Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 24.03.11 13:15
|
|
|
Turbo geomeetria juhtimine rõhuga.
Kas keegi on reaalselt ka kasutanud sellist asja?
Tean, et seda on tehtud bmw peal ja on õnnestunud mehaanilise pumbaga. Hoiab stabiilset rõhku.
Kas keegi on sellest midagi veel kuulnud? Saaks ka päris vanade aparaatide puhul vnt d kasutada.
Sobilik pidi olema wastegate membraanklapp. Mis nügib ennast rõhuga.
Rain.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 27.03.11 21:27
|
|
|
bkiw offiga saab turbo ette rõhu tagasi lükata, aga diislil pole segu siibrit seega... ja turbo kiirus kukub alla vastu rõhuga nagunii kui gaase peale
enam ei tule. Ning lisaks lükatakse geomeetria kah maha täiesti enne rõhu kadumist. Seega siin ma probleeme ei näe.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 28.03.11 13:37
|
|
|
Mõelge parem vana kooli (vaakumiga töötava) püsikiiruse hoidja aju ja pumba peale. ;-)
__
Andres
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 28.03.11 16:28
|
|
|
Kas see sudab rõhku hoida? Sest vaakumpumpasi on erinevaid. Palun seleta mida oma postitusega mõtled.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.11 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
bkiw offiga saab turbo ette rõhu tagasi lükata, aga diislil pole segu siibrit seega... ja turbo kiirus kukub alla vastu rõhuga nagunii kui gaase peale
enam ei tule. Ning lisaks lükatakse geomeetria kah maha täiesti enne rõhu kadumist. Seega siin ma probleeme ei näe. |
Geomeetriaga masinatel lükatakse jah geomeetria maha, kui lased gaasi maha aga kui on geomeetria põhjas, mis siis juhtub? Ütleme kiirendad
põhjagaasiga ja vajutad siduri alla, siis puhub ju kõik asjad lõhki...ma arvan
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 29.03.11 13:27
|
|
|
Koormus kaob ju tagant ära ja gaase ei tule peale miks peaks? Ja ülerõhu lahendab blow off, mida ei pea atmosfääri paiskama, vaid võib saata turbo
ette.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.11 06:18
|
|
|
See kisub vaikselt mõttetuste hulka... Olgu parem nii nagu, kõik toimib ja kõik on timmis
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.11 07:45
|
|
|
Samas mõtlemine pole keelatud, samuti nende mõtete arutamine. Mõtlev inimene on toimiv inimene.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.11 06:38
|
|
|
Seda küll. Aga samas ma arvan, et sakslane on seda 10 korda mõelnud ja järgi proovinud. Saksa autode puhul on alati nii, et mõtled oma süsteemi välja,
mis peaks olema hea ja lihtne, siis tekkivad sellised nö "mustad augud", sellised nõksud ja kohad kus see uus süsteem "ei oska olla" ja kui mõtled
lahenduste peale, muutub asi nii keeruliseks, et ise ka ei usu ja lõpude lõpuks jõuad samale kohale kust alustasid - ehk originaal süsteemi taolise
või täiesti identse süsteemi peale.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 08:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
bkiw offiga saab turbo ette rõhu tagasi lükata, aga diislil pole segu siibrit seega... ja turbo kiirus kukub alla vastu rõhuga nagunii kui gaase peale
enam ei tule. Ning lisaks lükatakse geomeetria kah maha täiesti enne rõhu kadumist. Seega siin ma probleeme ei näe. |
Geomeetriaga masinatel lükatakse jah geomeetria maha, kui lased gaasi maha aga kui on geomeetria põhjas, mis siis juhtub? Ütleme kiirendad
põhjagaasiga ja vajutad siduri alla, siis puhub ju kõik asjad lõhki...ma arvan |
Kui labad laiali siis peaks kõik olema tavalise turbo olukorras?!
http://paultan.org/2006/08/16/how-does-variable-turbine-geometry-work/
Oma TD sidrunil katsetaks küll asja ära kunagi, kuigi karta on et ennem annab seal midagi muud otsad kui turbo.
|
|
|
|