sirr
huviline
Registreerunud 02.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 18:53
|
|
|
Nelivedu Audit luuran
Tere
täiesti uuena siin foorumis palun abi Audi ostmiseks. Seni puudub igasugune kogemus Euroopa autodega, seepärast küsin veidi nõu.
Soovid: 4-vedu, automaat, diisel, hinnaklass 10K€ +/- 25%.
Ilmselt siis Allroad või A6-A8 Quattro. Palun arvake midagi sellest valikust ja soovitage.
Lisaks huvitab, kus/kuidas neid autosid parandatakse ning millised on põhivead.
Tänud juba ette, kui keegi viitsib võhikut valgustada!
Kui kellelgi on miskit sarnast pakkuda, siis tuld! Vägagi soovitav on, kui hind sisaldaks käibekat.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 18:59
|
|
|
Teise asjana märgi ära, milliseid jooksvaid ja hoolduskulusid oled valmis kandma.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.04.11 19:02
|
|
|
Antud hinnaklassi ja nõuetele vastab enamjaolt vaid 2.5TDI ja 3.3TDI, mida kumbagi eriti ei tasuks osta.
Kui siis 2003+ väljalase ning siis ka võiks enne ostu mootorikoodi uurida.
Pigem osta bensukas 4.2Q ning pane sinna gaasiseade peale.
|
|
|
|
sirr
huviline
Registreerunud 02.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Teise asjana märgi ära, milliseid jooksvaid ja hoolduskulusid oled valmis kandma. |
Ma olen viimased 4 aastat sõitnud 2003 a. Patroliga ja ainus kulu on olnud õlivahetused. Aga see ei tähenda, et hoolduse alla raha ei pane, kui
vaja.
Aga samas eeldaks, et see auto ei hakka neelama igakuiselt 1000€ hoolduse peale?!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.04.11 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Pigem osta bensukas 4.2Q ning pane sinna gaasiseade peale. |
Kas on tasuv?
Gaasi hind on samuti omajagu kerkinud, rääkimata paigaldusest ja tanklate tihedusest.
Pelgalt oletus.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.04.11 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sirr
Ma olen viimased 4 aastat sõitnud 2003 a. Patroliga ja ainus kulu on olnud õlivahetused. Aga see ei tähenda, et hoolduse alla raha ei pane, kui
vaja.
Aga samas eeldaks, et see auto ei hakka neelama igakuiselt 1000€ hoolduse peale?! |
Oleneb täiesti autost... kui osta mõni 2.5 TDI mootoriga A8, siis võib täitsa nii juhtuda.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Pigem osta bensukas 4.2Q ning pane sinna gaasiseade peale. |
Kas on tasuv?
Gaasi hind on samuti omajagu kerkinud, rääkimata paigaldusest ja tanklate tihedusest.
Pelgalt oletus. |
Oleneb aastasest läbisõidust ma arvan.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.04.11 19:19
|
|
|
A6, A6 Allroad ja Allroad kuni 9 kilo euri on kuni 2003 isendid ja 132kw-sed, ehk vist osalt probleemsete mootoritega (koode välja ei tooda).
A8-t pakutakse 4 söitvat isendit 3.3TDI ja 165kw.
A24 kiire lappamine.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
sirr
huviline
Registreerunud 02.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
A6, A6 Allroad ja Allroad kuni 9 kilo euri on kuni 2003 isendid ja 132kw-sed, ehk vist osalt probleemsete mootoritega (koode välja ei tooda).
A24 kiire lappamine. |
Aga mida peaks vaatama? alla 2003-2004 aasta väga ei vaimusta. Ja kui selle raha eest ei saa, võib ka kallemaid vaadata. Ma püstitaks siis küsimuse
pigem nii, et milline oleks hea (ja turvaline) valik?
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 02.04.11 19:38
|
|
|
Alla 2004 aasta polegi audil ühtegi normaalset diiselmootorit, v.a. 1.9 ja see sobib ainult a4jale. Edasi liikudes siitmaalt algavad uue generatsiooni
a6te (töökindlamad mootorid) hind 13 tuhandest eurost( alates 2004 q automaat).
Seega kui tahad audit mis on toodetud kuni 2003 aastani ( kuni 10 tuhat euri)siis minujaoks ja paljudele teistele on ainuke valik bensiinimootor.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.04.11 19:42
|
|
|
Lisaks margifoorumile suudab sind ka mingil määral valgustada ajakirjandus, kus tehakse kasut.masinatele teste jne.
Näiteks vöiksid uurida alustuseks Autolehte.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.04.11 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
A8-t pakutakse 4 söitvat isendit 3.3TDI ja 165kw. |
3.3 TDI-l on täpselt sama probleem nukkadega. Lisaks common rail süsteem ja 2x VTG turbot.
Kui see kõik asi töötab, nagu kellavärk, siis liigub see auto metsikult mõnusalt. Eriti chipituna... paremini, kui uuemad 3.0 TDI-d (enda kogemus).
Paraku on selle töös hoidmise kulud ka üsna ulmelised.
Kui soov on uuemat nelivedu ja diislit, siis hea valik on kas A4 3.0 TDI või siis A6 3.0 TDI.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.04.11 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
A8-t pakutakse 4 söitvat isendit 3.3TDI ja 165kw. |
3.3 TDI-l on täpselt sama probleem nukkadega. Lisaks common rail süsteem ja 2x VTG turbot.
Kui soov on uuemat nelivedu ja diislit, siis hea valik on kas A4 3.0 TDI või siis A6 3.0 TDI. |
Midagi pidavat nende 3.3 olema jah.
Kuid samas, mis vöimsusastme 3.0 oleks möitlikum?
Ka nörgemate kolmeste kohta on "midagi" kirutud...171 kw pidavat olema kindlam.
Taaskord oletus ja vöibolla saunanaistelt kuuldud kuuldus.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 02.04.11 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
A8-t pakutakse 4 söitvat isendit 3.3TDI ja 165kw. |
3.3 TDI-l on täpselt sama probleem nukkadega. Lisaks common rail süsteem ja 2x VTG turbot.
Kui soov on uuemat nelivedu ja diislit, siis hea valik on kas A4 3.0 TDI või siis A6 3.0 TDI. |
Midagi pidavat nende 3.3 olema jah.
Kuid samas, mis vöimsusastme 3.0 oleks möitlikum?
Ka nörgemate kolmeste kohta on "midagi" kirutud...171 kw pidavat olema kindlam.
Taaskord oletus ja vöibolla saunanaistelt kuuldud kuuldus. |
Oman siis 3.3 tdi 165 kw Audi A8. 2000a.
Ja ütlen vaid ühte kui autod on eelnevalt hoidut ja hooldatud õigeaekselt siis pole häda midagi!
Ise olen saand päris mõnusa isendi. Alguses läks kast,seda tehti korda 15000eek,siis mootor(oma süü vene kütte).Kokku kolme aastaga olen auto alla
pand 105000eeku.Selles mõttes et tegin nüüd kõik korda ja remondiga pole koonerdanud.Ja vana mootor on hetkel juppideks müüa.Vaadates aastadja
läbisõidu 205000 mis tol hetkel ees oli kuna mootor läks tuksi siis nukkad on küll jumala korralikud kulumis jalgi polnud ültse näha. ja need pole kül
nagu 2,5tdi omad sellise läbisõiduga!
Aga muidu masin on hea ja mugav on sõita.Kui sõita rahulikult on eko,aga kui tahad vajutada siis minek on ka päris hea(olen proovind ka 4,2) ei ütleks
et 3,3 minek halb.Peasi et hooldused kõik õige ajal ja pole mõtted koonerdada!Seda masinat ma küll ei müü pigem ostan kõrvale midagi
|
|
|