Lehekülgi: 1 2 |
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 29.05.11 21:35
|
|
|
Plaan "1996 C4 S6 2.2T aut. - 206k km"
Kuna minu puhul on tegemist tehnilisest poolest täieliku võhikuga, siis ehk mõned head foorumlased on nõus välja kirjutama peamised mured, mis antud
masinal võiksid küljes olla peale sellist eluiga.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.05.11 07:04
|
|
|
Kui Sa oled tehniliselt poolelt täiesti võhik, siis ära osta sellist masinat.
Võimalikud vead? Terve auto võib üks suur viga olla ning korda saamiseks võib suure tõenäosusega minna rohkem, kui auto väärtus, eriti, kui midagi ise
ei tee.
Seisukord selgub põhjalikul kontrollil.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 30.05.11 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui Sa oled tehniliselt poolelt täiesti võhik, siis ära osta sellist masinat.
Võimalikud vead? Terve auto võib üks suur viga olla ning korda saamiseks võib suure tõenäosusega minna rohkem, kui auto väärtus, eriti, kui midagi ise
ei tee.
Seisukord selgub põhjalikul kontrollil. |
Selge, kas teie oleksite valmis seda näiteks teostama? Mis taks oleks?
Kuskilt peab alustama ju, see oleks minu esimene auto. Ärge muretsege, et ma päris sinisilmne olen ning arvan, et see odav saab olema. See oli mul
kohe plaanis, et enne ostu lasta spetsialistil põhjalikult asi üle kontrollida, sest müüja on mul tuttav ning asjaajamisel ei tohiks suuri sekeldusi
tekkida. Ilmselgelt kulunud ja surevat autot ma parandada ei jõua, seepärast tulingi ju siia foorumisse küsima...
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.05.11 13:18
|
|
|
Saatsin PS-i.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.05.11 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Ärge muretsege, et ma päris sinisilmne olen ning arvan, et see odav saab olema. See oli mul kohe plaanis, et enne ostu lasta spetsialistil põhjalikult
asi üle kontrollida, sest müüja on mul tuttav ning asjaajamisel ei tohiks suuri sekeldusi tekkida. Ilmselgelt kulunud ja surevat autot ma parandada ei
jõua, seepärast tulingi ju siia foorumisse küsima... |
Lugesin veel korra üle ning palun ära solvu, aga ei saa vastamata jätta.
15 aastat vana auto on nagunii kulunud.
Vana luksusklassi käreauto pidamine ei saa nii ehk naa odav olema. Väga vahet ei olegi otseselt, millises korras ta ostuhetkel on, kuna alati leidub
midagi, mis pole üle käidud. Loota, et sellise summa eest saab korras S6-e on ka üsna sinisilmne, küsimus on lihtsalt selles, kui suured vead seal
küljes on.
Sellist autot ostes võiks pidevalt mingisugune fond olla, et jooksvate probleemidega tegeleda. Samuti on ta ainsa autona väga tülikas.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 30.05.11 15:50
|
|
|
Et vähe lihtsam oleks, siis paneme ka kuulutuse lingi: http://www.auto24.ee/used/853185
Lihtsalt minupoolse kommentaarina niipalju, et automaat ja see mootor ei sobi kokku, hulka parema tulemuse saab 4.2 automaati ostes või 2.2 manuaali.
Linnasõidul, eriti talvel, kulutab see automaat seal otsas ikka ebamõistlikult palju kütet.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.05.11 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Et vähe lihtsam oleks, siis paneme ka kuulutuse lingi: http://www.auto24.ee/used/853185
Lihtsalt minupoolse kommentaarina niipalju, et automaat ja see mootor ei sobi kokku, hulka parema tulemuse saab 4.2 automaati ostes või 2.2 manuaali.
Linnasõidul, eriti talvel, kulutab see automaat seal otsas ikka ebamõistlikult palju kütet. |
Kiirendusvõimest on see omanik küll ikka heal arvamusel Aga muidu minu
silmis väga kena auto piltidel, täpselt selline, nagu mulle meeldib, oleks selline mingi tavalise mootoriga, siis vast oleksin ka huviline
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 30.05.11 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Et vähe lihtsam oleks, siis paneme ka kuulutuse lingi: http://www.auto24.ee/used/853185
Lihtsalt minupoolse kommentaarina niipalju, et automaat ja see mootor ei sobi kokku, hulka parema tulemuse saab 4.2 automaati ostes või 2.2 manuaali.
Linnasõidul, eriti talvel, kulutab see automaat seal otsas ikka ebamõistlikult palju kütet. |
Kiirendusvõimest on see omanik küll ikka heal arvamusel Aga muidu minu
silmis väga kena auto piltidel, täpselt selline, nagu mulle meeldib, oleks selline mingi tavalise mootoriga, siis vast oleksin ka huviline |
Orginaalis lubatakse isegi rohkem, aga jah, palju sellest jõudlusest on alles jäänud, see iseasi...
"From its launch in late 1994, the Audi S6 was powered by a 2,226 cubic centimetres (135.8 cu in)
turbocharged inline five-cylinder petrol engine (parts code prefix: 034, identification code: AAN) with a Bosch Motronic electronic engine control
unit (ECU), producing a motive power output of 169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) at 5,900 revolutions per minute (rpm), and 326 newton metres (240
ft·lbf) at around 1,950 rpm, whilst consuming high octane "Super Plus" 98RON unleaded petrol. This powerful engine gave the S6 good performance with
a top speed of 235 kilometres per hour (146.0 mph), and 0 to 100 km/h (62.1 mph) in 6.1 seconds; with 160 km/h (99.4 mph) being reached in 17.5
seconds."
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.05.11 18:51
|
|
|
See viimane jutt on manuaali kohta.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 30.05.11 18:52
|
|
|
Arvesta sellega, et automaatkastiga S6 sõidab tavaliselt kuskil 8s 0-100km/h (6s kanti saab manuaaliga). Saab muidugi kiiremaks teha, aga keegi ei
garanteeri, et automaatkast kestab.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.05.11 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Orginaalis lubatakse isegi rohkem, aga jah, palju sellest jõudlusest on alles jäänud, see iseasi...
"From its launch in late 1994, the Audi S6 was powered by a 2,226 cubic centimetres (135.8 cu in)
turbocharged inline five-cylinder petrol engine (parts code prefix: 034, identification code: AAN) with a Bosch Motronic electronic engine control
unit (ECU), producing a motive power output of 169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) at 5,900 revolutions per minute (rpm), and 326 newton metres (240
ft·lbf) at around 1,950 rpm, whilst consuming high octane "Super Plus" 98RON unleaded petrol. This powerful engine gave the S6 good performance with
a top speed of 235 kilometres per hour (146.0 mph), and 0 to 100 km/h (62.1 mph) in 6.1 seconds; with 160 km/h (99.4 mph) being reached in 17.5
seconds." |
See ju manuaali kohta.
Manuaalil 6.8 vs automaat 8.1.
Madalamad andmed on lisatud "ProfessCars™ simulation" poolt, kus on 6.7 vs 7.1
E: Yanekk ja Zoig juba edastasid.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 03.06.11 08:31
|
|
|
Eile sai siis käidud veermiku kontrollis.
Mõned asjad mainiti küll, aga suurt masinal midagi viga polnud.
Esmaspäeval veel prj juurde ja kui tema ka rohelise tule annab, siis läheb auto-ostuks.
Automaat või mitte, minek on ikka asjal väga mõnus...
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
postitati 03.06.11 09:36
|
|
|
Kui enne lahjema pilli omanik oled olnud, siis muidugi on minek mõnus. Proovi manuaali, selle minek on veel mõnusam 
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 03.06.11 11:42
|
|
|
Pereauto kohta on seal minekut küll, kui meeldib ja olulisi vigu välja ei tule siis igati norm ost.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 05.06.11 16:49
|
|
|
Kas kellegil muidu reaalse elu kogemusi on ka edasi anda?
Mul pole teie arvamuste vastu midagi (meil kõigil on oma arvamus ), aga
tahaks reaalset oma-silm/kõrv/käsi/tagumik/jalg-on-kuningas kogemust.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.06.11 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Kas kellegil muidu reaalse elu kogemusi on ka edasi anda?
Mul pole teie arvamuste vastu midagi (meil kõigil on oma arvamus ), aga
tahaks reaalset oma-silm/kõrv/käsi/tagumik/jalg-on-kuningas kogemust. |
Mille kohta? selle konkreetse auto kohta? Või üleüldse sellise kompoti kohta?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.06.11 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Kas kellegil muidu reaalse elu kogemusi on ka edasi anda?
| Ega ma niisama enda masina otsas rippunud automaati kanali põhja ei jätnud ning manuaali alla kruvinud. Ligi 9 kuud oli muretu kuni
sain Prj-i autoga sõita, edasi hakkasin juba juppe koguma, et manuaaliks teha. Kui on valida, siis kindlasti sihiks manuaali.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 05.06.11 21:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Kas kellegil muidu reaalse elu kogemusi on ka edasi anda?
Mul pole teie arvamuste vastu midagi (meil kõigil on oma arvamus ), aga
tahaks reaalset oma-silm/kõrv/käsi/tagumik/jalg-on-kuningas kogemust. |
Mille kohta? selle konkreetse auto kohta? Või üleüldse sellise kompoti kohta? |
Ma just mõtlesin, et eelkõige mis muresid on olnud või mida tasuks silmas pidada...
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.06.11 03:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Ärge muretsege, et ma päris sinisilmne olen ning arvan, et see odav saab olema. See oli mul kohe plaanis, et enne ostu lasta spetsialistil põhjalikult
asi üle kontrollida, sest müüja on mul tuttav ning asjaajamisel ei tohiks suuri sekeldusi tekkida. Ilmselgelt kulunud ja surevat autot ma parandada ei
jõua, seepärast tulingi ju siia foorumisse küsima... |
Lugesin veel korra üle ning palun ära solvu, aga ei saa vastamata jätta.
15 aastat vana auto on nagunii kulunud.
Vana luksusklassi käreauto pidamine ei saa nii ehk naa odav olema. Väga vahet ei olegi otseselt, millises korras ta ostuhetkel on, kuna alati leidub
midagi, mis pole üle käidud. Loota, et sellise summa eest saab korras S6-e on ka üsna sinisilmne, küsimus on lihtsalt selles, kui suured vead seal
küljes on.
Sellist autot ostes võiks pidevalt mingisugune fond olla, et jooksvate probleemidega tegeleda. Samuti on ta ainsa autona väga tülikas.
| Just.. Ainsa autona on ta isegi väga tülikas,sest mida kauem sa seda omad,seda "lahjemaks" see jääb Mina omasin S-i 4 aastat ja ma ei ütleks,et oleks nüüd hirmus kirves seda
üleval pidada.Ei erine see ju tava quattrost eriti. Veermik põhimõtteliselt sama ja laguneb sama moodi.Ostujärgne elu sõltub eelmisest omanikust ja
veel rohkem uuest omanikust.Kirveks läheb see pidamine,siis kui hakata seda edasi atendama. Muidugi on mõned varuosad ikka väga müstiliste
hindadega.Näiteks MAF-ist turbosse minev lõdvik.Nätuke fantaasiat ja saab 10x odavamalt hakkama ning saab isegi tiba parem kui originaal. 2-e
originaal süütepooli hinna eest saad põhimõtteliselt terve komplekti 1,8T poolid koos juurde minevate pudinatega.Erinevalt tava quattrost olidki need
vead,mis mu S-i vaevasid ja ilmnesid peale chippimist  
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 06.06.11 06:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Ärge muretsege, et ma päris sinisilmne olen ning arvan, et see odav saab olema. See oli mul kohe plaanis, et enne ostu lasta spetsialistil põhjalikult
asi üle kontrollida, sest müüja on mul tuttav ning asjaajamisel ei tohiks suuri sekeldusi tekkida. Ilmselgelt kulunud ja surevat autot ma parandada ei
jõua, seepärast tulingi ju siia foorumisse küsima... |
Lugesin veel korra üle ning palun ära solvu, aga ei saa vastamata jätta.
15 aastat vana auto on nagunii kulunud.
Vana luksusklassi käreauto pidamine ei saa nii ehk naa odav olema. Väga vahet ei olegi otseselt, millises korras ta ostuhetkel on, kuna alati leidub
midagi, mis pole üle käidud. Loota, et sellise summa eest saab korras S6-e on ka üsna sinisilmne, küsimus on lihtsalt selles, kui suured vead seal
küljes on.
Sellist autot ostes võiks pidevalt mingisugune fond olla, et jooksvate probleemidega tegeleda. Samuti on ta ainsa autona väga tülikas.
| Just.. Ainsa autona on ta isegi väga tülikas,sest mida kauem sa seda omad,seda "lahjemaks" see jääb Mina omasin S-i 4 aastat ja ma ei ütleks,et oleks nüüd hirmus kirves seda
üleval pidada.Ei erine see ju tava quattrost eriti. Veermik põhimõtteliselt sama ja laguneb sama moodi.Ostujärgne elu sõltub eelmisest omanikust ja
veel rohkem uuest omanikust.Kirveks läheb see pidamine,siis kui hakata seda edasi atendama. Muidugi on mõned varuosad ikka väga müstiliste
hindadega.Näiteks MAF-ist turbosse minev lõdvik.Nätuke fantaasiat ja saab 10x odavamalt hakkama ning saab isegi tiba parem kui originaal. 2-e
originaal süütepooli hinna eest saad põhimõtteliselt terve komplekti 1,8T poolid koos juurde minevate pudinatega.Erinevalt tava quattrost olidki need
vead,mis mu S-i vaevasid ja ilmnesid peale chippimist 
|
Consumer advice(?): "järele aitamine" on vana auto surm?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 06.06.11 06:34
|
|
|
Orignaal softiga kestab asi ilusti,järele aidatud soft tahab saada ideaalset rauda,igasugu andurid ja muud jutud.
Peale chippimist tihtipeale hädad algavadki,tulevad välja poolpidused asjad millest enne pold aimugi.
Näiteks endal tõmbas peale softi vahetus siduri korralikult kärssama,enne seda ei libisenud kuskilt asendist.
Eks neid näiteid ole siit ja sealt.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.06.11 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Orignaal softiga kestab asi ilusti,järele aidatud soft tahab saada ideaalset rauda,igasugu andurid ja muud jutud.
Peale chippimist tihtipeale hädad algavadki,tulevad välja poolpidused asjad millest enne pold aimugi.
Näiteks endal tõmbas peale softi vahetus siduri korralikult kärssama,enne seda ei libisenud kuskilt asendist.
Eks neid näiteid ole siit ja sealt. |
See tähendab, et asi oleks varsti nagunii läinud... sama asi poolidega jms.
Ei ole see chipitud auto kuidagi eriline, kui selle väikese rõhu tõstmisega igasugused hädad välja tulevad, siis varem või hiljem oleks nad ka stockis
juhtunud.
A noh, automaati stage 1 chipist edasi ei saagi ehitada eriti. Samas ilma selleta on mannetu - Audi tehaseseade on väga tagasihoidlik ning kütusekulu
ja performance ei ole kõige paremas kooskõlas.
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 06.06.11 07:10
|
|
|
Täiesti nõus,mootor ja tehnika kannatab palju jõudu aga 169 kw tõesti mannetu sellise kompoti kohta.Täiesti rahulikult oleks võinud miski üle 200 kw
tehast sellest välja tuunida.
Piiravaks elemendiks saab juba turbo jällegi(linna vahel selle teoga mõnus kulgeda aga mnt-l jääb vajaka).
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |