Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 klaasipesuri pump (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1667)
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 01.04.11 18:59 Tsiteeri
C4 klaasipesuri pump



Pumba pistikusse vool ei jõua, kuna testrit ei olnud hetkel, siis proovisin kõik juhtmed proovilambiga "-" suhtes läbi (miks seal üldse 3 juhet on?). Kas selle kaitse peaks asuma armatuuri vasakul küljel asuvas kaitsmekarbis? Võtsin kõik kaitsmed kontrollimiseks ükshaaval välja ja silmaga hoolega vaadates paistsid kõik terved (läbipõlenud kaitsme peaks ikkagi ka korralikult vaadates ära nägema). Kas peale lüliti (hetkel kontrollimata) on veel mõni koht, millest vooluahel läbi käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.04.11 19:22 Tsiteeri


Kolme juhtmega tähendab seda, et pump on tasemeanduriga (või noh vähemalt masin toetab seda funktsiooni). Olen näinud ka sellist isendit, kus on paak koos pumbaga tavalise vastu vahetatud. Peale tuleva voolu kohta kahjuks hetkel miskit tarka öelda ei oska, kuna ei mäleta lihtsalt, kas sinna jäi midagi vahele või mitte :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 01.04.11 19:43 Tsiteeri


Taseme andur reaalselt kasutusel ei ole, aga samas kui andur ise ikka olemas on, siis annaks vast tekitada ka vastava tulukese. Poleks paha paagi tühjenemisest veidi varem teada saada, paar korda ikka on juhtunud, et paak on nö. ootamatult tühjaks saanud.
Sulavkaitse peaks pumbaahelas kusagil ikka olema, huvitav kas kojameestega ühe kaitsme all või eraldi (ei suutnud saksa keelest välja lugeda, tuleb vist kaitsmekarbi kaas tuppa tuua ja kõik sõnad "google translate"-st läbi lasta:P)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 01.04.11 19:57 Tsiteeri


Pumpa jõuab vool siis kui salongis tõmbad kangi. Töökaaslase naine kõrvetas pumba ära kuna vedelik sai otsa ja käis kuivalt ringi. Kolm otsa seepärast, et taseme anduri "valmidus" olemas. Kui paned kompuga kellad siis vaja paak vahetada tasemeanduriga variandi vastu ja asi korras. Kaitse jah vasakul küljel äkki oli 13. Pead ei anna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.11 07:56 Tsiteeri


Tasemeanduriga pumbast-paagist mõni pilt. Viimaselt pildilt on näha, milliste kontaktide vahel on herkon, mille ujuki magnet taseme langedes suleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.04.11 09:56 Tsiteeri


Paaki ega pumpa pole maha kiskunud, ainult roolivõimu õlipaagi võtsin eest, et pumba pistikule ligi saada ja vaadata kas vool peale tuleb. Pumpa ennast ega isegi õieti pistikut ei näinud, seega ei tea kas on täpselt samasugune pump.
Täna kontrollisin armatuuri vasakul küljel olevas kaitsmekarbis kaitsmed testriga ("piiksu"-funktsiooniga) läbi- kõik korras. Kojameeste/pesuri lülitil võtsin pistiku küljest, kui võti sellesse asendisse keerata, et kojamehi saab tööle panna (nõks enne "süüde sees" asendit, siis läheb ka kliimaplokk tööle), siis kahele otsale tuleb +12 V peale. Selle teadmisega kahjuks ei osanud midagi peale hakata ja sellest ka aru ei saanud, millised klemmid lüliti küljes mille omad on ja kuidas ühenduvad. Ja kuidas see teostatud on, et klaasipesu kangi tõmmates kojamehed teatud arvu tsükleid teevad? Äkki keegi näitaks mõnd skeemikest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.04.11 10:07 Tsiteeri


Sa teed lihtsa asja väga keeruliseks. Pane pumbale otse akult vool peale ja vaata kas töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.05.11 19:52 Tsiteeri


Täna sain korda. Tuli välja, et siiski proovilambiga kontrollides sain vale tulemuse (tegelikult vool jõudis pumba pistikuni). Viga oli pumbas endas, põhimõtteliselt sama teema nagu black-i piltidel näha, pumba mootori võll oli alumises puksis kinni jäänud. Karta on, et selle alumise kummist võllitihendi kaudu (võibolla veidi kulunud ja/või kumm vananenud) on klaasipesuvedelik mootori puksini jõudnud. Uut võllitihendit kusagilt võtta polnud, aga loodetavasti peab mõnda aega ikka vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 19.05.11 01:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Uut võllitihendit kusagilt võtta polnud, aga loodetavasti peab mõnda aega ikka vastu.
Uus pump maksab 15eur!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 19.05.11 04:06 Tsiteeri


Mitteoriginaali saaks isegi veel poole odavamalt ( http://www.ladu24.ee/et/ladu2/1384/7028,106197,0,0/453211 ), kui uuesti peaks jamama hakkama, siis panen uue külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.05.11 04:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Mitteoriginaali saaks isegi veel poole odavamalt ( http://www.ladu24.ee/et/ladu2/1384/7028,106197,0,0/453211 ), kui uuesti peaks jamama hakkama, siis panen uue külge.

Endal Toprani pump küljes ja ei saa nuriseda, küll tundub olevat pritse surve nörgem, kui originaalil.
Selle raha eest vöib neid aastas 2-3x vahetada küll :P


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.05.11 04:19 Tsiteeri


Pumbad ja paagid on erinevad tasemekontrolli olemasolul. Tasemekontrollita variandil on paagil üks auguke ja pumbal üks jorn küljepealt vähem. Kui vale pump soetada, siis peab hakkama paagil auku kinni toppima :). Soovitan ka uued tihendid võtta, mis jäävad paagi ja pumba vahele. Endal kah need topranid aastaid käinud ja isegi kehvi voolikuühendusi lahti peksnud - ei saa nagu surve üle kah kurta (kui just ei soovi taga sõitva auto esiklaasi kah pesta).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 19.05.11 05:31 Tsiteeri


Ostsin ka omal ajal C4 100'le selle toprani pumba, surve on ikka tükimaad kehvem kui originaalil, aga kui klaasipesu düüse nats sättida, siis aitab ka sellest topranist, et kõik klaasi nurgad pestud saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.0% - SQL: 76.0%]