Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Küsimus a6 c4 kohta (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1654)
henryf
huviline



Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.11 16:57 Tsiteeri
Küsimus a6 c4 kohta



Plaanis on oma a6 2,8Q välja vahetada a6 c4 2,0 bensiin 103kw 1996a vastu. tegemist esiveolise, manuaal kastiga ja avant kerega. Mis sellise auto keskmine küttekulu võiks olla? Quattrosse ei jõua enam kütet osta selleks tahakski väiksema küttekuluga autot. Ja kas sellel 2.0 103kw mootoril mingeid tüüpvigu ka leidub ja kas on töökindel? Ootan tarkade nõu:D


audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.06.11 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henryf
Plaanis on oma a6 2,8Q välja vahetada a6 c4 2,0 bensiin 103kw 1996a vastu. tegemist esiveolise, manuaal kastiga ja avant kerega. Mis sellise auto keskmine küttekulu võiks olla? Quattrosse ei jõua enam kütet osta selleks tahakski väiksema küttekuluga autot. Ja kas sellel 2.0 103kw mootoril mingeid tüüpvigu ka leidub ja kas on töökindel? Ootan tarkade nõu:D

Arvan, et tollese 103 kw ei vöida sa küll märgatavalt midagi.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
henryf
huviline



Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.11 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: henryf
Plaanis on oma a6 2,8Q välja vahetada a6 c4 2,0 bensiin 103kw 1996a vastu. tegemist esiveolise, manuaal kastiga ja avant kerega. Mis sellise auto keskmine küttekulu võiks olla? Quattrosse ei jõua enam kütet osta selleks tahakski väiksema küttekuluga autot. Ja kas sellel 2.0 103kw mootoril mingeid tüüpvigu ka leidub ja kas on töökindel? Ootan tarkade nõu:D

Arvan, et tollese 103 kw ei vöida sa küll märgatavalt midagi.


Miks?


audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
san89
huviline



Registreerunud 28.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.11 17:57 Tsiteeri


Mul on A6 C4 2.0 bensiin 85kw ja 7 liitrit sajale on keskmine, selline mõnus tudengiauto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.06.11 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: san89
Mul on A6 C4 2.0 bensiin 85kw ja 7 liitrit sajale on keskmine, selline mõnus tudengiauto.


Oled veel natuke liiga vähe aega tudeng olnud, kui arvutada ei oska:) Igatahes tehas annab sellise masina keskmiseks uuena ligi 9 l, tudengitel tavaliselt raha pole, seega masin pole ka väga heas korras ehk kulu suureneb veelgi. Või ma eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.06.11 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henryf

Miks?

Juttude pöhjal samuti suht janune isend.
85 kw oleks vast kesktee töesti.
Aga möni "tehase" näide:
1. 2.0 74kw (6.6/8.1/10.7) (mnt 7-8/ linn 10-12/ keskm. 9.1)
2. 2.0 16v 101kw ( ? ) (7-9 / 11-13 / 9.6 )
3. 2.0 85kw (6.6/8.3/11.8) (mnt 7-8/ linn 10-13/ keskm. 9.3)
4. 2.3 98kw ( ? ) (8-9 / 11-14 / 10.2 )
Tudengitele sobiv oleks masuudipress, kuid proovi korralikku odavalt leida ;)


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 06.06.11 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: san89
Mul on A6 C4 2.0 bensiin 85kw ja 7 liitrit sajale on keskmine, selline mõnus tudengiauto.


Oled veel natuke liiga vähe aega tudeng olnud, kui arvutada ei oska:) Igatahes tehas annab sellise masina keskmiseks uuena ligi 9 l, tudengitel tavaliselt raha pole, seega masin pole ka väga heas korras ehk kulu suureneb veelgi. Või ma eksin?

:D
Eks see sama teema ole nagu 2.8 VS 4.2, ühel rohkem jõudu aga küttekulu põhimõtteliselt sama (vähemalt peaks olema) Kui see asi sul ainult 2-3l vähem võtab siis pole ju eriti mõtet asjal + sul veel Q. Soovitaks jah diislit kui kütust osta ei jõua, eriotstarbeline sisse (alla 1€ liiter) ja saab mõnusalt sõita (ei propageeri midagi);)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.06.11 18:27 Tsiteeri


103kW-ne on oluliselt ökom küll, aga mitte 2.0 16V-na, vaid 2.5TDi-na.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 06.06.11 18:44 Tsiteeri


Küttekuluna saan ise võrdluse tuua, kui oli Audi 100 Avant 2.0 16v 103kw, siis keskmine küttekulu kõikus 9,0-9,1 vahel. Hetkel A6 Avant 2,5TDi Quattro 103 kw ja keskmine on 6,7-6,8 vahel. Liigun 75:25 maantee:linn suhtega.
Sellist vahetust nagu sa plaanid 2,8Q -> 2,0, mina ei teeks. Selle kere peal on see limonaadipudel ikka suhteliselt mannetu. Maanteel on pöörded kõrged s.t. masin kisab, kuigi mööda sõita on nii päris hea. Linnas see vastu ei ole alla 3000 pööret erilist liikumist ollagi. Kui satud hooldamata mootori peale, siis palju õnne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
henryf
huviline



Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.11 19:08 Tsiteeri


Njh ise eelistan ka diislit aga no alla 3000 pole midagi, päris rääbakat ka ju ei tahaks ja mis juba väheke korralikum seda ma oma auto vastu ei saa. Aga on tõesti siis see mootor halb, et kui vähe hooldatud siis palju õnne???


audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.06.11 19:19 Tsiteeri


Näe, Diisel, 103kW ja quattro pealekauba. Lisaks veel 2999€: http://www.auto24.ee/used/859974


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 06.06.11 20:20 Tsiteeri


103-ne diisel on etem kui 103-ne 16V benskar! Tean omadest kogemustest. ;)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]