Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 2.5 R5 TDi 103 kw - turborõhk kadunud. (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 9098)
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 29.05.11 17:41 Tsiteeri
A6 2.5 R5 TDi 103 kw - turborõhk kadunud.



Tere
Tülitan teid jälle oma murega - sai Haapsalus käidud ja tagasitulles hakkas silma, et pole seda õiget minekut enam ja kytusekulu on ka u 0.5-0,8 l/100km tõusnud. Proovisin siis põhjagaasiga kiirendada 4 käiguga ja boost enam üle 0.7 bari kella järgi ei läinud ja kukkus kohe peale 3500 rpm-i järsku alla, sõitsin siis Tartupoole ja vahepeal proovisin kindluse mõttes veel mõned korrad 2, 3 ja 4 käiguga kiirendada - iga katsega jäi nagu boosti vähemaks ja rõhu kukkumine langes ka jupihaaval madalamatele pööretele:(, kui kodu hakkasin jõudma, siis pidasin kohe kinni ühe vähese liiklusega teel ja proovisin paigalt 120 km/h kiirendada ja tulemus masendas - 1 käiguga 0.4 bar, teisega 0.5, kolmanda ja neljandaga u 0.55-0.6 mitte grammigi rohkem ja rõhk kukkus kohe 0.1 bari peale, kui tahokas 3000 rpm saavutas. Varem oli nii, et põhjagaasiga kiirendades oli rõhku 0.8-0.9 bari ja hakkas langema alles 4000 rpm ja sedagi aeglaselt ja max 0.6 ni. Esmasel vaatlusel olid lõdvikud kõik omal kohal ja terved.
Mis võis juhtuda ja mida peaks tegema:(.
Ootan kõiki ettepanekuid.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 29.05.11 19:10 Tsiteeri


Vaata veel korra üle turbo lõdvikud. Samas kui kuskil on rõhuleke, siis peaks kohe kiirendades tahm taga olema. Teine asi on turbo wastegate'i juhtimine. Võibolla avaneb wg liiga vara, aga see on vähe tõenäoline.

Kolmas variant on see, et turbo sai lihtsalt otsa. Lõtk on nii suur, et tiivik kriibib juba korpust ja seega ei saa turbo piisavalt pöördeid koguda.

Kui uut turbot vaja, siis anna märku, mul riiulil üks seisab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 30.05.11 07:18 Tsiteeri


Aga mismoodi see wg juhtimine toimub? Mis vidin seda teeb?


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 30.05.11 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Aga mismoodi see wg juhtimine toimub? Mis vidin seda teeb?


Wastegate'i juhib N75 solenoid, mis asub mootori taga tulemüüril. Igaks juhuks võid üle vaadata ka turbo küljes oleva N75 toru, ehk viskas otsast maha. Samas jällegi ebatõenäoline variant :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 30.05.11 17:30 Tsiteeri


Eks nädalalõpp näitab, ennem pole aega lammutama hakata, eks seisab ja ootab nv-d. Kui kellelgi veel ettepanekuid andke aga teada.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 01.06.11 18:11 Tsiteeri


Täna siis sai peale tööd võetud veits aega ja tegin mõned "loomkatsed";), esiteks proovisin N75 solenoidi - pistik tagant ja proovisõidule, kuid kahjuks ei miskit - rõhk vähenes täpselt poole võrra nagu peab ja järelikult oli asi korras. Teiseks vahetasin ära selle vaakumregulaatori (oli korralik kohe riiulust võtta), kuid ikka ei miskit. Rõhk tõuseb ainult 0.5 bar-ini. Homme pole kahjuks vaba aega, kuid reedel - laupäeval vaatan üle ka selle pisikese toru mis külmast kojast wg-sse läheb, kuigi ma ei usu, et see umbes on, kuna olen ikka suht tihti torusid "puhtaks puhunud"...


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 01.06.11 21:07 Tsiteeri


Toru, mis külmast kojast wastegate'i läheb, ei saa olla turbo rõhu kadumise põhjuseks, kuna selle toru ülesanne on wg-i avada. Kui toru on umbes, siis läheb turbo rõhk nii kõrgeks kui turbo ja mootor seda võimaldavad. K14 turbol on kasutusel kahekambriline wg, mis tähendab seda, et kui külma poole peal läheb rõhk nii suureks, et ületab wg vedru pinge, siis on N75 ülesandeks hoida rõhku ka teisel pool wg membraani, et takistada wg varast avanemist ja lasta turbo rõhk veel kõrgemaks. Kui aju näeb, et turbo rõhk läheb liiga suureks, antakse N75 solenoidile signaal avanemiseks ja see laseb membraani ühelt poolt rõhu maha, mille tulemusel wg avaneb.

Pigem võib rõhukao põhjuseks olla wg klapi kinnikiilumine või purunemine.

Ja et teha asi lihtsamaks, võta korra turbo külma koja küljest lõdvikud lahti. Rõhu poole pealt kontrolli palju on õli lõdvikus ja ja teise ava kaudu katsu turbo võlli lõtku. Peegliga uurides võid ka kindlaks teha, kas tiivik on kraapinud korpust või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 02.06.11 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Toru, mis külmast kojast wastegate'i läheb, ei saa olla turbo rõhu kadumise põhjuseks, kuna selle toru ülesanne on wg-i avada. Kui toru on umbes, siis läheb turbo rõhk nii kõrgeks kui turbo ja mootor seda võimaldavad. K14 turbol on kasutusel kahekambriline wg, mis tähendab seda, et kui külma poole peal läheb rõhk nii suureks, et ületab wg vedru pinge, siis on N75 ülesandeks hoida rõhku ka teisel pool wg membraani, et takistada wg varast avanemist ja lasta turbo rõhk veel kõrgemaks. Kui aju näeb, et turbo rõhk läheb liiga suureks, antakse N75 solenoidile signaal avanemiseks ja see laseb membraani ühelt poolt rõhu maha, mille tulemusel wg avaneb.

Pigem võib rõhukao põhjuseks olla wg klapi kinnikiilumine või purunemine.

Ja et teha asi lihtsamaks, võta korra turbo külma koja küljest lõdvikud lahti. Rõhu poole pealt kontrolli palju on õli lõdvikus ja ja teise ava kaudu katsu turbo võlli lõtku. Peegliga uurides võid ka kindlaks teha, kas tiivik on kraapinud korpust või mitte.

Eks ma nv üritan hakata vaikselt asja uurima - kõigepealt kontrollin kõikvõimalikud vaakumvoolikud ja lõdvikud üle, siis selle pisikese toru kallale, ja siis arvatavasti edasi turbo ja wg, ja loodame parimat, et ei peaks lõpuni minema...
Kas on keegi disla wg lahti ka lammutanud, mis seal sees oodata on ja mida tuleks wg lahti võtmisel kindlasti jälgida.
Jään vastuseid ootama.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 03.06.11 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471

Ja et teha asi lihtsamaks, võta korra turbo külma koja küljest lõdvikud lahti. Rõhu poole pealt kontrolli palju on õli lõdvikus ja ja teise ava kaudu katsu turbo võlli lõtku. Peegliga uurides võid ka kindlaks teha, kas tiivik on kraapinud korpust või mitte.

Nii turbol olukord sama nagu eelmine aasta - pisike ristlõtk ja olematu pikilõtk. Võtsin ka rõhupoole lõdviku lahti ja lõdviku seintel on mingi kerge õli jälg, aga seda on niivähe, et paanikaks pole põhjust. Homme siis wg kallale.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.06.11 14:25 Tsiteeri


Mul oli juhus, et väljalaske kollektori poldid jooksid lahti.

Väidetavalt pidi kolle end vibusse tõmbama, ehk otsmisi polte rohkem lahti kangutama.


Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.06.11 20:11 Tsiteeri


EGR on korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 05.06.11 10:17 Tsiteeri


EGR-iga on tõesti see teema, et kui klapp peaks avatud asendisse kinni jääma, siis läheb turbo rõhk kolinal summutisse. Efekt on sama, mis lekkega rõhupoolel. Kiirendamisel peaks hirmsasti tahmama hakkama. Kui sul veel EGR lahti, siis tee pimedaks. See roheliste klapp on ainult mootori nuhtluseks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 05.06.11 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
EGR-iga on tõesti see teema, et kui klapp peaks avatud asendisse kinni jääma, siis läheb turbo rõhk kolinal summutisse. Efekt on sama, mis lekkega rõhupoolel. Kiirendamisel peaks hirmsasti tahmama hakkama. Kui sul veel EGR lahti, siis tee pimedaks. See roheliste klapp on ainult mootori nuhtluseks...

Nii väga hea et sellest EGR-ist juttu tuli, äkki keegi seletaks milline ta välja näeb ja kus selline vidin asub ja mis ta eesmärk on ja kuidas ta pimedaks tehakse. Pole õrna aimugi:o.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.11 09:50 Tsiteeri


EGR klapp asub sisselaske kolde otsapeal kohe. See keera lahti ja pane mingi plekk või tihendimaterjalist kaan ette ja kinni tagasi. Hea kui saad ka VAG-COM-iga kinni panna. Kinni on ta kahe kuuskant poldiga kolde küljes ja kahega kõri küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.06.11 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
EGR-iga on tõesti see teema, et kui klapp peaks avatud asendisse kinni jääma, siis läheb turbo rõhk kolinal summutisse. Efekt on sama, mis lekkega rõhupoolel. Kiirendamisel peaks hirmsasti tahmama hakkama. Kui sul veel EGR lahti, siis tee pimedaks. See roheliste klapp on ainult mootori nuhtluseks...

Nii väga hea et sellest EGR-ist juttu tuli, äkki keegi seletaks milline ta välja näeb ja kus selline vidin asub ja mis ta eesmärk on ja kuidas ta pimedaks tehakse. Pole õrna aimugi:o.

EGR on jah roheliste klapp mis laseb tühikäigul heitgaasid uuesti mootorisse, et alandada põlemistemperatuuri silindris. Keera 2 polti lahti kolde küljest ja võta tihend välja lõika pehmest plekist sinna keskmise auguta tihend ja asi korras. Kolde küljes on poldid tugevalt kinni liiguta neid ettevaatlikult, et ära ei murduks ja koos keermega ei tuleks.
EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. In a gasoline engine, this inert exhaust displaces the amount of combustible matter in the cylinder. In a diesel engine, the exhaust gas replaces some of the excess oxygen in the pre-combustion mixture.[1]

Because NOx forms primarily when a mixture of nitrogen and oxygen is subjected to high temperature, the lower combustion chamber temperatures caused by EGR reduces the amount of NOx the combustion generates


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 07.06.11 18:00 Tsiteeri


Nii EGR on pimedaks tehtud, minek läks nagu paremaks, kuid rõhk läheb endiselt ainult 0.7 bar-ini, kuid peale 4000rpm ei lange rõhk nagu kivi nulli, vaid ainult mingi 0.1-0.2 bari, mis on iseenesest rahuldav;) , sellest pisikesest torust mis külmast kojast WG-sse läheb sai ka kompressoriga rõhku sisse lastud ja klapp klõpsus ka ilusti juba väikese rõhuga, et siis peaks seal ka vist elu koras olema, eks üritan mingi aeg kaablid külge saada, eks siis näeb mis sealt tuleb.
Kui kellelgi veel ideid mida teha/proovida andke aga teada.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.06.11 19:01 Tsiteeri


Millegi pärast viitab kogu see lugu ikkagi turbo väsimusele. Kui turbo on auto peal, siis on väga raske võlli lõtku normaalselt katsuda, olen ise proovinud. Tuleb mõlema käe sõrmed sinna sisse suruda, ühe käega õiget lõtku ei tunne.

Minu autol läheb järsul kiirendamisel rõhk 1,2 barini ja kiirendades hoiab sujuvalt 0,9 bari peal. Samas mul on mootor veel 85kw, 103-sel peaks rõhk isegi grammi võrra kõrgem olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 21.06.11 19:06 Tsiteeri


Nii, jälle rõhk rsk 0.4 bar-i peal:mad:, vast leiab pyhade ajal aega jälle see pisike toru lahti võtta , vb jälle umbes, kuigi ei usu, et nii ruttu jälle ära ummistub, olen sõitnud umbes 1000 km maha kui sedagi.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 21.06.11 20:42 Tsiteeri


Rõhutan veelkord, et see pisike toru ei saa madala turbo rõhu puhul süüdlane olla. Kui see toru on umbes, siis wastegate ei avanegi ja turbo rõhk läheb kiirendamisel maksimaalselt kõrgele. Pigem proovi vahetada N75 solenoidi. Kui see ei toimeta õigesti, siis jääb küll rõhk madalaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.11 14:18 Tsiteeri


Aga õhukulu mõõtur? Need kaks asja nö otseselt ei ole seotud aga kui mõõtur on läbi, siis aju ei keera segu rikkaks kui rõhk tõusma üritab ja tulemus ongi nõrk minek, madal turborõhk ja pööretega kukkub rõhk täitsa alla. Tasuks vaadata/kontrollida!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 24.06.11 18:10 Tsiteeri


Kuna endal on läbi elatud tõenäoliselt kõik probleemid seoses AEL mootori turborõhuga, siis ühena väikestest võimalustest soovitan uurida katalüsaatori hingeelu. Kui on umbes, siis pole ka rõhku turbole. Ja isegi kui katt pole umbes, tõsta ikka tühjaks. Tuleb ainult kasuks. Mäletan, et endal oli nii, et kiirendades a la 3000 pöörde pealt lõigati minek ära. Tõstsin katalüsaatori tühjaks ning probleem kadus.
Tegelikult on rõhuprobleemidele selle mootori puhul siiski väga lihtsad lahendused. Kontrollitavad elemendid on ikka rõhulõdvikud, wg-juhtimine, katalüsaator ning siis lõpuks ka turbo, mis tegelikult ikka väga kaua kestab. Kui põhjagaasiga sõites tagant musta ei viska kõrgemal pöördel, siis ongi 2 varianti: kas on katt umbes või on rõhk kõrge, ehk siis wg-juhtimine (peenike toru turbo külma koja küljest või N75) on kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.06.11 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Rõhutan veelkord, et see pisike toru ei saa madala turbo rõhu puhul süüdlane olla. Kui see toru on umbes, siis wastegate ei avanegi ja turbo rõhk läheb kiirendamisel maksimaalselt kõrgele. Pigem proovi vahetada N75 solenoidi. Kui see ei toimeta õigesti, siis jääb küll rõhk madalaks.

Ma olen 99% kindel et sul on wg tööst vastupidine arusaam - selle toru kaudu peaks suruma just wg klapi kinni ja kui rõhk liiga suureks läheb siis n75 või miski muu tark jubin avab wg ja laseb üleliigse rõhu välja, sest kuidas sa seletad minu kahte kogemust seoses selle toru ummistusega (kui toru umbes, rõhk üle 0.4 bari ei lähe, nii kui toru ära puhastan on minek ja rõhk olemas???) Kaldun isegi arvama et viga on äkki N75-s , aga lampi ei taha uut osta, kui saaks kellegi töötava auto pealt korraks maha kruttida ja proovida oleks vinge, aga vaevalt keegi viitsib sellise asjaga tegeleda. Ja õhulugeja viga on ka reaalne, tuleb ainult leida läpakas mis omaks vag-com i ja juhtmed. Kui targemaks saan annan teada, aga siiamaani on endselt kõik ettepanekud teretulnud.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 26.06.11 09:02 Tsiteeri


Mina olen just täiesti kindel, et metallist toru avab wg ja N75 hoiab selle suletuna. Vôta turbo kätte ja vaata ise. N75 toru läheb ju wg tagumisse kambrisse. Mismoodi saab sinna kambrisse rôhku lastes wg avaneda?? Usun, et see toru puhastamine ja rôhu taastumine oli kokkusattumus. Mu endagi autol oli see toru kunagi kinni tagitanud ja puhastamine ei muutnud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 26.06.11 11:36 Tsiteeri


Novot ei tea, aga maha kakkuma ka hetkel ei hakka, sest täna kui üle pika aja jälle sanga sain (vahepeal oli naine piloodirollis ;) ) oli rõhk tagasi tulnud - nüüd seal 0.8 kandis, mis on iseenesest tore, aga viga ikka teada ei saanud ja arvutile pole ka ligi pääsenud. Müstika.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Antspoiss83
huviline



Registreerunud 27.06.11
Asukoht: Abja-paluoja
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5TD 110KW

postitati 28.06.11 10:22 Tsiteeri
rõhuklapp



Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
EGR-iga on tõesti see teema, et kui klapp peaks avatud asendisse kinni jääma, siis läheb turbo rõhk kolinal summutisse. Efekt on sama, mis lekkega rõhupoolel. Kiirendamisel peaks hirmsasti tahmama hakkama. Kui sul veel EGR lahti, siis tee pimedaks. See roheliste klapp on ainult mootori nuhtluseks...



Tere, mul ongi see turbo rõhuklapp kinni kiilund ja lahtisesse asendisse jäänud, suitesb ja ei ole minekut.
ja kompuuter ei näita turborõhku. Kas seda saab parandada või taastada, või ikka uus poest peale? Audi A6 2,5 TD


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]