ivovalge
huviline
Registreerunud 14.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9Tdi CVT/ VW Golf6 1.4Tsi DSG7
|
postitati 25.03.11 11:00
|
|
|
Küsimus 2.5tdi V6 110kw ja 5 käigulise tiptronicu kohta
Tunnen huvi sellise koosluse kohta, et kui kõrged on teistel samasugustel audidel mootori pöörded kui sõita 100km/h? Minu masinal on pöörded 2200. Kas
see on normaalne?
Tänud ette
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 25.03.11 15:25
|
|
|
Kas spido järgi või gps´i järgi 100?
minul spido järgi mingi 1600 rpm aka 100km/h minuteada. Võin täna täpsemalt vaadata
|
|
|
sotx
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 530.F11,Q7, Phaeton edidion 5, E350 AMG
|
postitati 25.03.11 17:28
|
|
|
Oman 110kw v6 diisel a8 temal on navi järgi 110km.h 1900pööret.Rehvid siis 225,55,17
|
|
|
ivovalge
huviline
Registreerunud 14.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9Tdi CVT/ VW Golf6 1.4Tsi DSG7
|
postitati 26.03.11 06:55
|
|
|
Ikka spido järgi. Kas peaksin otsima viga käigukastist? Muidu käike vahetab sujuvalt. Kui panen käigu sisse ja lasen piduri lahti siis auto hakkab
kohe ilusti liikuma.
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 26.03.11 06:57
|
|
|
Kontrollisin, spido järgi 100 on 1700 rpm´i, kuidas sul käike sees muidu hoiab? kui gaasi maha lased? kas pidurdab ka käiguga? tundub nagu jääks
neljanda peale kast seisma.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.11 07:13
|
|
|
Ehk on kast üldse avariis?
Ainuke reaalne lahendus asjast selgusele saada on diagnostika pädeva isiku poolt.
|
|
|
|
ivovalge
huviline
Registreerunud 14.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9Tdi CVT/ VW Golf6 1.4Tsi DSG7
|
postitati 26.03.11 07:40
|
|
|
Käigu vahetab viiendani välja ilusti ja hoiab sees. Hakkasin huvi tundma asja vastu kui ühel hommikul tööle sõites olid mootori pöörded umbes 1600 või
1700 spido järgi 100km/h sõites (kiirus navi järgi 92; rehvid 205/55R16). Kiirendades vahetab suht kiirelt käigu alla ja minek ning saab jälle
viiendaga sõita. Tegelt kui järgi mõtlen siis viiendaga sõites see viies käik nats vedel. Kui gaasi vajutan siis mootori pöörded tõusevad ilma käiku vahetamata umbes 200 pööret, samas hakkab kohe ka
kiirust koguma.
Ei ole automaatidega eriti kursis, kuna see mu esimene.
|
|
|
ivovalge
huviline
Registreerunud 14.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9Tdi CVT/ VW Golf6 1.4Tsi DSG7
|
postitati 26.03.11 19:19
|
|
|
Küsin üle selle asja, et kui gaasi lahti lasen? Kas siis ta peaks pöörded üleval hoidma nagu manualil või langevad tühikäigu pööretele? Mul ta laseb
pöörded maha ja nii kõikide käikudega.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.03.11 05:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivovalge
Käigu vahetab viiendani välja ilusti ja hoiab sees. Hakkasin huvi tundma asja vastu kui ühel hommikul tööle sõites olid mootori pöörded umbes 1600 või
1700 spido järgi 100km/h sõites (kiirus navi järgi 92; rehvid 205/55R16). Kiirendades vahetab suht kiirelt käigu alla ja minek ning saab jälle
viiendaga sõita. Tegelt kui järgi mõtlen siis viiendaga sõites see viies käik nats vedel. Kui gaasi vajutan siis mootori pöörded tõusevad ilma käiku vahetamata umbes 200 pööret, samas hakkab kohe ka
kiirust koguma.
Ei ole automaatidega eriti kursis, kuna see mu esimene. |
Külma mootoriga-kastiga ei lukusta ta viiendaga kohe turbiini ära, see libisemine on normaalne. Aga jah, nagu öeldi, tuleb vaadata erinevaid asju
diagnostikaseadmega ja siis saab selgema pildi. Vähemalt minu auto 5HP24 kasti kohta kehtib see külmalt libisemise jutt. Kas Sinu 5HP19 ka nii peab
käituma, ei oska kohe peast öelda. Keegi ehk teab rohkem sellest väiksemast kastist rääkida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.03.11 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivovalge
Küsin üle selle asja, et kui gaasi lahti lasen? Kas siis ta peaks pöörded üleval hoidma nagu manualil või langevad tühikäigu pööretele? Mul ta laseb
pöörded maha ja nii kõikide käikudega. |
Soojalt peaks juba kolmanda käiguga lukku panema s.t. kui gaas maha lasta, siis pöörded on üleval ja pidurdab käiguga. Vähemalt minu C5 2.4 bensukal
oli nii (DSP oli tehase seades). Nagu siin Jann mainis, siis külma kastiga turbiini lukku ei panda.
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 29.03.11 17:47
|
|
|
Kui 5HP19 kastil juba kylmalt viienda sisse saad siis see hoiab seda ühtlaselt ei libise see midagi läbi.
Kuid minu kastil on vahest nii et hakkab libisema ja ei hoia käiku ka pidurdades sees! Kas tegemist võib olla käigukasti asendi anduriga? Või siis
hüdroplokis midagist kulunud. See juhtub tavaliselt 50-70km/h vahel kui kast ei tea mis käiku panna. Kuid mitte iga kord.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.03.11 06:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Kui 5HP19 kastil juba kylmalt viienda sisse saad siis see hoiab seda ühtlaselt ei libise see midagi läbi.
Kuid minu kastil on vahest nii et hakkab libisema ja ei hoia käiku ka pidurdades sees! Kas tegemist võib olla käigukasti asendi anduriga? Või siis
hüdroplokis midagist kulunud. See juhtub tavaliselt 50-70km/h vahel kui kast ei tea mis käiku panna. Kuid mitte iga kord. |
See tähendab lihtsalt seda, et Su auto kast ei ole päris korras. Kahtlustaks TCC-d, mis ei toimeta päris nii nagu peaks. Alustuseks võiksid
käiguvahetuskohad ära resettida ja kasti 00010 kodeerida. Kui muutusi paremuse poole pole, tuleb edasi mõelda ja võimalikke veakoode uurida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ivovalge
huviline
Registreerunud 14.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9Tdi CVT/ VW Golf6 1.4Tsi DSG7
|
postitati 05.05.11 20:29
|
|
|
Kas teab keegi, kui keeruline on seda turbiini lukustit vahetada ja palju see maksma läheks. Olen täheldanud viimasel ajal, et külma kastiga lukustab
kõik käigud. Kasti soojenedes ei lukusta midagi enam. Infoks veel niipalju, et kui auto soetasin siis ei osanud ette kujutada seda lukustamist, see
lukustamine hakkas tulema peale kastiõli vahetust. Ehk tuleks kast korralikult läbi pesta, et lukusti tööle hakkaks. Kahjuks pole jõudnud
diagnostikasse kuna olen hetkel välismaal ja auto kodus. Koju saan siis võtan diagnostika tee ette.
|
|
|
denis112
huviline
Registreerunud 28.06.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.11 17:54
|
|
|
Ilmselt on probleem TCC-ga, ehk hüdrotrafo lukustussiduriga. Siduripakki saab vahetada, kuid selleks tuleb kogu turbiin lahti võtta. Eestis minu teada
sellega ei tegeleta. Turbiini remont on u 5000 eek ja seda tehakse kusagil Leedus. Nädalaga peaks asja korda saama. Diagnostika peaks näitama mingit
Torque converter clutch mechanical failure vms (veakoodi numbrit ei mäleta). Põhimõtteliselt on turbiini sidurikettad nii kulunud, et lukustuskolb
neid lukustada ei saa ning gaasi andmisel hakkavad need liialt libisema. Kastis on mingid pöörete andurid, mis võrdlevad mootori pöördeid ja pöördeid,
mis on peale sidurit. Kui need erinevad liiga palju, siis süsteem saab aru, et sidur libiseb liiga palju ja laseb sidurikolvi lahti. See sidur peaks
libisema kogu aeg ja normaalne pöörete erinevus peab olema kuni 90 pööret minutis. Kui teatud ajavahemikul on pöörete erinevus liiga suur, siis annab
süsteem välja veakoodi, siduripakk lastakse lahti ning edasi töötab see turbiin ainult hüdrauliselt, ehk pöördemomenti kantakse üle ainult kasti
vedeliku abil (mootori küljes olev turbiini osa "puhub" kasti vedeliku käiguosa küljes oleva turbiini osale ning sunnib seda pöörlema). Kokkuvõttes
suureneb kütusekulu ning mootori pöörded on kõrgemad.
Sa saad kontrollida seda lukustusmehhanismi kui sõidad ühtlase kiirusega maanteel, paned käigukasti neutraali peale ning lülitad korraks mootori välja
ning seejärel uuesti sisse. Süsteem nullib ennast ära ning peale mootori sisselülitamist üritab see siduri lukustussüsteem ennast uuesti lukustada.
Pöörded peaksid langema sellele tasemele, nagu siin foorumi kasutajad on sulle rääkinud (ei tea, palju sellel 2.5 TDI-l peals olema). Mingi aja pärast
lastakse see siduripakk uuesti lahti ning pöörded peaksid tõusma endisele tasemele-lukustussidur enam ei toimi.
Teised võiksid võiksid täpsustada või parandada, kui midagi on valesti, kuid põhimõte, kuidas see lukustussüsteem töötab peaks jääma samaks.
Kasutaja R129 kaudu saad täpsemat infot selle kasti remondi kohta. Tema või tema vend tegelevad sellega Kadrinas.
Loodan, et infost oli kasu ning ei olnud veel liiga hilja! Nii, et ole valmis kergendama oma pangaarvet
|
|
|