Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 03.10.04 13:51
|
|
|
Audi S8
Hei!
Kas keegi oskab aastate ja kuude kaupa siia kirja panna Audi S8 mudeli ajaloo.
Nimelt sooviks teada millal midagi muutus ning juurde tuli, seda nii tehniliselt kui ka välimuselt. Ning arvamusi masina kui sellise kohta kuulaks ka,
nii head kui halba. Et bensu võtab palju, seda pole mõtet rääkida.
Tänud, kui keegi viitsib veidi toksida siia infot.
The replacement for displacement
|
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.04 16:18
|
|
|
1996-1999, 4172cm, 340hj, 5,5s 0-100km/h
1999-2002, 4172cm, 360hj, 5,4s 0-100km/h
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 03.10.04 16:26
|
|
|
tänud, kas kõik 1999 on 360hj ?
Kui keegi nüüd veel väiksematest muudatustest midagi pajatada oskaks oleks super
The replacement for displacement
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 05.10.04 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Rax
1996-1999, 4172cm, 340hj, 5,5s 0-100km/h
1999-2002, 4172cm, 360hj, 5,4s 0-100km/h |
Niipalju kui mina otsisin, nägin ma et need 0-100km/h andmed on ikka 6,5 ja sinna kanti ?
The replacement for displacement
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 05.10.04 06:34
|
|
|
niisiis:
1999-2002
General info
Miles Per Gallon: 17/23 mpg
Curb Weight: 3858 lbs
Layout: Front-Engine/AWD
Transmission: 5-Speed Auto/Tiptronic
Engine
Type: V8
Displacement: 4172 cc
Horsepower: 360 bhp @ 7000 rpm
Torque: 317 lb-ft @ 3500 rpm
Performance
0-60 mph: 6.3 sec
0-100 mph: 15.9 sec
Quarter Mile: 14.9 sec @ 95 mph
Skidpad: .84g
Top Speed: 155 mph
Braking, 60-0 mph: 129 ft
Slalom Speed: 61.3 mph
Audi s8 96-99
Engine
Type: V-8
DOHC
32 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.50mm × 93.00mm
Bore / stroke ratio: 0.91
Displacement: 4172 cc 254.59 cu in
Compression: 11.60:1
Fuel system: Bo Motronic M5.4.1 MPFi
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 344.7 PS (340.0 bhp) (253.5 kW)@6600 rpm
Max. torque: 410.0 Nm (302 lbft) (41.8 kgm)@3500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 81.5 bhp/litre
Specific torque: 98.27 Nm/litre
Performance
0-100km/h: 6.8 s
Top speed: 250 km/h
Power to weight: 194.29 bhp/ton
Chassis
Engine location: Front
Engine alignment: Longitudinal
Steering: rack & pinion PAS
Turning circle: 12.30 m
Suspension front: I.DW.ARB.
Suspension rear: I.TzLi.TL.ARB.
Transmission: 5M
Drive: AWD
Top gear ratio: 0.8
Final drive ratio: 3.73
Rohkem ei suutnud leida 
|
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.04 07:19
|
|
|
6-midagi sek on automaat ja 5-midagi on manuaal. Automaadiga S8 eeliseks A8 ees on kroompeeglid ja S-märgid.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 05.10.04 08:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ren
Tsitaat: | Esialgne postitaja Rax
1996-1999, 4172cm, 340hj, 5,5s 0-100km/h
1999-2002, 4172cm, 360hj, 5,4s 0-100km/h |
Niipalju kui mina otsisin, nägin ma et need 0-100km/h andmed on ikka 6,5 ja sinna kanti ? |
Rax`i andmed manuaaliga mudelile minu arvates õiged, autokataloogidesse kiigates jäid samad numbrid silme ette...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 05.10.04 11:44
|
|
|
Siis vast sattusin automaatide otsa tundub 
The replacement for displacement
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 05.10.04 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ren
tänud, kas kõik 1999 on 360hj ?
Kui keegi nüüd veel väiksematest muudatustest midagi pajatada oskaks oleks super |
1999 algus (ja keskpaik vist) veel 340hj
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 05.10.04 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõmm
Automaadiga S8 eeliseks A8 ees on kroompeeglid ja S-märgid. |
Mainituile lisanduvad +40 või +50 hp võimsust, sportlikum vedrustus ja ülbem aura . Peale selle, 4,2 mootoriga A8't ei saanud manuaaliga isegi põlvili paludes (vaevalt, et ükski klient seda sooviski). Seevastu
S8'l standardis olnud sportistmeid + rooli ja Avus velgi sai A8'le lisana tellida, mida mobilet uurides ka suhteliselt sageli on tehtud...
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 05.10.04 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõmm
6-midagi sek on automaat ja 5-midagi on manuaal. Automaadiga S8 eeliseks A8 ees on kroompeeglid ja S-märgid. |
Manuaal S8-l pole kroompeegleid siis või ? 
The replacement for displacement
|
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.04 16:07
|
|
|
minu andmete põhjal toodeti 1996-1999a. variante ainult 6 käigulise manuaal kastiga. 1999a. lisandus 6käigulisele manuaalile ka 5ne automaat. Mõlemal
variandil annab tehas 245/45 18 mõõdu.
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 08.10.04 05:04
|
|
|
Mis sisu ja välimuse poole pealt muutus ja millal oskab ka keegi äkki öelda ? Ning kas see 360hj mudel on töökindlam kui 340hj variant ? Äkki on
kellelgi kogemusi või tuttaval või tuttava tuttaval 
The replacement for displacement
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 08.10.04 05:57
|
|
|
Mis Sa selle mootori pärast põed, see vidin on ilmselt suhteliselt tagumine asi, mis kulutusi võib nõudma hakata. Aga välimus muutus 2000. aastal, kui
ninaosa ja esipamper tibake kandilisemaks tehti. Naised saunas rääkisid A8 kohta, et selle esisilda ja roolilatti oli 97.a parendatud, vast kehtib
sama ka S8 puhul...
|
|
|
|
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.04 19:12
|
|
|
Huvitav, minu teada tuli facelift aastal 99. Seda nii a8-l, kui s8-l. Esituled, nikkelliist ümber terve auto, esivõre, salongis käetoed,
armatuurituled(kahjuks mitteaudilikuks). Ja veel ühtteist, mida praegu ei tule meelde kohe.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 09.10.04 14:37
|
|
|
Võis olla küll 1999 aastal. Ma vaatasin auto24.ee müügikuulutuste järgi ja seal olid '99 masinad veel vana ninaga...
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 09.10.04 20:36
|
|
|
1999 lõpetati vanade tootmine ja hakati uuendatud A8 ja S8 tootma (välimus, sisu, mootor-kõik need vahetusid sel aastal)
|
|
|
|