Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Esi ja tagateljel erinev kõrgus? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2318)
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 17.04.11 15:12 Tsiteeri
Esi ja tagateljel erinev kõrgus?



Probleem siis selline ,et auto esi ja tagaosa kõrguste vahe on mul erinev.Esitiiva kõrgus maapinnast poritiivani on 70,5 cm ja tagatiival 72,0 cm kui erinevate kõrgusega rehvid mõjutavad neljaveolise auto veermiku tööd siis järsku mõjutab ka auto kikkis olek.Auto tulnud mõned kuud tagasi Eestisse ja siin vedrusi vahetatud ei ole.Mõõtes ühte teist Q oli see auto 6 cm minu autost madalam.Oskab keegi nõu anda kas pean vedrusi hakkama vahetama või võib nii jääda.



http://www.upload.ee/image/1279065/IMG_0221.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.04.11 03:16 Tsiteeri


Võid rahulikult edasi sõita :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.04.11 04:49 Tsiteeri


Näita suuremas plaanis pilti küljelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 18.04.11 05:32 Tsiteeri


Üle ei ole mõtet reageerida, ei tee selline kõrguste vahe quattro sildadele mitte kui midagi. Mu A6'l on kõrguste vahe tervelt 5cm. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 18.04.11 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Näita suuremas plaanis pilti küljelt.


http://www.upload.ee/thumb/1281321/IMG_0222.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1281323/IMG_0224.JPG

vajuta pildile et suuremalt näha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.04.11 16:25 Tsiteeri


Kui vedrusid vahetama hakkad siis mul on huvit korralikke tagavedrude vastu. Kui tegu avandi ja esiveoolisega on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 18.04.11 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urki
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Näita suuremas plaanis pilti küljelt.


http://www.upload.ee/thumb/1281321/IMG_0222.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1281323/IMG_0224.JPG

vajuta pildile et suuremalt näha

Need ei ole suuremas plaanis pildid.

Need aga on:
http://www.upload.ee/thumb/1245174/S4.jpg http://www.upload.ee/thumb/1245218/s4_2.jpg

Nüüd paiguta oma auto tasasele pinnale, aseta kaamera objektiivi telg autoga risti, kruvi veidi "zoomi" peale, et vältida moonutusi(loomulikult tuleb ise vajadusel taganeda, et kogu auto ikka peale mahuks) ja tee sarnane pilt oma autost. Seejärel võrdle näiteks akende serva jooni ja tee järeldused. Ülal viidatud pilt on Audi reklaamfoto ja seal on auto sellise kõrgusega nagu ette nähtud.

Üldiselt, nii kaua kuni pooltelje otsi väga metsikult ei kõverda ja rataste külgkalle paigas, ei lõhu midagi. Lihtsalt imelik vaadata, kui tagant uppis on ja nõudlikum juht tunnetab ilmselt ka mingit erinevust juhitavuses, kuid see oleneb konkreetsest setupist ja veermiku korrasolekust ning võib parem olla nii ühte kui ka teistpidi.

Hetkel näidatud piltidelt tundub täiesti OK, nii palju kui nendest piltidest aru võimalik saada on. Minul oli taga koopaääre ja ratta vahel kaks korda suurem ruum, kui ees.

Rehvid peavad olema sama kõrgusega keskdiferentsiaali tõttu, mis peab erinevate ratta ümbermõõtude korral üleliigset tööd tegema(kiirused erinevad). Erinev auto otsade kõrgus ei oma diferentsiaalile mingit mõju.


Automees6, jutt on ilmselgelt quattrost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 18.04.11 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui vedrusid vahetama hakkad siis mul on huvit korralikke tagavedrude vastu. Kui tegu avandi ja esiveoolisega on.

Tnx,kuid tagavedrud on vist minu arvates liiga head kuna auto 6 cm kõrgem kui teine quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RainerJR
huviline

Avatar


Registreerunud 21.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2TQ 20V , IZ Kombi

postitati 18.04.11 19:04 Tsiteeri


see teine quattro millel sa mõõtsid on arvatavasti siis vedrud väsind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]