Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: rihma purunemine (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2021)
tom200
huviline



Registreerunud 09.09.04
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.04 18:42 Tsiteeri
rihma purunemine



Kui 2,6 või 2,0 liitrisel mootoril rihm puruks läheb, siis on vist elu sitt. Mis puruks minna võib? Kas kolbidel õõnsusi pole, et vältida klappidega otsest kokkupuudet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 01.10.04 19:08 Tsiteeri


Õõnsused peaks olema vaid turbomootoritel,klapid saad pähe ikka kui rihm puruneb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 01.10.04 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Õõnsused peaks olema vaid turbomootoritel,klapid saad pähe ikka kui rihm puruneb.


Turbodel lähevad klapid siiski pähe.:(


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jasu
huviline



Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 01.10.04 19:36 Tsiteeri


2,0 ei lähe klapid pähe ja 2,6 minu teada ka .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.10.04 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jasu
2,0 ei lähe klapid pähe ja 2,6 minu teada ka .

2,0 R4 (85kw) on klappide päheminek minu andmetel garanteeritud. (järgi proovitud) Samas neid kaheliitriseid on ju ka erinevaid.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.04 20:29 Tsiteeri


Kõigil uuematel 90a alates lähevad klapid pähe!!! Vanematel lihtsalt ei tea...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jasu
huviline



Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 01.10.04 20:34 Tsiteeri


jah tüüpe on erinevaid.
2.0 3A-l ei lähe


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 02.10.04 08:12 Tsiteeri


5sil mootoritel klapid pähe ei jookse naljalt aga 4sil kahjuks küll:(


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tom200
huviline



Registreerunud 09.09.04
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.04 11:54 Tsiteeri


Palju remont maksma võib minna? Mis üldse välja vahetamist tahavad peale rihma purunemist? Klapid, kepsud ehk, rihm ise, veepump...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.10.04 11:32 Tsiteeri


minul oli 2,6 sel väntvõlli otsat löönud pool ringi valeks, samuti 1 nukkvõlli otsa hammasratta kõveraks ja rihma ka päris pikalt üle hammaste. Vända otsast sai õigeks aetud, nukkvõlli otsa sirge hammasratas, kõik asjad õigeks aetud, uus rihm ja sõidan nii kuis jaksan. Ei jäänud kolbidele miskit ette. Palju raha läks ei oska öelda kuna tehti terve esiots.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.10.04 12:50 Tsiteeri


Üldiselt oleneb väga palju ka pööretest, mille juures rihm katkeb. Tihti kipub ta seda tegema just tuure andes ja siis on inertsi tõttu ka palju suurem võimalus kolbidel-klappidel kokku saada. Kui diislil on kolvis põlemiskamber, siis selle võrra on tal lamedam silindrikaas. Surveaste on diislil ju bensukast ligi 2x suurem, seega pole seal ka eriti seda ruumi üle midagi...

Eks sa võta loogiliselt, millised gaasijaotus- ja väntmehhanismi osad seal deformeeritud võivad saada. Ilmselt klapisääred ja juhtpuksid, halvemal juhul ka kolvid, kepsud, tõukurid, nukkvõll koos kandelaagritega jne.

Ära sa seda kriitilist piiri parem ootama jää, vaheta rihm õigel ajal või veidi varem ja pole probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]