msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.10.04 22:11
|
|
|
Kas keegi teab mõnda keemilist metalli...
Kas keegi teab mõnda keemilist metalli või midagi sarnast toodet,mis kannataks vähemalt 700kraadi???
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 03.10.04 23:15
|
|
|
Mida Sa sellega teha plaanid? Otsisin ükskord samasugust asja plokikaane söövituste parandamiseks, kuid ei leidnudki. Leidsin mingisuguse, mis
kannatas ca poole vähem temperatuuri. Kirjas oli, et tegemist keemilise metalliga, kuid meenutas pigem mõnda kõva plastmassi või isegi kivi. Igal
juhul kaane tegin korda ja asi töötas
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.10.04 05:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Mida Sa sellega teha plaanid? Otsisin ükskord samasugust asja plokikaane söövituste parandamiseks, kuid ei leidnudki. Leidsin mingisuguse, mis
kannatas ca poole vähem temperatuuri. Kirjas oli, et tegemist keemilise metalliga, kuid meenutas pigem mõnda kõva plastmassi või isegi kivi. Igal
juhul kaane tegin korda ja asi töötas |
Vaja väljalaske kollektori peal väike auguke kinni toppida.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 04.10.04 06:20
|
|
|
see kollektori teip äkki abiks mida dp-hp pakub? samas - ise muidugi hangiks ilmselt uue kollektori...
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 04.10.04 07:26
|
|
|
Teip põleb või õigemini söestub ära kui augu peale panna, ära seda küll tee.
The replacement for displacement
|
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor
|
postitati 04.10.04 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ren
Teip põleb või õigemini söestub ära kui augu peale panna, ära seda küll tee. |
Hädapärast saab võtta mõni paraja paksusega plekk, koolutada see vähemalt ymber poole toru ymbermõõdu ning siis peenikete traatide või klambritega
tihedalt ümber toru kinni tõmmata ning katta kogu see värk spets teibiga.
Vanasti pandi sellisesse kohta veel pleki ja sumpsi/toru vahele asbesti, aga kaasajal seda ei soovitaks - ei ole teine väga tervislik. Vb on paremaid
kuumakindlaid materiale tekkinud.
Sõltuvalt pleki valikust ja sellest kuskohas see auk asus (kas pritsib vett peale või mitte), peaks vähemalt mõnda aega selline asi vastu pidama.
Kunagi igivanal masinal, millele ei olnud varuosi ka mitmekuulise ootamise peale kuskilt saada, niimoodi teinud. Aga eks ta ajutine lahendus on, vesi
ja niiskus teevad oma töö. Eriti kui juhtub vett täiesti kuuma peale pritsima siis see teip laguneb.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 04.10.04 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja galen
Hädapärast saab võtta mõni paraja paksusega plekk, koolutada see vähemalt ymber poole toru ymbermõõdu ning siis peenikete traatide või klambritega
tihedalt ümber toru kinni tõmmata ning katta kogu see värk spets teibiga.
Vanasti pandi sellisesse kohta veel pleki ja sumpsi/toru vahele asbesti, aga kaasajal seda ei soovitaks - ei ole teine väga tervislik. Vb on paremaid
kuumakindlaid materiale tekkinud.
|
Selle postitusega on juba oluline äraöeldud. Aga küsin veel, et mis auk see seal üldse on? Kui on mingi anduriauk, siis on lihtsam lõigata uus keere
sisse ning panna polt ette. Kui on läbiroostetanud, siis on vist kogu kollektor päris nutuses seisus, ja siis ei ole vist mõtet oodata, et miski seal
augu ees eriti kaua vastu peab... Sumpsi lappimiseks on muidu mingi kiti taoline asi olemas ja kunagi kah "akuutse probleemi" puhul seda
kasutanud: kitt alla, klaasriie vahele ja vitstega metallileht ümber. Pidas küll. Kui hiljem keevitama hakkasin, oli see kõvastunud kitt seal niimoodi
jalus, et pidi kogu auguga koha välja lõikama...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.10.04 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Tsitaat: | Esialgne postitaja galen
Hädapärast saab võtta mõni paraja paksusega plekk, koolutada see vähemalt ymber poole toru ymbermõõdu ning siis peenikete traatide või klambritega
tihedalt ümber toru kinni tõmmata ning katta kogu see värk spets teibiga.
Vanasti pandi sellisesse kohta veel pleki ja sumpsi/toru vahele asbesti, aga kaasajal seda ei soovitaks - ei ole teine väga tervislik. Vb on paremaid
kuumakindlaid materiale tekkinud.
|
Selle postitusega on juba oluline äraöeldud. Aga küsin veel, et mis auk see seal üldse on? Kui on mingi anduriauk, siis on lihtsam lõigata uus keere
sisse ning panna polt ette. Kui on läbiroostetanud, siis on vist kogu kollektor päris nutuses seisus, ja siis ei ole vist mõtet oodata, et miski seal
augu ees eriti kaua vastu peab... Sumpsi lappimiseks on muidu mingi kiti taoline asi olemas ja kunagi kah "akuutse probleemi" puhul seda
kasutanud: kitt alla, klaasriie vahele ja vitstega metallileht ümber. Pidas küll. Kui hiljem keevitama hakkasin, oli see kõvastunud kitt seal niimoodi
jalus, et pidi kogu auguga koha välja lõikama... |
Väike auk tekkinud väljalaske kollektori keevisõmbluse peal.
|
|
|