rxrds
huviline
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta ja ZAZ 968M (uunikum)
|
postitati 28.09.04 16:16
|
|
|
A200 TQ 134kw 85 a. madalatel pööretel ei käi kõik pütad...
külmast peast käivitades töötavad üldse vist 2 või 3 silindrit. Gaasi peal hoides tulevad teised u. 30 - 40 sek. pärast ka järgi.
Sooja mootoriga tühikäigul jätab ka vahele, kõik tulevad järgi u. 2200 pöörde juures.
Vahetatud on küünlad, juhtmed, jagaja kaas, rootor. Abi ei miskit. Nüüd mõistus otsas, mis teha, mida kontrollida?
AIDAKE
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 29.09.04 12:54
|
|
|
Mõõda kõigepealt kompressioon ära.
Oli omal kunagi täpselt sama jama,ning plokikaanes olid sisse ja väljalaske klappidel kambrid kokku saanud.Ühesõnaga klappide vaheline sein oli
kadunud ja see kõik juhtus peale wastegate juhttoru ummistumist,ehk siis liig kõrge turborõhk ja sellest tulenev temperatuuritõus ja ilmselt ka
detonatsioon.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.09.04 13:01
|
|
|
Võiks vaadata ka mida pihustid teevad. Ning kõik õhuvoolikud. Karteri tuulutuse voolikud, tühikäigu stabiliseerimissüsteem jne. Siin foorumit
jälgides on mul jäänud mulje, et tegemist on masinaga mida kunagi pärnus müüdi?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 29.09.04 14:10
|
|
|
Pärnu 200 töötas küll hästi soojalt.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
rxrds
huviline
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta ja ZAZ 968M (uunikum)
|
postitati 29.09.04 14:41
|
|
|
A200
hakkan nädalavahetusel asja põhjalikumalt lahkama.
tänud igal juhul
aa, üks asi veel, minu 200 on paidest pärit
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.09.04 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rxrds
hakkan nädalavahetusel asja põhjalikumalt lahkama.
tänud igal juhul
aa, üks asi veel, minu 200 on paidest pärit |
Sellepärast uuringi, et jäi mulje nagu seda pärnu masinat oleks natukese aja pärast paides edasi müüdud. Samasugused vead: kapott irvakil tagatiival
mõlk, tulelüliti katki ja konsooli vasak kate puudu. Miks ma seda üldse küsin- seepärast, et mind häiris kõige rohkem selle masina juures just mootori
paha ja jõuetu töötamine ning ma ei suutnud kohapeal aru saada milles viga.
Teemast ka: tollal oli seal igal juhul karterituulutusest mingi ots vale kohapeal või lahti vms, täpselt ei mäleta enam, vaata neid klapikambrikaane
tagaosas olevaid voolikuid-torusid erilise hoolega. Kui on ikka sama masin muidugi.
Ja muidugi nagu juba öeldud: mõõda kompressioon ära.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
rxrds
huviline
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta ja ZAZ 968M (uunikum)
|
postitati 01.10.04 14:24
|
|
|
A200
tundub küll, et see on siis see pärnu masin (mõlk tagatiivas, konsool puudu jne)
nii, nüüd nädalavahetus käes ja homme sukeldun kapote alla ja vaatan üle kõik variandid, mida pakutud
tundub, et tuleb pikk ja tõsine tööpäev
igal juhul tänud kõige eest kõgile, kes on aidanud
kui korda saan annan teada, milles oli viga
|
|
|
rxrds
huviline
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta ja ZAZ 968M (uunikum)
|
postitati 03.10.04 17:18
|
|
|
A 200
nii, nüüd jooksid kuulid kokku
päev otsa `ehitasin` nii kuis suutsin, asi sai natuke paremaks aga ei ole see mis peaks, ikka jätab vahele
leidsin veel hulga pakilisi asju (pihustite tihendid, rooli- ja pidurivõimu õli vaja vahetada)
kui on kellelgi sama mootoriga auto siis oleks huvitatud kokku saamisest. tahaks võrrelda kapotialuseid. mul seal paar lahtist otsa ja ei oska neid
kuskile pista
tegelikult aitab ka asjatundja abi, kes tuleks vaataks asja üle ja teaks kuhu mida pista
|
|
|