QUADRADRIVE
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05
|
postitati 12.10.04 00:17
|
|
|
Turbo töö kontroll.
200 TQ 121KW. Kuidas kontrollida,kas turboga kõik korras. Rõhk kompuutris tyhikäigul 0,6 ja kolmandaga kiirendades jooksis 1,3 ni. Lõdvikud
kontrollitud ja ei lase läbi. Ja kui coolerisse minevat lõdvikut kokku pigistada ning gaasi anda, siis on tunda kuidas rõhk vooliku sirgex tagasi
surub! kunagi omasin 200 FWD 134 kw ja seal oli ikka tunda et miski hakkab autot edasi vedama u 3000rpm juures, ning olen omanud veel mitut turbo
mootoriga autot, aga see 2,2 turbo Quattro kiirendab koguaeg yhtlaselt ja võrdselt 100 2,3 100kw. Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 12.10.04 06:30
|
|
|
No üldiselt räägitakse küll, et MC mootoril ongi selline suhteliselt sujuv tõmme. MC1 on see turbo rakendumine veel isegi pisut tunda, aga MC2-l on
tõmme veelgi ühtlasem, s.t. peaaegu ilma "jõnksuta". MC1 ja MC2 vahe seisneb selle, et MC2 hakkab madalamatel pööretel "tõmbama"
(juba enne kui turbo suruma hakkab) kui MC1, aga samas kipub MC2 ka varem "tühjaks jooksma". Erinevus tuleb põhiliselt turbost - MC1=K26,
MC2=K24. Erinevusi on mõistagi rohkem...
Minu 200-l on MC1 ja on ikka tunda kui turbo rakendub. Kuid usun, et see tunne on nõrgem kui KG mootoriga autol. Samas, ega KG eriti enne 3000rpm
ennast üldse liigutada ei viitsi! Ja mingi 2.2 või 2.3 100kW ikka MC-le löögile ei pääse!
Kui süüte sisse keerad peab kompu näitama 1.0 bar, tühikäigul vist jah u. 0.5-0.6 bar ning kiirendades on max orig. rõhk 1.4 bar. Minul tuleb see 1.4
bar-i 3. käiguga kiirendades u. 4000 - 5000rpm vahemikus. Praegu täpselt ei mäleta, hiljem võin täpsustada.
Kui inglise keelest aru saad, loe siit ka - ääretult põhjalik info!
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/boost.html
Sul vist 90a auto? Seega tõenäoliselt MC2...
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 12.10.04 08:10
|
|
|
Täpsustus: MC2 max rõhk 1.39 bar (stock) AGA kuna digi display näitab 0.1 bar täpsusega, siis võib olla 1.3 bar näidu puhul nii 1.3 kui ka 1.39bar!
Vaata siit: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/boost.html#level
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
QUADRADRIVE
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05
|
postitati 12.10.04 08:43
|
|
|
Turbo töö kontroll.
tnx! no siis ei jää muud yle kui proovida teist sama sugust. syyte siisse keeramisel jah näitab 1.0 kompuuter.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 12.10.04 12:21
|
|
|
Kui see sind aitab, siis minul 3. käiguga 1.4bar @ 3800rpm.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
QUADRADRIVE
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05
|
postitati 12.10.04 23:49
|
|
|
check
kas siis seda checki saab ise teha? panen aga kaitsme pumba reeleele ja hakkan blinke lugema?
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 13.10.04 07:03
|
|
|
Saab ise kodus teha! Detailne õpetus on sellel lingil, mis ma enne andsin. Kasuta ka foorumi otsingut, märksõnaks näiteks "veakoodid",
sellest on siin jahutud juba nii et küll on. 
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
QUADRADRIVE
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05
|
postitati 14.10.04 00:26
|
|
|
Turbo töö kontroll.
jah katsetasin aga mul ei läinud see mootori tuluke põlema, kas pirn on läbi, või ei tööta sees süteem mul? Veel nii palju et vedasin manomeetr
salobńgi ja läksin turbo rõhku mõõtma-- ma sain ainult 0,4-0,5 3.käiguga peaaegu põhja kiirendades. kas pean saadud tulemusele 1 juurde
liitma?? siis saan 1.4 või tuleb lihtsalt rõhku tõsta?
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 14.10.04 06:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUADRADRIVE
jah katsetasin aga mul ei läinud see mootori tuluke põlema, kas pirn on läbi, või ei tööta sees süteem mul? Veel nii palju et vedasin manomeetr
salobńgi ja läksin turbo rõhku mõõtma-- ma sain ainult 0,4-0,5 3.käiguga peaaegu põhja kiirendades. kas pean saadud tulemusele 1 juurde
liitma?? siis saan 1.4 või tuleb lihtsalt rõhku tõsta? |
See pirn peaks igakord peale süüte sisse keeramist ja enne käima minemist süttima.
Kui mõõtsid manomeetriga, mis näitab ülerõhku, ehk, mis lahti ühendatult näitab 0, siis jah, pead ühe juurde liitma, et auto enda näidikuga võrreldav
tulemus saada.
Ulvar
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 14.10.04 06:32
|
|
|
Minu teada peaks see mootori märgutuli sul ikka olemas olema... Kui süüte sisse keerad peab põlema hakkama ja kui käivitad, peab ära kustuma. Võib
küll pirn läbi olla või on see pirn üldse välja võetud, sest kui ta pidevalt vilgub siis häirib ju ja pirn võetaksegi lihtsalt ära. Aga kui ta
vilgub, siis tähendab on ajus veakood(id) sees ja piisab ainult ühest, et mootor oluliselt uimasene on. Aju hakkab nimelt süüdet torkima...
Ja kui sa lisakella sinna panid, siis seal peaks ju ikka skaalalt aru saama, kus "null" e. atmosfäär e. õhk meie ümber, asub. Kõik, mis üle
nulli on turbo tekitatud ülerõhk. Ja kompus "0"atm. = 1.0 bar - see näitab nimelt vaakumit ka. Kõik, mis alla 1.0 bar-i on vaakum.
Ja kiirendades peab lapats ikka täiesti põhjas olema. Siis alles lülitab gaasitrossi otsas olev lüliti viimase lülituse ja "kõik kraanid
keeratakse lahti...."
Soovitan siiski kõigepealt veakoodid ära lugeda. Selle mootori puhul usun pigem, et kui on mingi viga, siis ennem on see elektroonilist laadi kui
mehaanilist. Sest "raud" kestab, aga elektroonika nii vanal autol võib juba olla!
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
QUADRADRIVE
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05
|
postitati 20.10.04 10:42
|
|
|
Turbo töö kontroll.
Tegin tähelepaneku et üks intercooleri nurk on õli-märg-niiske, ülejäänud pind on kuiv. Kuidas kontrollida cooleri tihedust?
|
|
|