Lehekülgi: 1 2 |
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 15.05.11 21:35
|
|
|
Audi A6 Quattro 2.4 - 1998 - Desty
Tere kõigile.
Olen omanud just seda isendit juba üle poole aasta. Tuhninud ja uudistanud foorumit päris pikalt. Auto sai ostetud MVS autoaiast täpselt enne lume
tulekut. Otsisin küll 2.8q, aga peale 8 isendi külastamist lihtsalt ei leidnud ''heas'' korras mudelit. Seega sai võetud sobiv 2.4 mootoriga
quattro audi.
Peale kahte nädalat sõitmist oskasin juba põhjustada väiksemat sorti avarii (Pilt allpool). Asi lahenes kahe kuu jooksul(minu kasuks) ning kokku läks
3 kuud ja auto oli taaskordselt ilus.
Nüüdseks aga olen parandanud PALJU probleeme ning tulemuseks on väga heas korras sõiduauto.
Tehtud tööd ja lisatud jupid:
Tehniline pool:
-uued küünlad.
-uued küünlajuhtmed.
-tosool vahetatud.
-piduvedelik uus.
-salongifiltrid.
-bensiini filter (tekkis leke kuhugi sinna).
-uus aku.
-rullid, rihmad.
-termostaat.
-veepump.
-eesmise udutule plastik (keegi oli pihta pannud öösel).
-kapoti amort.
-KÕIK pirnid, mis vähegi andis vahetada, vahetatud(va armatuuri ning nuppude).
Kindlasti olen midagi unustanud.
-kaassõitja poole aken ei taha korralikult üles tulla (sisemised plastikud tellitud ning homme peaks kätte saama). Korras ning töötab nüüd
probleemivabalt.
-käigukang väriseb kolmanda käiguga sõites. Lahenes õlivahetusega.
-käiguvahetus ei ole piisavalt sujuv. Lahenes õlivahetusega.
-käigukastiõli vahetus tegemata veel. Tehtud 17.05.2011.
Ilu pool:
-alumised osad värvitud.
-kroompeeglid.
-eemaldatud mõlgid tagaluugist ja ustelt.
-suverehvid ja veljed.
-s-line liistud + värvimine.
-punane katus (maitse asi, seega palun ärge halvustage).
-aquacontrol klaasivaha (kasutatakse lennukite esiklaasidel).
-süvapoleerimine/näitusepoleerimine, Pro kõrgläike kestevaha ning quartz kivikõva kaitsekiht. Nüüd võib lumeharjaga kallale minna ning kriime ei
tule.
-tulede lihvimine ning poleerimine.
-tuledel peal luman-x kaitse/toonkile paksusega 0.43 mm.
-paigaldatud ka tavaline toonkile akentele.
-võtme sissepaneku koha ümber plastik kogunisti värvitud mattmustaks.
-aknaklaasi lülitite ümbrused värvitud mustaks, jubedalt oli kulunud.
-uued kummimatid.
-uued riidest matid.
-Korralik keemiline pesu koos bakterite eemaldusega (otsonoint)
Ja hetkel kõik.
Järgi jäänud probleemid:
-kaassõitja poole peeglisoendus ei tööta (hetkel ei tunne puudust).
-spidomeetris keskel pixlid surevad soojaga.
-käigukangi nahk kulunud. Roolinahk ka natukene.
-antenn kulunud.
Ja muud ei olegi. Auto on nii heas korras kui üldse võimalik. Värvipinnas puuduvad igasugused kahjustused (mõlgid, värvikahjustused, rooste). Seest
kõik, mis peaks töötama, ka töötab ning istmetele võib anda 8/10 punkti kuluvuse poole pealt.
Punane katus jääb suveks, talvel arvatavasti vahetub mattmustaga. Peale s6 tagaluugi liistu ei kavatsegi lisada mitte midagi muud autole. Projekt on
valmis.
Avarii:
Hetkel:
Kahjuks seest hetkel pildimaterjali ei ole. Kõik peaks olema orginaalis (va minu enda poolt värvitud detailid ja s-line rool).
Kokkuvõte:
Juuni kuus peaks neljandaks autoks lisanduma veel üks diisel A6 Ma olen
lihtsalt armunud saksa mugavusse. Uskumatult hea ja pilkupüüdev auto, mis pakub ka ülimat mõnu talvel enda hästi disainitud nelikveoga.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 15.05.11 21:48
|
|
|
See punane katus natu liiast ikka jah Aga muidu mõnusalt sünge. Kuidas
2.4 liigub üldse?
Ja on see automaat või manuaal?
|
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 15.05.11 21:56
|
|
|
Vabandan, unustasin esimesse posti lisada, et tegemist manuaalkastiga. Just selline korralik talveauto ilma igasuguste kontrolliteta (va abs).
Jah, punane katus on minu meelst natukene ülepakutud. Tegelikult kavas oli tume tume punane, aga kahjuks tuli vale värv Aga kuna mina ja mu tütarlaps oleme noored (22 ja 20), siis pisike edevus ei tee
paha.
2.4 ja 121 kw jääb tsipake väheks. Aga ma teadsin seda juba alguses, et 2.4 on uimane. Aga kui kiirus on 60+ siis väga kurta ei saa. Liigub edasi
täitsa hästi. Kütusekulud 95 Eestis: 8-9 maantee, 10-10.5 linn. Soome 95 E10: 9 maantee, 11.8 linn. V-power 99 E5 8-9 maantee, 10.6 linn. Olen enam
vähem mõõtnud neid ning kompuutri järgi saanud umbkaudselt samad tulemused.
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 16.05.11 18:15
|
|
|
Täna sai parandatud kaassõitja poolse akna probleem. 3 tundi mässamist, kuna ei olnud vajalikke tööriistu. Olin ostnud küll akent hoidvaid plastikuid
kaks, aga vaja oli ainult ühte. Akna mitte töötamise põhjustaski just see plastik jubin, mis oli lihtsalt katki läinud. Ehk siis aken ei jooksnud oma
korrapärast rada. Nüüdseks probleem lahenduse leidnud.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 16.05.11 21:20
|
|
|
Ära muretse, küll läheb seda teist ka üsna varsti vaja. See on lihtsalt nii idiootselt nõrk vidin, et talvel akent avades on ta külmunud akna puhul
üsna kiirelt jällegi ribadeks.
Auto muidu täitsa kena va see punane katus
Isegi küttekulu on üllatavalt mõistlik.
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 17.05.11 13:06
|
|
|
Täna vahetati mul käigukasti õli ning minu suureks üllatuseks kadusid igasugused probleemid. Käigud käivad sisse-välja nagu ennegi kergelt, aga
kolmandaga ei ole enam mitte üldse värinat tunda. Kuna ma ise ei ole väga pädev mehaanilise poole pealt, siis ma täpselt ei saanud aru mida ta veel
seal tegi. Igastahes arve läks 180 eurot ilma käibeta. Nii et kolm probleemi ühe hoobiga veel lahendatud.
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 15.06.11 20:24
|
|
|
Auto käis täna nn hoolduses Audi Center Airpodis Soomes. Avastati, et vasakpoolse ketitihendi võiks vahetada, kuna sealt pidavat õli lekkima.
Soovitati vahetada mõlemad korraga. Kõik muu altpoolt pidavat olema väga ilus.
|
|
|
qweas
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9 TDi 2003
|
postitati 16.06.11 05:06
|
|
|
Lugedes teemat, vaatasin, et oled tankinud Soomes 95 E10. Kuidas sinul auto selle kütusega toimetab. Olles seda ise korra paaki pannud, sain
soomlastelt ikka korralikult sarjata, kas mootorist kahju ei ole. Hetked hiljem sain isegi aru, et mootor ei toimeta enam korralikult. Just madalate
pöörete juures ja kõrgema käiguga hakkas gaasi vajutades masin jõnksutama ja kinni pooma. Probleem kadus siis sellega kui paak sai 98 täis tangitud ja
kõik oli taas parimas korras.
Aga edu ja jaksu auto korras hoidmisega ning muretuid kilomeetreid.
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 16.06.11 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: qweas
Lugedes teemat, vaatasin, et oled tankinud Soomes 95 E10. Kuidas sinul auto selle kütusega toimetab. Olles seda ise korra paaki pannud, sain
soomlastelt ikka korralikult sarjata, kas mootorist kahju ei ole. Hetked hiljem sain isegi aru, et mootor ei toimeta enam korralikult. Just madalate
pöörete juures ja kõrgema käiguga hakkas gaasi vajutades masin jõnksutama ja kinni pooma. Probleem kadus siis sellega kui paak sai 98 täis tangitud ja
kõik oli taas parimas korras.
Aga edu ja jaksu auto korras hoidmisega ning muretuid kilomeetreid. |
Olen teadlik sellest, et E10 ei kõlba kuhugi. Sellest tulenevalt olen tankinud ka enamus juhtudel 98 või 99 v-powerit. Kuigi sõites e10-ga, ei ole
täheldanud probleemi mootoriga. Ainult kütusekulu suurem :S, mis tundub minu jaoks ulme. Rohkem ma ei oska kometeerida e10 kohta ...
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 28.07.11 21:56
|
|
|
Taaskordselt vahetatud mootori õli(muidugi ka filter), sisse läks 5x-30 castrol Audi recommended . Vahetatud ka tagaistme all olen bensupumba tihend, kuna lekkis ulmelisel moel. Auto on töötanud täitsa
korralikult. Järgmisena läheb lähitulevikus vahetusse pooltelje kummid, kuna ühes oli mõra sees, aga kuna need ei maksa eriti palju, lasen mõlemad
vahetada. Avastasin ka, et kuskilt alt lekib õli. Audi esinduses öeldi, et keti tihendid? Võin ka puusse panna. Igastahes Tartu Carstop andis
pakkumise 90 eurot ning sinna see lähebki tegemisse.
Oleme preiliga võtnud vastu otsuse kolida Hispaaniasse elama, sellest tulenevalt läheb kahjuks Audi müüki. Plaanis oleks minema hakata järgmine suvi
juuli kuus. Aga kuna meil on peres veel autosid, siis otsustame audi maha müüa tingituna küttekulust. Ilma talveta ei ole ka quattrol väga mõtet.
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 07.08.11 10:07
|
|
|
Hetkel auto seisab. Juba kaks nädalat lihtsalt nukralt seisnud Tallinnas ...
Huvitav, kas talve poole quattrot oleks mõistlikum müüa? Hetkel päris ametlikult auto kuskil müügis ei ole, aga mõttet siiski mõlguvad. Iseenesest
kiiret ei ole, kuna auto ei ole liisingus ja aasta kindlustus on 60 eurot. Loogiliselt võttes peaks ju talve ajal quattro hind tõusma ning inimestel
huvi suurenema ...
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 07.08.11 11:43
|
|
|
Quattro hind tõuseb talvel kindlasti!
|
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 23.08.11 17:50
|
|
|
Auto hetkel liigub Tallinnas. Kõik on töötanud suurepäraselt ning ühtegi suuremat probleemi pole ilmnenud. Müügimõtted ikka peas ning arvatavasti
hinnaks kujuneb 4000 eurot(kuigi ametlikult läheb auto müüki alles lume saabudes).
Kuigi olen kuulnud tüdrukult, et püsikiirusehoidja ei taha vahepeal sisse lülituda. Varsti saan Audi enda valdusse ning siis uurin lähemalt.
|
|
|
Desty
huviline
Registreerunud 11.10.07
Asukoht: Eesti,Tartu/Soome,Tuusula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6, 2.4 Quattro, 1998.
|
postitati 04.01.12 18:54
|
|
|
Enne ülevaatust taaskordne hooldus.
Kontrolliti kõik kiirelt üle. Peale esisilla nad ei oskanud midagi teha. Carstop.
Esisillas vahetati rooliotsad ja sarniirid. Tagasillas ka midagi, aga ei jäänud meelde, Mis täpsemalt Arve oli 300 eurot.
Auto on olnud aastakese(10 kuud) pruudi valduses. Paarutanud ringi Tartus. Tuleval nädalavahetusel saan auto enda kätte. Üritan ka järgmine nädal
pildimaterjali postitada.
Ülevaatuse läbis ''peaaegu veatult'', ei meeldinud neile minu led kabariidid, led udutuled ja esitule toonkile. Kuigi minu õnneks, lasid läbi CO oli 0.03 ...
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 10.01.12 18:26
|
|
|
Talv tuli, Audi on minu valduses. Väga väga hea ja mõnus sõita nelikulise manuaaliga.
Kahjuks või õnneks on nüüd kätte jõudnud aeg, kui auto läheb müüki.
Auto hetkel Soomemaal, aga 21.01 taaskordselt Eesti\Tartu.
Auto on ilus, suurepärases korras igalt poolt. Eks pisiasju siiski leidub, aga pisiasjad minu jaoks ei tähenda üldjuhul ''tavainimese'' jaoks
probleemi(käigukangil nupul olev nahk õrnalt kulunud) Ainuke müügi põhjus
ongi eputamine, kuna tahan teiseks autoks midagi uuemat, ka neliveolist, aga võimsamat 200+kw.
Tehniliselt võib hädaldada püsikiiruse hoidja pärast, mis kohati töötab ja kohati ei, üritan seda uurida enne müüki. Teiseks probleemiks abimehe
poolne peeglisoojendus ning spidoka tabloo sureb soojenedes, kuigi selle saab välja lülitada Rohkem midagi suuremat ei meenugi. Kõik peaks toimima ilusti. Olemas hooldusraamat, aga viimane sissekanne sinna
2006 aastal läbisõiduga 157000 km, hetkel ees 232000 (auto ostes aasta tagasi oli 221000, viimase 7 kuu ajal autoga liigutud ehk 1200 km pruudi kasutuses olnud).
Lisavarustusest midagi erilist ei ole. Katuseluuk ja pool elektrilised istmed? Kuigi need suhteliselt tavaline tänapäeva pilgus.
Kaasa saab nii riidest, kui kummist matid, 18'' vw chicago orginaal veljed(vaata esimene postitus) ning hetkel all olevad orginaal veljed
naeladega(keskmised ringikujulised plastik jublakad üritan lähipäevil alla panna, unustasin). Huvi korral ka ''orginaal'' audi küljeliistud.
Ps. punane katus eemaldatud ja küljepeale liimitud s-line märgid(unustasin pildistada täna)
Auto on väga väga ilus ning värvipind paremas korras kui 3-4 aastat vanal autol.
Hetkel kõige odavam sedaan manuaal nelikveoline bensukas auto24.ee-s 4990 eurot. Minu hind 4400.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 20.02.12 20:30
|
|
|
Taaskordselt osati mulle sisse sõita.
Parkimisplatsil tagurdas lihtsalt sisse.
Kindlustusega kõik korda aetud ning asi lahenes ''your crash, my cash'' stsenaariumiga.
Kahjustused - juhipoolne ukseliist ja pisike mõlk samal uksel. Värvimisse läheb arvatavasti vaid liist, sest muud värvikahjutused puuduvad ja mõlk
võetakse välja. Seega õnnelik õnnetus.
Vist vahetati termostaat. Käskisin küll seda teha, aga kuidagi selline tunne, et mind lasti üle. Kuidas ma seda kontrollida saaksin(kus termostaat
asetseb)?
-31 kraadiga käivitus korralikult. Täiesti murevaba auto Arvestades, et
mu teine 2008 aasta auto ei suvatsenud -25-ga juba tööle minna ...Külmaga hakkas põlema airbagi tuli, aga loodetavasti lähiajal saab visata arvuti
taha.
Lähipäevil ilmub ka auto24.ee kuulutus.
Midagi postiivset kah, värviti rool ja käigukanginupp.
Kivitäkked on mustas autos tavaline nähtus, seega said ka need kõik perfektselt ''profesionaalse tehnikaga'' värvitud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.02.12 20:33
|
|
|
Termostaadi kontrollimine ei ole nii lihtne, põhimõtteliselt nagu vahetus.
Kus muidu rooli värvida lasid, kuidas rahule jäid tulemusega ja palju maksis? Kas pidid rooli ära ka võtma selle jaoks?
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 20.02.12 21:03
|
|
|
Rooli ei eemaldatud, lihtsalt kaeti kõik kilega kinni. Olen lasknud neid varemgi värvida. Üldjuhul jääb tulemus rahuldav. Üldjuhul all mõtlen siis,
kui roolil olev nahk on ainult vähesel määral kulunud. Ehk naha ''krobelisus'' on säilinud. Taastatakse lihtsalt läige ning toon. Kui roolil
täkkeid või nahk rebenenud, jääb tulemus ''odav''. Stiilis- värvitakse uks ilma mõlkide/täkete/kriimude pahteldamiseta.
Kasumitegur on küsitav. Eelmise auto puhul peale 1.5 aastat/ 30000km oli selline tunne, et võiks uuesti värvimisse viia. Kuigi imestasin, sest käsi
kunagi värv ei määrinud. Äkki kasutasid lihtsalt pesupoisid liiga kanget ainesegu?
Teenus tehti mulle vahetuskaubana www.smartservice.fi poolt. Tavahind 70 eurot.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 21.02.12 18:46
|
|
|
Viga on teha lähivõte hea kaameraga. Märk ei ole viltu ning valged täpid ei ole kivitäkked, vaid tolm
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.02.12 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Desteny
Viga on teha lähivõte hea kaameraga. Märk ei ole viltu ning valged täpid ei ole kivitäkked, vaid tolm
|
Oskused, oskused.... välk maha, statiiv ja küll siis tulema hakkab Mitte et
ma nüüd mingi spetsialist oleksin
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 21.02.12 18:58
|
|
|
Välgust peegeldab jah, see rikubki kogu pildi ära. Kui statiivi ei oma, siis võta kasvõi mõni pukk mis on sobiliku kõrgusega ning proovi ilma välguta
sealt pealt.
Defu - Matu
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 21.02.12 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Desteny
Vist vahetati termostaat. Käskisin küll seda teha, aga kuidagi selline tunne, et mind lasti üle. Kuidas ma seda kontrollida saaksin(kus termostaat
asetseb)? |
Asub hammasrihma taga veepumba läheduses, kõvemad mehed vahetavad ilma hammasrihma maha võtmata . Kontrollida on lihtne, 90 kraadi peab olema lauas olenevalt ilmast. Isegi -35 ei suutnud minu endisel
temperatuuri alla tuua.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.02.12 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
[Asub hammasrihma taga veepumba läheduses, kõvemad mehed vahetavad ilma hammasrihma maha võtmata . Kontrollida on lihtne, 90 kraadi peab olema lauas olenevalt ilmast. Isegi -35 ei suutnud minu endisel
temperatuuri alla tuua. |
Ei, nii kontrollitakse, kas termostaat töötab, aga et seda kontrollida, kas termostaat vahetati, saab ikka ainult lahti võttes.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 21.02.12 20:22
|
|
|
Vahetada lasingi seepärast, et temp. ei püsi koguaeg 90 peal. Kuigi soojenemisega probleeme ei ole ...
Tänud vihjete eest!
Pilt on tehtud galaxy 2ga. Aga nuh, ajab asja ära.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=985452&rhash=0f22
PS - kui kellegil tarvis quattro märke, võtke ühendust. Neli tükki vedeleb, plaan oli panna suve velgede peale. Aga kuna auto müügis, siis ei jaksa
tegeleda
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.02.12 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Desteny
Vahetada lasingi seepärast, et temp. ei püsi koguaeg 90 peal. Kuigi soojenemisega probleeme ei ole ...
|
Salongi tulev õhk ongi jah kia 60 või 70 kraadisena kuum piisavalt. Kas nüüd hoiab mootori tempi? Sõltumata vastusest ei saa väita kindlalt, kas
termostaat vahetati või mitte.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |