rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.05.11 15:52
|
|
|
On mingi kindel põhjus ka, miks valikus kõik "punnvõrrid" on.
|
|
|
|
rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.11 15:57
|
|
|
Jah, autopassi koduka tehniliste andmete põhjal on lahja mootor A4-l üsna öko.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.05.11 16:00
|
|
|
Öko jah...
Aga küttuse tuled põlevad kahel autol vähemalt...
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.05.11 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rait66
Jah, autopassi koduka tehniliste andmete põhjal on lahja mootor A4-l üsna öko. |
1,8 on kindlasti parem valik. Ökonoomsem ja parem minek. Kui on valida ühesuguses seisukorras 1,8 ja1,6 siis kindlasti 1,8 92kw.
|
|
|
rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.11 16:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Öko jah...
Aga küttuse tuled põlevad kahel autol vähemalt... |
Arvad või tead? Tundub pigem arvamusena.
Edit: rumal mina, pildid on ju olemas
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.05.11 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rait66
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Öko jah...
Aga küttuse tuled põlevad kahel autol vähemalt... |
Arvad või tead? Tundub pigem arvamusena.
Edit: rumal mina, pildid on ju olemas |
Põleva kütusetule pärats jääb auto ostmatta? 
|
|
|
rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.11 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: rait66
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Öko jah...
Aga küttuse tuled põlevad kahel autol vähemalt... |
Arvad või tead? Tundub pigem arvamusena.
Edit: rumal mina, pildid on ju olemas |
Põleva kütusetule pärats jääb auto ostmatta? |
Ei ole mina seda öelnud
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.05.11 16:24
|
|
|
1,8 võtab juba peaaegu sama palju, kui v6-d, kuigi jah raske uskuda siinset juttu, et tehas mööda paneb ja tehaseandmetel 0,6l ökonoomsem mootor
tegelikult hoopis janusem on
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.05.11 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rait66
Jah, autopassi koduka tehniliste andmete põhjal on lahja mootor A4-l üsna öko. |
Jajah, hea kui keegi neid tehase andmeid ka usub .
Ja kui pärast vaja seltskonnaga kuhugi minna, siis avastad et kütuse kulu on pea kaks korda suurem kui tehas lubas.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 17.05.11 16:54
|
|
|
Siis võiks olla juba 1,8T. "Punnvõrr" turbo olemasolul 1,8-se mootori puhul on raudselt välistatud. http://www.auto24.ee/used/819018 Muidugi see universaal.
XZN M16
|
|
|
|
rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.11 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: rait66
Jah, autopassi koduka tehniliste andmete põhjal on lahja mootor A4-l üsna öko. |
Jajah, hea kui keegi neid tehase andmeid ka usub .
Ja kui pärast vaja seltskonnaga kuhugi minna, siis avastad et kütuse kulu on pea kaks korda suurem kui tehas lubas. |
Lahja mootor on teadlik valik, kuna sõidan enamasti üksinda. Olen teadlik suurema seltskonna kütusekulust.
Aga on's keegi neid pakkumisi vaatamas käinud või on kogemusi nende kahe firmaga?
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 17.05.11 19:13
|
|
|
Ma omalt poolt pakuks välja 1,9 diisli, eeldan et elad linnast väljas. 1,6 mootor sobiks linnaautoks, seal on see öko aga maanteel kindlasti pole
ökom kui näiteks 2,6 V6.
|
|
|
rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.11 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ma omalt poolt pakuks välja 1,9 diisli, eeldan et elad linnast väljas. 1,6 mootor sobiks linnaautoks, seal on see öko aga maanteel kindlasti pole
ökom kui näiteks 2,6 V6. |
Siiski mitte, elan praegu Tallinnas.
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 17.05.11 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ma omalt poolt pakuks välja 1,9 diisli, eeldan et elad linnast väljas. 1,6 mootor sobiks linnaautoks, seal on see öko aga maanteel kindlasti pole
ökom kui näiteks 2,6 V6. |
Niipalju kui mul selle mootoriga kogemusi on, siis on see 1.6 väga ökonoomne maanteel. Kütuse kuluks jääb umbes 5-5,5 l/100km. Isal on selline ja
kütet ei võta peaaegu üldse. Linnas umbkaudu 6.5l sajale, kui raske jalaga siis muidugi rohkem.
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
rait66
huviline
Registreerunud 13.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.11 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
1,6 kõlbab ehk siis kui üksi koguaeg sõita,kui rohkem inimesi peal,siis hakkab ka mehiselt rüüpama...
ja see 5,5 ja 6,5 l/100km....  |
Las ta siis rüüpab. Nagu öeldud, sõidan enamasti üksinda.
Küsimus on hoopis konkreetsete müügikuulutuste kohta.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 19.05.11 08:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri-L
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ma omalt poolt pakuks välja 1,9 diisli, eeldan et elad linnast väljas. 1,6 mootor sobiks linnaautoks, seal on see öko aga maanteel kindlasti pole
ökom kui näiteks 2,6 V6. |
Niipalju kui mul selle mootoriga kogemusi on, siis on see 1.6 väga ökonoomne maanteel. Kütuse kuluks jääb umbes 5-5,5 l/100km. Isal on selline ja
kütet ei võta peaaegu üldse. Linnas umbkaudu 6.5l sajale, kui raske jalaga siis muidugi rohkem. |
Imo on see üks janusemaid mootoreid oma sooritusvõime(tuse) kohta.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 19.05.11 09:02
|
|
|
Asi natuke nutune mees, kui kunagi autot tahad müüa. Ega suurt minekut ei ole sellel 1,6 mootoril. Ma põhimõtteliselt ei saa aru- auto hinna vahe
uuena 1,6 ja 1,8 vahel ikka suur. Praegu ju nendel pea olematu, ei saa aru, miks peab lisakoormatisi endale tekitama.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 19.05.11 09:36
|
|
|
Nii vanad autod sõidetakse lõpuni ja metallikokkuost võtab alati vastu.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 19.05.11 09:43
|
|
|
Sõidan Tallinnas igapäevaselt ja üksi 1.6 motoga. Kui sõita pikemaid otsi ühest linna otsast teise, on kulu 6l sajale saavutatav. Ummikus istumine
küttekulule head ei tee, maksimaalne mis nähtud on 13l sajale. Viimase 3000km keskmiseks on kujunenud 7,6l sajale. Kandke see siis A4-le üle 
Peab nõustuma, et täislastis sõites ei ole minek (ja kulu) kaugeltki nii head kui üksi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.05.11 10:33
|
|
|
1. Osta auto eraisiku käest, mitte autoaiast.
2. Nii vana auto hoolduskulud on piisavalt suured, et väga vahet ei ole, kas sul seal 1.6 või 1.8 vahel. Sellist autot otsi mitte selle järgi, mis
mootor seal vahel on, vaid kui heas korras see auto on(!).
3. Ise kohale minemisest pole eriti kasu, vaja ikkagi auto tõstukile ajada, kaablid külge panna, üle kontrollida kõik.
4. Kindlasti saan fleimi, aga ma ei näe erilist pointi esiveolist audit osta - ühesillaveo jaoks on palju teiste markide autosid. Eriti praegu,
kevadel, kus neliveoliste hinnad on koos lumega täiesti ära sulanud!
Ökonoomsuse poolest on tehaseandmete järgi kõige ökonoomsem 1.8T esivedu.
Samas turbokad tuleb väga suure hoolega üle vaadata - turbo, õli võtmine jne.
Miks mitte pigem midagi sellist vaadata?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=799606
Siinsamas foorumis ühes teemas olev sõiduk müügis:
http://www.auto24.ee/used/850191
Samuti säilitavad need autod tunduvalt paremini oma väärtuse.
Kui sa ta kevadel ostad ning kunagi tulevikus mõnel talvel maha müüd, siis jääd ilmselt plussi ka, mis kogu su kütusekulu teema suure tõenäosusega
kompenseerib.
|
|
|
|