Lehekülgi: 1 2 |
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 24.03.11 14:52
|
|
|
Lõtk/kolin esisillas
Autoks audi 100 c4 92 aasta ja esivedu. Esiveermikus on tunda, et lõtk on see ja koliseb ka veits. Lõtku on siis tunda näiteks kui vaja tagurdada.
tagurdama hakates käib väike kolks sillast läbi. Kolinat on kuulda just praeguste külavahe teedel kus tee kehva täna sulavale jääle. Väga vaikselt
sõites ei ole midagi. Tallinnas sai ka käidud pühapäeval ja sealsel kuumaastikul nagu väga ei täheldanud seda heli. ahjaa et kui lamavast politseist
ülesõitsin siis käis kolin. Kolin ise nagu tugev ei ole, aga siiski häirib kuna mulle meeldib kui vaikus veermikus. Samas maanteel sõites ja raudteid
ületades ka nagu seda heli ei käiks. Kolin on just nagu rohkem vaiksemal sõidul.
Äsja sai vahetatud mõlemad esiamordid, tugipadjad, läbilöögipuhvrid. Rooliotsad sai augustis 2010 uued pandud ja sarniirid on ka korras. Need vead
välistan. Ise pakun, et on stabikavarda puksid, kuigi mõned kuud tagasi sai neid vaadatud ja siis olevat olnud korras, aga seitsme omatud aasta
jooksul neid vahetatud pole ning tundub siiski täitsa reaalne see võimalus. Äkki oskab keegi veel mingit tarka infot anda.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 24.03.11 17:10
|
|
|
C4 sisemiste stabika varda pukside seisukorda on suht halb hinnata välisel vaatusel. Minul lahti võttes selgus et puksi keskel ümbritsevat kummi enam
polnud ja metall käis vastu metalli. Servadest oli aga vaatlusel ok. Võid selles osas pilgu peale visata küll. Puksid vist ei maksnud kah nagu eriti
midagi ja vahetamine kanali peal kah suht kerge töö kui poldid lahti saad. Mul läks selleks tööks vaja ainult veidi roostevastast sprayd ja 2-hte
suurt knarret sest poltide asend lahti keeramiseks ei võimaldanud muid võtmeid.
XZN M16
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.03.11 17:50
|
|
|
Stabikas peaks vast ka väikestes aukudes kolisema, üks mitte meeldiv variant on ka muidugi roolilatt
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 24.03.11 18:01
|
|
|
Ei taha eriti uskuda, et roolilatt. Kolinat on rohkem kuulda paremalt poolt. Vasakul pool on see harvem.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 24.03.11 19:56
|
|
|
Ma pakuksin suht kindlalt, et hoopis silla ja kere vahelised padjad on läbi, endal sama teema. Vahel kui näiteks lume peal ratta kaapima võtab ja siis
parema pidamisega koht tuleb, siis koliseb ka ning 1. ja 2 käiguga on gaasi juurde andes ja maha lastes lõtku hästi tunda.
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 24.03.11 20:20
|
|
|
To 100: endal ka sellised sümptomeid täheldanud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.03.11 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ma pakuksin suht kindlalt, et hoopis silla ja kere vahelised padjad on läbi, endal sama teema. Vahel kui näiteks lume peal ratta kaapima võtab ja siis
parema pidamisega koht tuleb, siis koliseb ka ning 1. ja 2 käiguga on gaasi juurde andes ja maha lastes lõtku hästi tunda. |
Siis võib vabalt ka mootoripadi olla, see muidugi peaks vist kolksuma kõige paremini 1. käiguga järsult kohalt minnes või agressiivsemalt 1-lt teisele
vahetades! Aga kas selliseid asju mitte veermiku kontrollis kindlaks ei määrata?
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 25.03.11 06:27
|
|
|
Ma nüüd lähiajal lähen veermiku kontrolli.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 25.03.11 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ma pakuksin suht kindlalt, et hoopis silla ja kere vahelised padjad on läbi, endal sama teema. Vahel kui näiteks lume peal ratta kaapima võtab ja siis
parema pidamisega koht tuleb, siis koliseb ka ning 1. ja 2 käiguga on gaasi juurde andes ja maha lastes lõtku hästi tunda. |
Siis võib vabalt ka mootoripadi olla, see muidugi peaks vist kolksuma kõige paremini 1. käiguga järsult kohalt minnes või agressiivsemalt 1-lt teisele
vahetades! Aga kas selliseid asju mitte veermiku kontrollis kindlaks ei määrata? |
Mootoripadjad on hüdraulilisd (mingi õli on sees vms), vähemalt R5 mootoril, need vist naljalt ei hakkagi kolksuma (kui just konkreetselt katki pole
ja õli seest välja voolanud)? Nii mootoripatjade kui ka silla ja kere vaheliste patjade ning ka käigukastipatjade rike avalduvad kõik just eriti 1. ja
2. käigu juures. Minu arust ühe rike võib põhjustada ka teis(t)e riknemise, vähemalt mootori ja käigukasti padjad teevad ju koos sarnast tööd ja
kompenseerivad koos samasuunalisi liikumisi. Kui käigukastipadi (padjad) läbi, siis selle võrra mõjub suurem koormus mootoripatjadele ja vastupidi.
Kas ka silla ja kere vahelised padjad sellest "ahelreaktsioonist" osa võtavad, ei oska öelda.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 25.03.11 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Mootoripadjad on hüdraulilisd (mingi õli on sees vms) |
Sellised mootori padjad on paigaldatud diislitele, bensiini mootoritel on tavalised padjad.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 25.03.11 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: arro
Mootoripadjad on hüdraulilisd (mingi õli on sees vms) |
Sellised mootori padjad on paigaldatud diislitele, bensiini mootoritel on tavalised padjad. |
Vähemalt 2,3 bensukal on hüdraulilised. http://www.ladu24.ee/et/ladu2/1384/7025,127250,0,1/261905
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 25.03.11 16:30
|
|
|
Pole mina ühelgi C4-l veel näinud tavalisi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 25.03.11 16:55
|
|
|
Nonii veermiku kontrollis käidud ja selle eest suurimad tänud kasutajale rebane22.
Asjad mis vahetust vajavad on järgmised: poolraami tagumised puksid, üks õõtsa sisemine puks, õõtsa/stabika välimised puksid kuidas keegi ütleb ja
parem amordi padi.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 25.03.11 16:59
|
|
|
Kuskohas kontrollis käisid?
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 25.03.11 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ggsizask
Nonii veermiku kontrollis käidud ja selle eest suurimad tänud kasutajale rebane22.
Asjad mis vahetust vajavad on järgmised: poolraami tagumised puksid, üks õõtsa sisemine puks, õõtsa/stabika välimised puksid kuidas keegi ütleb ja
parem amordi padi. |
Eks vaata kuidas rahakott hetkel kannatab, juppide hinnad ei tohiks väga kallid olla (poolraami puksid/padjad on kõige kallimad), tegelikult on
niimoodi, et võimalusel tasuks vahetada täiskomplekt, mitte ei hakka ühest asjast vasakut, teisest tagumist jne vahetama. Nii vana auto puhul ei ole
ühtegi eriti head põhjust, miks "paariline" peaks oluliselt kauem vastu pidama. Vahetad praegu parema amordi padja ja ühe õõtsa puksi, mõne kuu
pärast on vasak amordi padi läbi ja siis poole aasta pärast teise õõtsa puks. Igakord maksad sillastendi eest. Ei soovita osta kõige odavamaid juppe, lihtsalt ei kesta kaua. Ma ostsin paar aastat tagasi odavad stabika ja
õõtsa puksid ja käigukasti padjad, täiesti mõttetu, tuleb jälle uued panna. Roolivarda otstega on ka nii olnud, et vahetasin ühe ja poole aasta pärast
läks ka teine. Mul on selline mõte, et üritan järgmisel korral kõikvõimalikud silla jupid (ka need, mis hetkel veel korras on, sest ega neil ressurssi
enam eriti ei ole) korraga ära vahetada kvaliteetsete vastu, suht kalliks läheb muidugi, pakuks umbes pool auto turuväärtusest.
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 25.03.11 20:25
|
|
|
Ma sain sealt kohe juppide kohta hinnapakkumse ka ja selleks on umbes 100 euri. Jubinad on kõik kallima poolsed. seda ma tean jah, et on mõtekas kõik
korraga teha mitte ükshaaval. Mul esimeses postituses kirjas ka, et amordid uued pandud. Läbi oli neist tegelt üks, aga muidugi sai mõlemad uued
pandud ja läskid monroe amordid, mis ei tohiks kõige kehvemad olla.
Selle amordi padjaga on selline lugu, et amortide vahetusega sai vasakule poole uus padi pandud kuna parem poolne oli umbes kaks aastat vana ja
hakkanud sinna uut ostma. Tahan seda öelda, et vasak padi on umbes 2 nädalat vana ja seda vast ei ole mõtet uut osta jälle.
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 14.09.11 20:23
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema. Küsin siin oma küsimuse. Kuidas on võimalik teha kindlaks kas koliseb roolilatt või nö sisemised rooliotsad? Mingist
teemast lugesin roolilatti peale keeramisest. Kas seda saab teha audi 100 c4-l ka? Kui jah, siis kuidas?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 15.09.11 07:00
|
|
|
Sisemised väga ju koliseda ei saa, sest see on üks pikk ja jäik varras? Välimises otsas on munakaga rooliots. Munakiviteel sõites, kui rooli loksutab
käes palju võiks see olla rooliotstest. Vähemalt kunagisel B390-nel oli nii.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 15.09.11 07:14
|
|
|
See pealekeeramine on üsna ohtlik ja libe tee, esiteks ei tee see olukorda paremaks pikaks ja teiseks võib halvasti lõppeda. Kahekesi annab vägagi
edukalt kontrollida kus lõtk on.
Tsitaat: | Algselt postitas: ggsizask
Ei hakka uut teemat tegema. Küsin siin oma küsimuse. Kuidas on võimalik teha kindlaks kas koliseb roolilatt või nö sisemised rooliotsad? Mingist
teemast lugesin roolilatti peale keeramisest. Kas seda saab teha audi 100 c4-l ka? Kui jah, siis kuidas? |
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.09.11 19:08
|
|
|
Üleeile öösel vahetasin just oma 200-l latti. Põhjuseks oli just seesama kolisemine ja kerge õlileke paremast nurgast.
Käiku läks siis tehase renoveeritud LENCO latt ja peale seda on auto kui uus.
Esisillast mitte üks nagin ega kägin, rool on tunduvalt teravam ja tummisem.
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 23.05.13 14:59
|
|
|
Ei hakkand uut teemat tegema.
Sai alla pandud taastatud esisild umbes 2-3nädalat tagasi. Kuid miskit koliseb ees ikkagi. Sõites natuke ebatasasema teepeal kostub eest "lõkklõkk"
ehk siis miskit ees lõgiseks, nagu oleks miskit täiesti lahti. Olen poldid kõik ülekeerand ning sellest tolku pole olnud. Kontrollisin ka pidurid üle,
et klotsid ei koliseks. Kust edasi viga otsida? Uued silla osad olen heebliga üle kontrollind.
Audi A4 B5 2001a.
|
|
|
|
Hr.MarkoM
huviline
Registreerunud 19.05.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3 100kw 88a
|
postitati 04.06.13 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA4Avant
Ei hakkand uut teemat tegema.
Sai alla pandud taastatud esisild umbes 2-3nädalat tagasi. Kuid miskit koliseb ees ikkagi. Sõites natuke ebatasasema teepeal kostub eest "lõkklõkk"
ehk siis miskit ees lõgiseks, nagu oleks miskit täiesti lahti. Olen poldid kõik ülekeerand ning sellest tolku pole olnud. Kontrollisin ka pidurid üle,
et klotsid ei koliseks. Kust edasi viga otsida? Uued silla osad olen heebliga üle kontrollind.
Audi A4 B5 2001a. |
Kas vedrud terved? Kui murdunud siis see tükk võib ka koliseda seal all pesas.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |