KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.11 17:01
|
|
|
66kw TDI jõnksutab 1800rpm peal
Probleem siis ühe 1997 a. A4'ga, mootorikood AHU. Hakkasin rahulikult kiirendama, kui järsku hakkas auto jõnksutama, ning kui pöörded jõudsid
kõrgemale, kadus ka probleem. Proovisin uuesti ja sama jant kuskil umbes-täpselt 1800 pöörde peal, kui üle selle pöörde jõuab siis on mootoril jõudu
küllaga. Selline tunne nagu millegipärast ei saaks sellel pöördel kütust kätte. Proovisin ka tühikäigul gaasi anda ning teeb samamoodi. Lasin korra
tühikäigul pöörded kõrgele ja avastasin, et on hakanud ka tahma välja ajama. Varem sellist asja pole täheldanud.
Lasin kütusefiltrist ka natuke kütet välja, et kontrollida äkki on filter vett täis vms. aga filter oli puhas. Filter vahetatud u. 18k km eest.
Oskab keegi nõu anda, kus võib viga peituda? Ise mõtlesin korra, et äkki peapihusti nöögib vms.
|
|
|
Marx0
klubiliige
Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B6
|
postitati 22.04.11 17:52
|
|
|
Esmalt juhe külge aga sellist asja võib tekitada ka gaaspedaali asendi andur.
|
|
|
Raito
huviline
Registreerunud 12.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5tdi 1995a.
|
postitati 22.04.11 20:36
|
|
|
Pakuks EGR-i.
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 23.04.11 09:14
|
|
|
Mul siis sarnane mure A4 1.9 td 1Z 66kw
Auto hakkab raputama kuskil 1500 rpm kandis siis kui üritad sujuvalt sõita kui pedaali põhja lööd või alla lased jätab järgi.Seda iga käiguga.Ja
tundub et midagi on seoses soojusega,peale ca 40 km maanteesõitu raputab ka kõrgematel pööretel.See ei ole mingi vibratsioon,nagu auto tahaks laiali
laguneda.
Kontrollitud:
Vag-com ühtegi viga ei näita
Küttefilter,õhufilter uued
käigukast ja siduriketas korras
hooratas on ühemassiline ja seal on kõik korras
pooltelje otsad korras
mootoripadjad vahetatud
paagi sees kõik puhas
EGR on ok
Turbo korras
Käigukasti padjad vahetatud
Ei teagi enam mis teha,auto käis ka paljukiidetud Männiku test-remis ja Audihoolduses ei osand need ka midagi,öelda.
Tühikäigul(paigal seistes) kõikidel pööretel OK,käima läheb paugust ja ei värise ja suitse.
Kast õlut välja panna.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.11 21:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Mul siis sarnane mure A4 1.9 td 1Z 66kw
Auto hakkab raputama kuskil 1500 rpm kandis siis kui üritad sujuvalt sõita kui pedaali põhja lööd või alla lased jätab järgi.Seda iga käiguga.Ja
tundub et midagi on seoses soojusega,peale ca 40 km maanteesõitu raputab ka kõrgematel pööretel.See ei ole mingi vibratsioon,nagu auto tahaks laiali
laguneda.
Kontrollitud:
Vag-com ühtegi viga ei näita
Küttefilter,õhufilter uued
käigukast ja siduriketas korras
hooratas on ühemassiline ja seal on kõik korras
pooltelje otsad korras
mootoripadjad vahetatud
paagi sees kõik puhas
EGR on ok
Turbo korras
Käigukasti padjad vahetatud
Ei teagi enam mis teha,auto käis ka paljukiidetud Männiku test-remis ja Audihoolduses ei osand need ka midagi,öelda.
Tühikäigul(paigal seistes) kõikidel pööretel OK,käima läheb paugust ja ei värise ja suitse.
Kast õlut välja panna. |
Viga on tõenäoliselt pumbas.
Kordategemine maksab kaubikutäis õlut.
Vanad mootoripadjad (originaalid) on ikka alles?
Uued tundmatu meistri tehtud padjad lähevad pooleks uskumatult ruttu, siis hea tagasi panna.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 24.04.11 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Mul siis sarnane mure A4 1.9 td 1Z 66kw
Auto hakkab raputama kuskil 1500 rpm kandis siis kui üritad sujuvalt sõita kui pedaali põhja lööd või alla lased jätab järgi.Seda iga käiguga.Ja
tundub et midagi on seoses soojusega,peale ca 40 km maanteesõitu raputab ka kõrgematel pööretel.See ei ole mingi vibratsioon,nagu auto tahaks laiali
laguneda.
Kontrollitud:
Vag-com ühtegi viga ei näita
Küttefilter,õhufilter uued
käigukast ja siduriketas korras
hooratas on ühemassiline ja seal on kõik korras
pooltelje otsad korras
mootoripadjad vahetatud
paagi sees kõik puhas
EGR on ok
Turbo korras
Käigukasti padjad vahetatud
Ei teagi enam mis teha,auto käis ka paljukiidetud Männiku test-remis ja Audihoolduses ei osand need ka midagi,öelda.
Tühikäigul(paigal seistes) kõikidel pööretel OK,käima läheb paugust ja ei värise ja suitse.
Kast õlut välja panna. |
Kuskilt on läbi jooksnud, et pumbapeas olev mähis vajaks puhastamist, see on tühikäigul käimist/värinat mõjutanud. Mähises on magnet ja sinna koguneb
aja jooksul igast metallipuru/osakesi, mis mõjutab pumba tööd.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.11 11:44
|
|
|
Pump!
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.11 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Mul siis sarnane mure A4 1.9 td 1Z 66kw
Auto hakkab raputama kuskil 1500 rpm kandis siis kui üritad sujuvalt sõita kui pedaali põhja lööd või alla lased jätab järgi.Seda iga käiguga.Ja
tundub et midagi on seoses soojusega,peale ca 40 km maanteesõitu raputab ka kõrgematel pööretel.See ei ole mingi vibratsioon,nagu auto tahaks laiali
laguneda.
Kontrollitud:
Vag-com ühtegi viga ei näita
Küttefilter,õhufilter uued
käigukast ja siduriketas korras
hooratas on ühemassiline ja seal on kõik korras
pooltelje otsad korras
mootoripadjad vahetatud
paagi sees kõik puhas
EGR on ok
Turbo korras
Käigukasti padjad vahetatud
Ei teagi enam mis teha,auto käis ka paljukiidetud Männiku test-remis ja Audihoolduses ei osand need ka midagi,öelda.
Tühikäigul(paigal seistes) kõikidel pööretel OK,käima läheb paugust ja ei värise ja suitse.
Kast õlut välja panna. |
Kuskilt on läbi jooksnud, et pumbapeas olev mähis vajaks puhastamist, see on tühikäigul käimist/värinat mõjutanud. Mähises on magnet ja sinna koguneb
aja jooksul igast metallipuru/osakesi, mis mõjutab pumba tööd. |
Peaks minu teemat otsima, ma ei jaksa igakord ühte ja sama kirjutada. Kusagil peaks olema teema "pöörded ujuvad" või midagi taolist kuhu ma panin
pildid ja kirjeldused üles.
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.11 18:52
|
|
|
Pole veel enda masinaga diagnosti jõudnud aga täna hakkas eelsüüteküünalde tuli vilkuma. Seda märkasin ka, et külma mootoriga ei ole seda jõnksu.
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.11 20:13
|
|
|
Nii, VAG COM'iga üle vaadatud ja näitas peapihusti viga, peapihusti takistus (ca. 65 oomi) ei klappinud etteantud väärtustega (90-120 oomi).
Vahetasin pihusti ühe kasutatud pihusti vastu, takistus oli korras ja stendis pihustas ka ilusti aga viga esineb siiski. Samuti on VAG COM'iga
veakood sees. Nüüd ei teagi mis edasi teha, kas veel mõnda teist pihustit proovida või peitub viga mujal.
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.11 14:35
|
|
|
Minu poolest võib teema sulgeda. Masin nüüd korras, pihusti juhe oli pistiku juurest lahti murdunud uue pihusti paigalduse käigus.
|
|
|