Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 93a. armatuurialune juhtmestik (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1641)
Coomb18
huviline



Registreerunud 06.08.08
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 15:48 Tsiteeri
Audi 80 B4 93a. armatuurialune juhtmestik



Probleem nimelt selles et soetasin endale paar aastat tagasi B4-ja. Sai auto ilusti korda tehtud jäi vaid jama käigukastiga (automaat). nüüd hakkas lekkima soojendusradikas ja selle vahetamiseks kiskusin terve armatuuri maha ... ja ohhoo. tekkis tunne et kuidas selle masina elektroonika üldse töötab. Peoga juhtmeid lihtsalt seal läbi lõigatud. Kuna olen internetis foorumites juba pea haigeks tuhninud kuid tulemuseta, siis mõtlesin teha siia uue postituse.
Osadel juhtmetel on pistikud küljes kuid enamik lihtsalt läbi lõigatud. Tahaks teada kuhu need tegelikult kunagi jooksnud on, millest mu auto kunagi ilma jäänud.

Kõigepealt leidsin juhi jalgade kohalt vasakust servast musta karbi ELAS TECHNIK ??, millest tuleb 7 juhet:
Lilla ja Sinine/Valge - vist kuhugi ühendatud aga ei ole hetkel suutnud tuvastada kuhu. Ülejäänud 5: Hall, Punane, Sinine on lahtised. 2xMust (süütelukku).

Kellade tagant leidsin tulukese, mis hakkab põlema süüte sisse keeramisel. Juhtmed siis Must/Sinine ja Valge/Kollane ( tuhatoosi taga pistikust läheb üle valgeks ja jookseb käigukangi kõrvalt kuhugi taha).

Lähestikku kokku põimitud olid Pruun ja Punane/Roheline.

Hall/Roheline ja Pruun - pruun ilmselt mass ja teine reageerib tulede lülitamisele.

Punane suurem pistik, sarnane ohukate ja udukate jne. taga olevatele pistikutele: juhtmed seal Must/Sinine, Pruun, Punane/Roheline (läbi lõigatud) ja Punane.

Must juhe - silt küljes Klemme 15 / nach Sicherung (peaks tähendama kaitset)

Siis veel puntrasse seotuna: Punane, Pruun, Pruun/Kollane, Must/Sinine ja Punane/Roheline

Nüüd alt poolt.
Seal kus tavaliselt vasak jalgu puhkab leidsin musta ja punase juhtme (ärge kaitset pange tähele, fotokas fokuseeris ilmselt signa kaitset).

Nüüd siis juhtmed mis leidsin maki tagant: Punane/Sinine, Valge, Pruun, Hall/Sinine

Ning lõpuks sealt kus on air bag'i kontrollplokk selle kõrvalt ette poole jookseb pundar juhtmeid: Punane, Valge/Sinine, Kollane, Valge/Kollane, Valge/Roheline, Hall, Roheline, Valge/Must, Sinine, Sinine/Punane, Hall/Sinine ning 2 juhrt veel mis musta katte sees.

Olen väga tänulik kui keegi suudab juhtmevärvid ära seletada või öelda kuhu mingi juhe jooksma peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Coomb18
huviline



Registreerunud 06.08.08
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.11 17:39 Tsiteeri


Nii. Nüüd lugu järgmine.
Võtsin masina elektri laiale ning teise B4 kõrvale et näha kuidas sellel kaablid jooksevad.
See ELAS süsteem on kuidagi ühendanud süüteluku massi, kaitsmekarbist saab + ja siis mingid otsad P/N releega. Võtsin lihtsalt vahelt ära kuna teisel samasugusel B4 seda polnud :D a ei mingeid muutusi (Kõrvalmärkusena võin õelda et käigukastil mingi jama, ei saa aru kas elektris v mehaanika jamab.)
See tuluke tuleb Airbag'i ajust, ei tea mis see armatuuri ühendatud pole. varsti saan juhtmed taha ehk tuleb välja mis error on.
See valge juhe käigukangi kõrval ei ole enam probleem, see ühendub makiga.
Punane/Roheline juhe on teadmata, aga skeemidelt uurides tundub et tegemist püsikiiruse süsteemiga. see seal kunagi olnud aga nüüd nagu näha on vaid juhtmeotsad.
See must ja punane juhe jala juures ongi lihtsalt + ja -, võtsin ka need maha. pole liigset jama vaja sinna.
Siis punane/sinine ja pruun pistik kuuluvadki ilmselt sigaretisüütajale.
Ning viimasel pildil näidatud pundar kuulus kunagi el.katuseluugile, mida ka enam sealt ei leia. lae all, lambi taga seal kus luugi mootor peaks olema vedeleb samasugune pundar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 01.05.11 17:48 Tsiteeri


Ei oska muud öelda kui et : ÄGE :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Coomb18
huviline



Registreerunud 06.08.08
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.11 19:23 Tsiteeri


nüüdseks asi nii, et hakkab masin jälle vahelduseks kokku saama. olen näpuga mööda skeeme ajanud ja sain ka diagnosti tehtud. näitab, et käigukastil hunnik probleeme solenoididega. Oskab keegi mingeid soovitusi anda? ilmselt kui merelt tagasi jõuan, siis katkun mootori koos kastiga maha ja vaatan, mis teha annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.11 08:41 Tsiteeri


Tule taevas appi! Mida teha annab? Tuleks jupphaaval maha müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Coomb18
huviline



Registreerunud 06.08.08
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.11 09:41 Tsiteeri


kui jutt kasti juppidena maha müümisest, siis võin selle tervelt ka ära anda, kui sinna manuaali v siis järgmise automaadi vahele saan kommirahaga :D:P
kui jutt tervest autost, siis see nüüd küll hea soovitus pole :D tõsi, maha oleks tulnud see ammu müüa, aga mitte juppidena. Olen ise sellega mitmed pikemad reisid teiud ja pole tal häda midagi, väike liigutus käega ja auto liigub nagu lust. hiljuti tekkis aga sportlik huvi masin ära siluda ehk siis kõik tööle, mis küljes, ja mida tööle ei saa, see maha ja vanarauaks. Kindel on see, et ulme summasid ma sinna alla ei mata. Teen ja nokin ise, küsin sõpradelt abi ja uurin sõbralikest teenindustest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Coomb18
huviline



Registreerunud 06.08.08
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.11 20:41 Tsiteeri


Nüüd siis asi nii, et vahetasin kastis solenoidibloki ja multifunctional switch'i. Samuti kõik juhtmed seal kus peavad. Auto jälle töövõimeline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.4% - SQL: 76.6%]