Lehekülgi: 1 2 3 |
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 24.03.11 05:40
|
|
|
Auto müüdud: Audi 80 B4 Avant 1.9TDI 66kW - 1993 - keio000
Lõpuks aasta ja pool kuud auto soetusest hiljem siis ka sai nüüd teema tehtud.
Tegemist on siis eluaegse Rootsi isendiga, mis Eestisse toodi 2010 jaanuar ja jäi seisma, minu omaks sai auto märtsi esimesel nädalal 2010. autol on
olnud vigu nagu sigu, just kere poole pealt. Ent mootor on kui "kullatükk." Sel talvel ei jätnud ta mind kordagi hätta, ka mitte -35 kraadi juures.
Pole kasutanud ploki soojendust, kuna pikendusjuhet pole võtta olnud, seega ei oska diislit ise enam laimata mõnda aega.
Tegemist manuaal kasti omava isendiga. Värvus on tume sinine, samuti on sisustus. Kulunud on juhi istme riie ja oleks vaja kuskilt uut, ent seni pole
sellist värvi veel näinud kuskil. (ma küll ei usu, et tegemist haruldusega on, ent lihtsalt vähem esinev, ma loodan)
Lisadest nii palju:
ABS pidurid
4x el. aknad
el. katuseluuk
el. peeglid
esimesed udutuled stanges
...ega rohkem vist väga lisade alla ei lähegi, kuna tegemist diisliga, siis eriti neid lisasid ei võetud kah.
Peale soetamist sai autol tehtud hunnik töid (2010):
*Esiklaasi vahetus (eelnev oli mõrane)
*Kogu kapoti alune käidi üle (rullikud, rihmad, pump jm)
*Terve ring pukse
*Juhi turvavöö kinnitus
*Esimesed istme katted
*Hunnikus kaitsemeid
*Vasak tagumine ratta laager
*Uued rehvid
*Uued pirnid tuledesse
Suvel (2010):
*Tagumine vasak piduri support, kuna lasi õli läbi (remont komplektis seda polnud, sest tegu oli silindri põhjas asuva tihendiga)
*Esimesed piduriklotsid
*Katuseluugi siinid vahetatud
*Esimene parem amordi püstak, kuna vedru taldrik oli läbi roostetanud.
*Ventika reostaat
Kevadel (2011):
*Ära vahetatud tagumised kettad ja klotsid
*Armatuuris hunnik tulesid
*Ujuk uuesti integreeritud pumba külge (ma ei kujuta ette ainult, kuidas see ära sai tulla küljest)
*Kapoti avamistross
*Esimene ja tagumine stange (uued)
*Parem poolne tagumine suport vahetatud
*Vahetatud mõlemad pooltelje otsad
Sügis (2011):
*Ette xenon H4 4200K
*Uued külgmised suunad
*Valuveljed
*Mootori alune plast
Sügis (2012):
*hallikas-must veluur sisu (tagumised peatoed ja suusakott)
*4x el. aknad
Talv (2012/2013):
*tagumine tule paneel (90)
*esituled
*uus starter
Mõni pildike tagumiste klotside ja ketaste vahetusest (pildil on valgus vale, sellepärast sinakas)
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 25.03.11 05:33
|
|
|
Stange vahetus (esimene)
Tänu kiirele tööletutvustele õnnestus kätte saada juba stanged eile, seega sai esimese külge monteerimist alustatud. Kuna tegemist oli esimest korda
maha kakkumisega, siis võttis ikka omajagu aega, et mitte kinnitusi ära lõhkuda.
Välja nägi asi poole "tükeldamise" pealt selline:
Mõni minut hiljem siis oli juba stange küljest:
Kahjuks pole hetkel külge monteeritud stangest pilti, põhjus väga lihtne, ilm muutus kottpimedaks ja telefon lihtsalt ei suuda kogu stanget ära
valgustada oma "flash"'iga. Ja eks täna jätku stange vahetus, kuna tuleb külge monteerida ka tagumine.
Peale selle sai keskkonsool kokku-lahti ja ära puhastatud, ning katuseluugi kate samuti külge monteeritud. Auto näeb kohe inimlikum välja.
NB!
Üks tähtis küsimus, kas kellelgi on esimese (juhi kohalt vaadates) vasakpoolse udutule kõrval olevat ilu detaili ja palju tahetakse selle hinnaks? (ja
kui hästi pakkuda, võib ka uue tule soetada, lootuses, et kõrvad terved tulel )
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 27.03.11 05:50
|
|
|
Eile, ehk siis laupäeval sai ära tehtud ka tagumise stange vahetus, ent ilm oli päris jama vahepeal selle jaoks. Seega on pilt saadud sellest, kui
stange sai maha võetud, ent uue külge monteerimisest ja selle külge saamisesest pole pilte, sest lumesadu sundis kiirusele takka.
Siin ka sama päeva hommikul tehtud pilt, mis annab aimu ehk natuke vahetatud esimesest stangest, kuna siiski telefon on fotoka eest, pole palju
loota.
Tegemist auto kallal on küllaga, just välise poole pealt. Kuid nüüd peaks ülevaatusega vähemalt ühele poole saama loodetavasti, et siis ilusamaid
ilmasid oodata.
Edit: tundub, et nüüd jääb auto tegemine mõneks ajaks katki, tervislike probleemide tõttu (hüppeliiges on "raskes" seisus) ja see võib tähendada ka
auto sõidule mõneks ajaks kriipsu
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 28.03.11 17:06
|
|
|
Sai sisi kah tehtud lõpuks ümberringi paar klõpsu, ning üks seest poolt:
Nagu piltidelt näha, siis nokitsemist veel autoga on. Ent ennem ilusate ilmade saabumist pole midagi loota kahjuks, kuna auto on igapäevases
kasutamises.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 30.03.11 06:06
|
|
|
Ülevaatus tehtud!
Nõudis see muidugi ka teise poole pidurisilindri (suporti) vahetust, kuna aastaga ka too läbi andma hakanud oli.
Ent muu kiideti kohe heaks.
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 01.04.11 19:48
|
|
|
Päris viisakas teine,
palju jõudu ja jaksu siis (muidugi paksu rahakotti ka).
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 02.04.11 00:06
|
|
|
tänud, eks sellega ikka vaeva nähtud nüüd, ent jah, suve poole tuleb ka värv uuendada.
eks seda rahakotti ole vaja jah!
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 10.05.11 11:46
|
|
|
Sai siis Valev'i käes uus spidoblokk koos tahokaga, asi praeguseks ka külge integreeritud ja toimib hästi (Y)
ja hetkel näeb auto ise välja kahjuks selline, kuna lõpuks on vaikselt aega, et värvi uuendus kuur teha kuskilt otsast.
esmalt tuleb ukse alumine äära teha ja vaadata, kuidas oskude on ja kuidas toon on... eks sisi sellest sõltu, kes lõpliku viimistluse teeb.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.11 12:23
|
|
|
Kas bensuka kellad hakkavad diilsil ka ilusti tööle või on vaja modimist?
|
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 10.05.11 13:11
|
|
|
Mina pidin ümber tõstma paar pirni ja selle tulekeste "aluse" (etc. eelsüüte küünlad, engine check, mis dislal on ja bensukal pole)
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 10.05.11 23:20
|
|
|
Kas pöördeid näitab õieti ?
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 11.05.11 03:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Kas pöördeid näitab õieti ? |
Jah, näitab küll, kuna tegelikult peaks originaalis olema 1.8, 2.0 (bensukatel) ja 1.9 TD(i)'l sama kellablokk.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 16.05.11 07:42
|
|
|
Juhtus jama siis, autol pagasi luuk môlkis, seega, kellel on pakkuda avandile luuki, andke teada. Eriti hea oleks originaal sinine (mitte metallik),
sest siis ei peaks värvima.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 10.06.11 20:33
|
|
|
No nii, kuna aeg surub peale ja sõjaväe kohusetäitmine hakkab kukile tulema, siis plaan masin maha müüa.
Masin on hetkel sellises seisukorras, nagu viimastel piltidel näha (olemas on siiski uued ja värvitud stanged, udutuled jne) Kel huvi võib teha
u2u'sse pakkumise.
(autol püüan siiski värvi ära uuendada, ent sellega kasvab ka hind)
Kõik, mis autol küljes, all, peal, kuulub hinna sisse.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 13.06.11 15:16
|
|
|
Nii... eile nägi siis auto palju liivapaberit ja pahtlit, tuleb lootma jääda, et mõni koht kahe silma vahele ei jäänud. Ehk annab homme ära lihvida,
sisi veel tekkinud augukesed pahteldada ja värv peale kanda.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 24.06.11 20:40
|
|
|
Auto on saanud lõpuks alumisele ringile uue kihi värvi, ent tahab siiski veel natuke 2000'st paberit näha ja pisut vaha, nagu iga auto, et ta ilus
välja näeks.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.11 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Keio000
Auto on saanud lõpuks alumisele ringile uue kihi värvi, ent tahab siiski veel natuke 2000'st paberit näha ja pisut vaha, nagu iga auto, et ta ilus
välja näeks. |
Oot-oot värske värvi lased veel liivakaga üle? See ju matistab laki ära
|
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 25.06.11 05:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Tsitaat: | Algselt postitas: Keio000
Auto on saanud lõpuks alumisele ringile uue kihi värvi, ent tahab siiski veel natuke 2000'st paberit näha ja pisut vaha, nagu iga auto, et ta ilus
välja näeks. |
Oot-oot värske värvi lased veel liivakaga üle? See ju matistab laki ära |
Tegemist on akrüüliga, sest uue värvibaasi nimistus olev Audi 80'e värv (LY5D) ei ühti originaal värviga, seega pole lakki peale kantud ja ei
kantagi.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 28.11.11 07:28
|
|
|
No nii... sõjaväe vahelt siis auto kallal kah vaikselt.
Autole ette pandud 4200K (H4) xenon tuled ja peab tunnistama, et pilt on mitmeid kordi parem.
Sai siis ka käigukangi sise valgustus enne väeossa minekut ja nüüd vahepeal kojamehe kang lahti kakutud, kuna tagumine kojamees ei tee koostööd
(mootor korras, juhtmed samuti koos kaitsmetega).
Ehk saab ka kunagi mõne klõpsu juurde.
|
|
|
Nulu
huviline
Registreerunud 11.09.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 03.12.11 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Keio000
No nii... sõjaväe vahelt siis auto kallal kah vaikselt.
Autole ette pandud 4200K (H4) xenon tuled ja peab tunnistama, et pilt on mitmeid kordi parem.
Sai siis ka käigukangi sise valgustus enne väeossa minekut ja nüüd vahepeal kojamehe kang lahti kakutud, kuna tagumine kojamees ei tee koostööd
(mootor korras, juhtmed samuti koos kaitsmetega).
Ehk saab ka kunagi mõne klõpsu juurde. |
Kus sa xenonid said ja kuidas paigaldada oli?
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 03.12.11 14:21
|
|
|
Sai siis kasutajalt KeveN soetatud valuveljed, mis ka kohe töö osaliseks said, lisaks veel mootori kate ja käigukangi pealne plast, kus käigud
peal.
Siin siis teipimine ja liivapaberi liigutus.
pritspahtli all...
kuna 4.12 oli ilus päev, siis sai pinnad lihvitu...
...ja ka värvitud ning lakitud.
Tsitaat: | Algselt postitas: Nulu
Tsitaat: | Algselt postitas: Keio000
No nii... sõjaväe vahelt siis auto kallal kah vaikselt.
Autole ette pandud 4200K (H4) xenon tuled ja peab tunnistama, et pilt on mitmeid kordi parem.
Sai siis ka käigukangi sise valgustus enne väeossa minekut ja nüüd vahepeal kojamehe kang lahti kakutud, kuna tagumine kojamees ei tee koostööd
(mootor korras, juhtmed samuti koos kaitsmetega).
Ehk saab ka kunagi mõne klõpsu juurde. |
Kus sa xenonid said ja kuidas paigaldada oli? |
Sõjaväest tuttava kaudu, paigaldamine labane - pirn pessa, kopsik pirni ja juhtme vahele - B4'l saab ka ilusti ära peita juhtmed ja kopsiku tule
sisse, seega kapoti alt pole aru saadagi, et midagi oleks.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 04.12.11 19:56
|
|
|
Väga tubli töö teinud velgedega, üldse teine tera. Läksid headesse kätesse.
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 04.12.11 21:10
|
|
|
Kruntsid veljed ära ka enne värvimist?Hea tulemus jäi,olen ise ka velgi värvinud ja oskan ainult kiita tulemust.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 05.12.11 04:40
|
|
|
Tänud, sai hetkel nad ainult talveks tehtud, suvel lähevad siiski liivaka alla üleni ja siis mitu kihti värvi ja lakki peale. Ehk lähevad ka
kahetooniliseks. Kahju, et alla ei jõudnud panna ainult. Ehk on lootust reedest, siis saab ka pilte
Eeltööd (teipimine, lahtise värvi/laki maha lükkamine, lihvimine), siis pritspahtel, lihvimine ja vesilihv, edasi läke fordi metallik hõbedast värvi 2
kihti ja lakk peale. Looda, et talve elavad ilusti üle,kuna väga hasartis inimene pole ja olen siiski sõjaväes, seega aega vähe hullusteks
(-driftimiseks).
Kuna väljas tegin, siis sai ka esmalt veljed soojendatud üles ja lakk kah kuivatatud soojapuhuriga, muidu võinuks lakk halliks tõmbuda.
Kahjuks garaazi võimalused on vähesed, aga õnneks kompenseerivad selle tööriistad.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 05.12.11 09:24
|
|
|
Hmm, sa tegid pritspahtlile ja krundile vesilihvi? Ära seda enam kunagi tee, need asjad on poorsed. Ainult lakile ja pinnavörvile võib seda teha. See
vesilihv on vene ajast meile külge jäänud, sest siis polnud liivapaberit väga palju ning oli oluliselt tolmuvabam töö kuna, siis kasutratid epot õige
pahtli asemel, sest seda ei olnud saada.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |