freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 28.05.11 14:13
|
|
|
Kes suudab S6 kompu panna õigesti näitama diisli peal?
Oleks vaja s6 kellad panna õigesti näitama kütuse kulu 2,5tdi peal.
Tegu siis A6 C4 autoga. hetkel valetab kompul kütusekulu aga tahaks, et näitaks õigesti.
|
|
|
uudoA6
huviline
Registreerunud 26.11.09
Kasutaja on eemal
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 29.05.11 07:09
|
|
|
a6 ja s6 kelladel ei ole sellist nuppu. Seal progemise asi.
Teooria mehi on kõvasti foorumis, kes väidavad et 2 minuti asi, aga reaalselt ei ole suut keegi abi pakkuda.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 29.05.11 09:15
|
|
|
Ma pole väga kindel, et sellises ulatuses sai seda kruttida, et hakkaks diislile reaalset kulu näitama. Seda näitu sai vähendada ~85% peale, aga see
ei vasta vist diisli reaalsusele ikkagi, 100% kindel pole, aga on võimalus, et asja saabki otse kodeerida TDI mootorile ja viiele silindrile
(tavakelladega ok, S'iga pole proovinud). Teine probleem on see, et kas diisli aju laseb seda funktsiooni instrument panelis üldse muuta või peab
seda mõnel bensiinimootoriga a6/s6'el enne ära tegema kui diislile külge toppida.
Kui keegi viitsib kaabliga jamada, siis coding peaks instrument panelil olema 00150. Ja kui kõik tõesti on omavahel kokkusobiv, siis 2min töö, millest
enamus võtab süleka käima minemine .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 29.05.11 11:13
|
|
|
no aga see muudab ainult kompu näitu siis?
mitte üldiselt?
sest kui üldiselt hakkab muutma, siis voib juhtuda et km hakkab valetama, kuna s-i kelladel ju km/h asetus teine.
sest diislil asub 100 üleval pool kui s6 omadel.
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.05.11 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
sest kui üldiselt hakkab muutma, siis voib juhtuda et km hakkab valetama, kuna s-i kelladel ju km/h asetus teine.
sest diislil asub 100 üleval pool kui s6 omadel. | Diisli käigukasti kasutamisel S6-s ei muutunud küll näit valeks, mis vastupidi peaks
muutuma?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.06.11 12:49
|
|
|
VagComis Instrumenti alt tuleb sisestada õige kellade kood ja kogu kupatus (compu, tahhokas, kiirus) hakkab näitama õieti. Ise paigaldasin 1,8 aut.
bensiinimootoriga kellad ja alguses ikka näitas compu ulme numbreid, tahhomeeter valetas ka. Koodi muutusega sai probleem lahendatud.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 01.06.11 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
VagComis Instrumenti alt tuleb sisestada õige kellade kood ja kogu kupatus (compu, tahhokas, kiirus) hakkab näitama õieti. Ise paigaldasin 1,8 aut.
bensiinimootoriga kellad ja alguses ikka näitas compu ulme numbreid, tahhomeeter valetas ka. Koodi muutusega sai probleem lahendatud.
|
Kust saab koodi?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.06.11 13:08
|
|
|
Siin on olemas. Ja kui on fantaasiat, siis usu saad ka muu konfi
paika .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.06.11 13:08
|
|
|
Kohe huupi siia pakkuma ei hakka. Pean saksa keelse foorumi uuesti üles otsima.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.06.11 13:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxic
Miks sa kps soovitasid 00150? Mis riigi oma see on? |
Mulle sobib rohkem "Press brake..." vaadata mitte "Bitte pressen f*cking bremzen" .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 01.06.11 20:15
|
|
|
Ma saan omal nädala jooksul auto korda ja siis proovin seda asja. Ehk saab tööle nii nagu vaja!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.06.11 04:25
|
|
|
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel
kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 02.06.11 06:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel
kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte. |
Ma väga kindel poleks, et kelladeploki kodeering S'idel mingil moel erinev võiks olla kui tava A versioonil ja just nimelt kodeering paneb need
kellad õigesti käima, mitte siferplaadil olev valge või must taust ja numbrite füüsiline paigutus. Proovimise teema ja tore oleks kui keegi saaks
selle ära katsetada ja "müüdi" murda - isegi oleks tänulik kui infot juurde saaks.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
hannesel
huviline
Registreerunud 14.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.11 07:36
|
|
|
Enda S6 peal olen koodidega katsetanud. Vahepeal oli autoks koodi järgi diisel kuigi tegelikult oli V8 bensiin. Muutus mida märkasin oli ainult
küttekulu näitude osas - väga vähe võttis kütet siis Kiirus ja pöörded
toimisid nii nagu õige koodiga ja mingit vahet ei näinud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.06.11 10:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel
kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte. |
Ma väga kindel poleks, et kelladeploki kodeering S'idel mingil moel erinev võiks olla kui tava A versioonil ja just nimelt kodeering paneb need
kellad õigesti käima, mitte siferplaadil olev valge või must taust ja numbrite füüsiline paigutus. Proovimise teema ja tore oleks kui keegi saaks
selle ära katsetada ja "müüdi" murda - isegi oleks tänulik kui infot juurde saaks. |
Mina arvan, et kellad ja soft peavad omavahel sobima.
Näit. minu C5 4,2 ja S6 4,2 kelladel on kiirus numbrid veits erinevate kohtade peal, kuid kood on sama. Seega toimetavad kellad siiski veits erinevalt
sama koodiga.
Tegu siis väga sarnaste autodega, S6 ja 2,5tdi on sellega võrreldes ikka väga erinevad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 03.06.11 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Igatahes väga raske, kui mitte võimatu, on S-i kellasid diisli peal täpselt näitama saada. Nii spido kui ka tahhoka numbrid asetsevad valedel
kohtadel, kodeerimisest siin ainult ei aita. Aitab taustade vahetus, kuid siis kaob ju asjal mõte. |
Ma väga kindel poleks, et kelladeploki kodeering S'idel mingil moel erinev võiks olla kui tava A versioonil ja just nimelt kodeering paneb need
kellad õigesti käima, mitte siferplaadil olev valge või must taust ja numbrite füüsiline paigutus. Proovimise teema ja tore oleks kui keegi saaks
selle ära katsetada ja "müüdi" murda - isegi oleks tänulik kui infot juurde saaks. |
Mina arvan, et kellad ja soft peavad omavahel sobima.
Näit. minu C5 4,2 ja S6 4,2 kelladel on kiirus numbrid veits erinevate kohtade peal, kuid kood on sama. Seega toimetavad kellad siiski veits erinevalt
sama koodiga.
Tegu siis väga sarnaste autodega, S6 ja 2,5tdi on sellega võrreldes ikka väga erinevad. |
C5-l ja ka C4-jal on kiirus numbrite asetus ei loe, kelladeplokki tuleb kiirussignaal ja selle järgi plokk näitab õiget kiirust. Pange hakkaks plokk
panema siis kui sa näiteks 260kmh taustade asemele kleebid 300kmh taustad. Sama teema ka tahhokaga. Kodeerimist on vaja tõesti eeskätt aint kompu
jaoks, st et kelladeplokk teaks, mis mootoriga tegu ja vähemalt C5 peal minuteada S-i plokki ei õnnestu dislaga toimima kodeerida...
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 07.06.11 19:31
|
|
|
Nii minul on auto korras ja mõtlesin sellege tegeleda.
Võtsin vagcom kaabli ja ühendasin ära. Võtsin nr 17 instruments sealt 07 coding.
Vaatasin number 00083 ehk siis : 00 0-saksakeel 8 - 8 silindrit 3 - bensiini mootor 8 silindriline. Ehk siis kellad olid pärit 4,2 s6 pealt.
Uueks koodiks lõin: 00150 1-ülejäänud maailm 24h 5- 5 silindrit 0-Tdi mootor.
Proovisin sõita 200m ja numbrid hoopis teistsugused, ka tühikäigu pöörded langesid õigesse kohta ( ennem olid üle 1100, kuigi tegelikuld olid seal 750
juures ) nüüd 750.
Homme lähen tallinna ja siis oskan juba täpsemalt öelda, mida näitab. Esialgu tundus täitsa diislile vastavad kütusekulu näidud olema.
Nii jõudsin tallinna. Tundub, et kõik on nii nagu peab. Tallinna sõidul näitas keskmist kütusekulu sinna 5l kanti, ennem oli 20-ga midagi. Samuti
pöörded on õiged.
Seega asi õnnestus.
|
|
|