Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 15.06.11 20:38
|
|
|
Audi 80 quattro 2.0 - 1989 - KristjanE
Sai siis ostetud 89 aasta 80 quattro, elu esimene nelik. Toodud sai ta tuttava tüdruku poolvenna käest, kellel asi lihtsalt seisma jäi ja oli seinud
mitu aastat.
Autost siis: poolsport istmed, audi sportrool, madaldus on ka(mitu mm-i seda ei tea) speedline valuveljed(keskelt mustaks värvitud) tehase toon tuled
taga kõik luugid ja aknad käivad vändaga, rohkema ei oskagi midagi erilist välja tuua, peale selle, et soomes arvel ja tuleb eestis arvele võtta.
peale ostu sai vahetatud klapikambri kaanetihend ja ploki taga küljel olev plastik korpus, mille külge läheb soendus radikast tulev lõdvik, tempi
andur on tellitud, hunnik hõõgniite sai välja vahetatud, hetkel kanalipeal ja tagumised õõtsad alt ära, tuleb puksid ära vahetada, pealegi on tagumise
juhipoolse rehvi sisemise külje traadini välja söönud, kunde poolsel on ka söönud aga mustrit on veel näha, huvitav kes seal läbi võib olla?
paar pilti saan ka panna, garaazis nii vähe ruumi et auto ei mahu digika peale ära
By buuumer at 2011-06-15
By buuumer at 2011-06-15
By buuumer at 2011-06-15
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 16.06.11 04:50
|
|
|
Kui puksid vahetatud, siis peaks asi paranema, mul oli sama teema auto ostu järgselt, rehve oli söönud väga korralikult, ent kui uued puksid alla
said, polnud enam probleeme. Samas tuleks sillad kah ära regullida, sest viga võib olla kokku-/lahkujooksus. (mis tundub hetkel väheke tõenäolisem)
Igastähes edu Quattro elukaga!
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 18.06.11 15:57
|
|
|
Võtsin käsile siis laepolstri vahetuse, lae oma sain ilusti kätte, aga katuseluugi küljest ei saa kuidagi kätte, äkki keegi targem oskab öelda mis
valemiga selle kätte saab?
Ja selline küsimus ka veel, et kas 2,3 liitrise roolivõimu pump sobib 2 liitrisele?
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.11 20:09
|
|
|
Roolivõimendi pumbad on R4 ja R5 mootoril erinevad.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 19.06.11 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanE
Võtsin käsile siis laepolstri vahetuse, lae oma sain ilusti kätte, aga katuseluugi küljest ei saa kuidagi kätte, äkki keegi targem oskab öelda mis
valemiga selle kätte saab?
Ja selline küsimus ka veel, et kas 2,3 liitrise roolivõimu pump sobib 2 liitrisele? |
Ma usun, et B3'l on sama nagu B4 luugi küljes polster, seega lükka luugi peal olev polster jõuga taha poole (mööda katust, luugi kinnioleku asendis)
ise lõhkusin esimesel korral tagumised kinnitused ära, sest ei teadnud seda (painutasin tagumist otsa lahti, murdis kinnitusel kõrvad ära.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.11 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
Roolivõimendi pumbad on R4 ja R5 mootoril erinevad. |
Panin enda r5- le Audi 80 1.8 pealt tulnud roolivõimu pumba, täpselt samasugune ainult kinnituskronsad on erinevad.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 20.06.11 18:28
|
|
|
Luugi polstri sain täna kätte lõpuks, tuligi tahapoole suruda, põhjamati panin tagasi sisse, see oli ostes suht märg ja läbi vettind, põhja olukord
oli isegi päris hea, polnud auke ja polnud ühtegi kohta ka kuhu võiks tekkida, pagassis see eest on kaks väiksemat auku, aga need on tühised. Lisaks
avastasin miks autos kell ei tööta, polnud lihtsalt juhtmeid, kella klemmidele oli lihtsalt mingi tups peale pandud, mitu juhet sinna tulema peaks, ma
ei leidnud küll ühtegi vabat pistikut veel?
Eile sai õõtsa puksid ja sarniirid ära vahetatud, nüüd tuleb oodata millal arvele saab võetud ja stendi minna.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 26.06.11 10:16
|
|
|
Eile sain siis sellise paberi kätte, mille peal on kirjas auto andmed, eelmise omaniku andmed, uue omaniku andmed ja on kirjas, et auto
registeerimismärgid on tagastatud, et sellega saab siis ARK-is eestis arvele võtta või läheb veel soome kahepoolset registeerimis tunnistust ka vaja?
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 12.07.11 20:06
|
|
|
Kuna enda luugil lõhkusin kogematta, ühe suunaja ära, siis sai otsitud uut katuse luugi süsteemi, eile sai märjamaalt ära toodud ja täna panin külge,
tänasest siis autol üks vänt vähem mida ringi ajada Lähi ajal kui tekib
vaba aega, tuleb autot ARK-i näitama minna ja eesti registrisse võtta, hästi läheb, saab see see nädal tehtud.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 24.07.11 11:46
|
|
|
mõned pildid:
By buuumer at 2011-07-23
By buuumer at 2011-07-23
By buuumer at 2011-07-23
By buuumer at 2011-07-23
ja reedel 22.07.2011 juhtus selline asi:
By buuumer at 2011-07-23
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 28.07.11 13:01
|
|
|
nüüd on üks probleem tekkinud, tükk aega töödand on, siis sureb välja ja käima ei lähe. Kui välja sureb ja käiata natuke ja küünalt vaadata, on küünal
kuiv ja kui seisab umbes 20 minti siis jälle käivitub, täiesti tühja kohapealt kooleb ära, hetkel siis on käsil paagi maha võtmine, puhastamine ja
vaatan ka pumba üle ning vahetan filtri ja torud ära, torud on ikka päris roostes omadega aga veel ei leki.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.11 07:42
|
|
|
Pump undab üldse kui auto välja sureb?
|
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 30.07.11 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Pump undab üldse kui auto välja sureb? |
pump undab ja lööb küttet peale
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 08.09.11 09:05
|
|
|
Vahepeal hakkas siis töösooja mootoriga puterdama, vahetasin temperatuuri anduri ära, ja nüüd külmaspeast ei taha käima minna, soojast peast enam ei
puterda.
Plaanid on sellised, et kui kuskilt leidub r4 diisel mootor, lähevad mootorid vahetusse, muidu ikka üritan bensakat tööle saada.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 23.10.11 18:08
|
|
|
Natuke uuendust ka, nimelt eile sai käidud Peipsi ääres ja toodud teine 3a mootor kõrvale koos pritsepeaga, pritsepea vahetasin ära täna ja tühikäigul
hakkas mootor ühtlasemalt tööle, välja suremist täna ei tekkinud, veel sai avastatud et lambda andur tuleb ära vahetada, ega keegi juhuslikult ei tea
palju selline andur maksta võiks?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 23.10.11 18:12
|
|
|
Autoasi poest sain koos õige pistikuga 50 eur, see oli ka väikse tutvusega
ja bosch oma oli loomulikult, alal selle ei tasu osta.
|
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 23.10.11 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Autoasi poest sain koos õige pistikuga 50 eur, see oli ka väikse tutvusega
ja bosch oma oli loomulikult, alal selle ei tasu osta. |
mul endal on ka plaan bosch-i oma ikka osta, väga ulme hind siis nagu ei olegi, tuleb siis oodata millal koolist rahad üle tulevad ja poodi
külastada
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 09.11.11 20:11
|
|
|
Nii, vahepeal siis sai lambda ära vahetatud, panin bosch-i oma, maksis 68euri, polnudgi kirves hind, mõtlesin et ikka üle 100 tuleb ära, pidureid sai
hooldatud ja mille käigus läksid vahetusse käsipiduri trossid ja ette paremale remont komplekt, need ka said täna vahetatud, homme vaja ära õhutada ja
trossid korralikult ära kinnitada.
Teha vaja on veel:
*pagassis auk kinni keevitada.
*rehvid ära vahetada.
*sillastend.
*amordi tugilaagrid ära vahetada.
*stabika otstes olevate varraste puksid ära vahetada.
*summuti keskmine pütt vaikseks saada(ei teagi mis teha, kas uus pütt panna või toru asemele keevitada?)
*salong kokku panna.
*ülevaatusel ära käia.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 07.12.11 14:51
|
|
|
Reedel sai ülevaatusel käidud ja sai ka läbitud, nüüd siis ametlikult tänavatel. Laupäeval sai esimesed õõtsa puksid ja silla ja kere vahelised puksid
ära vahetatud. Nüüd järgmised asjad mis tuleb ära vahetada on roolivõimu pump ja genekas, roolivõimupumpa tuleb natuke uurida, äkki saab korda,
külmast peast töölepannes teeb ikka koledat häält, aga kui mingi aja ära sõita, siis nagu jääb vait. kui kellegil on selliseid asju pakkuda, siis
oleksin huvitatud nendest.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 13.12.11 14:59
|
|
|
Roolivõimu pumba sain vahetatud, rool muutus kergemaks isegi ja külmast peast kägisema ei hakka, genekas ootab veel vahetust, täna parandasin koolis
rehvi ära, ehk see talv ei pea enam pumpama. Nüüd oleks kerge küsimus ka, et keskkonsoolis on mul kolm nuppu, üks on tagumine udukas, teine on
tagaklaasi soendus ja kolmas on ABS-i väljalülitamiseks ja nende lülitite taga on valget värvi pistik, äkki keegi oskab öelda mille oma see on?
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 13.12.11 17:17
|
|
|
Valge pistik keskkonsoolis on esimeste udukate jaoks.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 25.12.11 14:09
|
|
|
Nii täna siis juhtus selline asi et sidur hakkas hästi alt võtma ja pedaal jääb ka alla, aga veel lahutab ja libisema ei hakka (vähemalt proovimise
ajal ei hakkand), kuna poed kõik kinni veel, siis küsik, et ega keegi ei tea palju see silinder maksta võiks?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 28.12.11 16:05
|
|
|
Nüüd järgmine mure, mis tahab lahendamist, nimelt siis et hommikuti käivitades, ei jää mootor tööle, sai natuke uuritud, külmkäivitus
pihustile(sisselaske kollektori küljes olev sinine pihusti koos sinise pistikuga) ei tule vool peale, juhtmed on terved, aga eelmine omanik on natuke
omaloomingut teinud. Ajust tulev punane/must juhtme külge on pandud lisa juhe(ise, kui auto ostsin, alguses arvasin, et see peabgi nii olema ja panin
ta sisselaske kollektori küljes asuvale kahe klemmiga temperatuuri anduri külge), kui see juhe temp. anduri küljest ära võtta ja otse massi panna,
hakkab pihusti tööle, aga tehas seda niimoodi ette ei näe. küsimus oleks selles et millisesse aju klemmi saadetakse info, et mootor on nii külm, et
vaja tööle rakendada külmkäivitus pihusti?
|
|
|
TheBurns
huviline
Registreerunud 13.01.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.11 22:45
|
|
|
hey.
Mul sama jama, pean hommikul 2-4 korda käijama ennem kui käima saan. Aga mul vahetatud aku, küünla juhtmed, küünlad, jagaja, rootor, temp. andur.
Mul sama mootor 2.0 e 1989a ja auto siis Q b3.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |