Lehekülgi: 1 2 |
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
AC Drag 2011 Kevad - 29. mai (pühapäev) - Haapsalu lennuväli
Aeg on nii kaugel, et algab eelregistreerimine AC Drag 2011
Kevad võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.
VÕISTLUSKLASSID
Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 13.00 - 19.00 sekundit
A: Kõik vabalthingavate bensiinimootoritega ja kõik diiselmootoritega Audid. Samuti Audid kuni 2671 cm³ oluliselt modifitseerimata
ülelaademootoritega, millel on tehase poolt sellele mootoritüübile paigaldatud ülelaadeseade/-seadmed, sisse- ja väljalaskekollektorid ning juhtaju
(vaata lisatingimusi).
B: Kõik Audi RS mudelid ja analoogid (sh kõik K24/7200 2,2 20vT ja K04 2,7TT mootoritega Audid), kuni 2671 cm³ modifitseeritud
ülelaademootorid ja kõik üle 2671 cm³ ülelaademootorid. ET piirang 11.5 sek.
Pro-Street: Audid mille ET jääb vahemikku 10.00 - 11.499 sekundit. Muud marki autod mille ET jääb vahemikku 10.00 - 12.500
sekundit.
Outlaw: Spetsiaalautod, ET maksimaalselt 9.99 sek.
Korraldajal on õigus paigutada võistleja teise klassi!
A-klassi lisatingimused:
1. Lubatud on kasutada AAN sisselaskekollektorit, millel õhuvõtt on toodud etteotsa ja/või tugipostid on seest eemaldatud.
2. Lubatud on kasutada RR, 3B, AAN, ABY ja ADU valatud väljalaskekollektorit või selle replicat. Mitteoriginaalne torukollektor ja Sport Quattro
kollektor on keelatud.
3. Lubatud on kasutada vabalt valitud suurusega õhk-õhk tüüpi vahejahutit. Keelatud on kasutada mistahes tüüpi statsionaarset lisajahutit - näiteks
vahejahutile suunatud CO2-düüse.
4. NOS ning vee-, metanooli,- ja alkoholipritse on keelatud.
5. Lubatud on kasutada RR, 3B, ABY ja AAN pihusteid ja kütuserõhuregulaatoreid.
6. Lubatud on kasutada vabalt valitud kütusepumpa.
7. Plokikaane portimine on lubatud.
8. Nukkvõllid peavad olema originaalid, ajastuse reguleerimine on lubatud.
9. Lubatud on kasutada vabalt valitud sisselasketorustikku ja õhufiltrit.
10. Lubatud on kasutada vabalt valitud gaasisiibrit.
11. Õhukulumõõtja peab pärinema sama tüüpi mootorilt (20V 2.2T korral RR, 3B, ABY, AAN, ADU, kuid RS4 oma on keelatud).
12. Lubatud on kasutada vabalt valitud väljalaset, mis vastab dragrace tehnilistele reeglitele (punkt 3.9).
13. Ülelaadimisega mootori töömaht peab säilima originaalne. Lubatud on tehase remontmõõdus kolvigrupidetailid.
14. Lubatud on kasutada vabalt valitud sidurit.
15. Lubatud on kasutada vabalt valitud hooratast ja damperit.
16. Väntmehhanismi tasakaalustamine on lubatud.
17. Mootori juhtarvutis on lubatud juhtprogrammi ja rõhusensori vahetus. Originaalsest erinevad lisafunktsioonid, nagu launch control ja shift cut, on
keelatud.
18. Lubatud on kasutada vabalt valitud pööretepiirajat.
19. Ülelaadeseadme juhtimise muutmine on lubatud, kaasa arvatud wastegate'i vahetamine.
20. Ülelaadeseadme modifitseerimine on keelatud - ühtegi mehhaanilist osa teisetüübilise vastu vahetada ega töötsooni puudutavalt töödelda ei tohi.
Bracket, A ja B klassi lisatingimused:
1. Autol peab olema kehtiv riiklik tehniline ülevaatus.
2. Lubatud on kasutada vaid Audidel kasutatud mootoreid või nende analooge (näide: VW R5 2.5TDI, V6 2.8 ja R4 1.8T mootoreid võib kasutada, VR6 2.8
mootorit mitte).
3. Sama silla rataste erinevat pöörlemiskiirust mittelubav diferentsiaal on keelatud, lubatud on kasutada originaalset või Audi teiste mudelite
käigukaste või nende analooge. Sõiduki veoskeem peab säilima originaalne.
4. Mootori kinnituspunktide arv ei tohi olla tootja poolt sellele mootorile ettenähtust väiksem.
5. Lubatud on kasutada vabalt valitud vedrustust. Tõhusamate pidurite paigaldamine ja ratta kinnituspoltide arvu suurendamine koos selleks vajalike
detailide vahetamisega on lubatud. Puksid ja käändmikud võib asendada jäigematega. Alusvankri kere külge kinnitumise punktide muutmine on keelatud.
6. Lubatud on kasutada vabalt valitud tänavalegaalseid rehve.
7. Bensiinimootoriga autodel on lubatud kasutada ainult bensiini kuni oktaanarvuga 98.
8. Salongis on nõutavad esiuste originaalpolstrid ja originaalarmatuur, põhjamatti eemaldada ei tohi. Kõrvalistme ja tagaistme võib eemaldada.
Juhiistme võib vahetada kindlalt kinnitatud teist tüüpi istme vastu.
9. Auto välimus peab vastama riikliku tehnilise ülevaatuse nõuetele ja olema komplektne, lubatud on eemaldada parem esituli.
OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET
Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 13.- eurot, teistele 16.- eurot. Muud marki
sõidukiga osalemisel on osavõtutasu suuruseks 23.- eurot. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise
lennuväljale.
Pilet pealtvaatajale maksab 3.- eurot, kehtiva Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikud ja alla 12 aastased saavad üritusele
TASUTA.
AJAKAVA:
13.05.2011 kuni 26.05.2011 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine
29.05.2011
09.30 - 11.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
11.45 - 12.00 võistlejate koosolek
12.00 - 14.00 ajasõidud
14.00 - 14.45 finaalsõitude ettevalmistus
14.45 - 16.45 eliminaatorid/finaalid
17.15 - autasustamine
Registreerunud võistlejad
MIS ON BRACKET?
- Bracket võistlus koosneb ajasõitudest ja eliminaatorist.
- Ajasõitude paremusjärjestus määratakse reaktsiooniaegade põhjal. 0.000 või lähim aeg on esimene jne.
- Kõik ajasõitudes aktsepteeritava aja/stardi saanud pääsevad eliminaatorisse.
- Eliminaatoris starditakse paari kaupa ja kummagi võistleja dial-in vahe määrab nende omavahelise handycap-i.
- Eliminaator sõidetakse dial-in-ide vahemikus 13.00 ja 19.00.
- Võistleja dial-in on eeltoodud piirides vabalt valitav.
- Kui sõiduk kulgeb kiiremini, kui 13.00, siis võistleja diskfalifitseeritakse ja eemaldatakse võistlustelt.
- Kui võistleja on aeglasem, kui 19.00, siis ta kvalifitseerub võistlusele (võistluse dial-in ei tohi olla suurem kui 19.00).
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist aeglasemalt, pääseb edasi finišijoone esimesena ületanu.
- Kui üks võistlejatest sõidab oma dial-in-ist kiiremini, on ta automaatselt kaotanud
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist kiiremini tuhandiksekundi pealt sama ajaga, siis läheb edasi esimesena finišisse jõudnu.
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad oma dial-in-idest kiiremini, siis läheb edasi see, kelle aeg on oma dial-in-ile lähemal.
- Kui üks võistleja teeb valestardi ja teine sõidab oma dial-in-ist kiiremini, siis pääseb edasi dial-in-ist kiiremini sõitnud võistleja.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
|
Selline küsimus, et kui kasutaksin kütuseks bensiini ja etanooli segu siis lähen automaatselt Pro-Street klassi?
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Bracket, A ja B klassi lisatingimused:
7. Bensiinimootoriga autodel on lubatud kasutada ainult bensiini kuni oktaanarvuga 98.
|
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
|
Kui B klassis vesi-metanoli pritse lubatud, miks siis kütusena vaid bensiini tohib kasutada?
11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janisp
Kui B klassis vesi-metanoli pritse lubatud, miks siis kütusena vaid bensiini tohib kasutada? |
Hea küsimus tegelikult. Pani ennastki täna mõtlema, kui sai sel teemal Tartu poistega pisut arutatud. Tänaval ei keela keegi sellega sõitmast, samas
on asju mis dragil lubatud, kuid tänaval kulgedes keelatud.
Deto killer võiks jah siiski olla lubatud.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Selline küsimus, et kui kasutaksin kütuseks bensiini ja etanooli segu siis lähen automaatselt Pro-Street klassi?
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Bracket, A ja B klassi lisatingimused:
7. Bensiinimootoriga autodel on lubatud kasutada ainult bensiini kuni oktaanarvuga 98.
| |
Selle punktiga ei ole tahetud öelda, et peaks kasutama puhast bensiini, vaid seda, et tänavaautode klassis võiks sõita tanklabensiiniga, mitte kuskilt
lennujaamast saaduga. Rõhuasetus on tegelikult "kuni oktaanarvuga 98", mitte "ainult bensiini" peal. Sõnastus on tõesti pisut halb. Hetkel selleks
hooajaks seda enam muutma ei hakka.
Tsitaat: | Algselt postitas: janisp
Kas B klassis on ka vesi-metanoli pritse keelatud? |
B-klassis võib kasutada suvalist ülelaadimis- ja/või kütusesegu parendamise viisi.
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
Kuna ma sõidan E80 igapäevaselt, siis ma lähen enda autoga automaatselt Pro-Street'i? Mul tegelt vahet ei ole kus ma sõidan, tahaks lihtsalt aega
kirja.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Kuna ma sõidan E80 igapäevaselt, siis ma lähen enda autoga automaatselt Pro-Street'i? Mul tegelt vahet ei ole kus ma sõidan, tahaks lihtsalt aega
kirja. |
Black vastas eelmises postis:
Rõhuasetus on tegelikult "kuni oktaanarvuga 98", mitte "ainult bensiini" peal. Sõnastus on tõesti pisut halb. Hetkel selleks hooajaks seda enam
muutma ei hakka.
Etanolibensiini oktaanarv on selgelt üle 110
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Kuna osalejaid nagunii ei paista olevat, siis ma arvan et jätame selle dragi ära nagu eelmine sügis sai kaalutud ja ongi kõik korras. Endiselt ei saa
ma aru, et kui reeglid olid juba mitu kuud tagasi olemas, kus te kõik siis olite oma küsimustega?
|
|
|
sink
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Uue otsingul
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Kuna osalejaid nagunii ei paista olevat, siis ma arvan et jätame selle dragi ära nagu eelmine sügis sai kaalutud ja ongi kõik korras. Endiselt ei saa
ma aru, et kui reeglid olid juba mitu kuud tagasi olemas, kus te kõik siis olite oma küsimustega? |
EI!
Ega ma asjata kolm päeva järjest hommikul viieni garaažis siis ei istunud. Ikka selleks, et dünosse jõuda ning siis 29'ndaks maiks Haapsallu. Nüüd
tuli välja, et vaja endale kahe päevaga uus sidur muretseda ja see külge saada, ega ma alla ei kavatse anda - nii et palun ärge nüüd sedasi ka tehke,
et Te ürituse ära jätate.
Ilmselgelt ei ole mul üksi erilist sõna selles asjas, aga loodetavasti leidub veel inimesi kes sama arvavad, kes soovivad ennast ja oma masinat
proovile panna.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
|
Olen ka poolt, et üritus toimuks.
Miks ma alles nüüd küsimusega lagedale tulin? Kuna enne ei olnud vajadust sellise kütuse järele.
Peace mehed.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
Noh A-klassi mehed ja naised kus olete?
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
Osalema, julgemalt julgemalt
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Täna õhtul anname lõplikust otsusest siin teada aga suure tõenäosusega oleme sunnitud võistluse ära jätma.
Kuna selliste võistluste korraldamine eeldab x arv osalejaid ja juba aastaid on sellega probleeme, siis ei jää paraku muud üle.
Kevadel kõik märgid näitasid, et asjad peaks vastupidi olema aga paraku on seis veel hullem kui eelnevatel aastatel.
Kui võistlus jääb ära, siis kantakse kõigile osavõtu maksnutele raha tagasi.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
Hakkasin just raha üle kandma ja avastasin sellise info siit, väga kurb kui üritus ära jääks. Reklaamige tuttavatele-sõpradele seda üritust!!!
|
|
|
|
Dolmuh
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90' Audi 90 2.3 -> 98' A4 2.8 Q -> 06' 330i
|
|
Nii hullusti asi kohe...registreerisin ennast ka nüüd ära, kuigi pole selline auto, et kuskile medalile pürgida
Edit: Muidu oli plaan niisama vaatama tulla.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Kaalumisel on veel paar varianti, näiteks rajapäeva formaadis antud üritus korraldada. Sellisel juhul klassid ja muu selline puuduks aga vähemalt
oleks võimalik kõigil oma sõidud ära teha.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
Mina kandsin igatähes raha üle!
Kas üks variant ei oleks mitte mitte audide ET piirangu tõstmine, minu poolest võivad seal aeglasemad autod ka sõita, parem ikka kui mitte midagi.
|
|
|
|
Dolmuh
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90' Audi 90 2.3 -> 98' A4 2.8 Q -> 06' 330i
|
|
Arusaamatuks jääb ikkagi see, et kus need kõik kiirete ja vihaste Audide omanikud on?!
Neljapäeva õhtul kohtasin kahte Audit mis läksid edasi nagu loomad, üks must A4 Avant millel oli taga kirjas 1.9TDI ja teine oli 80 Avant, mis oli
vist roheline...
Arvasin, et kindlasti on AC Dragil osalejad, aga võta näpust.
Tegin väheke Facebooki reklaami ka üritusele
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
Indro, pane mujale foorumitesse ka infot. Turboclub jne ... saaks PSi äkki osalejaid juurde.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Täna õhtul anname lõplikust otsusest siin teada aga suure tõenäosusega oleme sunnitud võistluse ära jätma.
Kuna selliste võistluste korraldamine eeldab x arv osalejaid ja juba aastaid on sellega probleeme, siis ei jää paraku muud üle.
Kevadel kõik märgid näitasid, et asjad peaks vastupidi olema aga paraku on seis veel hullem kui eelnevatel aastatel.
Kui võistlus jääb ära, siis kantakse kõigile osavõtu maksnutele raha tagasi. |
Ma saan aru, et viimase minuti peale jääb asi aga äkki ootaks homse õhtuni ära. Ütleme nii et, ega ilm ka just ei soosi hetkel ürituse korraldamist.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
Kui mind hiina kütuse rõhuregulaatoriga A klassis rajale lastakse, siis ma kaaluksin käigukasti ja kardaani vahetust osalemise nimel.....aga kui ei
lasta, siis ei viitsi nagu tõmmelda. Originaal 3B kütuserõhu regulaatorit pole mul kuskilt võtta.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Originaal 3B kütuserõhu regulaatorit pole mul kuskilt võtta. |
Kui Sul väga vaja, siis võin minna varudes natuke sobrada - äkki leidub.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
Pidin sellel korral vaid vaatama tulema, kuna ise osaledes ei jõua ikka kõike rahulikult jälgida. Midagi pole aga jälgida, kui üritus vähese osaluse
poolest ära jääb. Võtsin kätte regasin oma vörri siiski kah ära.
Edit: Julgemalt ka väiksemate mootoritega autoomanikud. Bracketi klass on hea võimalus igaleühele.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |