freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 06.05.11 15:56
|
|
|
a6 2.5 tdi 103kw õlirõhk ja kaprem( mida kindlasti vahetada?).
Nii, kuna mul jälle mootor trikitab ja ei tea millest põhjustatud, siis ootaks targemate arvamusi.
Igatahes probleem selline, et õlirõhk kaob kuhugi.
Hakkas jumala järsku ja rõhk kaob ca 1200-1500 pöörde juures.
Pöördeid rohkem siis probleemi ei ole, samuti ei ole probleemi tühikäigul.
Ei ole anduri viga, kuna vahepeal on mootoris tiks sees, nagu hüdrotõukur või midagi jääks nälga, pöörde lased siis kaob ära mingiks ajaks.
Vahepeal proovisin teist õlifiltrit, sama probleem. uus õli ja midagi ei muutunud.
Umbes 20 000km tagasi oli raamsaalte vahetus, kuna kaks polti olid puruks ja mootorisse tekkis kolin. sai raamsaaled vahetatud ja ainuke kahtlane oli
see, millel oli juba pikemat aega polt puru olnud. ( 1 raamsaale jäi vahetamatta, kuna selleks oleks tulnud käigukast maha võtta, ehk siis kõige
käigukasti poolsem).
Külma mootoriga rõhu probleemi ei ole ( vähemalt auto ise märku ei anna sellest ).
Siis järgmiseks, kui kapremonti sellisele masinale teha, siis mis summaga võiks arvestada?
Ja mis kindlasti tuleks vahetada, kui siis juba remondiks läks?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.11 17:30
|
|
|
Õlipump ei või selliseid anomaaliaid tekitada?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 06.05.11 19:33
|
|
|
Kui raami polt oli pooleks ja kolks tuli sisse, siis on suure tõenäosusega viga saanud ka väntvõll. Samuti ei pruugi raami pukk enam parimas seisus
olla. Kardan, et õlisurve on vaatamata saalede vahetusele liiga madal. Kui lähiajal mootorisse uuesti kolksu ei tule, siis läks sul isegi hästi.
Soovitan mootori õlisurve mehaaniliselt ära mõõta. Kui endal kella ei ole, siis mine vastavasse töökotta, kus see olemas on. Kui õlisurve ei vasta
ettenähtule, siis on pilt selge. Sel juhul ootaks ees suuremat sorti remont. See tähendab väntvõlli lihvimist, remontmõõtu saalede paigaldust, vända
liini kontrolli ja raamlaagri avade mõõtmist (võivad olla ellipsis). Kui raami liin on paigast ära, siis ei ole enam suurt midagi teha. Eestis seda
sirgeks ei aeta ja soome saates läheks asi liialt kalliks.
Siiski alusta õlisurve mehaanilisest mõõtmisest...
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 06.05.11 20:51
|
|
|
õlisurve ei vasta ettenähtule, kuna kui see probleem tekkis siis kohe tekkis ka tiks ülesse poole. ehk siis surve madal, midagi jääb nälga. annad
pöörde üles siis kaob tiks ära ( saab õli ).
Mõistan et võib olla saaledega mingi jama, ja oleks aru saanud kui oleks esimese 1000km laiali jooksnud, aga ma olen tsirka 20 000km sõitnud.
Ja kui kunagi raamsaale poldid pooleks läksid, siis õlisurve ei kadunud ära vaid tekkis ainult vaikne kolks ja peale 30km läks natuke tugevamaks.
Nüüd aga mingi õlisurve probleem ja probleemi tekkimisest alates sõidetud juba umbes 2000km. ei lähe halvemaks, ei lähe paremaks. vahel tiksub, vahel
ei tiksu.
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 07.05.11 12:31
|
|
|
Tundub et tuleb remont ette võtta, ehk siis juba täis laks remont.
Aga huvitaks, mis tuleks vahetada kindlasti. Ise autodega sina peal aga kindlasti on midagi, mida ei tea.
1) ülemine osa : klapid? sääretihendid? hüdrotõukurid? klapipesad korda? kaane lihvi vast pole vaja? ja igast uued tihendid mis seal saab vahetada.
2) alumine osa: vända lihv, uued saaled? (kõik?raam,kepsu jne?), kolvirõngad? õlirõngad? õlipump?
Äkki keegi sellise asja läbi teinud ja oskab konkreetselt öelda, mida vahetas ja palju kokku läks?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.05.11 12:51
|
|
|
Kaane lihv kindlasti.Targem oleks enne mootor aatomiteks võtta ja siis arutada,kus,kuna ja kui palju.
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 10.05.11 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
Tundub et tuleb remont ette võtta, ehk siis juba täis laks remont.
Aga huvitaks, mis tuleks vahetada kindlasti. Ise autodega sina peal aga kindlasti on midagi, mida ei tea.
1) ülemine osa : klapid? sääretihendid? hüdrotõukurid? klapipesad korda? kaane lihvi vast pole vaja? ja igast uued tihendid mis seal saab vahetada.
2) alumine osa: vända lihv, uued saaled? (kõik?raam,kepsu jne?), kolvirõngad? õlirõngad? õlipump?
Äkki keegi sellise asja läbi teinud ja oskab konkreetselt öelda, mida vahetas ja palju kokku läks? |
Kui mina enda eelmisel A6-l (C4 2.5 TDI Q 103 kW) mootori kap.remonti tegin, siis läks vahetusse: 1) kõik tihendid, 2) kõik rihmad, 3) kõik
hammasrihmade rullid, veepump, 4) hüdrotõukurid, 5) kolvirõngad, 6) raam- ja kepsusaaled, 7) üks kolb (kasutatud), 8) multikiilrihma pingutusamort, 9)
väntvõlli otsa käbi+polt, 10) õli +filter ja jahutusvedelik
Plokikaanel lasin veel ka klapipesad ja klapid üle lihvida.
Kokku läks juppide peale u 1000EUR
|
|
|
|