B480
huviline
Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.11 09:38
|
|
|
Audi 100 2.3 1991, head ja vead?
Tere.
On selline Audi tehtud:
http://www.desguace.com/images/818_2008051013.jpg
See on lihtsalt näidispilt.
Mootor oli vist 98 kW.
Millele ostmisel peaks tähelepanu pöörama?
Kas odava hinna põhjus võib olla selles, et mingi kallis Audi vidin mootoris või kuskil hakkab surema ja võib suht laiba otsa sattuda? ja remont läheb
pärast väga kalliks.
Isegi kui auto paistab kena ja korralik? Välimuse järgi jah, niiväga ei osteta autot muidugi.
Pole selliste audidega kokku puutunud, ainult B4 ja 80-ga, aga mitte selle "uuema" 100-sega.
Igasugune inff teretulnud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.05.11 11:52
|
|
|
Pildil on tegelikult 2.2T mootoriga S4.
Mis mõttes odav? Kui palju üks 15-20a vana masstootmises olnud auto siis maksma peaks?
|
|
|
|
B480
huviline
Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.11 21:12
|
|
|
Mina ei tea, kui müüakse väga odavalt, hakkad kahtlema seisukorras, kui liiga kõrge hinnaga, mingi 20-30k EEK, siis on hind liiga kõrge, kui auto on
aastast 1991 näiteks.
Odava hinna põhjus sellel konkreetsel isendil oli tingitud müüja sõnul sellest, et asi kiiremini müüdud saaks.
Kuulutust ei hakka andma.
Vigadest oli niipalju, et pöörded pidid veidi kõikuma sellel.
Kas selline asi ka mõnele tõsisemale veale võiks viidata, ei tea.
Müüja arvates, oli vist vaja ainult mootoris midagi reguleerida, et asi korda saaks.
Rohkem nagu midagi eriti.
Audidega pole olnud erilist kokkupuudet, seetõttu ei tea neist eriti midagi.
BMW' puhul ma teaks, mis pöördeid kõikuma võiks panna, Audi kohta ei oska arvatagi.
Foorumi otsingut ma muidugi kasutasin ja kasutan veelgi, aga kas see aitab ka nende mudelite põhivigu leida, ei tea.
Sellepärast teema tegingi.
Tegu on bensiinimootoriga isendiga ja manuaalkastiga.
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.11 21:33
|
|
|
Pritsepea on minuteada valus teema sellel isendil. Maadlesin ühe 2.3'ga. Pritsepea tegi kõikumise - algul. Mingil hetkel ei tahtnud enam käivituda
ka.
|
|
|
|
B480
huviline
Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.11 21:58
|
|
|
Ja selle hind / remont / vahetus on kindlasti ropult kallis jah?
|
|
|
valdot
huviline
Registreerunud 20.12.09
Asukoht: Särevere
Kasutaja on eemal
Auto: 'Tallatakso'
|
postitati 14.05.11 12:28
|
|
|
JAH...Mina ei soovita eriti kellelegi 2.3-me(muidugi kui kõik korras siis sõidab ilusti)
Kuid kui miskit hakkab lagunema jäädki juppe vahetama!
Kuid see on kõigest minu arvamus.
|
|
|
B480
huviline
Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.11 12:40
|
|
|
Aitähh vastuste eest.
Ka privaatselt soovitati sellisest isendist eemale hoida.
Ja ma arvan, et teengi seda.
Ei ole seda raha niipalju, et järjest hakata uusi juppe ostma.
Mingid asjad võivad vahetust vajada või väikest remonti, aga autot on vaja ikkagi eelkõige töölt-koju ja kodunt-tööle sõiduks ja nädalavahetusel
nokitsemiseks ja kuskile väljasõiduks.
Pideva remondiga ei taha tegeleda.
Äkki keegi oskab midagi muud siis soovitada.
Audi 80 B4 vms? Odavama raha eest, maks 15000 või 20000 vanas rahas.
Mitte rohkem.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 14.05.11 13:36
|
|
|
Nojahh!
Tegelikult on Audi 100 2.3 üks kõige lollikindlam ja kõige odavamate juppidega audi üldse,aga olgu eks jutumehed siin ise tea. Mul olnud neid 100
mitu ja pole mina seal küll mingeid pritsepäeid jne. vahetanud. Nagu kõigil autotel tuleb teha korralist hooldsut ja see ka kõik.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 14.05.11 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Nojahh!
Tegelikult on Audi 100 2.3 üks kõige lollikindlam ja kõige odavamate juppidega audi üldse,aga olgu eks jutumehed siin ise tea. Mul olnud neid 100
mitu ja pole mina seal küll mingeid pritsepäeid jne. vahetanud. Nagu kõigil autotel tuleb teha korralist hooldsut ja see ka kõik.
|
Lisan veel Aiku jutule. See pritse ei kannata seismist vaid vajab pidevat liikumist ja head kütust. Kui ikka sõita 2km nädalas või kuus ja sedagi
solkkütusega, siis ma ei imesta, et need masinad liikuda ei taha ja kätte ära surevad. Vedeles endalgi üks selline pikalt (~8-9 kuud), kuna ei leidnud
sobivat aega masinat kanalile ajada ja mootorile värskendus teha. Ma paugutasin seda masinat peale pikka seismist peaaegu 2000km enne kui asi hakkas
vaikselt jälle liikuma ja peale 5000km võisin alles öelda, et masin on saavutanud selle mineku, mis ta oli enne seisma jätmist . Ja ega ma ei maini, et kokku sai asi laotud jälle uue süüteosaga, mitte ei
jätnud neid jubinaid peale, mille ma samuti oma käega sinna olin aastake enne seisma jätmist külge keeranud.
Kui keegi on oma selle motoga masinaga hädas, et ei taha liikuda, siis tooge minu kätte - ma sõidan need "lahti" .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|