tom200
huviline
Registreerunud 09.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.04 18:42
|
|
|
rihma purunemine
Kui 2,6 või 2,0 liitrisel mootoril rihm puruks läheb, siis on vist elu sitt. Mis puruks minna võib? Kas kolbidel õõnsusi pole, et vältida klappidega
otsest kokkupuudet?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 01.10.04 19:08
|
|
|
Õõnsused peaks olema vaid turbomootoritel,klapid saad pähe ikka kui rihm puruneb.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 01.10.04 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEEMEES
Õõnsused peaks olema vaid turbomootoritel,klapid saad pähe ikka kui rihm puruneb. |
Turbodel lähevad klapid siiski pähe.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
jasu
huviline
Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 01.10.04 19:36
|
|
|
2,0 ei lähe klapid pähe ja 2,6 minu teada ka .
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.10.04 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jasu
2,0 ei lähe klapid pähe ja 2,6 minu teada ka . |
2,0 R4 (85kw) on klappide päheminek minu andmetel garanteeritud. (järgi proovitud) Samas neid kaheliitriseid on ju ka erinevaid.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.04 20:29
|
|
|
Kõigil uuematel 90a alates lähevad klapid pähe!!! Vanematel lihtsalt ei tea...
|
|
|
jasu
huviline
Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 01.10.04 20:34
|
|
|
jah tüüpe on erinevaid.
2.0 3A-l ei lähe
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 02.10.04 08:12
|
|
|
5sil mootoritel klapid pähe ei jookse naljalt aga 4sil kahjuks küll
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
tom200
huviline
Registreerunud 09.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.04 11:54
|
|
|
Palju remont maksma võib minna? Mis üldse välja vahetamist tahavad peale rihma purunemist? Klapid, kepsud ehk, rihm ise, veepump...
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 05.10.04 11:32
|
|
|
minul oli 2,6 sel väntvõlli otsat löönud pool ringi valeks, samuti 1 nukkvõlli otsa hammasratta kõveraks ja rihma ka päris pikalt üle hammaste. Vända
otsast sai õigeks aetud, nukkvõlli otsa sirge hammasratas, kõik asjad õigeks aetud, uus rihm ja sõidan nii kuis jaksan. Ei jäänud kolbidele miskit
ette. Palju raha läks ei oska öelda kuna tehti terve esiots.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.10.04 12:50
|
|
|
Üldiselt oleneb väga palju ka pööretest, mille juures rihm katkeb. Tihti kipub ta seda tegema just tuure andes ja siis on inertsi tõttu ka palju
suurem võimalus kolbidel-klappidel kokku saada. Kui diislil on kolvis põlemiskamber, siis selle võrra on tal lamedam silindrikaas. Surveaste on
diislil ju bensukast ligi 2x suurem, seega pole seal ka eriti seda ruumi üle midagi...
Eks sa võta loogiliselt, millised gaasijaotus- ja väntmehhanismi osad seal deformeeritud võivad saada. Ilmselt klapisääred ja juhtpuksid, halvemal
juhul ka kolvid, kepsud, tõukurid, nukkvõll koos kandelaagritega jne.
Ära sa seda kriitilist piiri parem ootama jää, vaheta rihm õigel ajal või veidi varem ja pole probleeme.
|
|
|
|