Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õli sensori hoiatustuli (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2445)
makku
huviline



Registreerunud 13.02.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 2010 3,0 TDI Q

postitati 21.03.11 08:38 Tsiteeri
Õli sensori hoiatustuli



Autoks A6 2,5 TDI 110 kW 2000 a.Displayl süttib kollane õlikannu märk koos kirjaga sensor.Seda küll mitte igakord sõitma minnes,vaid aeg-ajalt.Samas jälgides õli temperatuuri armatuuris sõidu ajal,kukkub see ca 90 kraadi pealt 60 kraadi peale ja mingi hetk jälle kiiresti 80-90 kraadi peale tagasi.Seda siis 70 km maantee sõidu juures 4-5 korda.Diagnoos andis järgmised tulemused:
Aadress 17 Instruments

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-00 - Short to Ground

Milles võib probleem olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.03.11 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: makku
Autoks A6 2,5 TDI 110 kW 2000 a.Displayl süttib kollane õlikannu märk koos kirjaga sensor.Seda küll mitte igakord sõitma minnes,vaid aeg-ajalt.Samas jälgides õli temperatuuri armatuuris sõidu ajal,kukkub see ca 90 kraadi pealt 60 kraadi peale ja mingi hetk jälle kiiresti 80-90 kraadi peale tagasi.Seda siis 70 km maantee sõidu juures 4-5 korda.Diagnoos andis järgmised tulemused:
Aadress 17 Instruments

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-00 - Short to Ground

Milles võib probleem olla?


"Diagnoosimees" ei osanud öelda, mis viga?
Ok, "selgelt" kirjas ju, (sellele kes lugeda oskab)et kisu põhjakaitse alt, vaata üle sensori juhtmestik karteri põhja all. Kui juhtmed kõik terved, lase õli välja ja vaheta andur ära.
Kui toksid näit. googlisse "Sensor for Oil Level/Temperature (G266)" näed lausa pilti sellest vigurist.
PS. Nende hiina kaablite müük tuleks vist ära keelata igaühele :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit467
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1999 1,8T

postitati 22.03.11 20:55 Tsiteeri


diislitel kogub karteripõhja palju sodi ja nõge mis siis anduri ummistab. Pese läbi mingi kangema keemiaga ja vaatas kas võtab elu sisse:cool:


Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.8% - SQL: 76.2%]