13
|
|
|
Täna sai siis lubatud endale tagumise pidurisüsteemi uuendamiseks uued kettad, klotsid ja paranduskomplektid. Lisaks andis saba aku, mille vahetasin
72Ah Sznajderi vastu. Lähiajal tulevad juurde ka esimesed kettad ning proovin täisringi pidurivoolikuid ka vahetada.
Oskab keegi targem öelda palju ümaralt kulub raha kaante mahakakkumisele, lihvimisele, uutele tihenditele. Õli kipub sealtkaudu irduma väheselt, kuid
määrib seetõttu mootori tagumise külje koos kõigega ning lisaks on seda ka ninaga tunda
Lisaks, kui mootor kipub klõbisema on ilmselt klapid oma elu ära elanud, või on see pikka elu elanud V6-le omane?
Parimat
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 08.09.11 17:25
|
|
|
Oskab keegi targem öelda palju ümaralt kulub raha kaante mahakakkumisele, lihvimisele, uutele tihenditele. Õli kipub sealtkaudu irduma väheselt, kuid
määrib seetõttu mootori tagumise külje koos kõigega ning lisaks on seda ka ninaga tunda
Lisaks, kui mootor kipub klõbisema on ilmselt klapid oma elu ära elanud, või on see pikka elu elanud V6-le omane?
Mootori klõbin peaks olema tingitud tõukuri kinni jäämisest minu arust.Vahepeal oli enda v6 l sama ja vahepeal toimisi ilusasti.Ei hakanud pead
vaevama aga samas see võib midagi muud ka olla.
Ja need õlilekked on tüüpilised Sai ka enda igasugused ölivanni ja
klapikambrikaane tihendid vahetatud
Edu!!
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 08.09.11 17:33
|
|
|
No pm lihvida vast ei olegi vaja, kuid tihendid on oma elu ära elanud kindlasti. Eest vända tihend ka rsk lekib, aga kuna sealt õlikadu midagi ulmelist ei ole, siis enne rihmavahetust sinna kallale ei lähe, saab
hiljem korraga kõik pudinad ära vahetatud.
Samas on ka tunne, nagu üks silinder oleks tagant ära, kipub hüppama mootor. Peale küünalde vahetust oli veidike stabiilne, kuid vaikselt hakkab jälle
jonnima.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 09.09.11 18:38
|
|
|
Küsimus - nimelt võtmest lukustades vilgub armatuuris ohutulede nupp sekundi kiirelt ning siis jääb sekundivahega vilkuma. Mis elukas see selline
on?
Signa puldist lukustades seda ei ole.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.09.11 18:52
|
|
|
Originaal alarmi märgutuli on see.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 09.09.11 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Küsimus - nimelt võtmest lukustades vilgub armatuuris ohutulede nupp sekundi kiirelt ning siis jääb sekundivahega vilkuma. Mis elukas see selline
on?
Signa puldist lukustades seda ei ole. |
Tehase alarm.
Aktiveerimine - võtmest lukustus, deaktiveerimine - võtmest uksed lahti.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 09.09.11 18:57
|
|
|
Tegelt on tagumise udutule nupp, aga see vast ei loe enam.
Mille alusel ta muidu üldse endast teada annab? Mahuandureid nagu ei ole, lihtsalt siis ukse avamisele? Endal teine signa ka olemas, ei osanud arvata,
et originaal ka veel toimib
Tänud !
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 09.09.11 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Hetkel plaani võetud järgmised tegevused:
Roolivõimu õli kaob kuhugi, ilmselt paak lekib
|
On konkreetselt paagi all mingit leket näha? Tavaliselt nende autode puhul on leke roolilatis. Kui roolilati kaitsekummid katki, siis on väga paha
lugu. Heal juhul võib aidata kiire kaitsekummide ja roolivõimuõli vahetus.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 09.09.11 19:18
|
|
|
Paagi küljes asuvad lõdvikud ei hoidnud kõikse paremini, kuid sealt nii suurt õlikadu olla ei saa. Ilmselt on viga tõepoolest latis, roolivõim ka
hakanud vaikselt häält tegema. Samas kuskilt ei tilgu ega jookse ka - niipalju kui silmaga näha on. Proovin mingipäev kõigi muredega diagnostsi ära
käia, saab korraga kõigile loodetavasti vastused.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 09.09.11 20:00
|
|
|
Põhimõtteliselt võib ka nii olla, et roolilatist on küll on õli kadunud, aga väljast leket näha pole, sest õli on lekkinud kaitsekummi sisse.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 12.09.11 00:23
|
|
|
Auto esimese otsa madaldus on ikke nii madal, et pidevalt jääb kõrgem äärekivi esimest stanget lõhkuma. Talveks vaja tõenäoliselt ette kõrgemad vedrud
ka vaadata, sest karterikaitsega jääb esimene osa üsna kelguks tõenäoliselt.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |