Deprecated: Implicit conversion from float 251740.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Süüte keeramisel jäi makk korraks vait
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Süüte keeramisel jäi makk korraks vait (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1899)
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 30.04.11 06:15 Tsiteeri
Süüte keeramisel jäi makk korraks vait



Tere

Masinaks Audi 100 C4 kere.

Arvatavasti tulevad minu poolt nüüd lollid küsimused aga ei suutnud otsinguga vastuseid leida.

Oli enne mingi kenwood'i makk, mis jäi korraks vait kui mootorit käivitasin. Kui mootor tööle hakkas, mängis ka makk edasi.

Sai ostetud Pioneeri DEH-6900IB makk, mis tegi ka samamoodi aga kui sai lülite pirne vahetatud ja makk korraks eest ära võetud ja pärast tagasi pannes mängib ta pidevalt kui süüdet keerata. Pärast avastasin, et maki poolses ISO pistikust on üks juhtmeke kadunud, mis minu meelest ühendas kollase ja punase juhtme. Vanal Kenwoodi maki pistikul need juhtmed ühendatud polnud.

Lülitite pirnide vahetamisel avastasin et osad juhtmed kehvasti kokku ühendatud ja isoleeritud ning liigutades läks midagi lühisese ning lõi ühe kaitsme läbi, pärast mida makk üldse ei mänginud. Kaitse asus juhipool keskmine rida ja kõige ülemine nr 8. 15A/32V oli seal sees.
Käepärast oli 8A/30V, kõhklesin küll aga panin selle ja kõik töötas jälle.

Kas selle kaitsme pärast makk ei lülita end enam välja?


Seda olen ka mõnel teisel autol märganud, et süüte keeramisel jääb makk korraks vait. Miks see vajalik on? Kas makile kasulikum kui ta süüte keeramisel end korraks välja lülitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.04.11 06:29 Tsiteeri


Kui sa punase ja kollase juhtme kokku panid, siis ei lülitu raadio enam võtmest välja. Starteri andmisel lülitatakse suuremad tarbijad mis ei ole mootori tööks vajalikud välja (tuled, kojamehed, soojendus, raadio jne.).


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 30.04.11 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Kui sa punase ja kollase juhtme kokku panid, siis ei lülitu raadio enam võtmest välja. Starteri andmisel lülitatakse suuremad tarbijad mis ei ole mootori tööks vajalikud välja (tuled, kojamehed, soojendus, raadio jne.).


Et siis makk töötas lihtsalt niipalju vaikselt et ei seganud mootori käivitamist.
ei mäleta aga äkki oli kliima ka kinni.

http://pioneer.ipapercms.dk/Manuals/DEH_P6900IB_XRD7139_installation_manual/GetPDF.ashx
lk 4
Tsitaat:

When this unit is installed in a vehicle without ACC (accessory) position on the ignition switch, red cable must be wired to the terminal that can detect the operation of the ignition key. Otherwise, battery drain may result.


niipalu kui maki installi manuali vaatasin ja aru sain siis kollane on ACC.

mul süütelukul on off, on ja start. ACC-d polegi.

Makk igatahes eile vait ei jäänud enne kui ma ta ise välja lülitan. kas keeran auto mootori tööle või kinni, mängib makk rahulikult edasi.


Käisin just proovimas ja käivitades pani makk end kenasti kinni jälle korraks :D
Masin oli eile õhtust saati seisnu ja ju tundis, et peab üleliigsed asjad kinni panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.04.11 07:10 Tsiteeri


ACC juhe on olemas üksikutel C4 A100-del (punane juhe) ja nendel kellel ei ole tuleb ise tuua süüteluku tagant kus on see juhe kindlasti olemas.

ACC asend on Audil siis kui võtad võtme süütelukust välja.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 30.04.11 16:40 Tsiteeri


Tänud. Ma jälle targem.


Autopoolse pistiku punane ja kollane on omavahel ühendatud. seega see maki pistikus olev ühendus polegi mul vajalik.


Mind hirmutas just see ära, et makk alati käivitamisel korraks vait jäänud ja nüüd ükspäev siis mängib rõõmsalt edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]