Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas keegi teab mõnda keemilist metalli... (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2010)
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.10.04 22:11 Tsiteeri
Kas keegi teab mõnda keemilist metalli...



Kas keegi teab mõnda keemilist metalli või midagi sarnast toodet,mis kannataks vähemalt 700kraadi???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 03.10.04 23:15 Tsiteeri


Mida Sa sellega teha plaanid? Otsisin ükskord samasugust asja plokikaane söövituste parandamiseks, kuid ei leidnudki. Leidsin mingisuguse, mis kannatas ca poole vähem temperatuuri. Kirjas oli, et tegemist keemilise metalliga, kuid meenutas pigem mõnda kõva plastmassi või isegi kivi. Igal juhul kaane tegin korda ja asi töötas


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.10.04 05:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Mida Sa sellega teha plaanid? Otsisin ükskord samasugust asja plokikaane söövituste parandamiseks, kuid ei leidnudki. Leidsin mingisuguse, mis kannatas ca poole vähem temperatuuri. Kirjas oli, et tegemist keemilise metalliga, kuid meenutas pigem mõnda kõva plastmassi või isegi kivi. Igal juhul kaane tegin korda ja asi töötas

Vaja väljalaske kollektori peal väike auguke kinni toppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 04.10.04 06:20 Tsiteeri


see kollektori teip äkki abiks mida dp-hp pakub? samas - ise muidugi hangiks ilmselt uue kollektori...


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 04.10.04 07:26 Tsiteeri


Teip põleb või õigemini söestub ära kui augu peale panna, ära seda küll tee.


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 04.10.04 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ren
Teip põleb või õigemini söestub ära kui augu peale panna, ära seda küll tee.


Hädapärast saab võtta mõni paraja paksusega plekk, koolutada see vähemalt ymber poole toru ymbermõõdu ning siis peenikete traatide või klambritega tihedalt ümber toru kinni tõmmata ning katta kogu see värk spets teibiga.
Vanasti pandi sellisesse kohta veel pleki ja sumpsi/toru vahele asbesti, aga kaasajal seda ei soovitaks - ei ole teine väga tervislik. Vb on paremaid kuumakindlaid materiale tekkinud.



Sõltuvalt pleki valikust ja sellest kuskohas see auk asus (kas pritsib vett peale või mitte), peaks vähemalt mõnda aega selline asi vastu pidama.

Kunagi igivanal masinal, millele ei olnud varuosi ka mitmekuulise ootamise peale kuskilt saada, niimoodi teinud. Aga eks ta ajutine lahendus on, vesi ja niiskus teevad oma töö. Eriti kui juhtub vett täiesti kuuma peale pritsima siis see teip laguneb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 04.10.04 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja galen
Hädapärast saab võtta mõni paraja paksusega plekk, koolutada see vähemalt ymber poole toru ymbermõõdu ning siis peenikete traatide või klambritega tihedalt ümber toru kinni tõmmata ning katta kogu see värk spets teibiga.
Vanasti pandi sellisesse kohta veel pleki ja sumpsi/toru vahele asbesti, aga kaasajal seda ei soovitaks - ei ole teine väga tervislik. Vb on paremaid kuumakindlaid materiale tekkinud.


Selle postitusega on juba oluline äraöeldud. Aga küsin veel, et mis auk see seal üldse on? Kui on mingi anduriauk, siis on lihtsam lõigata uus keere sisse ning panna polt ette. Kui on läbiroostetanud, siis on vist kogu kollektor päris nutuses seisus, ja siis ei ole vist mõtet oodata, et miski seal augu ees eriti kaua vastu peab... Sumpsi lappimiseks on muidu mingi kiti taoline asi olemas ja kunagi kah "akuutse probleemi" puhul seda kasutanud: kitt alla, klaasriie vahele ja vitstega metallileht ümber. Pidas küll. Kui hiljem keevitama hakkasin, oli see kõvastunud kitt seal niimoodi jalus, et pidi kogu auguga koha välja lõikama...


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.10.04 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Tsitaat:
Esialgne postitaja galen
Hädapärast saab võtta mõni paraja paksusega plekk, koolutada see vähemalt ymber poole toru ymbermõõdu ning siis peenikete traatide või klambritega tihedalt ümber toru kinni tõmmata ning katta kogu see värk spets teibiga.
Vanasti pandi sellisesse kohta veel pleki ja sumpsi/toru vahele asbesti, aga kaasajal seda ei soovitaks - ei ole teine väga tervislik. Vb on paremaid kuumakindlaid materiale tekkinud.


Selle postitusega on juba oluline äraöeldud. Aga küsin veel, et mis auk see seal üldse on? Kui on mingi anduriauk, siis on lihtsam lõigata uus keere sisse ning panna polt ette. Kui on läbiroostetanud, siis on vist kogu kollektor päris nutuses seisus, ja siis ei ole vist mõtet oodata, et miski seal augu ees eriti kaua vastu peab... Sumpsi lappimiseks on muidu mingi kiti taoline asi olemas ja kunagi kah "akuutse probleemi" puhul seda kasutanud: kitt alla, klaasriie vahele ja vitstega metallileht ümber. Pidas küll. Kui hiljem keevitama hakkasin, oli see kõvastunud kitt seal niimoodi jalus, et pidi kogu auguga koha välja lõikama...

Väike auk tekkinud väljalaske kollektori keevisõmbluse peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]