hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 05:21
|
|
|
Sisselase õli täis
Autoks on mul 98a audi a4 b5 1.9 tdi 81kw.Probleem siis selles et sisselase on mõnusalt õline.Kolm nädalat tagasi sai õli vahetatud ja huvi pärast
kontrollisin õlitaset, varras nibin-nabin näitas.Seega kohe saigi sisselaskesse piilutud.Enne õlivahetust nii kiiret õlikadu ei täheldanud.Samas veel
külma mootoriga on ka sinist suitsu peeglist näha.Teine probleem on see et kogu aeg viskab aju avarii reziimi,eeldan et need kaks asja on omavahel
seotud.Ka cooler on õli täis.Nagu olen aru saanud siis sellel mootoril on turbo muutuva geomeetriaga,mida vist peaks aju juhtima.Ilmselt siis tuleb
kogu sisselaske süsteem maha võtta kaasaarvatud turbo.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 05:52
|
|
|
Ilmselt on turbo peetis ja lekib kompressorisse õli. Kindlasti väheke ka turbiini, seepärast ka sinine suits. Sisselase ja IC on vaja maha võtta ja
läbi pesta. Turbo peab arvatavasti välja vahetama.
|
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.11 05:05
|
|
|
OK.Proovin ligemal ajal lahti kiskuda.Samaaegslet plaan ka sisselaske kolle maha võtta ja läbi pesta ning EGR pimedaks teha ja ka hammasrihm ära
vahetada.
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.11 18:03
|
|
|
Täna sain turbo maha.Pikilõtku ei tundunud olevat kuid ristilõtk mu meelest oli päris korralik.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 13.04.11 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunter112
Täna sain turbo maha.Pikilõtku ei tundunud olevat kuid ristilõtk mu meelest oli päris korralik. |
Kui turbol on tiivik terve ja korralik ning korpust pole kriipinud siis saab ka seda taastada või vahetada taastatud turbo vastu. Teiseks peaks
vahetama ka turbo õlitustorud ära. Tekkis küsimus, kas kiirendades oli ka turbo vilinat kõvasti kuulda või oli vaikus, mis põhjusel ristilõtk võis
tekkida, kulumisest või kehv õlitus ?
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 13.04.11 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunter112
Täna sain turbo maha.Pikilõtku ei tundunud olevat kuid ristilõtk mu meelest oli päris korralik. | Minu autol, 1,9 AFN, lekkis õli
karterituulutuse kaudu turbo ette ja sealt siis läbi selle sisselaskesse. Enne uue turbo ostmist soovitaks selle võimaluse välistada!
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.11 18:45
|
|
|
Kiirendades oli kuulda küll parajat vilinat.Tiivik tundub terve ja nagu korpuses ka kraapimisjärgi ei täheldanud.Ise arvan et kulumise viga.
Eem kui karterituulutuse ja õhuvõtu lõdviku lahti võtsin siis nagu turbo otsas oli tilk õli põhjas,omme vaatan lõdviku otsa ka üle,seda täna ei
vaadand.
Olen hetkel United Motorsis praktikal,võtan sinna turbo kaasa,ehk nad oskavad mulle miskit tarka örlda.
Mis muidu võib põhjustada seda et karterituulutse kaudu õli turbosse pressib?
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 13.04.11 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunter112
Kiirendades oli kuulda küll parajat vilinat.Tiivik tundub terve ja nagu korpuses ka kraapimisjärgi ei täheldanud.Ise arvan et kulumise viga.
Eem kui karterituulutuse ja õhuvõtu lõdviku lahti võtsin siis nagu turbo otsas oli tilk õli põhjas,omme vaatan lõdviku otsa ka üle,seda täna ei
vaadand.
Olen hetkel United Motorsis praktikal,võtan sinna turbo kaasa,ehk nad oskavad mulle miskit tarka örlda.
Mis muidu võib põhjustada seda et karterituulutse kaudu õli turbosse pressib? | See tähendab, et karteris surve sees ja tõenäoliselt
kolvirõngad vajavad vahetust. Võid proovida karterituulutuse vooliku lahti ühendada ja pimeda ette panna (klapikambri kaane pealt). Kui siis enam
sisselaskesse õli ei tule, ongi viga käes.
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.11 15:15
|
|
|
Kas turbo ja väljalaske kolle vahel käib tihend?Forssist sain info et tehas paneb aga varuosana ei müüda
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.04.11 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunter112
Kas turbo ja väljalaske kolle vahel käib tihend?Forssist sain info et tehas paneb aga varuosana ei müüda |
Ei käi ja ei pane sinna tehas ka midagi. Mina olens summuti pastat sinna vahele määrinud natuke kindluse mõttes.
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.11 05:13
|
|
|
Tegelt seal ikka käib tihend ja tehas paneb ka,eile BR Turbost sain terve komplekti mis sinna turbo ümber vaja läheb,isegi õlitustoru vaskseib
kaasas.Maksis mingi 12€.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 28.04.11 15:44
|
|
|
Ise nuputasin sama probleemi kallal - igatahes paberite järgi nagu ei käi, samuti ei olnud turbot maha võttes seal vahel midagi.
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.11 19:04
|
|
|
Nii sain nüüd siis hääled sisse.Turbo toimetab ilusti.Nüüd kui käima panin esines selline tikusv/sutsiv heli,mitte väga tugev.Enne kui turbo maha sai
vetus seda häält ei olnud,ehk siis seismisega tekkinud see heli.Aga ei oska kuidagi arvata mis seda heli võib põhjustada.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.05.11 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunter112
Tegelt seal ikka käib tihend ja tehas paneb ka,eile BR Turbost sain terve komplekti mis sinna turbo ümber vaja läheb,isegi õlitustoru vaskseib
kaasas.Maksis mingi 12€. |
Pole mina seal kunagi tihendit näinud. ETKA ka ei näita, et käiks.
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.11 19:36
|
|
|
No las see tihendi jutt jääb nii nagu on,aga ehk oskab keegi miskit sellele uuele küsimusele vastata ja nõu jagada.
|
|
|
hunter112
huviline
Registreerunud 06.06.10
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.11 18:49
|
|
|
Nüüd ei käivitu enam mootor ka,ei võta starterit järgi-tõmberelee klpsub ja starter ise ka töötab(kontrollitud),süüteluku põhi ka vahetatud.Kas kui
ergutusvool puudub siis kas tõmberelee töötab või ei.
|
|
|