100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 01.04.11 18:59
|
|
|
C4 klaasipesuri pump
Pumba pistikusse vool ei jõua, kuna testrit ei olnud hetkel, siis proovisin kõik juhtmed proovilambiga "-" suhtes läbi (miks seal üldse 3 juhet
on?). Kas selle kaitse peaks asuma armatuuri vasakul küljel asuvas kaitsmekarbis? Võtsin kõik kaitsmed kontrollimiseks ükshaaval välja ja silmaga
hoolega vaadates paistsid kõik terved (läbipõlenud kaitsme peaks ikkagi ka korralikult vaadates ära nägema). Kas peale lüliti (hetkel kontrollimata)
on veel mõni koht, millest vooluahel läbi käib?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.04.11 19:22
|
|
|
Kolme juhtmega tähendab seda, et pump on tasemeanduriga (või noh vähemalt masin toetab seda funktsiooni). Olen näinud ka sellist isendit, kus on paak
koos pumbaga tavalise vastu vahetatud. Peale tuleva voolu kohta kahjuks hetkel miskit tarka öelda ei oska, kuna ei mäleta lihtsalt, kas sinna jäi
midagi vahele või mitte .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 01.04.11 19:43
|
|
|
Taseme andur reaalselt kasutusel ei ole, aga samas kui andur ise ikka olemas on, siis annaks vast tekitada ka vastava tulukese. Poleks paha paagi
tühjenemisest veidi varem teada saada, paar korda ikka on juhtunud, et paak on nö. ootamatult tühjaks saanud.
Sulavkaitse peaks pumbaahelas kusagil ikka olema, huvitav kas kojameestega ühe kaitsme all või eraldi (ei suutnud saksa keelest välja lugeda, tuleb
vist kaitsmekarbi kaas tuppa tuua ja kõik sõnad "google translate"-st läbi lasta )?
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.04.11 19:57
|
|
|
Pumpa jõuab vool siis kui salongis tõmbad kangi. Töökaaslase naine kõrvetas pumba ära kuna vedelik sai otsa ja käis kuivalt ringi. Kolm otsa
seepärast, et taseme anduri "valmidus" olemas. Kui paned kompuga kellad siis vaja paak vahetada tasemeanduriga variandi vastu ja asi korras. Kaitse
jah vasakul küljel äkki oli 13. Pead ei anna.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.04.11 07:56
|
|
|
Tasemeanduriga pumbast-paagist mõni pilt. Viimaselt pildilt on näha,
milliste kontaktide vahel on herkon, mille ujuki magnet taseme langedes suleb.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 02.04.11 09:56
|
|
|
Paaki ega pumpa pole maha kiskunud, ainult roolivõimu õlipaagi võtsin eest, et pumba pistikule ligi saada ja vaadata kas vool peale tuleb. Pumpa
ennast ega isegi õieti pistikut ei näinud, seega ei tea kas on täpselt samasugune pump.
Täna kontrollisin armatuuri vasakul küljel olevas kaitsmekarbis kaitsmed testriga ("piiksu"-funktsiooniga) läbi- kõik korras. Kojameeste/pesuri
lülitil võtsin pistiku küljest, kui võti sellesse asendisse keerata, et kojamehi saab tööle panna (nõks enne "süüde sees" asendit, siis läheb ka
kliimaplokk tööle), siis kahele otsale tuleb +12 V peale. Selle teadmisega kahjuks ei osanud midagi peale hakata ja sellest ka aru ei saanud, millised
klemmid lüliti küljes mille omad on ja kuidas ühenduvad. Ja kuidas see teostatud on, et klaasipesu kangi tõmmates kojamehed teatud arvu tsükleid
teevad? Äkki keegi näitaks mõnd skeemikest?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.04.11 10:07
|
|
|
Sa teed lihtsa asja väga keeruliseks. Pane pumbale otse akult vool peale ja vaata kas töötab.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 18.05.11 19:52
|
|
|
Täna sain korda. Tuli välja, et siiski proovilambiga kontrollides sain vale tulemuse (tegelikult vool jõudis pumba pistikuni). Viga oli pumbas endas,
põhimõtteliselt sama teema nagu black-i piltidel näha, pumba mootori võll oli alumises puksis kinni jäänud. Karta on, et selle
alumise kummist võllitihendi kaudu (võibolla veidi kulunud ja/või kumm vananenud) on klaasipesuvedelik mootori puksini jõudnud. Uut võllitihendit
kusagilt võtta polnud, aga loodetavasti peab mõnda aega ikka vastu.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 19.05.11 01:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Uut võllitihendit kusagilt võtta polnud, aga loodetavasti peab mõnda aega ikka vastu. | Uus pump maksab 15eur!
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.05.11 04:12
|
|
|
Endal Toprani pump küljes ja ei saa nuriseda, küll tundub olevat pritse surve nörgem, kui originaalil.
Selle raha eest vöib neid aastas 2-3x vahetada küll 
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.05.11 04:19
|
|
|
Pumbad ja paagid on erinevad tasemekontrolli olemasolul. Tasemekontrollita variandil on paagil üks auguke ja pumbal üks jorn küljepealt vähem. Kui
vale pump soetada, siis peab hakkama paagil auku kinni toppima . Soovitan
ka uued tihendid võtta, mis jäävad paagi ja pumba vahele. Endal kah need topranid aastaid käinud ja isegi kehvi voolikuühendusi lahti peksnud - ei saa
nagu surve üle kah kurta (kui just ei soovi taga sõitva auto esiklaasi kah pesta).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 19.05.11 05:31
|
|
|
Ostsin ka omal ajal C4 100'le selle toprani pumba, surve on ikka tükimaad kehvem kui originaalil, aga kui klaasipesu düüse nats sättida, siis aitab
ka sellest topranist, et kõik klaasi nurgad pestud saaks.
|
|
|