Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Elektrooniline/mehhaaniline kliima juhtblokk (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1370)
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.11 15:55 Tsiteeri
Elektrooniline/mehhaaniline kliima juhtblokk



Kuidas selle paigaldamisega on, kui varem on olnud nn mehhaaniline kontrollimine, kuid kui tahan panna seda elektroonilist, kas piisab ainult ühe väljavahetamisega teise vastu?

Audi 100 ja A4 (C4 ja B5) kliima juhtblokid tunduvad samasugused ka B4 omaga, kas ka need sobiksid minu autole?


Autoks on Audi 80 1987.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 25.04.11 16:10 Tsiteeri


Kohe kindlasti ei ole see nii lihtne. Mehhaanilisel liigutatakse klappe mis õhku suunavad trossidega. Elektroonilisel aga on klappide küljes hoovad ja mootorid. Selleks, et mehhaanilise asemel elektrooniline panna, peaksid kogu armatuurialuse ära vahetama :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.11 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Kohe kindlasti ei ole see nii lihtne. Mehhaanilisel liigutatakse klappe mis õhku suunavad trossidega. Elektroonilisel aga on klappide küljes hoovad ja mootorid. Selleks, et mehhaanilise asemel elektrooniline panna, peaksid kogu armatuurialuse ära vahetama :D


Olgu, siis see üsna mõttetu ettevõtmine.



Lisaks veel küsimus, et milles võib asi olla, et meh. juhtblokil ei saa suunata "õhuvoogu" kõige alla paremasse asendisse, kus on restide vms märk. Nimelt jääb see keeramise nupp kinni allasuunatud märgi juurde ning edasi ei saa keerata. Vaatasin nupu taha, et tross tundus küll õigesti seal küljes olevat.

Samasse teemasse veel: allasuunatud õhuvool ei jõua tagumiste inimesteni (esiistmete alt vastavatest kohtadest lihtsalt ei tule õhku), kuid esimestest tuleb väga hästi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 25.04.11 16:29 Tsiteeri


Endal oli algul B4 sedaan, sellel ei tahtnud ka sinna alla paremale minna, vaid jäi alla pidama. Makk välja, ning natuke näpuga kaasa meelitama, toore jõuge võid midagi ära lõhkuda, seal plastik detailid. Kui korra liikuma saad, siis pead tükk aega mudima, et vähegi paremini liikuma hakkaks.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 25.04.11 16:32 Tsiteeri


Klappidega mingi jama arvatavasti.... Täpsemalt foorumi teel küll õelda ei oska...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.04.11 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Klappidega mingi jama arvatavasti.... Täpsemalt foorumi teel küll õelda ei oska...

Sul öigus...mingi teema nende klappidega vist küll, mul b3-l sama asi, et viimane nöks jääb puudu..keegi seda kunagi lammutanud ei ole ja enne toimis.
Minul tollega nokitsemist on ;)


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.11 16:41 Tsiteeri


Kirjutan siis veel samasse teemasse küsimusteks...


Et siis autol on selline lugu, et rool hakkas kriuksuma ning käib veidi raskemini kui varem. Selle probleemiga kaasnes ka see, et suund ei lähe enam välja rooli sirgeks keeramisel (klõps käib, kuid välja ei lähe). Kui roolile peale suruda, siis see läheb veidi nn sissepoole, seejärel keerata, on kergus/raskus nii nagu olema peaks ning läheb välja ka suund.

NB! Roolivõimuta auto


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 01.05.11 17:15 Tsiteeri


Ära nüüd ühe pealkirjaga teemas hakka nüüd mingit totaalset kõrvalteemat ajama:D
Pärast ei saa keegi enam midagi aru.


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]