Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Spidomeetri ploki ehitus Audi 80 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1594)
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 29.06.11 21:50 Tsiteeri
Spidomeetri ploki ehitus Audi 80



Kas B3/B4 spidoploki tahhomeetrit/kella saab eraldi välja võtta?
Oleks soov vahetada kell tahhomeetri vastu kuid oma vanast plokist loobuda ei taha;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 30.06.11 04:56 Tsiteeri


Jah, saab eraldi välja võtta küll, aga arvatavasti pead ära vahetama ka tagumise trükiplaadi. Kuid seal pead ka vaatama et spidomeeter oleks sama tüüp, mis vana. Uuematel mudelitel on ta teise kujuga ja trükiplaat ei sobi sinna.
Mina proovisin vahetada ainult tahhomeetrit ja ei hakanud tööle, need augud kuhu tahhomeetri klemmid sisse lähevad olid küll olemas, aga puudusid vastusklemmid trükiplaadil. Kes teab. äkki sul need olemas.

Ja muideks vaadates et sul sama mootor, siis mul oli veel nii, et sai proovitud coupe 2,0 85kW tahhokat ja see ei hakaknud õigesti tööle, kuigi väidetakse et kui silindrite arv õige siis hakkab tööle. See 1,6 on ju elektrooniline karburaator. Pigem vaadata siis monopritse omasid, muil jäi see projekt pooleli, nii et ei ole saanud proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 30.06.11 19:40 Tsiteeri


Mõlemad plokid aastast 1991. Ainuke vahe selles et üks kellaga ja teine tahhomeetriga. Kas selle trükiplaadi all mõtled seda kõige tagumist plaati kuhu pistikud käivad ja mis on äärtest kruvidega kinni?
Oleks hea kui kellegil oleks mingeid pilte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.11 09:14 Tsiteeri


Ise aretasin enda autol selle kella asemele tahho. Originaal kellad on VDO ja tahhoga kellad japs. Igatahes natuke tuli trükkplaati noaga uuristada, + tahho juhtmed joota trükkplaadile(kontrolli kuhu need juhtmed kummalgi trükkplaadil lähevad), mingi teema oli kella valgustusega ka. Tegelt midagi keerulist pole ja 1,6 51kw'l hakkas ilusti tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 02.07.11 15:03 Tsiteeri


Hakkas tööle kuid ainult trükiplaadi vahetusega.Teised kellad jätsin enda omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]