Lehekülgi: 1 2 |
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.04.11 20:02
|
|
|
1.9TDI-PD AVF 96KW temperatuuri valed näidud.
Tere,
Nimelt probleem selline, et armatuuris on 90C, arvutiga läbi VAG-i 70-75C. Sai täna vahetatud termo andur (roheline, 4 klemmi, FAE), vastu ja tulemus
täpselt sama, mis tehase originaaliga, mis peal siis oli antud juhul (must). Kust see temperatuuri info siis tuleb või mis teda mõjutab? Korra sai
pistik lahti jäetud, masin pani suht segast natuke, pöörded ülesse alla jne.., siis vist harjus juba ära, kui tagasi ühendatud, siis näitas samat
infot ikka edasi. klemmid olid ilusad puhtad, tihendid ümber (sai uued pandud vahetuse käigus).
Oskab keegi midagi soovitada?
Antud andmed peale 10-20km sõitu, linnas ja sai natuke vajutatud, et mootor läheks kuumemaks, näidud võtsin sõidu lõpus.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.04.11 20:22
|
|
|
Millest järeldus et temp vale?
Kui oled juba anduri korra vahetanud, siis temp on ilmselt õige just.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.04.11 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Millest järeldus et temp vale?
Kui oled juba anduri korra vahetanud, siis temp on ilmselt õige just. |
Järeldus on sellest, et armatuuris on 90C ja ajus on teine näit. Küttekulu ka just antud juhul ei hiilga (10.5 keskmine), tegemist küll automaadiga,
aga nii suuri numbreid diisli kohta ei ootaks, eriti veel sujuval sõidul.
Mootorit sai piinatud,riinatud, et temp oleks võimalikult kõrge, üle 75C ei ole võimalik saavutada lihtsalt.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 11.04.11 20:50
|
|
|
Väga lihtne, termostaat on peetis.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.04.11 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Väga lihtne, termostaat on peetis. |
Aga üks teema on ikkagi, kas termostaat ja see teine tempi andur on omavahel seotud? Kuna kui pistik lahti oli, siis üle 60C ei vedanud Vag-i järgi,
sai see tagasi ühendatud, tuli 15C juurde, neil mingi omavaheline teema? Arvutab keskmist seal?
Küsiks veel selle Syncro angle kohta, et oskab keegi midagi sellest rääkida või üldse nendest näitudest?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 11.04.11 20:54
|
|
|
Kui sul on uuema tüübi kone, siis sellel annab vahetada nii, et midagi pole vaja lahti lõhkuda, st pääseb kenasti termostaadi korpusele ligi, st suht
kenasti. Termo ise maksab 2-300 EEK. Ja paar liitrit jahutusvedelikku ja u tunnike nokitsemist.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.04.11 21:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Kui sul on uuema tüübi kone, siis sellel annab vahetada nii, et midagi pole vaja lahti lõhkuda, st pääseb kenasti termostaadi korpusele ligi, st suht
kenasti. Termo ise maksab 2-300 EEK. Ja paar liitrit jahutusvedelikku ja u tunnike nokitsemist. |
Aga mis tal on siis andurit või midagi, et ühte kohta teine inf. tuleb?
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 11.04.11 21:04
|
|
|
Enda autol ka see anduri vahetus läbi elatud ning lõpuks vahetuse käigus selgus, et termostaat oli kutu.
Vag com näitas samuti siis ca 75C kuid armatuuris seier ei jõudnud 90C peale vaid jäi mõni mm puudu.
Samas kütusekulu pole üle 7-7.5 olnud...
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.04.11 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Enda autol ka see anduri vahetus läbi elatud ning lõpuks vahetuse käigus selgus, et termostaat oli kutu.
Vag com näitas samuti siis ca 75C kuid armatuuris seier ei jõudnud 90C peale vaid jäi mõni mm puudu. |
Selge, kui juba kellegil sama juhus olnud, siis toob asjale kindlust, et midagi suvalist niisama taaskord ei vaheta .D
Minul muidugi jõuab ilusti 90C võibolla isegi 1mm üle, aga seda suht raske arusaada, et mis see täpne kesk. seal on.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 11.04.11 21:12
|
|
|
AVF motol termostaati lihtne vahetada.
Huvitav, et kütusekulu Su autol nii kõrge on...
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.04.11 05:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
AVF motol termostaati lihtne vahetada.
Huvitav, et kütusekulu Su autol nii kõrge on... |
seda küttekulu värki mõtlesin isegi, et midagi on mäda, kuidagi diisli võlu nagu kaob ära vms.., samas küttekulu maanteel jääb sinna 6 kanti, linnas
on lihtsalt kuidagi ulmeline. Eks vahetab ära ja vaatab, mis siis näitab. Hetkel segud valed ja eks see annab ka midagi juurde.
Oskab keegi öelda, kus see asub?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.04.11 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
AVF motol termostaati lihtne vahetada.
Huvitav, et kütusekulu Su autol nii kõrge on... |
seda küttekulu värki mõtlesin isegi, et midagi on mäda, kuidagi diisli võlu nagu kaob ära vms.., samas küttekulu maanteel jääb sinna 6 kanti, linnas
on lihtsalt kuidagi ulmeline. Eks vahetab ära ja vaatab, mis siis näitab. Hetkel segud valed ja eks see annab ka midagi juurde.
Oskab keegi öelda, kus see asub? |
75 on norm töösoe mootor ajule sellest piisab. Ei usu et se 10 kraadi juurde midagi muudab. Räägi parem palju sõidad päevas? Tundub et vaatad ainult
kompuutri järgi keskmist kulu. Pane paak täis ja sõida tuli põlema ja pane uuesti täis ja arvuta täpne kütusekulu.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.04.11 06:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
AVF motol termostaati lihtne vahetada.
Huvitav, et kütusekulu Su autol nii kõrge on... |
seda küttekulu värki mõtlesin isegi, et midagi on mäda, kuidagi diisli võlu nagu kaob ära vms.., samas küttekulu maanteel jääb sinna 6 kanti, linnas
on lihtsalt kuidagi ulmeline. Eks vahetab ära ja vaatab, mis siis näitab. Hetkel segud valed ja eks see annab ka midagi juurde.
Oskab keegi öelda, kus see asub? |
75 on norm töösoe mootor ajule sellest piisab. Ei usu et se 10 kraadi juurde midagi muudab. Räägi parem palju sõidad päevas? Tundub et vaatad ainult
kompuutri järgi keskmist kulu. Pane paak täis ja sõida tuli põlema ja pane uuesti täis ja arvuta täpne kütusekulu. |
Ei sõida kompuutri järgi, sai siin proovitud, et poolepaagiga sai ntx 300km ainult sõidetud, siis oli seier peaaegu nullis, et kompuutril oli juba ees
0km sõitu veel. Pool paaki on siis 30-31L. Kuna küttekogused on väikesed, ntx mõnel 100-ne paak jne.., et seal ainult 60, siis on suht hästi näha kuda
seier langeb juba. Kas 75C peab ka olema siis, kui ma maanteel sõidan?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.04.11 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Ei sõida kompuutri järgi, sai siin proovitud, et poolepaagiga sai ntx 300km ainult sõidetud, siis oli seier peaaegu nullis, et kompuutril oli juba ees
0km sõitu veel. Pool paaki on siis 30-31L. Kuna küttekogused on väikesed, ntx mõnel 100-ne paak jne.., et seal ainult 60, siis on suht hästi näha kuda
seier langeb juba. Kas 75C peab ka olema siis, kui ma maanteel sõidan? |
Ei, ei, ei, ära nii neid asju mõõda, viga läheb ülisuureks, ikka paak täis, sõidad tühjaks ja siis uuesti täis, siis saad vähemalt mingi täpsusega +/-
0,2l selle keskmise kulu. Ja 60L on täitsa normaalne paak, sajaseid peale mõne ameerika hiigelmaasturite ei teagi.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.04.11 07:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Ei sõida kompuutri järgi, sai siin proovitud, et poolepaagiga sai ntx 300km ainult sõidetud, siis oli seier peaaegu nullis, et kompuutril oli juba ees
0km sõitu veel. Pool paaki on siis 30-31L. Kuna küttekogused on väikesed, ntx mõnel 100-ne paak jne.., et seal ainult 60, siis on suht hästi näha kuda
seier langeb juba. Kas 75C peab ka olema siis, kui ma maanteel sõidan? |
Ei, ei, ei, ära nii neid asju mõõda, viga läheb ülisuureks, ikka paak täis, sõidad tühjaks ja siis uuesti täis, siis saad vähemalt mingi täpsusega +/-
0,2l selle keskmise kulu. Ja 60L on täitsa normaalne paak, sajaseid peale mõne ameerika hiigelmaasturite ei teagi. |
Paagiga sain mingi 5xxkm sõita, kui ma ei eksi, sellest mingi 10-15% oli maanteed, tartus sai paak täis pandud ja viljandisse sõidetud, ülejäänu
linnavahel puristatud. Kui ma ei eksi oli mingi 550-580km vahel see, kui pidin juba tankima, et punane hakkas allapoole jõudma. Või kui ntx 20L panen
paaki ja saan ainult 150km sõita, ei tundu kuidagi normaalne minu meelest? Või peabki nii olema?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.04.11 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Paagiga sain mingi 5xxkm sõita, kui ma ei eksi, sellest mingi 10-15% oli maanteed, tartus sai paak täis pandud ja viljandisse sõidetud, ülejäänu
linnavahel puristatud. Kui ma ei eksi oli mingi 550-580km vahel see, kui pidin juba tankima, et punane hakkas allapoole jõudma. Või kui ntx 20L panen
paaki ja saan ainult 150km sõita, ei tundu kuidagi normaalne minu meelest? Või peabki nii olema? |
Ahsoo, oled siis ikka täispagiga ka katsetanud, ok, selline kulu on ühele 1,9tdi-le tõesti kohatu, mul 2,0 bens aut ei võta ka päris nii palju sama
kere peal.
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 12.04.11 07:39
|
|
|
Mul sama auto manuaal, paaki läheb umbes 65 L ning pikka otsa paagiga 1150 km umbes. Linna maantee.. keskmine 900-980 km läbisõitu
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.04.11 07:46
|
|
|
See, et "ajule piisab küll 75-st kraadist" on täiesti jama jutt.
Samamoodi, nagu see, et andur peetis on.
Tee oma termostaat korda, maagiliselt läheb temp ajus 90 kraadi lähedale ning ka kütusekulu läheb normi.
Kui sul enamjaolt linnas väiksed otsad ning termostaat vigane, siis sul väiksemate otstega ei jõuagi mootor üldse soojaks minna, sealt ka nii suur
kütusekulu.
Kõik üsna lihtne ja läbielatud teema, ei näe, miks nii palju jahuda on vaja... vähem juttu, rohkem tegusid.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.04.11 08:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
See, et "ajule piisab küll 75-st kraadist" on täiesti jama jutt.
Samamoodi, nagu see, et andur peetis on.
Tee oma termostaat korda, maagiliselt läheb temp ajus 90 kraadi lähedale ning ka kütusekulu läheb normi.
Kui sul enamjaolt linnas väiksed otsad ning termostaat vigane, siis sul väiksemate otstega ei jõuagi mootor üldse soojaks minna, sealt ka nii suur
kütusekulu.
Kõik üsna lihtne ja läbielatud teema, ei näe, miks nii palju jahuda on vaja... vähem juttu, rohkem tegusid. |
Kõik tuleb ju korralikult läbi arutada, igaüks tahab natuke moosi saada .
Vähemalt on midagi mida arutada , 75 kraadi mootori jaoks hea ei tundu
tõesti norm, minu teada ideaal temp pidi oli 89-90C.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.04.11 08:29
|
|
|
Ma lihtsalt ei usu, et se linnakulu uue termostaadiga väheneb. Viga on vales kütusekulu mõõtmises ja lühikestes otstes. Kuipalju sa kuus sõidad?
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.04.11 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ma lihtsalt ei usu, et se linnakulu uue termostaadiga väheneb. Viga on vales kütusekulu mõõtmises ja lühikestes otstes. Kuipalju sa kuus sõidad?
|
Krt raske öelda, äkki 1000-2000km? Aga eks kui rikkamaks vahel saab, siis lasen paagi täis ja vaatab palju siis hetkesel ajal näitab, kardan et alla
10 ei sa. Juba õrnalt pedaali puudutan näitab seal hetkelist 15+
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 12.04.11 15:52
|
|
|
Jah, eks foorumis teksti kirjutada ikka lihtsam kui seda termostaati vahetada...
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 12.04.11 16:09
|
|
|
See kütusekulu oleneb paljudest asjadest.
Sõidustiilist, auto korrasolekust ( et pidurid ei ole peal jne) Vahemaadest, mida läbitakse..
Sellest kuidas on hooldatud.. isegi lihtlabane hooldus.. ja filtrite vahetamine toob kulu alla.
Samuti kas kasutad suusaboxi.. kui raske autoga sõidad .. mis rehve velgi kasutad jne jne ..
Analüüsi kõigepealt läbi see, mis seisus Su auto on.. tee hooldus.. vaheta termostaat.
Ning siis vaata, mis edasi saab.
Kui Sa juba termostaadi vahetusega nii pikalt heietad, siis julgen arvata, et hoolt ei ole see auto juba filtrite vahetamise näol pikalt saand.. Ja
kui seal on õhufiltris varesepesa ees, siis ei saagi see auto Sul kuidagipidi vähem võtta.
Kusjuures enda autol olen tähedand, et mida lähemale hooldusele, seda suuremaks kütusekulu läheb.
Mitte küll marginaalselt.. aga siiski.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.04.11 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Urmet24
See kütusekulu oleneb paljudest asjadest.
Sõidustiilist, auto korrasolekust ( et pidurid ei ole peal jne) Vahemaadest, mida läbitakse..
Sellest kuidas on hooldatud.. isegi lihtlabane hooldus.. ja filtrite vahetamine toob kulu alla.
Samuti kas kasutad suusaboxi.. kui raske autoga sõidad .. mis rehve velgi kasutad jne jne ..
Analüüsi kõigepealt läbi see, mis seisus Su auto on.. tee hooldus.. vaheta termostaat.
Ning siis vaata, mis edasi saab.
Kui Sa juba termostaadi vahetusega nii pikalt heietad, siis julgen arvata, et hoolt ei ole see auto juba filtrite vahetamise näol pikalt saand.. Ja
kui seal on õhufiltris varesepesa ees, siis ei saagi see auto Sul kuidagipidi vähem võtta.
Kusjuures enda autol olen tähedand, et mida lähemale hooldusele, seda suuremaks kütusekulu läheb.
Mitte küll marginaalselt.. aga siiski. |
Valesti arvad siis, lihtne petta sind paistab, filtrid said paar nädalat tagasi kõik vahetatud, kaasaarvatud õlid. Ega ma siis nii lihtsalt ka asja ei
hoia, lihtsalt pole aega arvutist eemale minna, kui töötad progremisega ja pead päevad läbi nelja erinevat keelt kirjutama koguaeg. Eks ma vahetan
esimesel võimalusel ära ja annan tulemustest teada
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.11 19:57
|
|
|
VAG autodel on näidikute plokis 90 kraadi (seier püsti) reaalselt 75 kuni 105 kraadi. Siuke blondiini nõks, et iga seieri liigutuse peale ei peaks
juukseid peast rebima.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|