Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: paagisisene bensiinipump! (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2189)
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 05.10.04 20:25 Tsiteeri
paagisisene bensiinipump!



200 TQ paagisisene pump undab kõvasti, lisaks teeb veel sellist asja et vahel auto ei käivitu(pump ei löö), siis paar korda katkendlikult starterit anda hakkab jälle tööle. Kas need on piisavad põhjused pumba vahetuseks/remondiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 05.10.04 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUADRADRIVE
200 TQ paagisisene pump undab kõvasti, lisaks teeb veel sellist asja et vahel auto ei käivitu(pump ei löö), siis paar korda katkendlikult starterit anda hakkab jälle tööle. Kas need on piisavad põhjused pumba vahetuseks/remondiks.


Võta pump maha ja vaata, mis pumba sõela ees on. Suure tõenäosusega on see sodi täis, nagu ka paak. Pump arvatavasti tegelikult töökorras.
Olen olnud sunnitud pumpa paagist korduvalt välja kiskuma, kuna prügi ummistab pumba sisselaske.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 05.10.04 23:36 Tsiteeri
paagisisene bensiinipump!



kas siis kui sõela ees sodi on siis kaa undab kõvasti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 06.10.04 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUADRADRIVE
kas siis kui sõela ees sodi on siis kaa undab kõvasti?


Undab, sest bensiin ei jõua nii kiiresti enam pumpa, kui pump suudab välja lüüa. Kui küte hakkab lõppema, hakkab pump samuti häälitsema (surm pumbale loomulikult).


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 06.11.04 20:35 Tsiteeri


Kuidas kontrollida, kas paagisisene bena pump töötab. Toide jõuab pumbani, aga pump ei tööta. Proovisiñ ka otse toidet peale, aga ei midagi. Oskab veel keegi ka seda öelda, miks pumba peale neli juhet läheb?? Kaks jämedamat ja kaks peenemat. Jämedamad peaks siis olema toite juhtmed, aga peenemate otstarve???? Autoks B4 avant V6 quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 06.11.04 22:03 Tsiteeri


Vinguv pump võib töötada ka üle 10 aasta, kuid kui ei suuda survet tekitada, ning sõela umbeminek on välistatud, on tõesti põhjust vahetada kogu pump. Paagi avamine ja pumba tshekkamine on tegelikult ju veerandtunni töö


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.11.04 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Tige Kala
Kuidas kontrollida, kas paagisisene bena pump töötab. Toide jõuab pumbani, aga pump ei tööta. Proovisiñ ka otse toidet peale, aga ei midagi. Oskab veel keegi ka seda öelda, miks pumba peale neli juhet läheb?? Kaks jämedamat ja kaks peenemat. Jämedamad peaks siis olema toite juhtmed, aga peenemate otstarve???? Autoks B4 avant V6 quattro


kaks peenemat on bensiininäidiku/tule juhtmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.04 07:45 Tsiteeri


Ses suhtes, et mul on üks täiesti töökorras 20vT bensiinipump garaazis. Sellega võib proovida..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 07.11.04 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Vinguv pump võib töötada ka üle 10 aasta, kuid kui ei suuda survet tekitada, ning sõela umbeminek on välistatud, on tõesti põhjust vahetada kogu pump. Paagi avamine ja pumba tshekkamine on tegelikult ju veerandtunni töö


Pump lihtsalt ei tööta, ka siis kui otse vool peale vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]